Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2004, 11:21
hippie jesse
hippie jesse is offline
Het was nu al 1 jaar geleden dat ik dacht, he..... leuk meisje eigenlijk. En dan volgt het normale versierproces, zoals dat altijd gaat, je geeft haar eens een gebrand cd'tje, je nodigt haar eens uit. En het lukt best goed, je wordt zelf ook steeds verliefder, en je gaat steeds meer met elkaar om.
Uiteindelijk vond ik na een half jaar dat het veeels te lang geduurde had. Ik besloot, zo rond december dat het lang genoeg geduurd had. Ik vroeg haar die avond of zij ook iets in mij zag, zij zei van niet, en ik besloot dat ik het dan maar stevig uit mijn hoofd moest zetten. De avond zelf werd nog best gezellig. Ik heb haar daarna een maand niet gezien, wat aardig effect had. Ik keek weer naar andere meisjes, en dacht nog maar soms aan haar. natuurlijk gaat het zo snel nog niet voordat je zoiets uit je hoofd zet. Het probleem is alleen dat ik haar regelmatig weer zie, op feestes of of verjaardagen. En elke keer als ik haar weer zie denk ik weer, net als een jaar geleden: "he leuk meisje". Nu met bevrijdingsfestival heb ik weer vet met haar gedanst, en de dag erna heb ik met 4 andere en dat meisje de hele dag in een kleine roeiboot doorgebracht, wat vet gezellig was.



Wat het allemaal nog bonus vermoeiend maakt is dat zei al jaren verliefd is op een andere jongen, die een goede vriend van mij is, en dat die andere jongen haar niet leuk vind, maar dat zei hem wel soms even vastpakt. Die andere jongen zit bij haar in de klas, en die klas gaat over 3 weken een week op schoolreis.
*jaloers *

Nu zit ik weer thuis, voor een paar dagen van haar te dromen. ik kan haar ook wel weer uit mijn hoofd zetten, maar ik wordt er gewooon echt verschikkelijk moe van. ik vraag me af wat ik moet doen: Haar gewoon een beetje leuk blijven vinden, en accepteren dat zij gewoon een erg leuk meisje is, met de angst dat zei een vriendje krijgt en ik vet jaloers wordt. Of moet haar gewoon proberen nooit meer te zien (Ik zit niet bij haar op school, maar het is toch lastig haar echt weinig te zien). Of ik leg het haar opnieuw voor. Ik ben ook wel zo'n eikel dat ik zolang volhoud een meisje leuk te vinden. pfffffffffff


ik hoop terouwns dat zij niet op dit forum komt, ik post namelijk onder mijn eigen naam, ach ja, boeie. Ze weet het ook wel
__________________
er is geen camera, foto's aan de overkant je verhalen gaan van je buik tot je gevoelens en het eindigt bij de zee

Laatst gewijzigd op 08-05-2004 om 11:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2004, 11:49
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
je moet het vertellen! misschien heeft zij er ook wel spijt van dat zij toen nee heeft gezegt! niet gestoken is altijd mis! mja als zij gek is van die vriend... pakt ze jou ook wle eens vast?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 12:37
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik zou het haar gewoon nog een keer vertellen. Misschien heeft ze er inderdaad wel spijt van dat ze de vorige keer nee heeft gezegd. En je kunt het altijd proberen, je hebt niets te verliezen. Wil ze nu wel, ben je de gelukkigste jongen van de wereld. Wil ze nu weer niet, zou ik toch proberen haar uit je hoofd te zetten.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 13:32
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
werkt dat een gebrand cdtje geven?
toch eens proberen
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 14:30
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Talon schreef op 08-05-2004 @ 14:32 :
werkt dat een gebrand cdtje geven?
blijkbaar niet want zij vindt hem niet leuk...
(ik krijg stapels gebrande cdtjes maar het doet me niets )
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 15:30
Verwijderd
Kan aan mij liggen maar als zij nee zegt en een ander leuk vindt. Moet je haar dan niet mer "rust" laten, in de vorm van iets mee willen?

Je kan natuurlijk wel nog eens zeggen wat je voelt voor haar. Maar als ze dan nee zegt houdt het op.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 15:42
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
vizz schreef op 08-05-2004 @ 15:30 :
blijkbaar niet want zij vindt hem niet leuk...
(ik krijg stapels gebrande cdtjes maar het doet me niets )
ah oke
dan hoef ik dat dus niet te proberen
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 16:19
hippie jesse
hippie jesse is offline
Bij haar werkte dat cdtje geven aardig goed we kenden elkaar al 14 jaar, omdat we jaren bij elkaar op school hebben gezeten. Maar we gingen nooit met elkaar om. Het was voor mij dus de kunst om iemand te versieren die al helemaal een rolpatroon naar mij toe had, dat rolpatroon hield in dat we elkaar kende, maar niet met elkaar omgingen. Ik heb aardig succesvol een grotere rol in haar gekregen, maar dan meer als een van de jongens in haar vriendengroep, niet als jongen waar je verliefd op zou kunnen worden. Dus echt succesvol was het niet.

Citaat:
pakt ze jou ook wel eens vast?
ik haar

En ik laat haar wel met rust hoor, ik ben zelf meer aan rust toe,
en ze weet volgensmij hardstikke goed dat ik haar nog steeds leuk vind, dus het heeft niet echt veel zin om het te vertellen denk ik. Als ik het uit mijn hooft zet dan ben ik er van af, alleen mijn hoofd bied enige weerstand (vooral als ik haar weer een hele dag ziet).
__________________
er is geen camera, foto's aan de overkant je verhalen gaan van je buik tot je gevoelens en het eindigt bij de zee
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 16:27
ChiQuita88
Avatar van ChiQuita88
ChiQuita88 is offline
Citaat:
Talon schreef op 08-05-2004 @ 14:32 :
werkt dat een gebrand cdtje geven?
toch eens proberen
werkt wel or, ervaring
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 16:35
romanov
Avatar van romanov
romanov is offline
Dat van een gebrand CD'tje werkt inderdaad. Ik zit denk ik in een zelfde soort situatie, alleen is het desbetreffende meisje mijn ex, en wil ze me niet meer terug. Daarentegen wil ik haar het liefst wel terug.

Ik zou toch toch nog een keer proberen te vertellen, en misschien wel vertellen dat je er zo lang meezit/of gezeten heb. Niet geschoten is altijd mis, zoals eerder aangegeven is. Als ze dan nog steeds zegt dat ze je niet leuk vindt, dan is het erg jammer, maar dan moet je haar echt uit je hoofd zetten en een ander doel proberen te vinden.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 16:40
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Talon schreef op 08-05-2004 @ 14:32 :
werkt dat een gebrand cdtje geven?
Bij mij werkt het niet als hij muziek erop zet die hij leuk vindt ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 17:04
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
hippie jesse schreef op 08-05-2004 @ 17:19 :
En ik laat haar wel met rust hoor, ik ben zelf meer aan rust toe,
en ze weet volgensmij hardstikke goed dat ik haar nog steeds leuk vind, dus het heeft niet echt veel zin om het te vertellen denk ik. Als ik het uit mijn hooft zet dan ben ik er van af, alleen mijn hoofd bied enige weerstand (vooral als ik haar weer een hele dag ziet).
Herkenning herkenning herkenning (Dit stukje dan, 'die van mij' heeft al een vriend). Wat doe je eraan? In mijn geval: helemaal niks. Haar met rust laten doe ik ook. Maar ik zit wel bij d'r op school en zij zit nu eenmaal in onze vriendengroep. Da's dus erg lastig. Maar toch: zoveel mogelijk met rust laten. Maar als we dan 'ns een keer een dagje iets gaan doen, de vrienden en ik, zie ik haar de hele dag en dan komt ze weer terug in m'n hoofd; net als bij jou. Ik weet dus niet echt wat je eraan kunt doen. Maar je bent in ieder geval niet de enige (misschien is dat een beetje comforting).

Laatst gewijzigd op 08-05-2004 om 17:33.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 17:05
Verwijderd
Geloof dat we een beetje offtopic gaan, "we" gaan maar door over een cd'tje .

Vertel het haar wel, misschien heeft ze het niet door, je weet maar nooit want wat voor ons duidelijk is hoeft niet voor vrouwen duidelijk te zijn.( en andersom)
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 17:31
hippie jesse
hippie jesse is offline
Citaat:
MarkB schreef op 08-05-2004 @ 18:04 :
Herkenning herkenning herkenning (Dit stukje dan, 'die van mij' heeft al een vriend). Wat doe je eraan? In mijn geval: helemaal niks. Haar met rust laten doe ik ook. Maar ik zit wel bij d'r op school en zij zit nu eenmaal in onze vriendengroep. Da's dus erg lastig. maar toch: zoveel mogelijk met rust laten. Maar als we dan 'ns een keer een dagje iets gaan doen, de vrienden en ik, zie ik haar de hele dag en dan komt ze weer terug in m'n hoofd; net als bij jou. Ik weet dus niet echt wat je eraan kunt doen. maar je bent in ieder geval niet de enige (misschien is dat een beetje comforting).

weetje wat nou zo gek is. De meisje wat ik uit mijn hoofd probeer te zetten vertelde mij eens dat zij de jonge die ziij leuk vind, die vriend van mij, ook al tijden uit haar hooft probeert te zetten. Waarschijnelijk zat zij donderdag in die roeiboot dus de hele dag met het zelfde gevoel als mij, maar dan over iemand anders.

dussssss......... dat is een mooie boot vol toestanden
__________________
er is geen camera, foto's aan de overkant je verhalen gaan van je buik tot je gevoelens en het eindigt bij de zee
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 17:32
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
hippie jesse schreef op 08-05-2004 @ 18:31 :
weetje wat nou zo gek is. De meisje wat ik uit mijn hoofd probeer te zetten vertelde mij eens dat zij de jonge die ziij leuk vind, die vriend van mij, ook al tijden uit haar hooft probeert te zetten. Waarschijnelijk zat zij donderdag in die roeiboot dus de hele dag met het zelfde gevoel als mij, maar dan over iemand anders.

dussssss......... dat is een mooie boot vol toestanden
Ik weet dat-ie héél cliché is, maar ik moét hem gebruiken, sorry:

Jullie zaten in hetzelfde schuitje.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 17:33
hippie jesse
hippie jesse is offline
__________________
er is geen camera, foto's aan de overkant je verhalen gaan van je buik tot je gevoelens en het eindigt bij de zee
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 17:34
hippie jesse
hippie jesse is offline
dan neem ik haar toch liever in de boot
__________________
er is geen camera, foto's aan de overkant je verhalen gaan van je buik tot je gevoelens en het eindigt bij de zee
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 17:44
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
hippie jesse schreef op 08-05-2004 @ 18:34 :
dan neem ik haar toch liever in de boot
Zorg jij nou maar dat je de boot niet mist...

...anders houdt zij de boot af...

...en dan val je buiten de boot.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-05-2004, 17:53
hippie jesse
hippie jesse is offline
als je eenmaal op gang bent wordt het een beetje flauw.
*is blij dat het geen zeilboot was*
__________________
er is geen camera, foto's aan de overkant je verhalen gaan van je buik tot je gevoelens en het eindigt bij de zee
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 18:04
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Ik zou gewoon eerlijk tegen haar zeggen hoe je je voelt. Je krijgt haar moeilijk uit je hoofd hoe je het ook probeert, en je vind het erg jammer dat het gevoel wat jij hebt niet wederzijds is. Wie weet zegt zij dan wel: maar het is wel wederzijds, dan ben je blij is het alsnog niet wederzijds, nou ja, jammer, maar je hebt je hart gelucht.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 14:59
hippie jesse
hippie jesse is offline
zohe ik heb gister een lange boswandeling gemaakt met mijn vader en overbuurman, en zij spraken mij streng toe: "jongeman, hup stap een eens boven je zelf medelijden uit."
nou en daar hadden ze gelijk in, en ik heb het aardig succesvol gedaan, niet dat ik haar niet meer lief vind, maar ik ben me niet meer zo hopeloos op haar gaan richten. zo mooi. Ik heb gewoon besloten dat ik haar haat, omdat zei er voor zorgt dat ik in zelfmedeleide terecht kom. Dat is natuurlijk niet erg aardig voor haar, maarja het moet maar even. En het werkt uitstekend. Dus voor alle andere die ook in dezelfde situatie zitten als ik gister zat. Hup maak jezelf sterk, en stap uit je zelfmedelijden.

dank en tot ziens, een veel succes
jesse
__________________
er is geen camera, foto's aan de overkant je verhalen gaan van je buik tot je gevoelens en het eindigt bij de zee
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 15:19
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Hihi, ik vind ook nog steeds dezelfde jongen leuk waar een half jaartje geleden iets mee gebeurd is maar hij kreeg vlak daarna een vriendin
Elke keer als ik hem zie vind ik hem nog steeds zooo leuk, en ik denk ook bijna elke dag nog wel aan hem. Maarja, ik probeer me niet te focussen op hem, omdat het toch niets wordt. Ik probeer gewoon te denken dat ie een zak is, omdat hij zomaar even met mij gaat en dan vlak daarna een vriendin krijgt.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 15:21
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
hippie jesse schreef op 09-05-2004 @ 15:59 :
zohe ik heb gister een lange boswandeling gemaakt met mijn vader en overbuurman, en zij spraken mij streng toe: "jongeman, hup stap een eens boven je zelf medelijden uit."
nou en daar hadden ze gelijk in, en ik heb het aardig succesvol gedaan, niet dat ik haar niet meer lief vind, maar ik ben me niet meer zo hopeloos op haar gaan richten. zo mooi. Ik heb gewoon besloten dat ik haar haat, omdat zei er voor zorgt dat ik in zelfmedeleide terecht kom. Dat is natuurlijk niet erg aardig voor haar, maarja het moet maar even. En het werkt uitstekend. Dus voor alle andere die ook in dezelfde situatie zitten als ik gister zat. Hup maak jezelf sterk, en stap uit je zelfmedelijden.

dank en tot ziens, een veel succes
jesse
Is de ander haten daar de oplossing voor? Denk het niet, want als je datr te lang doet ga je daar nog in geloven ook. Jij brengt jezelf je zelfmedelijden toe, zij niet.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 09:56
hippie jesse
hippie jesse is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 09-05-2004 @ 16:21 :
Is de ander haten daar de oplossing voor? Denk het niet, want als je datr te lang doet ga je daar nog in geloven ook. Jij brengt jezelf je zelfmedelijden toe, zij niet.
ik ben er ook al achter dat het me niet echt goed lukt om haar niet aarig te vinden, ik zag haar net in de trein, en ik zat bomvol vlinders, haar haar zat echt leuk. Ik probeerde met niet te veel met haar in te laten (leek me wel zo handig, als ik het uit mijn hooft wil zetten) maar zei trok ook weer mijn aandacht, nou ja dan weiger ik niet hoor. Maar het is wel slecht voor mijn hart, dat wordt weer lekker warrig. En je hebt gelijk hoor, iekmand brengt zichzelf zelfmedelijden toe, en nou heb ik ondekt dat als je besluit geen zelfmedelijden te hebben, dat je dan echt niet minder verliefd bent. Er is dus niet echt heel veel opgelost.
__________________
er is geen camera, foto's aan de overkant je verhalen gaan van je buik tot je gevoelens en het eindigt bij de zee
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 13:42
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
hippie jesse schreef op 10-05-2004 @ 10:56 :
ik ben er ook al achter dat het me niet echt goed lukt om haar niet aarig te vinden, ik zag haar net in de trein, en ik zat bomvol vlinders, haar haar zat echt leuk. Ik probeerde met niet te veel met haar in te laten (leek me wel zo handig, als ik het uit mijn hooft wil zetten) maar zei trok ook weer mijn aandacht, nou ja dan weiger ik niet hoor. Maar het is wel slecht voor mijn hart, dat wordt weer lekker warrig. En je hebt gelijk hoor, iekmand brengt zichzelf zelfmedelijden toe, en nou heb ik ondekt dat als je besluit geen zelfmedelijden te hebben, dat je dan echt niet minder verliefd bent. Er is dus niet echt heel veel opgelost.
I know. Het is ook niet iets wat je zomaar even oplost. Er ligt geen oplossing voor klaar in een grote archiefkast met allemaal oplossingen. Het is een proces wat een tijdje duurt. Het belangrijkste is dat je leert ermee om te gaan om het proces makkelijker door te maken. En dat kan je alleen maar zelf doen.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2004, 15:54
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Talon schreef op 08-05-2004 @ 14:32 :
werkt dat een gebrand cdtje geven?
toch eens proberen
Verdikkeme ik had t er laatst met iemand over en nu krijg er 1, zou t dan toch
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Antidepressiva en andere medicatie voor de psyche
coopergirl
500 13-05-2012 18:58
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic 114#
duivelaartje
495 26-11-2007 16:19
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Dubbele nationaliteit II
Gatara
500 25-03-2007 00:28
ARTistiek meningen graag??(verhaal)
Verwijderd
8 02-05-2002 09:17
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 14:58
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Lievelingsconstructie Latijn
Hannibal
25 27-11-2001 18:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56.