Oud 12-06-2018, 17:27
Straatmeid
17V - Lid
Straatmeid is offline
Oud 12-06-2018, 19:21
Pluis
30V - Forumbaas+
Pluis is offline
Ik kreeg net een pm met een schouderklopje nadat ik m had gesloten
Oud 12-06-2018, 22:08
Not for Sale
33M - Lid
Not for Sale is offline
Al die trollen op Seksualiteit zijn ongeveer net zo overtuigend meisjes van 16 als dat de posters op r/totallynotrobots/ robots zijn. Alleen die laatsten doen het voor de grap.

Laatst gewijzigd op 12-06-2018 om 22:17.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2018, 22:15
Not for Sale
33M - Lid
Not for Sale is offline
Zoals alom bekend en waarachtig ben ik daadwerkelijk een zestienjarige pronte dame uit het weelderige Ammerzoden. Mijn vocabulaire is volstrekt normaal en aannemelijk en overeenkomstig met doorgankelijke zinsconstructies voor een freule van de hedentendaagse jeugd. Er bestaat alleszins geen enkele twijfel over de geloofwaardigheid van bovenstaand relaas. Voorts wilde ik graag met jullie delen dat ik graag mijn sappige jonge lichaam betast, zoals door eventueel bijvoorbeeld mijn volronde boezem te bespelen met mijn ranke vingers. Is dit normaal?!? Alleen voor de dames precies zoals ik hier, doen jullie dat trouwens ook wel eens en kun je uitgebreid beschrijven hoe jij dat doet en hoe dat voelt? Oh ik moet er vandoor want mijn echt bestaande broertje komt net binnen en ik zit naakt achter de computer. Hihihi kusjes.

Laatst gewijzigd op 13-06-2018 om 14:59.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2018, 07:13
Jan Marijnissen
M - Lid
Jan Marijnissen is offline
Citaat:
Al die trollen op Seksualiteit zijn ongeveer net zo overtuigend meisjes van 16 als dat de posters op r/totallynotrobots/ robots zijn. Alleen die laatsten doen het voor de grap.
Ja het is overduidelijk. Maar zoals al vaker gezegd: liever 100 keer serieus er op ingaan en 99 keer een troll voeden dan één keer iemand die echt door haar broer verkracht is, niet serieus nemen.

Citaat:
Zoals alom bekend en waarachtig ben ik daadwerkelijk een zestienjarige pronte dame uit het weelderige Ammerzoden. Mijn vocabulaire is volstrekt normaal en aannemelijk en overeenkomstig met doorgankelijke zinsconstructie voor een freule de van hedentendaagse jeugd. Er bestaat alleszins geen enkele twijfel over de geloofwaardigheid van bovenstaand relaas. Voorts wilde ik graag met jullie delen dat ik graag mijn sappige jonge lichaam betast, zoals eventueel bijvoorbeeld mijn volronde boezem te bespelen met mijn ranke vingers. Is dit normaal?!? Alleen voor de dames precies zoals ik hier, doen jullie dat trouwens ook wel eens en kun je uitgebreid beschrijven hoe jij dat doet en hoe dat voelt? Oh ik moet er vandoor want mijn echt bestaande broertje komt net binnen en ik zit naakt achter de computer. Hihihi kusjes.
Oud 16-06-2018, 19:41
Straatmeid
17V - Lid
Straatmeid is offline
Hoe die ene topic nu verloopt, had ik al verwacht.
Oud 17-06-2018, 00:24
Pr0xy
40M - Lid
Pr0xy is offline
Citaat:
Zoals alom bekend en waarachtig ben ik daadwerkelijk een zestienjarige pronte dame uit het weelderige Ammerzoden. Mijn vocabulaire is volstrekt normaal en aannemelijk en overeenkomstig met doorgankelijke zinsconstructies voor een freule van de hedentendaagse jeugd. Er bestaat alleszins geen enkele twijfel over de geloofwaardigheid van bovenstaand relaas. Voorts wilde ik graag met jullie delen dat ik graag mijn sappige jonge lichaam betast, zoals door eventueel bijvoorbeeld mijn volronde boezem te bespelen met mijn ranke vingers. Is dit normaal?!? Alleen voor de dames precies zoals ik hier, doen jullie dat trouwens ook wel eens en kun je uitgebreid beschrijven hoe jij dat doet en hoe dat voelt? Oh ik moet er vandoor want mijn echt bestaande broertje komt net binnen en ik zit naakt achter de computer. Hihihi kusjes.
Heb je ervaring met zulke verhalen?
Oud 18-06-2018, 15:57
Not for Sale
33M - Lid
Not for Sale is offline
Citaat:
Hoe die ene topic nu verloopt, had ik al verwacht.
Idd..

Ze ontwijkt alle vragen en suggesties over jeugdzorg, uithuisplaatsing, etc. Ze zou afgelopen maandag via haar mentor nieuws krijgen over mogelijk "ergens" heen kunnen, nooit meer iets van gehoord. Eerder in het verhaal was er sprake van een vriendin waar ze zou kunnen logeren, blijkbaar bestaat die niet meer. Op de tweede pagina is haar broertje haar ineens ook "nog steeds" aan het begluren, terwijl het eerder alleen om de vriend van die broer ging.

En elke keer is er weer een nieuwe zorgelijke ontwikkeling die veel vragen oproept, maar ze wacht die voor de hand liggende vragen altijd af in plaats van meteen zo veel mogelijk informatie in de post te verwerken. Haar posts draaien altijd om wat er nu weer is gebeurd, als een slechte soap, en nooit om haar emoties.

Ik snap helemaal wat er eerder werd gesuggereerd om haar het voordeel van de twijfel te gunnnen, omdat het wel erg naar zou zijn om iemand weg te sturen wanneer het wél echt is, maar werkelijk alles wijst erop dat het een aandachtszoekend bedenksel is en niet een getraumatiseerd meisje.

Ik zou niet verbaasd zijn als de volgende plottwist is dat haar mentor haar biologische vader is.
Oud 18-06-2018, 15:58
Not for Sale
33M - Lid
Not for Sale is offline
Citaat:
Heb je ervaring met zulke verhalen?
Nee Pr0xy.
Oud 18-06-2018, 17:57
OwainGangx
M - Lid
OwainGangx is offline
Citaat:
Ik zou niet verbaasd zijn als de volgende plottwist is dat haar mentor haar biologische vader is.
Haha, dit dus.

Ps. Ik volg het verhaal wel, maar ik heb nooit echt wat toe te voegen.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2018, 20:35
Straatmeid
17V - Lid
Straatmeid is offline
Citaat:
Idd..

Ze ontwijkt alle vragen en suggesties over jeugdzorg, uithuisplaatsing, etc. Ze zou afgelopen maandag via haar mentor nieuws krijgen over mogelijk "ergens" heen kunnen, nooit meer iets van gehoord. Eerder in het verhaal was er sprake van een vriendin waar ze zou kunnen logeren, blijkbaar bestaat die niet meer. Op de tweede pagina is haar broertje haar ineens ook "nog steeds" aan het begluren, terwijl het eerder alleen om de vriend van die broer ging.

En elke keer is er weer een nieuwe zorgelijke ontwikkeling die veel vragen oproept, maar ze wacht die voor de hand liggende vragen altijd af in plaats van meteen zo veel mogelijk informatie in de post te verwerken. Haar posts draaien altijd om wat er nu weer is gebeurd, als een slechte soap, en nooit om haar emoties.

Ik snap helemaal wat er eerder werd gesuggereerd om haar het voordeel van de twijfel te gunnnen, omdat het wel erg naar zou zijn om iemand weg te sturen wanneer het wél echt is, maar werkelijk alles wijst erop dat het een aandachtszoekend bedenksel is en niet een getraumatiseerd meisje.

Of dat hij ineens ook iets voor haar gaat voelen ofzo.

Of dat zijn vrouw/vriendin raar tegen haar gaat doen.
Oud 18-06-2018, 22:06
Pr0xy
40M - Lid
Pr0xy is offline
Citaat:
Nee Pr0xy.
Oh, dan is het helemaal knapperdepap om zoiets uit je duim te zuigen.
Oud 20-06-2018, 07:21
Dark Phoenix
30M - Lid
Dark Phoenix is offline
Ik zit nog te wachten tot ze seks gaan hebben. Maar ze gaan al samen naar een hotel.
Oud 20-06-2018, 09:41
WolterB
34M - Lid
WolterB is offline
En dat terwijl het nog relatief geloofwaardig begon.
Misschien probeert hij/zij een boek te schrijven en test ze hier publiek uit
Oud 20-06-2018, 18:52
Straatmeid
17V - Lid
Straatmeid is offline
Lal deze plottwist was te snel, de schrijver wil het verhaal snel afhebben lijkt het
Oud 20-06-2018, 18:52
OwainGangx
M - Lid
OwainGangx is offline
Citaat:
En dat terwijl het nog relatief geloofwaardig begon.
Misschien probeert hij/zij een boek te schrijven en test ze hier publiek uit
Nu nog een titel
Met citaat reageren
Oud 22-06-2018, 11:53
Bender
Lid
Bender is offline
Citaat:
Nu nog een titel
En een verhaal
Oud 23-06-2018, 16:09
Stofzuiger