Oud 14-06-2018, 01:05
Tw3nna
Tw3nna is offline
Hey mensen,

Ik ben een jongen van 15 jaar, en zit een beetje met een moeilijke situatie..

Ik heb iets langer dan een jaar geleden een relatie gekregen met een meisje. We hadden bijna een jaar toen ze het uitmaakte. We zijn vrienden gebleven en uiteindelijk werd duidelijk dat ze last had van een pedofiel, en die had haar zoveel beloofd dat hij perfect leek voor haar.

Ze is inmiddels van dit persoon af, en dr is aangifte gedaan etc.

Maar ik ben nog steeds helemaal over de top verliefd op haar, maar zij niet meer op mij. Dankzij "hem". Ik krijg dr maar niet uit mn hoofd en kan soms niet eens slapen door dat ik steeds aan haar denk. Het is al sinds 23 April uit en ik begin nu zo wanhopig te worden dat ik nu jullie hulp vraag.

Ik zou er alles voor over hebben om haar terug te winnen maar ik ben echt radeloos hoe.

De ene dag was ze nog harstikke blij met me en de volgende leek ze me wel zat te zijn.


Tegen een vriendin van dr heeft ze gezegd dat ze soms denkt dat ik dr haat, en dat ik dr niet terug zou willen. Ik heb het er over gehad met haar maar er is nog steeds 0 voortgang.

Het lijkt er dus op dat ik dr kwijt ben, en na een paar maanden kan ik er nog steeda niet omheen.

Heeft iemand een idee wat te doen? Moet ik blijven proberen haar terug te winnen? Of is er een betere manier om er overheen te komen?

Dankzij deze situatie zit ik al lang slecht in mn vel, slaap ik slecht en krijg ik zelfs soms huilbuien.

Bij voorbaat dank.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2018, 01:05
Tw3nna
Tw3nna is offline
Excuses voor typfouten, mijn ipad heeft kuren.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2018, 07:45
Verwijderd
Citaat:

Dankzij deze situatie zit ik al lang slecht in mn vel, slaap ik slecht en krijg ik zelfs soms huilbuien.
Dat begrijp ik best, als je al maandenlang probeert haar terug te krijgen en het lukt niet. Dat is erg frustrerend en je wordt steeds weer met haar geconfronteerd.

Citaat:

Heeft iemand een idee wat te doen? Moet ik blijven proberen haar terug te winnen? Of is er een betere manier om er overheen te komen?
In de juiste volgorde: Ja! Nee! Ja!

Als je al een paar maanden hebt geprobeerd haar terug te winnen, dan heb je meer dan genoeg gedaan. Laat haar gaan, verbreek het contact, ook geen vrienden willen blijven of zo (dat kan wellicht later maar niet nu). Je kunt jezelf later nooit verwijten dat je niet alles geprobeerd hebt, je hebt al maandenlang geprobeerd haar terug te winnen.

Zoek afleiding. Ga leuke dingen doen met vrienden. Besteed veel tijd aan je hobby's. Het zal niet van de ene op de andere dag beter gaan, en je zult nog wel eens een terugval hebben qua verdriet, maar op die manier kom je er wel overheen hoor. Het kan wellicht ook een goed idee zijn om letterlijk aan haar te benoemen, in een brief of mail, dat je je zo slecht voelt en dat je daarom een tijdje geen contact wilt. Dan weet zij ook waarom je opeens geen contact meer zoekt.

Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2018, 09:11
Tw3nna
Tw3nna is offline
Het probleem is, dat ik echt veel om de geef. Ik ben door veel shit gegaan in mijn korte leven, en zij is 1 van de redenen dat ik uberhaupt nog rondloop. (Na te vragen bij mn psycholoog van destijds). Ik heb niet echt vrienden, zij is eigenlijk de enige die naar me omkijkt(op mijn ouders na). Het contact was al eerder een keer verbroken, en heb me nooit zo eenzaam gevoeld.

Ik ben bang om dat weer te voelen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2018, 09:18
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Er is geen andere manier dan wat Jan zegt, helaas. Eenzaamheid (ten aanzien van haar) zal slijten. Je zult echter wél in actie moeten komen en niet weg willen zakken in ellende. Dat is een keuze die je moet maken en nadien er actief aan moet wérken, afleiding. Ook als het in den beginne helemaal niet leuk/fijn is. Fake it until you make it.

Je kunt niet anders; alle andere paden zijn onnodige zelfkwelling met kwalijke gevolgen.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 14-06-2018, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Het probleem is, dat ik echt veel om de geef. Ik ben door veel shit gegaan in mijn korte leven, en zij is 1 van de redenen dat ik uberhaupt nog rondloop. (Na te vragen bij mn psycholoog van destijds). Ik heb niet echt vrienden, zij is eigenlijk de enige die naar me omkijkt(op mijn ouders na). Het contact was al eerder een keer verbroken, en heb me nooit zo eenzaam gevoeld.

Ik ben bang om dat weer te voelen.
Ik snap heel goed dat je je verdrietig en eenzaam voelt. Ik weet natuurlijk niet precies wat er gebeurd is in jouw leven, maar hang niet te veel aan haar.

Verder heb je er alles aan gedaan om haar terug te krijgen, dit is niet gelukt. Je kan je eenzaamheid niet oplossen door haar in je leven te hebben. Dit zou ook een ongezonde basis zijn voor een relatie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Radeloos
Sweet'
8 28-10-2009 12:07
Liefde & Relatie Radeloos...
Fietsertje
29 08-05-2005 21:47
Liefde & Relatie M'n 'vriend' in Italie, radeloos
°sparkling°
46 04-10-2004 16:22
Verhalen & Gedichten radeloosheid
XsweetloesjuhX
2 12-09-2004 10:48
Liefde & Relatie zucht...ben totaal radeloos :(
DJken
3 22-02-2002 21:47
Liefde & Relatie radeloos.........ex........wat moet ik doen?
HelpMePlease
4 02-02-2002 16:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29.