Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2010, 10:23
me12
me12 is offline
i

Laatst gewijzigd op 05-08-2010 om 20:01.
Advertentie
Oud 04-08-2010, 10:28
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
Je twijfelt, dus nee. Sowieso je bent pas 12.
Oud 04-08-2010, 10:30
Verwijderd
Ik kan me heel moeilijk voorstellen dat jullie er écht aan toe zijn. Ik denk dat als je zo'n belangrijke beslissing laat afhangen van wat mensen op internet ervan zeggen, dat je dan nog niet volwassen genoeg bent om die beslissing te nemen en dat je het dus beter niet kunt doen.
Daarbij geldt op jouw leeftijd dat je het alleen moet doen als je echt heel zeker van je zaak bent. En dat ben je niet, anders zou je het niet hier vragen!


Mochten jullie besluiten om toch seks te hebben, zorg dan wel dat je eerst de pil gebruikt! En gebruik ook altijd een condoom. Je wil echt echt echt niet op je dertiende een kind krijgen.
En doe rustig aan. Je hoeft niet in één keer van 'een beetje verder gaan' naar seks over te stappen. Neem je tijd om elkaar rustig te ontdekken, dat is juist leuk

En bedenk ook: als je nu besluit dat je toch niet wil... of dat nu morgen is, of drie minuten voordat jullie seks gaan hebben, of zelfs nádat jullie al een keer seks hebben gehad... zeg dat dan tegen hem en doe niets wat je niet wil! Als hij om je geeft, dan accepteert hij dat!
Oud 04-08-2010, 10:36
Verwijderd
Hm, ik begrijp wel wat dit op Seks doet, maar dit past imo beter op L&R, dus bij deze.
Oud 04-08-2010, 12:08
Verwijderd
Als ik jou was zou ik echt nog even wachten. En wat nou als je tegen hem zegt dat je niet wilt. Plus, als je tegen hem zegt dat je nog niet wilt, en hij dumpt je, weet je al hoe laat het is.
Oud 04-08-2010, 14:54
Verwijderd
Ik vind het persoonlijk veel te vroeg, en zou er zeker mee wachten.
Straks maak je overhaaste beslissingen, en heb je achteraf spijt. Doe dit als je ouder bent, dat is veel leuker en kun je er ook meer van genieten.
Bij twijfel zeg ik zelf altijd: nee.
Oud 05-08-2010, 16:23
Verwijderd
Wow, ik ben 15 en als ik een vriendin zou hebben zou ik zoenen/knuffelen al 'eng' vinden, maar jij bent drie jaar jonger en je wilt al seks?
Oud 05-08-2010, 16:24
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Wow, ik ben 15 en als ik een vriendin zou hebben zou ik zoenen/knuffelen al 'eng' vinden, maar jij bent drie jaar jonger en je wilt al seks?
ja kvind t ook al erg vroeg.
Oud 05-08-2010, 17:45
Sylvie*
Avatar van Sylvie*
Sylvie* is offline
je bent echt nog jong hoor , je eerste keer moet wel speciaal zijn , en denk nou eens na , als je denk dat dit echt speciaal word , dan moet je het doen , anders nog even wachten!
Oud 06-08-2010, 21:12
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
De openingspost is weg dus het probleem lijkt me opgelost.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Dames: Wat vinden jullie van die seksreclames 's avonds laat op de televisie?
Verwijderd
66 04-03-2009 09:09
Games Nieuw Game/ Film programma, wat vinden jullie ervan?
PLAY
6 11-06-2005 15:08
Liefde & Relatie [Relatie-Meter]Wat vinden jullie ervan?
Jolt
15 21-05-2005 22:46
Verhalen & Gedichten un verhaaltje...
grazygirliej
4 09-04-2004 17:37
Films, TV & Radio A Knights Tale: wat vinden jullie ervan?
Verwijderd
22 28-02-2004 15:32
Films, TV & Radio 8 MILE wat vinden jullie ervan?
WuTangClan
52 08-02-2003 01:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46.