Oud 30-03-2002, 10:55
HipHopSter
HipHopSter is offline
Lieve mensen,

Ik open deze topic omdat ik jullie hulp vraag. Ik heb namelijk zoals de meeste mensen een Probleem. Het zal ook de meeste mensen waarschijnlijk wel bekend voorkomen: ik wil mijn ex terug…L Ik mis hem. Mijn leven is leeg zonder hem. Het is nu 5 weken en een dag geleden om precies te zijn dat ik definitief het contact verbroken heb nadat hij me eerst 4 weken aan het lijntje gehouden heeft, en ik heb werkelijk mijn best gedaan om die jongen te vergeten maar het lukt me niet.


Mischien is het beter als ik eerst vertel hoe het is uitgegaan.

Het gebeurde allemaal eind januari. De relatie liep in januari al niet lekker (en dat terwijl we pas sinds november iets hadden, kan je nagaan) doordat hij weinig van zich liet horen.
Ik heb hem hier via een smsje over laten weten dat ik het jammer vond dat hij de laatste tijd wat stiller was om op een subtiele manier duidelijk te maken dat ik graag zou willen dat hij wat meer van zich zou laten horen. De volgende ochtend kreeg ik pas een smsje terug en daarin zat hij iets vaags over voorzetten te lullen, dat ik zijn voorzetten niet begreep… ik heb daar de hele dag goed over nagedacht, en ik bedacht me dat hij deed alsof het mijn schuld was dat het niet lekker liep. Ik werd dus best een beetje pissed. Toen ik thuis kwam had hij een smsje gestuurd ala en nu ben je boos… waar op ik dus terug stuurde: inderdaad, lekker makkelijk heb om alles op mij af te schuiven! Toen stuurde hij dus niks meer terug…
Ik stuurde vervolgens een sms met de tekst: How shall this story end? en ok, dat was dus een ontzettend foute aktie want hij dacht daardoor blijkbaar dat ik de relatie wilde beindigen wat natuurlijk helemaal niet zo was!
Ik bedoelde namelijk dat ik me afvroeg of het goed of fout zou eindigen…Ik snap nu best dat ik dat beter niet had op kunnen sturen… zucht…

Anyway, hij stuurde die avond een smsje terug me de tekst: je gaat er van uit dat er een eind aan dit verhaal komt, op dit moment vind ik alles best… daar schrok ik natuurlijk best van want ik wou helemaal niet dat het zo zou eindigen!
Ik heb toen een smsje terug gestuurd: waarom doe je verdomme zo lullig? Ik wil niet dat het zo gaat maar als jij zo lullig doet hoeft het van mij niet meer…your hurting me! en daar reageerde hij dus helemaal niet meer op

De volgende dag stuurde ik een smsje met: kan het je dan niks schelen hoe ik me voel? hij: tuurlijk wel, doe niet zo egoïstisch het lijkt me beter als we nu ieder onze eigen pad op gaan

En zo eindigde onze relatie dus… ik weet het, het is een heel verhaal maar het is nog niet eens alles….

Ik stuurde die woensdag daarop namelijk een mail om uit te leggen wat ik precies bedoelde met die smsjes zodat hij zou snappen dat ik het niet zo bedoeld had en hopelijk zou begrijpen waarom het zo gelopen is en me nog een kans zou geven.
Hij heeft me daarop nog een mail terug gestuurd (1.5 week later) en daarin heeft hij me duidelijk gemaakt dat ik ook niet goed ben bezig geweest door niet met hem te praten over hoe ik alles zag en hoe hij het vond dat alles zo gelopen was (dat we na 1.5 jaar vriendschap ineens wat hadden)

Ik stuurde daarop een mailtje dat ik juist wel heel graag wilde weten hoe hij alles vond
En dat ik het graag wilde uit praten.
Vervolgens duurde het weer een week voordat ik uiteindelijk weer bericht kreeg. Een week later zouden we het gaan uitpraten bij mij thuis. Ik helemaal blij natuurlijk want ik dacht yeah hij wil het uitpraten bij mij thuis dat doe je niet zomaar als je niet verder wilt!
Stuurde hij de avond voordat we het uit zouden praten een smsje met de tekst: je moet nu niet te veel gaan verwachten he! lekker dan!

Het is toch logisch dat ik denk dat hij verder wilt als hij het uit wilt praten bij mij thuis terwijl hij nog nooit bij mij thuis over de vloer is geweest! jongens…:confsued:
Ik belde hem de volgende dag dus sochtends op met de vraag: wil je nu wel of niet verder: hij: ik wil het wel goed maken maar ik wil niet verder.

En daar heeft hij dan verdomme 4 weken mee gewacht voordat hij me dat duidelijk heeft gemaakt. Daar ben ik dan ook best boos over maar toch.
Ik heb toen vervolgens gezegd dat hij van mij niet meer hoefde te komen (tis mischien lullig om het over de telefoon te doen maar we hadden een lange afstandsrelatie, ik woon in nieuwegein (bij utrecht) hij in den haag… dus ik dacht ik bespaar hem de reis…
Dus toen heb ik ook meteen het contact helemaal verbroken, en sinds dien heb ik niks meer van mij laten horen en hij ook niet

En daar baal ik dus van. Ik wil hem terug. Ook al is het allemaal zo uit de hand gelopen ik mis hem. Wat wij hadden was gewoon zo sterk…(je zult wel denken, blijkbaar niet anders zou het niet op zo´n manier uitgaan) en dat is ook zo maar juist omdat hij eerst een hele goeie vriend van me was zonder verdere gevoelens (ik vond hem wel al een hele tijd leuk en was juist zo blij dat het eindelijk wat was)L en juist daardoor is het nog pijnlijker dat ik hem nu ineens kwijt ben.

Het is gewoon ontzettend kut want er zijn dagen dat ik denk ja, nu ben ik er overheen, maar nu had ik vannacht een gedroomd dat ik weer contact met hem zocht en dat hij me doodleuk vertelde dat hij die avond een romantisch afspraakje met een bloedmooi meisje zou hebben. Nu ben ik doodsbang dat hij misschien al een ander heeft…
Ik geef toe dat ik wel al met een andere jongen heb lopen rotzooien enzoL maar ik dacht dat ik hem zo misschien makkelijker zou kunnen vergeten…niet dus…think again…

Ik weet het gewoon niet meer. Ik mis hem zo het doet zo veel pijn, ik heb er gewoon geen zin meer in. Het is dat ik te schijterig ben om aktie te ondernemen anders zou ik allang mezelf wat hebben aangedaan…

Ik kan gewoon niet meer. Help me alsjeblieft

__________________
I laugh, I love, I hope, I try I hurt, I need, I fear, I cry. I know you do the same things too, so we're really not that different, me and you.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2002, 11:05
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik vind t echt heel kut voor je, denk trouwens wel dat jullie het idd een beetje verkeerd hebben aangepakt, om zulke dingen allemaal over de sms te zeggen. Ik denk dat het duidelijk is dat HIJ niet meer verder wilt (dat maak ik op uit jouw verhaal) En je kunt iemand niet dwingen. Je kunnen proberen om nog ns met m te praten maar ik denk dat zijn beslissing niet meer verandert.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 11:36
lake bodom
lake bodom is offline
hm ik heb dus ook zoiets meegemaakt, alleen wel anders natuurlijk, en hij woont ook dicht bij mij.. maarja ik zit nu dus in die tijd dat het 2 weken uit is.. en ik mis hem ook, weet ook niet wat ik moet doen..

maar ik denk voor jullie dat t wel goed is om er over te praten.. dan zie je hem weer, en kan je voelen of het gevoel nog steeds sterk is.. en hij misschien ook..
via sms en email is t heel anders... dus gewoon over praten denk ik..
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 23:13
Mupske
Mupske is offline
Hey meisje,
Ik herken het probleem om aan het lijntje gehouden te worden ik zit ernu ook midden in maar ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken omda tik bang ben dat ik hem nog meer verdriet zal doen omdat hij het niet makkelijk heeft.Ik moet ook harder voormezelf wezen en zeggen van nu is het genoeg ik pik dit niet meer maar ik mis hem gewoon. ik kan dat niet. Maar probeer je niet meer gek te laten maken door hem, zo'n jongen is het je niet waard ook al wil je dat niet inzien,vroeg of laat zou het toch fout gegaan zijn.
probeer leuke dingen tegaan doen zodat je wat afleiding hebt dat je niet teveel met hem bezig zal zijn komop meid.(het lukt jou wel)
liefs mij
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 13:29
VaLeRiE4YoU
VaLeRiE4YoU is offline
zoooo wat een verhaal zeg...pff k vind t egt heel kut voor je om daar maar eens mee te beginnen en al helemaal als hy eerst zo een goeie vriend van je was en je nu helemaaaaal geen contact meer met hem hebt...k moet er nie aan denken mijn beste vriend nie meer te spreken van de ene op de andere dag!maar k denk dat je toch de stap moet nemen om hem een smsje te sturen of hem gewoon te bellen, jullie zijn goede vrienden geweest!waarom zou dat niet weer kunnen...k denk ook idd niet dat het nog verstandig is weer opnieuw te beginnen met de relatie..de smsjes zijn erg verkeerd overgekomen en je zegt soms dingen die je niet egt meent in een sms tenminste dat heb k wel in een smsje komt t meestal ook harder en anders over!dus k denk toch egt dat je hem moet bellen en toch met hem af moet spreken om nog eens te praten, of praat gewoon met hem door de telefoon!

je moet hem nie zomaar laten lopen...

het beste

kussies
__________________
LIeGeN Is VoOr LoSeRs!!!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 15:15
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
lange afstandsrelatie, ik woon in nieuwegein (bij utrecht) hij in den haag
is maar 30 min reizen, was het niet makkeijker om gewoon vaker af te spreken of zelf het initiatief te nemen en er zelf vaker heen te gaan?

en waarom bel je hem niet?waarom alles per sms? ben je bang om hem aan de lijn te krijgen? bang dat je de verkeerde dingen gaat horen of dat je de verkeerde dingen gaat zeggen?

als het zo lang duurde voordat je antwoord krijgt kan je toch best zelf initiatief nemen?

ik vind dat ook jij op je hebt laten wachten, hoe gek het ook klinkt, je had er volgend mij echt alles zelf aan kunnen doen zodat je relatie nu nog stand had gehouden...

wat ik me afvraag is die lange tijd dat het heeft geduurd voor je duidelijkheid kreeg... heb je hem in die tussentijd nog gezien? kan toch niet dat jij vanaf begin tot half januari tot in begin februari hem nieteens meer ziet??

en als het een fatsoenlijke jongen is dan komt ie idd langs, maar niet om alles weer goed te praten, om de relatie te beëindigen zou het meest logische zijn... of iig zijn deel van de relatie...

waarom belde je hem pas de volgende dag op om te vragen of ie verder wilde? heb je nog met hem lopen rotzooien en is ie toen weggegaan zonder wat te zeggen?

ik denk ook niet dat ie het erg op prijs stelde dat jij met anderen loop te flikflooien tenzij je daar afspraken over hebt gemaakt, maar zo te lezen heb je die niet gemaakt...

je hebt het hem ook verschrikkelijk makkelijk gemaakt om weg te lopen van de relatie, beginnende me al een tijdje niet gezien waardoor er zoiezo enige afstand ontstaat en dan je smsjes die hem vast pissig hebben gemaakt en met woede gaat het helemaal makkelijk om amstand te nemen van de situatie en hem hel koud te gaan bekijken, terzijde van dat zijn smsjes heel erg onpersoonlijk... en dan bel je hem niet eens?? jou stem niet laten horen, ben je echt zo bang? en dan het feit dat je zelf ook langs had kunnen gaan in den haag.

meid je had er zelf een hoop aan kunnen doen, àls ie je dat waard was... dat vraag ik me dus ook af... als je hem zo graag terug wil, en ie zoveel voor je betekend... had je dan wel met iemand anders lopen flikflooien? of had je het dan wel per sms en mail allemaal besproken? dat vraag ik me af... hoe kan je dat allemaal beweren als je zo met hem omgaat...
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 00:43
Verwijderd
Om te beginnen wil ik even zeggen dat ik het harstikke kut voor je vind, want er is wel aan je te merken dat je er echt mee zit.

Maar ik vraag me af: Hoe heb je het in Godsnaam zo ver kunnen laten komen? Je moet zulke belangrijke dingen niet in smsjes en meeltjes bespreken.. Dat is veel te onpersoonlijk..
Verder is de afstand tussen jullie helemaal niet zo groot. Mijn vriend woont in Rotterdam, ik in Deventer

Ik vind het heel erg jammer om te horen dat het op deze manier en om deze reden uit kan gaan en ik ga heel hard hopen dat dit bij mij en mijn vriend nooit het geval wordt...

Ten eerste

De afstand is niet zo heel groot, das een half uurtje reizen.. Dit moet makkelijk te overbruggen zijn, en hierdoor mag een relatie nier stuklopen. Een goede relatie zou hierdoor ook niet stuklopen..

Ten tweede

Nooit belangrijke dingen bespreken via sms of email. Telefoon is tot daar aan toe, maar je kunt het beter IRL doen.
Dat is makkelijker en beter.
Via lettertjes kan alles verkeerd opgevat worden omdat er geen sprake is van intonatie. Via de telefoon is dit wel zo. IRL heb je ook nog eens lichaamsstaal en zo kun je elkaar het best begrijpen. En ik denk sowieso dat het fijner is om belangrijke, persoonlijke dingen te bespreken wanneer je bij elkaar bent, want dat kun je elkaar ook aanraken, omhelzen, zoenen enzo... Dat gevoel van samenzijn is heel belangrijk op veel momenten. Als het onpersoonlijk is, is het veel makkelijker om echt pissed te worden, en om kwaad te worden. En hierdoor kun je veel beter afstand nemen en is de stap veel sneller genomen om het uit te maken, of om er dingen uit te gooien waar je spijt van krijgt...

Als ik jou was geweest had ik hem meteen die tweede dag (nog beter, de eerste dag, maargoed) opgebeld en een afspraak gemaakt. Of was gewoon langsgegaan. Heel veel kans dat alles op die manier beter was gelopen...
En op het moment dat iemand een smsjes op email niet goed begrijpt, moet je ALTIJD meteen uitleg geven en er niet mee wachten tot het te laat is!

Ten derde

Het eigenlijke probleen is dat jullie elkaar te weinig zagen. En dat hij te weinig van zich liet horen.
Meissie, je had moeten weten dat het heel gemakkelijk opgelost had kunnen worden...

Je had gewoon vaker naar hem toe kunnen gaan, hem vaker kunnen bellen, afspraken kunnen maken. Nu begrijp ik wel dat je niet alles van jouw kant wil laten komen. Maar dan had je hem dat gewoon moeten vertellen. Had hem gebeld en het uitgelegd, of had een afspraak met hem gemaakt en was met hem gaan praten...
Aanvallen is de slechtste manier om dingen duidelijk te maken. Je hebt neit voor niets een relatie. Dat betekent dat je goed met elkaar moet kunnen praten, over ALLES! Dus ook als je ergens mee zit.
En als ie dan niet had geluisterd, wassie je niet waard...

Ten vierde

Ga nooit rotzooien met een ander als je nog niet eens hebt uitgepraat met je (ex)vriend. Dat is fout, want als hij al van plan was het weer bij te leggen, maak je het hierdoor alleen maar moeilijker...

Ok, dit is allemaal achteraf gelul natuurlijk. Ik zou verder eigenlijk niet weten hoe je hem terug zou moeten krijgen. Als hij die keuze eenmaal heeft gemaakt, dan zul je je er toch bij neer moeten leggen op een bepaald moment.

Jij bent zelf ook heel koppig geweest door te zeggen dat je neit meer met hem wilde praten, toen hij zei dat ie het niet meer aan wilde maken. Want hierdoor heb je eigenlijk je enige eventuele kans vergooit...
Want tijdens een face-to-face gesprek had hij wel van gedachten kunnen veranderen...

Ik raad je aan om sowieso toch nog met hem te gaan praten, rustig praten, dus niet schreeuwen en niet meteen met verwijten gaan gooien enzo, want daar schiet je niets mee op. je hebt niet te verliezen, dus het gesprek kan geen kwaad. Het zou jullie vriendschap, en in hele positieve omstandigheden zelfs je relatie, kunnen redden.
Ga in ieder geval met hem praten.

Helpt dit niets, en blijft hij bij zijn besluit, dan vrees ik dat je weinig meer kan doen dan het accepteren. Anders heb je alleen jezelf ermee.. Ga dan uit met vrienden, ga andere jongens ontmoeten maar duik niet meteen in de volgende relatie. Zorg dat je geen jongens gaat gebruiken als vervanging!

Nouja... ik wens je sterkte, ook al denk ik dat jij toch ook heel fout hebt gehandeld in dit geheel.
ga praten! Succes ermee
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 22:52
HipHopSter
HipHopSter is offline
Allereerst heel erg bedankt voor jullie reacties! Ik heb de stukjes waar ik op wilde reageren hier onder gequot...


Citaat:
VaLeRiE4YoU schreef:

zoooo wat een verhaal zeg...pff k vind t egt heel kut voor je om daar maar eens mee te beginnen en al helemaal als hy eerst zo een goeie vriend van je was en je nu helemaaaaal geen contact meer met hem hebt...k moet er nie aan denken mijn beste vriend nie meer te spreken van de ene op de andere dag!

kan je na gaan hoe ik me nu voel
Citaat:
VaLeRiE4YoU schreef:



maar k denk dat je toch de stap moet nemen om hem een smsje te sturen of hem gewoon te bellen, jullie zijn goede vrienden geweest!waarom zou dat niet weer kunnen...k denk ook idd niet dat het nog verstandig is weer opnieuw te beginnen met de relatie..de smsjes zijn erg verkeerd overgekomen en je zegt soms dingen die je niet egt meent in een sms tenminste dat heb k wel in een smsje komt t meestal ook harder en anders over!dus k denk toch egt dat je hem moet bellen en toch met hem af moet spreken om nog eens te praten, of praat gewoon met hem door de telefoon!

je moet hem nie zomaar laten lopen...
nee en ik wil hem ook niet laten lopen maar door de omstandigheden is het nu helaas zo gekomen.
Ik wil trouwens ook graag weer contact met hem nemen maar ik weet niet hoe ik dat moet aanpakken, als ik hem bel weet ik toch al dat ik er niks uit krijg omdat ik bang ben dat ik domme dingen zeg en via de sms....weet ik niet wat ik moet sturen.

Bovendien ben ik bang dat als ik hem iets toe stuur en laat blijken dat ik hem mis hij die kans mischien aangrijpt om mij terug te pakken voor het feit dat ik het contact heb verbroken...



Citaat:
Soullar schreef:


is maar 30 min reizen, was het niet makkeijker om gewoon vaker af te spreken of zelf het initiatief te nemen en er zelf vaker heen te gaan?

Nieuwegein Den Haag is dus echt geen 30 minuten reizen he, je hebt eerst nog 10 minuten naar de tram, dan 20 minuten met tram en ik heb de tijd een keer bijgehouden en het was 40 minuten met de trein van Utrecht naar Den Haag dus ik weet niet hoe je bij die 30 minuten komt want ik weet heus wel waar ik over praat.

Citaat:
Soullar schreef:

als het zo lang duurde voordat je antwoord krijgt kan je toch best zelf initiatief nemen?
Ok, ik heb hier dus wekenlang met m´n zus over gediscussieerd en zij vond het het verstandigst om niet te veel achter hem aan te lopen omdat hij zich anders alleen maar aan me zou gaan irriteren dus ik d8 ik wacht gewoon totdat hij antwoord geeft.


Citaat:
Soullar schreef:


wat ik me afvraag is die lange tijd dat het heeft geduurd voor je duidelijkheid kreeg... heb je hem in die tussentijd nog gezien? kan toch niet dat jij vanaf begin tot half januari tot in begin februari hem nieteens meer ziet??

De laatste keer dat ik hem zag was op 25 december in januari heb ik hem 1 x via de telefoon gesproken daarna niet meer, simpel vanwege het feit omdat ik niks wist te zeggen als we al aan de telefoon waren.
In januari/februari heb ik hem dus niet meer gezien omdat hij zei dat hij het steeds te druk had met werk...

Citaat:
Soullar schreef:


waarom belde je hem pas de volgende dag op om te vragen of ie verder wilde? heb je nog met hem lopen rotzooien en is ie toen weggegaan zonder wat te zeggen?

ik denk ook niet dat ie het erg op prijs stelde dat jij met anderen loop te flikflooien tenzij je daar afspraken over hebt gemaakt, maar zo te lezen heb je die niet gemaakt...

Waarom ik hem pas de volgende dag op belde? omdat hij daarvoorniet duidelijk had aangegeven of hij wel of niet verder wilde, ik kreeg de avond er voor ineens een smsje dat ik niet te veel op iets moest hopen, toen ging ik pas echt twijfelen daarvoor had ik nog hoop dat het weer goed zou komen als ik niet te veel achter hem aan zou zitten.

Ik heb pas met anderen geflik flooid toen het echt officieel zeker was dat het uit was en we al geen contact meer hadden.

Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Jij bent zelf ook heel koppig geweest door te zeggen dat je neit meer met hem wilde praten, toen hij zei dat ie het niet meer aan wilde maken. Want hierdoor heb je eigenlijk je enige eventuele kans vergooit...
Want tijdens een face-to-face gesprek had hij wel van gedachten kunnen veranderen...
Ja maar dat ik dus zei dat ik geen contact meer met hem wilde was omdat ik het op dat moment zo zat was en zo kwaad was dat hij er 4 weken lang over moest doen voordat hij me duidelijk maakte dat hij echt niet meer verder wilde, daardoor had ik er gewoon geen zin meer in.
Ik had het gewoon helemaal gehad.
__________________
I laugh, I love, I hope, I try I hurt, I need, I fear, I cry. I know you do the same things too, so we're really not that different, me and you.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik wil me Ex terug
Max078
1 03-03-2014 08:05
Liefde & Relatie help...ik wil men ex trg en ik durf geen contact te make (ik weet niet wat te zegg)
jannik
10 06-05-2010 22:23
Liefde & Relatie Wil mijn ex terug... (twijfels en libidoprobleem)
clef
11 18-03-2010 01:17
Liefde & Relatie ik wil mijn ex terug
loveless
35 26-01-2007 19:57
Liefde & Relatie Ik wil mijn ex terug! :-( Wie wilt mij troosten, voel mij ellendig!
ziglietje
14 13-07-2004 01:15
Liefde & Relatie WiL mijn EX terug!!!
Shawna
6 08-04-2002 14:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24.