Oud 12-12-2012, 21:02
DiRobbert
DiRobbert is offline
Hallo,

Ik zit met een probleem waar ik geen raad meer mee weet.

Ik ken een meisje ( laten we haar S noemen ) die ik via het werk ken.
Ik werk zelf in een supermarkt als vakkenvuller en zij zit achter de kassa.

Nou viel het mij op dat ze best veel contact met mij zoekt. Ik vul vlakbij haar altijd want ik heb een standaard pad wat ik moet doen en daar vlakbij zitten kassa's.
Maar ze wil meestal altijd met mij praten over koetjes en kalfjes en soms over dingen die we tegen elkaar zeiden op Facebook of whatever. En ze lacht best veel naar me.

Nu wil het geval dat afgelopen week vroeg ze of ik mee wou fietsen. Nouja, 'Prima' dacht ik. Dit was rond kwart over 8 na werktijd. We hebben toen samen gefietst en hebben het over allerlei dingen gehad, werk,opleidingen,maagdelijkheid,ontgroening,haar familie. Kortom, ik heb haar een beetje het woord laten doen aangezien vrouwen best dikke praters zijn.
Ze heeft me ook echt alles verteld over dat ze vroeger gepest werd ( werd ik ook ) dus daar konden we samen goed over praten. Soms zei ze dat ze lelijk was. ( En ik weet dan niet zo goed wat ik dan moet zeggen. ) Want dat is ze echt niet!! ( Vind ik )

Ze vertelde me op den duur rond 10 uur dat ze het koud had, dus ik stelde voor lichaamswarmte te delen, maar toen zei ze: 'Ja, niet met jou haha' En dan weet ik niet of dit menens is of puur om te testen. Ze zei het lachend.
Ook hadden we het over wat voor een jongens ze valt, en ze vroeg ook aan mij waar ik op viel, en toen keek ze me echt met zo'n blik aan dat zei' Kies mij!' Maar als ik dat zou zeggen zou het ook snel saai worden want dan heb je wat je hebben wilt.

Ik ben slecht in uitleggen ik weet het.


Uiteindelijk zijn we rond half 11 weggegaan omdat het vreselijk koud was. En in zo'n situatie weet ik niet of ik nu gewoon doei moet zeggen of een knuffel weet ik veel??
Ik zal waarschijnlijk wel te moeilijk denken.

Maar wat begon als een simpel fietstochtje bleek al snel 2 uur te duren. En dat ook buiten in de ijskou! -5 was het denk ik.
Dus uiteindelijk heb ik van half 9 tot half 11 best leuk met haar gepraat en het was ook best gezellig. Alleen als ik dan op Facebook tegen haar praat reageert ze nauwelijks of iets. ( Misschien kijkt ze niet vaak op Fb, zou kunnen, maar ze is dan best kortaf. ( Wat ze overigens tegen iedereen doet op FB )


Waar ik nu naartoe wil is of ze me leuk vindt? Ik vind haar hartstikke mooi,lief,gezellig en leuke meid, maar ik durf niet echt aan haar te vragen of ze me nou juist mag of leuk vindt.
Dat vind ik echt moeilijk. Ben zelf 17 en nog maagd en groen. Dus ik ben ook niet echt een romanticus.

Sorry voor mijn slechte uitleg maar weet echt niet wat ik hiermee aan moet. Vind haar echt leuk maar of het wederzijds is??? Zoja, iemand nog tips hoe ik ervoor zorg dat ze me leuk vind. ( We hebben afgesproken eens te gaan gamen ) Want dat vindt ze net als ik leuk.

Nou, bedankt voor het lezen, mocht je zover zijn gekomen

Groetjes,

Een heel moeilijk denkende jongen van 17.

Laatst gewijzigd op 15-12-2012 om 18:21. Reden: -
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-12-2012, 21:52
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Als je weer een keer met haar meefietst en jullie kletsen wat dan vraag je of ze zin heeft om een keer mee naar de film te gaan.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 12-12-2012, 23:09
Padzorz
Padzorz is offline
Een goeie manier om erachter te komen (zoals reeds voorgesteld) is door haar gewoon mee uit te vragen. Als ze nee zegt dan weet je meteen dat ze geen interesse heeft en zou ik haar gewoon laten vallen. Laat je zeker hier niet vangen, ze kan 'nee' zeggen en van allerlei redenen geven waarom ze zeker niet kan, maar dit zijn gewoon allemaal uitvluchten.

Het is al gebeurd tijdens de fietstocht, maar toch ... probeer niet te veel over jezelf te vertellen. Als je wilt dat ze voor jou gaat vallen is één van de dingen die je zeker moet zijn: mysterieus. Als ze alles over jou weet ben je dat natuurlijk niet meer.

Citaat:
Ze vertelde me op den duur rond 10 uur dat ze het koud had, dus ik stelde voor lichaamswarmte te delen, maar toen zei ze: 'Ja, niet met jou haha' En dan weet ik niet of dit menens is of puur om te testen. Ze zei het lachend.
Dit lijkt me gewoon een testje van haar, vrouwen doen het wel meer. Als ze zo'n testje doet moet je proberen op een manier te reageren waarin je laat zien dat het jou niet raakt. Ik zou gezegd hebben: "Ah das goed om te weten." en gewoon verder gepraat hebben.

Citaat:
iteindelijk zijn we rond half 11 weggegaan omdat het vreselijk koud was. En in zo'n situatie weet ik niet of ik nu gewoon doei moet zeggen of een knuffel weet ik veel??
k zal waarschijnlijk wel te moeilijk denken.
Niet te veel twijfelen, je mag niet onzeker overkomen. Vrouwen knappen af op onzekere mannen. Als jij haar een knuffel wilt geven, trek haar dan (zoals een echte man) naar je toe en geef haar een knuffel. Als ze het niet wilt dan zal ze dat wel laten merken, maar probeer zeker niet te voorzichtig enz ... te doen, want dat komt onzeker over.

Citaat:
Soms zei ze dat ze lelijk was. ( En ik weet dan niet zo goed wat ik dan moet zeggen. ) Want dat is ze echt niet!! ( Vind ik )
Ze zoekt gewoon bevestiging dat ze mooi is. Ik zou hier plagend op gereageerd hebben. Als ze bijvoorbeeld zegt: "Ik vind mezelf lelijk met dit kapsel." dan kan je zeggen (met een glimlach!) "Ik wilde er al niets van zeggen." Je maakt haar hier onzeker en ze weet niet helemaal of je het echt meent of niet en dat wekt spanning op (wat goed is).

Citaat:
Alleen als ik dan op Facebook tegen haar praat reageert ze nauwelijks of iets. ( Misschien kijkt ze niet vaak op Fb, zou kunnen, maar ze is dan best kortaf. ( Wat ze overigens tegen iedereen doet op F )
Niet te veel met in zitten, wat ze zegt is minder belangrijk dan hoe ze zich tegenover jou gedraagt wanneer ze bij jou is. Probeer gewoon niet wanneer ze niet direct zou antwoorden speciaal op haar te wachten, laat zien dat je niet afhankelijk van haar bent.

Je moet ervoor zorgen dat je niet in die friendzone belandt. Behandel haar dus niet te lief, plaag haar wat en laat je niet doen als ze iets negatief zou zeggen. Ik zou haar ook niet vragen of ze jou leuk vindt, dan ben je weer afhankelijk van haar. Het is logisch dat je dat wilt weten, maar probeer eerst eens een date te regelen.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2012, 01:43
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Soms zei ze dat ze lelijk was.
Zielige aandachtsjunk dus, niet aan beginnen. Mocht ze dat nog een keer zeggen; gewoon bevestigen.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2012, 13:19
Chiell
Chiell is offline
Het gaat er niet om of ze je leuk vindt (uiteindelijk wel natuurlijk) want je bent nog in de flirtfase, geniet ervan en kijk gewoon hoe dingen gaan, probeer een beetje te flirten dan gaat alles vanzelf.

Als ze zegt dat ze lelijk is; maak er een sentimenteel moment van. Als ze dat nog een keer zegt pak haar beide handen, ga recht tegen over haar staan en zeg; meis, klets niet. Ik heb het nog niet gezegd maar ik vind je het allermooiste meisje omdat je zo..... bent. (vul zelf in)

Maar goed, het komt erop neer dat je verder moet gaan zoals je nu doet.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2012, 18:18
mytholon
Avatar van mytholon
mytholon is offline
Ik denk dat de tips van Padzorz je wel een eind brengen, probeer er wel een eigen draai aan te geven, als je altijd druk en gezellig bent hoef je dat nu opeens niet meer te zijn omdat je mysterieus wil zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2012, 19:11
Siphra
Avatar van Siphra
Siphra is offline
Als de situatie echt zo is als hoe je het omschrijft, denk ik dat ze je wel echt leuk vindt.
Alleen kan ik dat niet helemaal met zekerheid zeggen, omdat ik er zelf natuurlijk niet bij ben.
maar als ze je echt leuk vindt ga je dat wel uiteindelijk merken.
En als dat niet zo is en jij vindt haar wel echt leuk, zal ik als ik jou was gewoon iets ondernemen anders heb je er later alleen maar spijt van.

succes xx-my
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vindt ze me leuk? Wat moet ik doen?
Alex55
6 20-07-2016 21:57
Liefde & Relatie Vindt zij me leuk?
Gijsjuh
11 01-12-2015 20:08
Liefde & Relatie Hoe weet ik of ze me leuk vindt?
dyliedylie
4 09-10-2014 16:33
Liefde & Relatie vindt ze me leuk
joan1996
7 03-05-2013 12:04
Liefde & Relatie vindt ze me leuk?
axelf
16 25-09-2010 09:31
Liefde & Relatie Vindt ze me leuk ?
Giedje
36 23-01-2007 20:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41.