Oud 20-05-2003, 17:34
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Dit zal niet de 1e keer zijn dat dit onderwerp word aangehaald, ik ben momenteel 18 jaar en heb nog nooit een echte relatie gehad.. Ach joh je bent nog jong en Dat komt ooit nog wel zijn dingen die je hoort, maar daar heb ik weinig aan..
Ik wil zo graag iemand om me heen waarbij liefde speelt.. Hoeft nog niet eens gelijk sex bij te komen, (al is dat op den duur wel prettig).. Wie heeft tips voor mij ?
Komt bij dat ik IRL nogal verlegen ben en niet zo gauw op vreemden afstap.. Ik heb ook niet de vrienden die dat wel durven en ben serieus wel eens bang dat ik zo'n eeuwige vrijgezel ben.. En dat terwijl ik weet dat ik niet echt lelijk ben.. maar mijn onzekerheid misschien teveel uitstraal.. Maar ik weet ook dat zodra een meisje me leert kennen ze een liefdevolle jongen leert kennen die open staat voor haar..

Klinkt misschien allemaal een beetje zeikerig maar et is wel een serieus probleem!!

P.s. als je dit topic wilt afzeiken doe dat dan alsjeblieft niet hier!
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2003, 17:53
LacunaCoil
LacunaCoil is offline
Tja moeilijk te zeggen wat je eraan kunt doen. En het klinkt erg afgezaagd, maar heb geduld. Probeer je niet al te erg te focussen van: ik heb nog nooit echt een relatie gehad op mn 18e. Ik ben nu 19 en me langste "relatie" heeft 2 maanden geduurd. Af en toe denk ik ook van: sjeezz, maar ik weet dat ik niet de enige ben en dat ik heus wel iemand tegenkom.

Ik stap ook niet zomaar op iemand af, maar als ik bijv ergens uitga, dan probeer ik het wel altijd naar me zin te krijgen en straal dat ook uit en het geeft je meer zelfvertrouwen. Weer een afgezaagd iets: als je een leuk meisje ziet: ga niet in de zenuwen zitten van hoe je het moet aanpakken, probeer jezelf te blijven. Het zal niet meteen soepeltjes gaan allemaal, maar dat komt met de tijd wel..
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 17:53
Verwijderd
hm nou kijk ik weet niet of je iemand op het oog hebt.. maar als je bijvoorbeeld uitgaat ofzo.. praat je dan wel eens met meisjes? of durf je niet op ze af te stappe.. zo moeilijk is het niet hoor.. ik ben zelf ook verlegen, maar je kunt toch gewoon naar haar toe gaan en vragen hoe ze heet, en een praatje maken ofzo.. dat je je dood verveeld daar, omdat je vrienden alleen maar met meisjes bezig zijn.. nou misschien gaat zij zich dan wel een beetje met je bezig houde... tsja en dan moe je msn adresje van haar hebbe want over msn ben je meestal nie zo verlege (dat heb ik in ieder geval)
en als ik dat meisje zou zijn zou ik het heel leuk vinden om een praatje met je te make.. want meisjes vallen vaak op beetje gevoelige jongens.. al lijkt het soms niet zo..

nouja misschien beetje vaag verhaal.. maar als je niet alleen wilt blijven moet je toch een keer een stap zetten succes
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 17:55
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ow, ik kan me helemaal vinden in jouw situatie. Ik wou ook gewoon iemand om lekker mee op de bank te hangen, tv kijken. iemand om mee te knuffelen, naast te liggen in bed. Iemand om van te houden. Jah die vind je ook niet zomaar eigenlijk... zoeken is vrijwel altijd nutteloos!
Ik ben mijn vriend door stom toeval en een rare samenloop van omstandigheden tegen gekomen
Er komt vast wel iemand... zoek niet te hard!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 18:03
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Qimm schreef op 20-05-2003 @ 18:55:
Er komt vast wel iemand... zoek niet te hard!
Hoe vaak ik dat wel niet gehoord heb.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 18:08
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 20-05-2003 @ 19:03:
Hoe vaak ik dat wel niet gehoord heb.
een relatiebureau is misschien een idee?
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 18:14
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 20-05-2003 @ 19:03:
Hoe vaak ik dat wel niet gehoord heb.
Hoe vaak ik dit soort dingen van jou al gelezen heb.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 18:18
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 20-05-2003 @ 18:03:
Hoe vaak ik dat wel niet gehoord heb.
JIJ bent dan ook een geval apart, jij WIL ook niemand! Of dat schreeuw je alleen maar om niet wanhopig over te komen...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 18:27
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Qimm schreef op 20-05-2003 @ 19:18:
JIJ bent dan ook een geval apart, jij WIL ook niemand! Of dat schreeuw je alleen maar om niet wanhopig over te komen...
Inderdaad, ik word er een beetje moe van.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 18:57
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
stout! schreef op 20-05-2003 @ 19:27:
Inderdaad, ik word er een beetje moe van.
Prima ik begrijp het al, ik ben weer niet welkom. Ik zeg al niks meer.

* Desje zet een eierdop op zijn hoofd *
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 19:04
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 20-05-2003 @ 18:57:
Prima ik begrijp het al, ik ben weer niet welkom. Ik zeg al niks meer.

* Desje zet een eierdop op zijn hoofd *
Je bent wel welkom, maar je zeurt Jij WIL geen relatie, moet je ook niet zeuren dat je er geen hebt!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 18:30
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 20-05-2003 @ 19:57:
Prima ik begrijp het al, ik ben weer niet welkom. Ik zeg al niks meer.

* Desje zet een eierdop op zijn hoofd *
Wat mij betreft ben je welkom als niet al je posts zo overlopen van zelfmedelijden .

Aan de ene kant zeg je het niet te willen, aan de andere kant ga je er áltijd maar over door.

Het is een heel irritant Engels cliché-zinnetje, maar ik denk het wel af en toe als ik jouw posts lees: Get over yourself.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 18:41
Verwijderd
Van het hebben van geen relatie moet je geen probleem maken, dan heb je geen leven. Je moet het toch in je eentje zien te kunnen redden: afhankelijkheid van een andere persoon is een teken van zwakte. Je moet zelf een afgerond geheel zijn, iemand erbij is leuk, maar het moet zeker geen essentialium zijn, dan wordt het op den duur ook echt een obsessie.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 18:54
Thomas
Thomas is offline
Wacht gewoon. Komt goed.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 18:58
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Wawl schreef op 22-05-2003 @ 19:54:
Wacht gewoon. Komt goed.
Niks wachten, actie ondernemen. Als je geen actie onderneemt eindig je zoals ik.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 19:14
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 22-05-2003 @ 19:58:
Niks wachten, actie ondernemen. Als je geen actie onderneemt eindig je zoals ik.
en dat is ..?
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 19:15
elledc
elledc is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 22-05-2003 @ 19:58:
Niks wachten, actie ondernemen. Als je geen actie onderneemt eindig je zoals ik.
Actie ondernemen, goeie ingesteldheid. Je bent toch niet té oud, waarom doe je het dan zelf niet?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 19:22
Scandalous
Scandalous is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 22-05-2003 @ 19:58:
Niks wachten, actie ondernemen. Als je geen actie onderneemt eindig je zoals ik.
Je weet wel hoe je die jongen moet motiveren
__________________
A little conversation goes a long way.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-05-2003, 19:29
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 20-05-2003 @ 19:14:
Hoe vaak ik dit soort dingen van jou al gelezen heb.
inderdaad.

Een goede relatie begint bij jezelf.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 19:41
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
ikje17 schreef op 22-05-2003 @ 20:14:
en dat is ..?
Iemand die geen enkel idee heeft hoe een relatie te krijgen. Dus begin gewoon zo snel mogelijk om dit soort dingen te leren. Jong geleerd is oud gedaan
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 19:49
Verwijderd
Als een meisje je eerst moet leren kennen, zorg dan dat je meisjes leert kennen... hoeft helemaal niet per se voor een relatie te zijn, kan ook zijn voor vriendschap of als kennis, je merkt vanzelf of t meer dan dat wordt...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 19:52
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Ik zit in dezelfde situatie, misschien moet je net zoals ik accepteren dat je nooit iemand zal krijgen
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 19:55
Verwijderd
Nee, Another Way, dat mag je pas doen als je dertig bent, want dertig is oud Mijn vriend was 17 en een half toen hij zijn eerste vriendin (ik) kreeg. Hij had ook al bijna alle hoop opgegeven, maar toen ik met 'm ging flirten pakte hij die hoop gelukkig weer op, anders waren we nu niet samen geweest.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 20:06
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Another Way schreef op 22-05-2003 @ 20:52:
Ik zit in dezelfde situatie, misschien moet je net zoals ik accepteren dat je nooit iemand zal krijgen
Als je dat doet wordt je dus net zo kansloos als ik. Maar goed, zelf weten als je je leven wilt vergallen.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 20:17
Hanzel
Avatar van Hanzel
Hanzel is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 20-05-2003 @ 18:53:
hm nou kijk ik weet niet of je iemand op het oog hebt.. maar als je bijvoorbeeld uitgaat ofzo.. praat je dan wel eens met meisjes? of durf je niet op ze af te stappe.. zo moeilijk is het niet hoor.. ik ben zelf ook verlegen, maar je kunt toch gewoon naar haar toe gaan en vragen hoe ze heet, en een praatje maken ofzo.. dat je je dood verveeld daar, omdat je vrienden alleen maar met meisjes bezig zijn..

nouja misschien beetje vaag verhaal.. maar als je niet alleen wilt blijven moet je toch een keer een stap zetten succes
Ze hebben gelijk hier, als je ziek bent van het wachten dan moet je zeker nog langer gaan wachten
Ga dan gewoon uit, en drink een paar biertjes om wat losser te komen maar zorg dat je met mate drinkt! anders kom je over als een zatte boer... Maar stap op het meisje af wat jou wel leuk lijkt en kom gewoon met een ranzig goede versiertruc!
voorbeeldjes: (gewenst of niet)

(Deze is gejat van Jan, sorry...)
prik een gat in het midden van je viltje, hang hem om je oor. Ga naar het meisje toe en vraag of dat zij diegene is die met viltjes aan het gooien is...

humor werkt altijd.....

Of ga enorm opscheppen, ga naar der toe en zeg: 'ik heb een speedboot..' en dan stoppen met praten en haar alleen maar aankijken.... ik zou het niet houden van het lachen

of zeg gewoon (wel een beetje waardeloos): 'ik moet gewoon echt even tegen je zeggen dat je echt supermooi bent, je straald iets geweldigs uit, wat je er mee doet moet jezelf maar weten, maar ik moest het even kwijt', en dan loop je weg, en ga je haar een beetje in de gaten houden om te kijken of dat ze stiekem je aan het zoeken is.

Of (superflauw): 'uhm...ik ben ehh mijn telefoon nummer kwijt en ik ben het overal aan het zoeken, maar ik kan em nergens vinden. Mag ik het jouwe misschien?'

of iets anders: Ga superwazig iets zitten vertellen, over hoe gaaf je haar schoenen wel niet vind en dat je zelf op het punt stond om deze te gaan kopen, ook al zijn het hakken is juist lachen, maar dat je te weinig geld had en dat vond je toch erg want ze zijn toch geweldig!!! en bla bla

en als de ene niet werkt probeer je ze gewoon allemaal, dan ligt ze helemaal dubbel en lachen breekt het ijs he....! en dan gaat de rest vanzelf. maar hou het wel beperkt qua meisjes....en een goede tip is echt ben niet zo zat als een boer want dat geeft geen goede impressie.
__________________
Keep fishin....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2003, 20:25
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 22-05-2003 @ 20:55:
Nee, Another Way, dat mag je pas doen als je dertig bent, want dertig is oud Mijn vriend was 17 en een half toen hij zijn eerste vriendin (ik) kreeg. Hij had ook al bijna alle hoop opgegeven, maar toen ik met 'm ging flirten pakte hij die hoop gelukkig weer op, anders waren we nu niet samen geweest.
Nou ik vind dat je na je 18e het wel op kan geven, echt IEDEREEN die ik ken heeft 1 of meerderen vriendinnen gehad, simmge zelfs wel 4 per jaar Ik zou zoiets ook wel willen, alleen zal het er nooit van komen. Ik ben TE lelijk, TE stom en TE onaantrekkelijk

@Desecrator mn leven is al goed klote dus meer kan ik wel hebben
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 22-05-2003 @ 19:58:
Niks wachten, actie ondernemen. Als je geen actie onderneemt eindig je zoals ik.
Voor jou is er ook echt nog wel hoop hoor. De kans is echt wel aanwezig dat er ooit nog een meisje verliefd op je gaat worden.
(is zelf verliefd op jongen van bijna 27 , al bedoel ik dan niet dat het in jouw geval ook 'n meisje van 18 zal zijn)
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 21:56
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 22-05-2003 @ 20:41:
Iemand die geen enkel idee heeft hoe een relatie te krijgen. Dus begin gewoon zo snel mogelijk om dit soort dingen te leren. Jong geleerd is oud gedaan
Ik zeg al, is een relatiebureau niet een idee?

Mijn ouders hebben elkaar ook zo ontmoet en ze waren ook al 35 met daarvoor niet echt relaties gehad te hebben en ze nu al 20 jaar getrouwd. Why don't you give it a try?
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 07:19
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Ik heb ook nog niet een echte vriendin ofzo gehad.., de meeste van mn vrienden hebben als ze 1 week weer vrijgezel zijn al meteen weer eentje. Ik vind het ook vet irritant, maar het heeft weinig zin om nou zelfmedelijden te gaan krijgen. Ik denk ook steeds van 'het komt vanzelf wel', al twijfel je wel steeds vaker daaraan......

Als je het niet meer ziet zitten...., moet je dr gewoon bij gaan staan
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 08:32
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Another Way schreef op 22-05-2003 @ 20:25:
Nou ik vind dat je na je 18e het wel op kan geven, echt IEDEREEN die ik ken heeft 1 of meerderen vriendinnen gehad, simmge zelfs wel 4 per jaar Ik zou zoiets ook wel willen, alleen zal het er nooit van komen. Ik ben TE lelijk, TE stom en TE onaantrekkelijk

@Desecrator mn leven is al goed klote dus meer kan ik wel hebben
Pff ik heb net anderhalve maand met mijn EERSTE vriend en ik ben 19.. Alles is mogelijk.
Je moet niet te hard proberen en je moet ook niet bij de pakken neer gaan zitten, hou je oogjes open! Niemand is ZO lelijk dat er niemand op valt... Kijk naar mij
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 22-05-2003 @ 21:25:
Nou ik vind dat je na je 18e het wel op kan geven, echt IEDEREEN die ik ken heeft 1 of meerderen vriendinnen gehad, simmge zelfs wel 4 per jaar Ik zou zoiets ook wel willen, alleen zal het er nooit van komen. Ik ben TE lelijk, TE stom en TE onaantrekkelijk

@Desecrator mn leven is al goed klote dus meer kan ik wel hebben
Als je net zoveel op het forum zat dan uit was dan had je al lang meisjes

Maar even serieus, stel je toch niet zo aan man, je bent 17, er zijn ergere dingen hoor.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 12:07
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
koop een herdershond, en ga in een blokhutje wonen midden in het bos
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 12:44
whycare?
whycare? is offline
Citaat:
Nou ik vind dat je na je 18e het wel op kan geven, echt IEDEREEN die ik ken heeft 1 of meerderen vriendinnen gehad, simmge zelfs wel 4 per jaar Ik zou zoiets ook wel willen, alleen zal het er nooit van komen. Ik ben TE lelijk, TE stom en TE onaantrekkelijk
woow... ja hier schiten we dus echt niks mee op.... en ik ben 16 en heb ook nog nooit een vriendje gehad maare ja hoe meer je der mee zit , hoe meer het interesses van anderen afschrikt, cliche maare echt waar...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 17:27
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
marlies schreef op 22-05-2003 @ 22:56:
Ik zeg al, is een relatiebureau niet een idee?
Dat is niks voor mij. Ik ben zo'n eigenwijs figuur dat geen hulp van anderen wenst te accepteren. Als ik het zelf niet kan dan blijf ik nog liever mijn hele leven alleen.

Bovendien zou ik dan nog steeds niet weten hoe ik me tijdens een date zou moeten gedragen.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 18:31
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 23-05-2003 @ 17:27:
Dat is niks voor mij. Ik ben zo'n eigenwijs figuur dat geen hulp van anderen wenst te accepteren. Als ik het zelf niet kan dan blijf ik nog liever mijn hele leven alleen.

Bovendien zou ik dan nog steeds niet weten hoe ik me tijdens een date zou moeten gedragen.
gewoon.... je moet je niet anders gaan gedragen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 23-05-2003 @ 19:31:
gewoon.... je moet je niet anders gaan gedragen
inderdaad. Maar als ik zo jouw instelling zie, dan weet ik het niet... hoor!
edit: ik bedoel die van Desecrator... waar komt die naam eigenlijk vandaan, 'Desje'?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-05-2003, 10:28
smoguzbenjamin
Avatar van smoguzbenjamin
smoguzbenjamin is offline
Iedereen vindt op zn tijd wel zn ware... tog? Ik ben 15 en woon nu al (omdak t huis uitgeschopt ben, ander verhaal) zo'n 5 maanden bij mn vriendin, waar het nu bijna 9 maanden mee aan is. Kweenie of t lang is. t enige dak weet is dak van dr houd. Je moet niet denken aan een vriendin omdat je een vriendin weil. Je moet eerst verliefd worden, al wil je ergens mee beginnen. Je wordt vanzelf verliefd, trust me.
__________________
Welcome to reality...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 10:53
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
smoguzbenjamin schreef op 24-05-2003 @ 10:28:
Je moet niet denken aan een vriendin omdat je een vriendin weil. Je moet eerst verliefd worden, al wil je ergens mee beginnen. Je wordt vanzelf verliefd, trust me.
Dit is het intelligentste wat ik een 15-jarige ooit heb horen zeggen!!!

__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 11:11
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 22-05-2003 @ 21:25:
Nou ik vind dat je na je 18e het wel op kan geven, echt IEDEREEN die ik ken heeft 1 of meerderen vriendinnen gehad, simmge zelfs wel 4 per jaar Ik zou zoiets ook wel willen, alleen zal het er nooit van komen. Ik ben TE lelijk, TE stom en TE onaantrekkelijk
Ik was ook 'pas' 20 toen ik voor het eerst een relatie had. En ken ook iemand die pas op zn 35ste voor het eerst een relatie hebt. Het belangrijkst is, denk ik, dat je niet teveel 'wilt'. Want door alleen maar willen word je helemaal gek van jezelf. Probeer er gewoon niet teveel mee bezig te zijn. Op een gegeven moment kom je vanzelf wel een meisje tegen die jou leuk vindt!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 11:18
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 23-05-2003 @ 18:27:
Dat is niks voor mij. Ik ben zo'n eigenwijs figuur dat geen hulp van anderen wenst te accepteren. Als ik het zelf niet kan dan blijf ik nog liever mijn hele leven alleen.

Bovendien zou ik dan nog steeds niet weten hoe ik me tijdens een date zou moeten gedragen.
@Desecrator: ER IS NIKS MIS MET JOU!

Maar ze komt niet op een dag aanbellen, nee. Dus vooruit, de hort op! Ga maar eens de wijde wereld in, naar buiten, waar de vogeltjes fluiten. Computers zijn leuk, maar zeggen niet echt wat terug. Hoewel, als je ziet hoeveel internetromances er al zijn opgebloeid hier, is dat voor jou misschien DE oplossing. Want je bent niet lelijk, en weliswaar een dwarskop, maar da's juist leuk. Je bent niet stom, of onbeschaafd, je bent gewoon expres lekker bot. Er zijn mensen die daar de humor wel van inzien hoor. Zo eentje moet je treffen. En hoe, ja, dat gaat toevallig...en als ZIJ het niet is, dan heeft ze misschien een leuke zus...
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 13:33
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 24-05-2003 @ 12:18:
@Desecrator: ER IS NIKS MIS MET JOU!

Maar ze komt niet op een dag aanbellen, nee. Dus vooruit, de hort op! Ga maar eens de wijde wereld in, naar buiten, waar de vogeltjes fluiten. Computers zijn leuk, maar zeggen niet echt wat terug. Hoewel, als je ziet hoeveel internetromances er al zijn opgebloeid hier, is dat voor jou misschien DE oplossing. Want je bent niet lelijk, en weliswaar een dwarskop, maar da's juist leuk. Je bent niet stom, of onbeschaafd, je bent gewoon expres lekker bot. Er zijn mensen die daar de humor wel van inzien hoor. Zo eentje moet je treffen. En hoe, ja, dat gaat toevallig...en als ZIJ het niet is, dan heeft ze misschien een leuke zus...
Jij hebt best wel verwoord wat ik wilde zeggen, maar niet wist hoe...
Hup Desje!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 13:42
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 24-05-2003 @ 12:11:
Op een gegeven moment kom je vanzelf wel een meisje tegen die jou leuk vindt!
Sorry maar dit heb de laaste paar jaar wel 1000x gehoord, jij kan makkelijkl praten
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 13:42
girl1987
girl1987 is offline
Hoi, ik snap dat je het er moeilijk mee hebt toch is het te proberen om wat meer zelfvertrouwen te krijgen en dan zul je vanzelf zien dat je heus wel eens verliefd zult worden hoe raar het ook klinkt. Zelf ben ik ook nog nooit erg verliefd geweest maar ik heb een tijdje echt gehad dat ik dat echt wouw maar als je het ineens wilt dan lukt het nooit. Je moet geduld hebben en dan zul je de waare tegenkomen. Ga naar een club , ga uit en ontmoet mensen. Groetjesx
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 20:32
Verwijderd
Ben 21 en heb nooit een serieuze relatie gehad. Maak me er niet druk om, vind het onbelangrijk. Heb andere priorieteiten, zoals me werk. Daarbij het feit dat ik niet genoeg aandacht aan een ander zou kunnen geven, dus ik behoed me er zelf voor.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 21:01
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
wilco984 schreef op 20-05-2003 @ 18:34:
Dit zal niet de 1e keer zijn dat dit onderwerp word aangehaald, ik ben momenteel 18 jaar en heb nog nooit een echte relatie gehad.. Ach joh je bent nog jong en Dat komt ooit nog wel zijn dingen die je hoort, maar daar heb ik weinig aan..
Ik wil zo graag iemand om me heen waarbij liefde speelt.. Hoeft nog niet eens gelijk sex bij te komen, (al is dat op den duur wel prettig).. Wie heeft tips voor mij ?
Komt bij dat ik IRL nogal verlegen ben en niet zo gauw op vreemden afstap.. Ik heb ook niet de vrienden die dat wel durven en ben serieus wel eens bang dat ik zo'n eeuwige vrijgezel ben.. En dat terwijl ik weet dat ik niet echt lelijk ben.. maar mijn onzekerheid misschien teveel uitstraal.. Maar ik weet ook dat zodra een meisje me leert kennen ze een liefdevolle jongen leert kennen die open staat voor haar..

Klinkt misschien allemaal een beetje zeikerig maar et is wel een serieus probleem!!

P.s. als je dit topic wilt afzeiken doe dat dan alsjeblieft niet hier!
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, ook nog nooit echt een relatie gehad.
En ook zou ik gewoon graag iemand willen hebben om van te houden.
Ik weet eigelijk niet eens waarom ik nog nooit een relatie gehad heb.
Want de meeste meiden willen toch een lieve/aardige jongen inplaats van een macho.
Misschien komt het wel omdat ik nooit ga stappen zoals de meeste jongens doen en daar meestal een leuk meisje ontmoeten.
die jongen waarmee ik vroeger uitging heb ik al een paar keer gebeld om nog een keer te uit te gaan, maar elke keer was hij er niet of was hij al weg ofzo.
Kort gezegd, ik ben ook eigelijk op zoek naar de zoektocht naar liefde en was heel dichtbij.
Maar haar heb ik helaas nooit meer terug gevonden.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 21:07
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
nou wilco, ik woon 5 minuten bij je vandaan. je zou kunnen vragen of ik nog leuk meisje voor je ken...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 21:08
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
o.. bij nader inzien: al mn vriendinnen zijn of lesbish, of bezet

hmm je hoort t wel als ik iemand voor je weet, weet een beetje hoe je bent dus...

*niet dat je iets aan deze reacties hebt, maar goed*
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 21:09
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 20-05-2003 @ 18:53:

Het verhaal
Het is niet voor iedereen zo makkelijk zoals jij het daar zegt, je moet daar eerst in ervaren zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 21:14
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 22-05-2003 @ 19:58:
Niks wachten, actie ondernemen. Als je geen actie onderneemt eindig je zoals ik.
En als ik
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 21:29
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Hoe moet je die wanhopige gedachte uitzetten?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe lang heb jij al geen relatie meer?
Verwijderd
15 21-07-2011 10:01
Liefde & Relatie 16 en nog geen relatie
steefieb
20 30-07-2010 17:07
Seksualiteit Geen relatie. Wel seks?!
LOLA3000
56 31-08-2006 13:08
Liefde & Relatie geen relatie aan kunnen gaan vanwege een bepaald persoon
Babette
5 19-04-2004 09:47
Liefde & Relatie singles vinden elkaar leuk, maar dame wil geen relatie...
Verwijderd
35 30-12-2002 21:55
Liefde & Relatie geen relatie maar wel de rest?
rabecca
16 06-09-2002 21:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.