Oud 24-12-2017, 12:48
LieverrAnoniem
LieverrAnoniem is offline
Sorry maar ik wil dit bericht graag verwijderen maar ik weet niet hoe.

Laatst gewijzigd op 20-01-2018 om 15:00.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2017, 13:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
"De examens zijn gedaan en Thomas had slechte cijfers en gaat van school veranderen.
Thomas doet nu heel raar en, gaat uit onze groepen van messenger, negeert ons op straat en antwoord niet als we hem iets sturen.
Mijn vrienden en ik zijn nu super boos op hem want zoiets doe je niet."

Hebben jullie al eens rustig aan Thomas gevraagd waarom hij dat doet? Boosheid lost natuurlijk weinig op, onbegrip zou meer op z'n plaats zijn. Ik zou dat eerst een beetje proberen op te lossen, of sowieso proberen te ontdekken hoe de vriendschap met Thomas zich ontwikkelt. Als hij helemaal geen vrienden meer met jullie wil zijn hoef je er ook geen rekening mee te houden dat hij iets met Laura heeft gehad. Maar wil je de vriendschap herstellen, dan zou ik me eerst daarop richten en daarna pas vertellen over jou en Laura - anders kan dat misschien stoken in de verhoudingen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-12-2017, 20:12
LieverrAnoniem
LieverrAnoniem is offline
Oja dat is het probleem we hebben al zeker 10 keer geprobeert Thomas te vragen waarom hij zo doet.
Eerst wou hij even alleen zijn en toen hebben we hem gezegt dat wij er voor hem zullen zijn. Dus we waren een beetje aan het wachte na 3-4 dagen hebben we hem gevraagd of het al wat beter gaat maar dat negeerde hij compleet en toen we hem op straat zagen negeerde hij ons weer. We hebben van andere mensen gehoord dat hij wel gwn met hun praat, hij zet op zijn snapchat story "wie streaks?" dusja nu zijn we wel echt klaar met hem het lijkt wel alsof hij ons gebruikt heeft.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2017, 00:02
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Als hij verder geen contact wil zou ik hem ook niet over je relatie met Laura vertellen. Waarom zou je dat doen als je verder geen contact hebt?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01.