Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2015, 20:31
\Alex/
\Alex/ is offline
Sinds het begin van het schooljaar zit er een heel aardig en leuk meisje bij ons in de klas, we praten regelmatig en hebben het vaak gezellig. Ik fiets een klein deel met haar mee en ze komt dan bijna altijd naast mij fietsen en dan praten we even. Nu ik haar leuk vind, zie ik ook dat andere jongens haar aandacht willen en haar duidelijk leuk vinden. Nadat ik heb opgelet hoe ze zich rond andere jongens gedraagt en dan bij mij, dacht ik dat ze mij wel leuk zou vinden. Want een paar dagen geleden zei ze ook dat ze "iets" leuk vond en mij dat niet wou vertellen, ook een redelijk duidelijke hint. Dus vandaag (Laatste schooldag en daarna 2 weken vakantie) wou ik haar vertellen dat ik haar leuk vind. Totdat ik merkte dat ze heel chagrijnig keek waardoor ik haar niet echt durfde aan te spreken. Daarna met haar voor een deel naar huis gefietst en amper gepraat. En nu in de avond heb ik er spijt van dat ik niets heb ondernomen, ik weet nou ook niet of ik op whatsapp aan haar moet vragen wat er nou was en of ik het haar niet gewoon had moeten vertellen, want nu zit ik hier 2 weken lang.

Misschien dat iemand mij advies wil geven in deze situatie. En ook nog bedankt voor het lezen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2015, 20:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien moet je niet gelijk vertellen dat je haar leuk vindt (want wat wil je daarna, wat verwacht je?), maar kan je voorstellen een keer wat af te spreken? Samen een eind gaan skaten, samen een film kijken, het hoeft geen "romantische date" te zijn, maar het is wel een fijne manier om je wat comfortabeler bij elkaar te gaan voelen. Dan is haar vertellen dat je haar leuk vindt ook wat minder onverwacht en weet je je daarna ook waarschijnlijk beter een houding te geven.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Een leuk meisje
bas161234
4 24-11-2015 14:47
Liefde & Relatie Help: leuk meisje wil niet meer.
daniel95
15 10-11-2015 16:44
Liefde & Relatie Leuk meisje
ikke......
8 10-02-2012 18:14
Liefde & Relatie Leuk meisje in de bus, wat te doen?
!_Paul_!
31 09-10-2011 22:35
Liefde & Relatie ben jij een leuk meisje open dit bericht dan!
rob-hoi
2 16-08-2011 23:04
Liefde & Relatie Leuk meisje maar zo verlegen
WhoIAm
7 25-10-2002 10:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32.