Oud 28-07-2005, 19:09
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Ik weet niet goed of ie hier moet of bij seksualiteit..

Ik ben redelijk snel "kapot" na 1 of 2 keer seks te hebben (op korte tijd weliswaar). Er komen dan wondjes (en dat is niet persé na harde seks ofzo) rond de opening die dus verhinderen om de komende dagen te vrijen zonder pijn (wondjes groeien dicht, wondjes worden terug "opengevreëen",...)
Mijn vriend zijn penis is niet overdreven dik ofzo, gewoon gemiddeld. Dus daar kan het, denken we, niet aan liggen.

Is dit normaal en kan er iets aan gedaan worden?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 19:15
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ben je nat genoeg? Want daar kan het wel aan liggen, dat het niet goed genoeg glijdt... Glijmiddel is dan de oplossing.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 15:15
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 28-07-2005 @ 20:15 :
Ben je nat genoeg? Want daar kan het wel aan liggen, dat het niet goed genoeg glijdt... Glijmiddel is dan de oplossing.
Hmm.. opzich zou het dat wel kunnen zijn. Meestal ben ik wel nat genoeg, maar de tweede keer dan mss iets minder.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 15:30
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik heb daar in periodes ook wel last van, al lijkt daar niet echt een regelmaat in te zitten. Waar het aan ligt weet ik dus ook niet precies. Maar glijmiddel helpt sowieso wel goed als je een keer wat minder nat bent. En ook als je wel nat genoeg bent zorgt het voor leuke taferelen Maar glijmiddel is dus wel een aanrader om in huis te hebben

Laats heb ik bij de drogist Multi-Gyn gekocht, van het merk Bioclin. Het is een gel die gebruikt kan worden bij vaginale ongemakken zoals roodheid, schraalheid, irritatie, pijn, jeuk, gevoeligheid, ongewenste geur en afscheding. Het kan zowel in als rondom de vagina gebruikt worden. Het helpt het natuurlijk milieu van de vagina te herstellen, waardoor ook kleine wondjes sneller genezen.
Ik merk zelf altijd wel vrij snel dat de gel effect heeft, dus dat is ook zeker een aanrader.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 01:20
Mariekje*
Mariekje* is offline
Misschien eerst eens goed laten genezen voordat jullie weer seks hebben? Ik herken het probleem in iedergeval wel, gebruik er zelf weleens een zalfje voor dat me ooit is voorgeschreven door de huisarts voor iets anders. Maar dat helpt toevallig ook tegen huidirritatie, roodheid, gevoeligheid etc. Ik vind het altijd maar verdomd irritant, tis weleens voorgekomen dat ik het zelfs voelde met lopen/zitten etc. Ramp!

Misschien is glijmiddel ook nog wel een idee? En anders misschien dat middeltje wat Thee Muts noemde?

Groetjes,
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid pijnlijke wondjes
VIC.
10 27-11-2007 08:50
Lichaam & Gezondheid Bloed bij het vrijen
Man of Chrome
4 15-08-2006 18:58
Lichaam & Gezondheid Jeuk.
JoV
9 07-01-2006 22:55
Lichaam & Gezondheid HIV-test morgen :(
Supremacy
60 16-12-2004 08:00
Lichaam & Gezondheid hiv
brightlight
25 02-12-2004 14:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48.