Oud 12-07-2009, 14:21
ikbener
ikbener is offline
Heey hallo,

ik zit heel erg ergens mee en ik kan er heel moeilijk met anderen over praten. Het zit namelijk zo. Ik heb een ontzettende lieve, maar kwetsbare meid leren kennen en het klikte heel goed tussen ons. We praatten over heel veel dingen en het voelde voor mij al snel goed. Toch is de vriendschap beeingdigt en ik kan het maar niet uit mijn hoofd zetten. Ik kende haar vooral via het internet, ik heb haar wel een paar keer gezien.

Ik droom heel vaak over haar, dat ze boos op me is, of dat ze de vriendschap nooit meer wilt.

Verschillende mailtjes naar haar verstuurd waar ik geen antwoord op krijg. Ik weet dat ik meer waard ben, en ik vind ook dat ik dit niet verdien, maar dit duurt nu al zo lang. Ik vind het gewoon heel jammer dat de vriendschap over is en ik mis de vriendschap heel erg.

Elke dag sta ik met het idee op om haar weer een mailtje te sturen of ze de vriendschap ooit nog wilt, maar of ik daar een reactie op krijg...? ik weet dat ze het soms moeilijk heeft en dat ze daarom ook niet reageert, ze is nu echt niet toe aan de vriendschap, maar ik zit er wel erg mee. Ik weet niet waar ik aan toe ben. Ik heb al vaker mijn gevoelens op papier gezet voor haar, maar daar krijg ik gewoon keihard geen reactie op!

Ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen. Blijf er maar aan denken, over dromen... echt zo raar!!

zelfs mijn psycholoog weet hier niet zo snel een oplossing voor! ik praat er maar haar over, maar we komen er niet uit!

Iemand hulp of tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2009, 14:30
Verwijderd
Het is moeilijk, maar je kan het beter laten. Als je steeds meer van je laat horen heb je alleen maar kans dat je haar afstoot. Laat het, als je de moeite waard bent komt ze vanzelf wel weer terug.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 16:44
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik denk ook dat je het beter kan laten. Door het af te sluiten stel je je ook weer open voor nieuwe contacten. Blijkbaar is er van haar kant uit toch iets wat ze niet prettig vond in jullie vriendschap of ze wil wat meer afstand en oe moeilijk dat ook is, denkd at je niks anders kunt dan accepteren.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 22:35
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik heb hetzelfde gehad, helaas.. Contact verbreken is erg nodig en waarschijnlijk ook het deleten van mails etc.. Althans, dat heeft wel voor mij gewerkt, alle vormen van contact verbreken.. En ondanks dat ik het waarom van het contact verbreken niet snap, kan ik het nu wel accepteren.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie is mijn vriendschap over ?
frieslandboy
5 02-07-2014 20:55
Liefde & Relatie Vriendschap
Luego
6 10-05-2004 18:53
Liefde & Relatie Allerbeste Vriendschap Over
SimplyABoy19
15 07-05-2004 15:01
Verhalen & Gedichten Over toegankelijkheid en andere spoken
Raakvlak
10 15-02-2004 19:23
Liefde & Relatie Van vriendschap naar verliefdheid...
hendrikafox
15 24-03-2002 19:34
Liefde & Relatie Kat uit de boom kijken
U-NiQ
10 09-03-2002 19:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52.