Oud 24-07-2012, 16:14
Noordzeekrab
Noordzeekrab is offline
Hallo,

Ik ben al heel vaak verliefd geworden op een meisje die ik echt graag zag en dan denk ik ja, dat is ze.
Als ik dan toch eindelijk de moed heb om het haar te zeggen dat ik verliefd op haar ben wordt ik toch altijd afgewezen. Waarschijnlijk omwille van mijn uiterlijk.
Meisjes zeggen vaak het uiterlijk niet belangrijk is, want het is het innerlijke dat telt.
Maar als ik het dan aanvraag met een meisje wordt ik toch afgewezen.

Zoals je in een eerder topîc van me kon lezen ben ik een heel stil en verlegen persoon.

Heeft iemand tips die ik kan gebruiken om in mijn situatie een meisje te kunnen versieren?
Hoe vraag ik het beste met iemand aan?

Alle bruikbare tips zijn van harte welkom!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2012, 16:20
Verwijderd
Als je al 'heel vaak' een meisje jouw interesse te kennen hebt gegeven dan zou ik je niet omschrijven als een echt stil of verlegen persoon.

Hoe zit het met je uiterlijke verzorging? Je hoeft niet moeder's mooiste te zijn om er alsnog verzorgd en fris uit te zien.

Dat meisjes zeggen dat het uiterlijk niet belangrijk is zou ik overigens negeren. Natuurlijk is uiterlijk belangrijk. Maar inderdaad niet zo belangrijk als het innerlijk (van je portemonnee).
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 16:21
Verwijderd
Ik denk dat het belangrijkste is dat je niet wanhopig bent. Dat klinkt wellicht wat vreemd en vervelend, maar niemand zit denk ik te wachten op een partner die verteerd wordt door onzekerheid en steeds bang is dat hij afgewezen wordt. Ga bij jezelf te rade wat wél leuk aan je is (ook dat klinkt vervelend, maar goed, ik heb zelf gewoon geen idee) en speel daar op in. Met attentheid en romantiek kom je al een heel eind. Er zijn wel meer lelijke mannen met een vriendin.

Ik zou je in deze fase nog niet bezighouden met het 'aan' maken. Zorg eerst eens dat je contact krijgt met een meisje dat je leuk vindt en daar wat leuke afspraakjes mee hebt. Daarna komt de hele fase van formaliseren van je relatie wel weer. Ik zou zeggen, nodig haar gewoon uit, ga samen uit eten, naar de bios, pak een terrasje, doe wat leuks, denk aan haar, breng bloemen mee, toon je interesse, kijk niet teveel naar haar borsten (kont mag wel, ziet ze minder) en probeer op andere manieren je slagingskans niet te decimeren.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 16:33
Noordzeekrab
Noordzeekrab is offline
Met deze tips kan ik al een heel eindje mee verder. Bedankt daarvoor!
Nog andere bijkomende tips blijven natuurlijk nog steeds welkom!

Wat mijn persoonlijke verzorging betreft: ik heb dan wel wat last van acné, maar ik verzorg ze toch dagelijks en er zijn vaak momenten bij dat ik raar of zelfden een puistje heb. Andere keren is het wel weer wat erger.

Voor de rest was ik mij dagelijks en scheren 1 keer per week (is dat te weinig?)
Ik durf eerlijk toegeven, mijn haar bijvoorbeeld. Ik durf het al eens overslaan om het te laten knippen waardoor het wat langer wordt.
Door mijn moeilijk haar kan ik het vaak niet deftig krijgen met gel of een kam.
Nu wil ik proberen om het echt iedere maand te laten knippen zodat het netjes en kort blijft.

De inzet en interesse om aan mijn aandachtspunten te werken is er zeker wel hoor. ! ;-)
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 16:33
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Natuurlijk is uiterlijk belangrijk. Maar het is niet het belangrijkst. Wat mensen doorgaans bedoelen als ze dat zeggen is dat iemand nog zó aantrekkelijk kan zijn, als hij een eikel is, dan is dat uiterlijk niets waard. Zo werkt het overigens andersom ook. Een heel aardig iemand die totaal onaantrekkelijk is.. dat wordt ook niets. Maar op de lange termijn is innerlijk sowieso belangrijker.

Ik ben het verder eens met Grimm. Niet wanhopig proberen te doen. Niet te erg focussen op een relatie krijgen, maar gewoon leuk contact opbouwen met een meisje en dan verder zien.

Of je je te weinig scheert weet ik niet. Dat ligt aan je baardgroei en aan wat je zelf het fijnst vindt. Ook houdt niet ieder meisje van glad en kaal. Ikzelf vind het mooier als een man stoppeltjes heeft, een baard van 3-4 dagen of iets dergelijks. Dat verschilt per meisje.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Met deze tips kan ik al een heel eindje mee verder. Bedankt daarvoor!
Nog andere bijkomende tips blijven natuurlijk nog steeds welkom!

Wat mijn persoonlijke verzorging betreft: ik heb dan wel wat last van acné, maar ik verzorg ze toch dagelijks en er zijn vaak momenten bij dat ik raar of zelfden een puistje heb. Andere keren is het wel weer wat erger.

Voor de rest was ik mij dagelijks en scheren 1 keer per week (is dat te weinig?)
Ik durf eerlijk toegeven, mijn haar bijvoorbeeld. Ik durf het al eens overslaan om het te laten knippen waardoor het wat langer wordt.
Door mijn moeilijk haar kan ik het vaak niet deftig krijgen met gel of een kam.
Nu wil ik proberen om het echt iedere maand te laten knippen zodat het netjes en kort blijft.

De inzet en interesse om aan mijn aandachtspunten te werken is er zeker wel hoor. ! ;-)
Ik denk niet dat er regels bestaan over haar knippen of scheren. Ik hoop dat je toch een beetje dat inzicht hebt om het verschil te zien tussen langharig ongewassen tuig en goed verzorgd (evt. met lang haar en stoppelbaardje). Ik zou ook eens wat rondlezen hier naar wat het gemiddelde meisje er leuk uit vindt zien, en dan bedenken of dat bij je kan passen. Ik las dat je 17 bent, dat betekent nog tijd zat. Je moet je niet op laten naaien door leeftijdsgenoten die helemaal het binkie zijn omdat ze vriendinnetje nummer zoveel versleten hebben. Ik denk dat als je een leuke relatie wilt, moet zoeken naar een meisje dat ook zo'n instelling heeft. Die vereisen immers een andere aanpak dan het eerste de beste breezersletje waar je drank in stopt en een 'leuke avond' mee hebt.

Ik denk dat als je sowieso aan een meisje laat merken dat je in haar wilt investeren, dat dat gewaardeerd wordt, haast ongeacht of je actie nou 100% geslaagd is. Ik denk dat een meisje meer heeft aan een lief, 'goedgemanierd' vriendje dat thuiskomt met een bos bloemen en ook eens eten kookt als ze moe is, dan aan een woest aantrekkelijke jongen die zich alleen maar in de spiegel staat te bekijken. Natuurlijk, er leuk uitzien is mooi meegenomen, maar uiteindelijk worden de dames ook ouder, met rimpels en hangborsten, en uiterlijk is dan niet meer zo'n prioriteit. Zoveel controle heb je er ook niet over. Galantheid of attentheid zijn dingen die je jezelf aan kan leren, en die worden over zestig jaar nog steeds gewaardeerd. Inzetten op een fatsoenlijk innerlijk is veel meer energie en prioriteit waard, als je het mij vraagt.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 16:46
Noordzeekrab
Noordzeekrab is offline
Ok, die baard was misschien een domme vraag.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 16:52
Noordzeekrab
Noordzeekrab is offline
@grimm, het is misschien niet correct om over mezelf te oordelen, maar denk toch wel dat ik iemand ben met manieren en die alles wil doen voor een meisje. (ook zoals je zegt in die voorbeelden koken voor haar, bloemen mee brengen, ...)

Dus zo'n zaken zouden voor mij geen probleem zijn.
Nu is het enkel nog die andere stappen kunnen en durven nemen he.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 16:52
Verwijderd
Ik denk dat de meeste vrouwen graag met een woest aantrekkelijke kerel van bil willen en als dat ook een geschikte kerel is dat mooi relatiemateriaal. Gewoon af en toe de sportschool induiken en jezelf een beetje fatsoenlijk verzorgen. Ik neem aan dat jij ook graag een knappe vriendin wil die in shape is.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 16:58
Verwijderd
Citaat:
@grimm, het is misschien niet correct om over mezelf te oordelen, maar denk toch wel dat ik iemand ben met manieren en die alles wil doen voor een meisje. (ook zoals je zegt in die voorbeelden koken voor haar, bloemen mee brengen, ...)

Dus zo'n zaken zouden voor mij geen probleem zijn.
Nu is het enkel nog die andere stappen kunnen en durven nemen he.
Ik zou niet alles voor haar doen nog, alleen wat redelijk is. 'Hard to get' gaat misschien wat ver, maar 'too easy' is ook weer geen goed idee. Als je niet zelfverzekerd bent, moet je denk ik op zijn minst een beetje doen alsof je het bent. Als je inderdaad manieren hebt en attent bent, kom je al een heel eind. Nou, heb je een leuk meisje in de klas gehad waar je sowieso een beetje mee praatte? Die kun je natuurlijk ook uithoren.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2012, 12:40
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Vraag je meiden dan random of ze wat met je willen dan? Want dan snap ik wel dat ze niet willen
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer Auto kopen: tips?
Nona
53 27-03-2010 13:16
Liefde & Relatie Vanavond een date. Tips gevraagd.
Athlon
106 27-11-2007 17:28
Liefde & Relatie Topic voor tips wat te doen met elkaar (dates, dagelijks enz.)
Verwijderd
500 31-05-2007 18:32
Werk, Geld & Recht Tips gevraagd om werk te vinden
Dott
52 01-11-2006 22:18
Verhalen & Gedichten Tip gevraagd: Leuke Engelse boekjes :) (penguins?)
Mindfields
7 10-01-2004 15:22
Software & Hardware TIPS gevraagd
Verwijderd
7 22-03-2002 14:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46.