Oud 01-03-2004, 22:06
AnoniemProbleem
AnoniemProbleem is offline
Ik heb maar even een nieuwe account aangemaakt omdat ik hiermee nou niet echt beroemd wil worden.

Het probleem is als volgt:
Ik ga elke week wel uit naar een discotheek. Ik kom daar genoeg leuke meiden tegen, maar wanneer het maar iets intiem wordt krijg ik een stijve.. b.v. wanneer een meid met me wil dansen of ik met haar schiet ie meteen omhoog. Ik ben van mezelf al erg onzeker maar op dat moment durf ik helemaal niets meer. Ik schaam me er dan ook voor, daarom trek ik me dan ook altijd terug en loop weg. Ik zit er zelf best mee, maar ik krijg het dan ook maar niet voor elkaar het te stoppen..

Zijn er mensen die dit probleem ook kennen, wat vinden de meiden hiervan en zijn er misschien tips om dit op te lossen?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 22:10
amehoewla
Avatar van amehoewla
amehoewla is offline
gossie.. kan me wel voorstellen dat je er mee zit, maar aan de andere kant... als ik met een jongen dans en hij krijgt een stijve zou ik op zich wel schrikken, maar aan de andere kant is het ook wel weer een compliment..

Kun je het niet onderdrukken door aan iets niet sexueels ofzo te denken? of door gewoon niet al te dicht tegen het meisje aan te dansen? verder zou ik het ook niet weten, maar ik weet wel dat ik niet meteen op een jongen af zou knappen dan ofzo hoor. Kan gebeuren toch?
__________________
maak je niet druk om de dingen die er absoluut niet toe doen
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 22:12
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
volgens mij is het vrij normaal of licht afwijkend dat je het zo snel krijgt...
onbewust gaan je gedachten misschien verder dan dat je op dat moment met het meisje bezig bent en daardoor doet ie de duitse WO2 groet ofzo?

gewoon ff je hand in je broekzak doen, 'recht zetten' en doordansen, met een spijkerbroek merk je er niet zo snel veel van volgens mij...

en anders: dunno
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 22:19
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Gebeurt bij zoveel jongens. Niets om je druk om te maken. Veel meiden hebben het niet eens door, als je em maar niet ineens tegen hun been aandrukt ofzow, want kijk, zien doen ze het vaak niet, maar voelen wel als je echt gaat drukken natuurlijk Dus je kan gewoon doorgaan hoor, zakt vanzelf wel weer af na een tijdje.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 22:33
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
gewoon doorgaan met dansen en er niet op letten
er is nix abnormaals of ongezonds aan
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 22:45
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik zou me pas echt zorgen gaan maken als dat niet gebeurde...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 22:47
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
juno schreef op 01-03-2004 @ 23:45:
Ik zou me pas echt zorgen gaan maken als dat niet gebeurde...
Haha, precies
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 23:54
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
extra dicht tegen het meisje aan dansen
__________________
nooit meer
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 05:42
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Als je er zoveel last van hebt is het misschien handig om 2 (strakke) onderbroeken overelkaar te doen. Een ballenknijper en zo'n strakke boxer. Dat moet em toch wel in bedwang kunnen houden?
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 06:20
Verwijderd
In plaats van terugtrekken moet je vooraf eens gaan aftrekken zodat je erectie langer wegblijft.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 06:58
Verwijderd
Ik zou daar dus echt niets van merken.. maarjah.. Ik bedoel, heb je dan zo'n strakke broek aan ofzo?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 08:49
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
MCH schreef op 02-03-2004 @ 07:20:
In plaats van terugtrekken moet je vooraf eens gaan aftrekken zodat je erectie langer wegblijft.
daar dacht ik nou ook aan.
En verder gewoon niet al te strakke broek aan doen en geen losse boxer, dan kan je van te voren al zorgen dat je penis op een dusdanige manier ligt dat hij bij een erectie op de meest onzichtbare plek licht. Het zal tenslotte ook geen kei en keiharde erectie zijn.
Maar goed zoals al zo vaak gezegd, meestal merken anderen het niet eens, gewoon blijven doordansen dan val je minder op dan dat je opeens aan de kant gaat staan. Ik snap ook wel dat je dit als een onwijs probleem ziet, maar dat is t echt niet hoor. Er zijn veel meer jongens die dit hebben en dit soort dingen geven tenminste aan dat je een jongen bent.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 09:03
AnoniemProbleem
AnoniemProbleem is offline
Citaat:
amehoewla schreef op 01-03-2004 @ 23:10:
gossie.. kan me wel voorstellen dat je er mee zit, maar aan de andere kant... als ik met een jongen dans en hij krijgt een stijve zou ik op zich wel schrikken, maar aan de andere kant is het ook wel weer een compliment..

Kun je het niet onderdrukken door aan iets niet sexueels ofzo te denken? of door gewoon niet al te dicht tegen het meisje aan te dansen? verder zou ik het ook niet weten, maar ik weet wel dat ik niet meteen op een jongen af zou knappen dan ofzo hoor. Kan gebeuren toch?
Heb het idd proberen te onderdrukken door aan andere dingen te denken, maar het helpt helaas niet..Niet dicht tegen elkaar aan dansen heb ik ook geprobeerd, maar toch komt ie omhoog en voel ik me er meteen niet goed meer bij, veel verder durf ik dan al helemaal niet meer.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 09:03
AnoniemProbleem
AnoniemProbleem is offline
Citaat:
juno schreef op 01-03-2004 @ 23:45:
Ik zou me pas echt zorgen gaan maken als dat niet gebeurde...
Te snel is ook niet alles
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 09:09
AnoniemProbleem
AnoniemProbleem is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 02-03-2004 @ 07:58:
Ik zou daar dus echt niets van merken.. maarjah.. Ik bedoel, heb je dan zo'n strakke broek aan ofzo?
Heb vaak gewoon een boxer en een 'normale' broek aan, en dan merk je het verschil slap/stijf echt wel, ook wanneer ik een spijkerbroek aan heb. Ik weet niet of ze het wel echt voelen, maar toch maakt het me enorm onzeker, en haak ik af.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 09:13
AnoniemProbleem
AnoniemProbleem is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 02-03-2004 @ 06:42:
Als je er zoveel last van hebt is het misschien handig om 2 (strakke) onderbroeken overelkaar te doen. Een ballenknijper en zo'n strakke boxer. Dat moet em toch wel in bedwang kunnen houden?
Is het proberen waard. Nog nooit gedaan eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 09:47
AnoniemProbleem
AnoniemProbleem is offline
Citaat:
MCH schreef op 02-03-2004 @ 07:20:
In plaats van terugtrekken moet je vooraf eens gaan aftrekken zodat je erectie langer wegblijft.
Helpt iets maar niet genoeg.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 10:04
Verwijderd
misschien wat meer alcohol drinken?? kan helpen, en anders denk je maar aan je lerares economie oid
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 11:24
Verwijderd
I love it
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 11:24
SmileTouchKiss
Avatar van SmileTouchKiss
SmileTouchKiss is offline
Tenzij je lerares economie erg lekker is
__________________
We'll ride down baby into this tunnel of love
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 11:49
Verwijderd
Ik denk eigenlijk dat de meeste meisjes niet echt naar beneden turen tijdens het dansen, en 't zal toch niet zó erg opvallen dat het met een vluchtige blik al meteen overduidelijk is?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 13:44
Verwijderd
als je een gewone broek aanhebt, is het echt niet zichtbaar hoor, en lekker doorgaan joh, soms lopen ze zo tegen je aan te schuren dat ze dat alleen maar willen voelen
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 13:52
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
vijf schreef op 02-03-2004 @ 14:44:
als je een gewone broek aanhebt, is het echt niet zichtbaar hoor, en lekker doorgaan joh, soms lopen ze zo tegen je aan te schuren dat ze dat alleen maar willen voelen
Inderdaad. Het valt bijna nooit echt op. En het kunnen voelen is helemaal niet erg hoor
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 13:54
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Veel alcohol drinken helpt wel ja, want dan komt de mijne ook niet meer omhoog.
Het is trouwens zo dat ie maar half omhoog komt zo. Ik weet niet of die van jouw echt kaarsrecht omhoog gaat staan? En anders gewoon een strakke box aan trekken.
En anders laat je hem express aan d'r voelen, wie weet wat daar uit voortkomt.

1) a smack in tha face
2) sex all night long
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 14:46
beertje007
beertje007 is offline
Is niet erg joh, toen ik vrijgezel was ging ik juist vaak intiem dansen en atijd voelde ik wel een harde piemel. gewoon dansen.

Ik pest met vriendje er nog wel eens mee
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 14:59
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
beertje007 schreef op 02-03-2004 @ 15:46:
Is niet erg joh, toen ik vrijgezel was ging ik juist vaak intiem dansen en atijd voelde ik wel een harde piemel. gewoon dansen.

Ik pest met vriendje er nog wel eens mee
Hehe, jij ook al? Nou ik pest em er niet mee, maar mag em er graag even aan herinneren op z'n tijd
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 15:00
Zweefvliegtuig
Zweefvliegtuig is offline
Niet dat ik zo vaak naar een discotheek ga, maar goed: het zou wel heel erg moeten zijn, wil het mij opvallen.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 15:30
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Zweefvliegtuig schreef op 02-03-2004 @ 16:00:
Niet dat ik zo vaak naar een discotheek ga, maar goed: het zou wel heel erg moeten zijn, wil het mij opvallen.
Viel mij destijds wel op, maar dat kwam omdat hij zo'n wazige blik in z'n ogen had, echt zo diep geconcetreerd staren, had de hele tijd in z'n hoofd:"Get down, ga af, nee, niet doen!" dat ie niet eens doorhad dat ie zichzelf steeds dichter tegen me aandrukte, ja, kijk, dan ga je dingen vermoeden natuurlijk
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 15:31
beertje007
beertje007 is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 02-03-2004 @ 15:59:
Hehe, jij ook al? Nou ik pest em er niet mee, maar mag em er graag even aan herinneren op z'n tijd
Ik ook, altijd leuk maargoed, als ik vroeger, toen we nog niks hadden, met hem danste werd ik zelf ook wel opgewonden (harde tepels kreeg ik dan), herinnert hij mij dan ook wel eens aan.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 15:34
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
beertje007 schreef op 02-03-2004 @ 16:31:
Ik ook, altijd leuk maargoed, als ik vroeger, toen we nog niks hadden, met hem danste werd ik zelf ook wel opgewonden (harde tepels kreeg ik dan), herinnert hij mij dan ook wel eens aan.
Voordeel voor ons: wij hebben dat vaak niet eens door, dus kunnen ons er aardig makkelijk uit lullen
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 16:06
Verwijderd
niet doordansen, maar vragen of ze mee naar de plee gaat/naar buiten , daarna kan je weer heerlijk verder dansen
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 17:01
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
gewoon door dansen, ze hebben het heel vaak niet door. En de gene die door hebben zitten er niet zo mee. (mijn ervaring dan).

offtopic: lang leve de skatebroek, ik hou er niet van als het zakie word afgeknelt
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 17:13
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Blozen en doordansen En als ze er iets van zegt, moet je gewoon zeggen "Hey, ik kan der ook niks aan doen, da komt door u zalle"
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 18:00
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 02-03-2004 @ 11:49:
Ik denk eigenlijk dat de meeste meisjes niet echt naar beneden turen tijdens het dansen, en 't zal toch niet zó erg opvallen dat het met een vluchtige blik al meteen overduidelijk is?
jah idd, zulke dingen zie ik ook nooit hoor, pas als ik het gevoeld heb en ik kom er op aan het kijken, mja dán zie ik het wel.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 19:27
annelieke
Avatar van annelieke
annelieke is offline
ik heb er eigenlijk nooit problemen mee als ik zoiets merk....

ga alleen maar nog dichter tegen hem aandansen om het te stimuleren
__________________
http://s1.bitefight.nl/c.php?uid=19303
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 15:45
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
beertje007 schreef op 02-03-2004 @ 15:46:
Is niet erg joh, toen ik vrijgezel was ging ik juist vaak intiem dansen en atijd voelde ik wel een harde piemel. gewoon dansen.

Ik pest met vriendje er nog wel eens mee

dat ken ik jha
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 09:09
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline


het is juist mijn doel om mannen zich ongemakkelijk te laten voelen door heel sensueel voor ze te dansen...

maar veelal trekt dit ook mannen aan waar ik dus echt van moet...overgeven.

Tja, misschien is het een idee om een ijsklontjesmachine in je binnezak te hebben? Of een temperatuurregelaar? Of gewoon aan een heel lelijk vervelend iemand denken als Balkenende .
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 16:57
Dame Blanche
Dame Blanche is offline
Zou ík persoonlijk niet erg vinden.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 17:49
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
idd ik zie dat wel als een compliment kan me herinneren dat mn vriend dat ook een keer had toen wij nog niks hadden en dat ik toen zoiets had van ha je wil wel
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 12:32
John_doe
John_doe is offline
Bij het lezen van dit topic heb ik ook gelijk een nieuwe account aangemaakt. Ik zit dus met precies hetzelfde probleem en wilde hier ook al een tijdje een topic over maken.

Het gaat mij dan nog niet eens alleen om het dansen. Ook al krijg ik bij intiem dansen ook spontaan een erectie. Een tijd lang voelde ik me daardoor heel erg kut, maar inmiddels ben ik er wel een beetje aan gewend geraakt en probeer ik bij het dansen "daar beneden" voldoende afstand te bewaren, zodat zij het niet voelt. En als ze het wel voelt, lijkt me dat ongelooflijk genant, maar daar probeer ik dus niet meer bij na te denken.

Sinds carnaval ( ) heb ik een schat van 'n vriendin. Ze is ongelooflijk knap, leuk, vrolijk spontaan enz. Ongetwijfeld het mooiste meisje wat rondloopt op deze aardkloot, ik vraag me dan ook regelmatig af waar ik haar aan verdiend heb. (maar genoeg offtopic): na een avondje bioscoop (bijzonder weinig van de film hebben mee gekregen doordat we de hele tijd aan 't zoenen waren), had ik ongelooflijk veel pijn aan m'n prostaat. Waarom? ik denk doordat ik de hele film met een erectie heb gezeten en uiteindelijk gaat dat dus ongelooflijk veel pijn doen aangezien er natuurlijk niet zo veel plaats is in mijn spijkerbroek. Behoorlijk klote dus, steeds als ik met haar zoen krijg ik een erectie. Mja, dat is mijn probleem, zij zal d'r niet veel last van hebben (hoop ik). Maar het blijft genant als zij het merkt, steeds weer bij elke zoen heb ik een stijve lul in broek.

Zoals het er nu uitziet blijven we nog maanden (ik hoop natuurlijk jaren) bij elkaar. We doen het heel rustig aan, als 't aan mij ligt hebben we de komende 3 maanden ofzo nog geen sex. Maar als het dan zo ver is, weet ik zeker dat 't een ongelooflijke flater wordt. Dat heeft niets te maken met faalangst, maar net zo snel als ik een erectie krijg, kom ik ook klaar. Het is echt belachelijk hoe snel dat gaat, als ik mezelf aftrek duurt het 2 a 3 minuten. Maar toen ik me een half jaar geleden in een ongelooflijk dronken toestand liet aftrekken door een meisje, was 't al gebeurd na 10 seconden, ik kon toen gelukkig nog net op tijd haar hand wegtrekken, zodat zij niet helemaal onder zat. Als smoesje zei ik toen dat ik iemand hoorde aankomen. (het was op een fuif waar een paar mensen bleven slapen). Ik wil hiermee dus zeggen dat 't voor mij echt onmogelijk is om op een normale manier sex met een meisje te hebben, het heeft niets te maken met onzeker zijn, ik bekijk 't gewoon realistisch. Als ik met mijn vriendin naar bed ga, wil ik dat zij kan genieten van haar eerste keer, maar dat is dus onmogelijk op deze manier. Ik weet wel dat sex wel meer is dan alleen neuken, maar toch draait het om die ene daad.

Ik heb geen idee hoe ik van het erectieprobleem afkom, ik hoop dat 't vanzelf minder wordt als mijn vriendin en ik al een tijdje bij elkaar zijn en mijn lul een beetje gewend raakt aan dat zoenen . Want ik weet totaal geen oplossing ervoor en ik denk dat voor dat probleem alleen medische oplossingen zijn en daar begin ik natuurlijk niet aan. Hetzelfde ook voor het probleem dat ik te vroeg klaarkom, ik denk niet dat daar een goede oplossing voor is (behalve medisch). IK ZIT HIER AL JAREN MEE, soms word ik er helemaal gek van als ik er bij nadenk en het maakt me ook doodongelukkig .

mja jullie hebben natuurlijk ook iets beters te doen dan zo'n lang triest verhaal te lezen als dit
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 13:28
Verwijderd
intiem moshen \m/
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 13:33
Verwijderd
Mijn vriend heeft dat ook. Ik hoef me maar een keer een beetje tegen hem aan te drukken en het begint. Mja, ik moet zeggen dat ik dat in het begin helemaal niet erg vond. Eerder een soort compliment, en nog steeds. Ik kan me voorstellen dat het niet lekker zit, zo in de bios, maar ik denk niet dat je je er voor hoeft te schamen hoor.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 18:52
MoHaMeDJaLaL
Avatar van MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Daar heb ik helaas ook last van met super sexy meiden.
En ik loop precies zoals jou ook gewoon weg.
Het zijn de hormonen,je kunt er niets aan doen.
Ik sla er soms gewoon op uit woede hahaha...dikke mishandeling.
verdomme waarneer ik hem nodig heb is ie aan het slapen en waarneer die ff moet slapen is ie druk aan het werk.
__________________
HIIIGH FIVE babehhh
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 21:01
Verwijderd
Citaat:
John_doe schreef op 13-03-2004 @ 13:32:

Sinds carnaval ( ) heb ik een schat van 'n vriendin. Ze is ongelooflijk knap, leuk, vrolijk spontaan enz. Ongetwijfeld het mooiste meisje wat rondloopt op deze aardkloot, ik vraag me dan ook regelmatig af waar ik haar aan verdiend heb. (maar genoeg offtopic): na een avondje bioscoop (bijzonder weinig van de film hebben mee gekregen doordat we de hele tijd aan 't zoenen waren), had ik ongelooflijk veel pijn aan m'n prostaat. Waarom? ik denk doordat ik de hele film met een erectie heb gezeten en uiteindelijk gaat dat dus ongelooflijk veel pijn doen aangezien er natuurlijk niet zo veel plaats is in mijn spijkerbroek. Behoorlijk klote dus, steeds als ik met haar zoen krijg ik een erectie. Mja, dat is mijn probleem, zij zal d'r niet veel last van hebben (hoop ik). Maar het blijft genant als zij het merkt, steeds weer bij elke zoen heb ik een stijve lul in broek.
Je vriendin vindt het helemaal niet vervelend als je een erectie hebt door met haar te zoenen. Sterker nog, je zult wel moeten. Als ik met een jongen zou zoenen en hij zou géén erectie krijgen, dan zou ik denken dat er iets mis met me was, dat ik iets verkeerd deed, etc. Zoenen is lekker en opwindend en het is dus absoluut normaal om er als jongen een erectie van te krijgen, en ik denk dat je vriendin het alleen maar een opwindend idee vindt dat je zo geil wordt van haar . Je hoeft je dus niet te generen.

Citaat:
Zoals het er nu uitziet blijven we nog maanden (ik hoop natuurlijk jaren) bij elkaar. We doen het heel rustig aan, als 't aan mij ligt hebben we de komende 3 maanden ofzo nog geen sex. Maar als het dan zo ver is, weet ik zeker dat 't een ongelooflijke flater wordt. Dat heeft niets te maken met faalangst, maar net zo snel als ik een erectie krijg, kom ik ook klaar. Het is echt belachelijk hoe snel dat gaat, als ik mezelf aftrek duurt het 2 a 3 minuten.
Ik neem aan dat jullie niet van zoenen opeens zullen overspringen op neuken, zeker niet als je er een maand of drie over wil doen; er zal nog wel wat tussen zitten, zoals naakt knuffelen en vingeren en aftrekken, en misschien ook wel pijpen en beffen, enzo. Tegen de tijd van jullie eerste keer, weet ze dus al wel dat je vrij snel klaar komt. Een flater slaan zul je dus niet. Daarbij is het vrij normaal dat een jongen bij zijn eerste keer erg snel klaarkomt. Het kan ook nog andersom; mijn ex-vriend kwam vrij snel klaar maar onze eerste keer duurde twee of drie keer zo lang als de meeste keren daarna, omdat hij zenuwachtig was .

Citaat:
Ik wil hiermee dus zeggen dat 't voor mij echt onmogelijk is om op een normale manier sex met een meisje te hebben, het heeft niets te maken met onzeker zijn, ik bekijk 't gewoon realistisch. Als ik met mijn vriendin naar bed ga, wil ik dat zij kan genieten van haar eerste keer, maar dat is dus onmogelijk op deze manier. Ik weet wel dat sex wel meer is dan alleen neuken, maar toch draait het om die ene daad.
Meestal komen jongens tijdens de sex na wat langere tijd klaar dan ze bij aftrekken doen, omdat de vagina zo zacht is en dus minder wrijving geeft. Een minuut of vijf zal dus zeker wel mogelijk zijn, en dat is al best 'een normale manier van sex hebben'. Maar zoals ik al zei, veel jongens komen snel klaar bij hun eerste keer, maar daarna leren ze hoe ze een orgasme moeten tegenhouden enzo, en dan gaat het vanzelf langer duren. Er zijn genoeg trucjes voor te bedenken; als je het voelt aankomen, rustiger gaan doen of zelfs stilliggen en zoenen, eventueel ondertussen met je vingers haar clitoris als je er een beetje bij kan, of aan iets anders denken, en het schijnt dat je het ook tegen kunt houden door bepaalde spieren aan te spannen of juist te ontspannen. Je went er in elk geval aan, en krijgt steeds meer controle over wanneer je nou klaarkomt .

Citaat:
mja jullie hebben natuurlijk ook iets beters te doen dan zo'n lang triest verhaal te lezen als dit
als mensen iets beter hebben te doen dan forumverhalen lezen, dan gaan ze niet forummen he
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 12:02
John_doe
John_doe is offline
Hartstikke bedankt voor je reactie , erg nuttig
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 12:15
HandigeHarry
Avatar van HandigeHarry
HandigeHarry is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 14-03-2004 @ 22:01:
Meestal komen jongens tijdens de sex na wat langere tijd klaar dan ze bij aftrekken doen, omdat de vagina zo zacht is en dus minder wrijving geeft.
nou het kan natuurlijk ook aan de opwinding liggen, het is mij ook wel een paar keer overkomen dat het echt na 20 sec al klaar was, maar daarna kon ik des te langer doorgaan

@john_doe: als je klaar komt, even wachten tot hij weer geheel rechtop staat en ik kan je garanderen dat je er wel een kwartier (mischien wel een half uur) tegenaan kan

en als je pijn het na een stijve: dat hebben veel jongens, ik ook wel, het is gewoon door de opwinding dat je zaadballen extra actief worden. (men noemt dit ook wel blauwe ballen ) maar nthing t worry about
__________________
*een man is nooit dronken als hij nog op de vloer kan liggen zonder zich vast te houden* waarom ook makkelijk doen als het moeilijk kan?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 13:00
HmmIk
HmmIk is offline
Ik snap niet dat al die jongens het zo genant vinden. Ik den kdat de meeste meiden, waaronder ik het juist wel leuk vinden. Het ideej dat je een jongen opwind, is wel leuk!! Ik zou me er niet voor schamen als ik jullie was, nergens voor nodig.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 13:54
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
Citaat:
John_doe schreef op 13-03-2004 @ 13:32:
verhaal
ik heb dat 1 keer meegemaakt bij een jongen dat hij heel snel klaarkwam en vond het eigenlijk wel schattig; de jongen in kwestie kan er niks aan doen en voelt zich vooral gegeneerd zonder dat hij der iets aan kon doen.

als je seks gaat hebben met je vriendinnetje dan zal ik als ik jou was haar proberen uit te leggen dat je vaak snel klaarkomt zodat ze je eerst kan aftrekken en dan kom je de tweede keer vast niet zo snel klaar en is het voor haar ook leuk

als dit nog steeds te snel gaat moet je dat gewoon twee keer doen
maar het belangrijkste is toch dat seks leuk is en best de hele nacht mag duren dus dan maakt het niet uit dat je 4 keer komt
__________________
nooit meer
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 15:33
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
uh nej hoor ieder zn problemen toch?
snap dat je t vervelend vind maar ik denk dat dat vooral de spanning is tis nog vers allemaal en je voelt bij elke aanraking vlinders.. als je een langere tijd bij elkaar bent ben je nog wel verliefd misschien maar tblijft niet zo spannend natuurlijk
dus ik denk zelf dat t wel minder word joh! en so what als je de eerste keer dat jullie sex hebben snel komt.. misschien moet je dr een beetje voor waarschuwen dat je er erg naa ruit kijkt (tegen de tijd dat t zo ver is) en dr voorzichtig laten merken dat je misschien wel snel komt.. maar dat wil niet zeggen dat t daarmee af is je kunt t daarna toch nog een keer doen of gewoon op andere manieren haar plezieren??
ik denk dat t wel losloopt allemaal !
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 17:26
xx
xx is offline
ik zou me er ook geen zorgen om maken als ik jou was. Ik heb het ok weleens bij jongens gevoeld toen we alleen aan het dansen waren en ik vond het echt niet raar, ik vond het zelf ook opwindend.

xx
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Partner laten dansen met ander
Frondish
499 04-10-2006 05:15
Liefde & Relatie Ik wil op stijldansen, vriendin wil het niet hebben
Athlon
107 01-10-2005 08:43
Liefde & Relatie Mijn contact met dames... (lang verhaal)
Vincent19
146 02-04-2005 13:22
Liefde & Relatie 'vakantieliefde(s)' ik kan hem (ze) niet loslaten...
Verwijderd
54 12-07-2004 19:25
Liefde & Relatie Dansen
zaza2
11 03-01-2004 21:55
De Kantine Top 6 Lekker Gevoel
Evito
48 03-02-2003 19:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:34.