Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2005, 14:40
AsianDF
Avatar van AsianDF
AsianDF is offline
Vertel, meisje? Hoezo die link?
__________________
Yeh dil he.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2005, 14:41
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Nog eentje.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:43
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
AsianDF schreef op 06-01-2005 @ 15:40 :
Als jij het zegt.
Citaat:
AsianDF schreef op 06-01-2005 @ 15:40 :
Je hóeft je niet aangesproken te voelen. Kan wel, misschien ben je er ook zo 1.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:44
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Die normen en waarden in Japan en Zuid-Korea zijn heel erg anders hoor.
Die overeenkomsten die er zijn, hebben alleen te maken met de economische groei van die landen, en om economisch te groeien heb je Europa nodig.
Nee, man. Japan en Zuid-Korea zijn echte democratieen.

Citaat:
Trouwens, de VS is ook "westers", maar verschilt totaal met Europa.
Maar is 'Westers' dan niet van VS/Canda/Europa/Australie/NieuwZeeland/Zuid-Korea/Japan delen?
En binnenkort: Israel, Palestina, Irak, Turkije.

Citaat:
Je raakt kant nog wal
Joh, kijk eens naar de historische trend: meer democratie, minder dictatuur.

PS: Ja, inderdaad, ik vind dat 'wij' het Westen actief moeten ingrijpen in andere landen. Met beleid, met wijsheid. Stapje voor stapje. Maar we moeten niet rusten voor de hele planeet 'Westers' is.

Heerlijk toch, dat een homo in Iran dan ook kan zeggen dat ie homo is (los van wat jijj of ik daar van vinden).
Vrouwen kunnen gaan werken in Afghanistan.
Vrijheid van meningsuiting in China... het komt!
Culturele vrijheid in Tibet..... on its way!

We moeten niet versagen. We moeten onze broeders en zusters in Iran, Turkmenistan, China en Birma niet laten zitten.

HyperKant for the 21st Century, CyberRousseau for the entire Planet: man, wij zijn het Westen. Wij zijn sterker en moreel ((!) beter. We can do the job!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:44
dingokoning
Avatar van dingokoning
dingokoning is offline
Wat wil je nou eigelijk AsianDF, dat de Nederlanders ophouden met discrimineren en zich de dominante cultuur voelen en stoppen met hun superieure gedachtengang?
__________________
hoi teefjesbevrijdingsfront
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:44
AsianDF
Avatar van AsianDF
AsianDF is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 06-01-2005 @ 15:43 :
Juistem kerel, uit mijn reactie blijkt toch dat ik me niet aangesproken voel.
__________________
Yeh dil he.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:46
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 06-01-2005 @ 15:44 :
Nee, man. Japan en Zuid-Korea zijn echte democratieen.



Maar is 'Westers' dan niet van VS/Canda/Europa/Australie/NieuwZeeland/Zuid-Korea/Japan delen?
En binnenkort: Israel, Palestina, Irak, Turkije.



Joh, kijk eens naar de historische trend: meer democratie, minder dictatuur.

PS: Ja, inderdaad, ik vind dat 'wij' het Westen actief moeten ingrijpen in andere landen. Met beleid, met wijsheid. Stapje voor stapje. Maar we moeten niet rusten voor de hele planeet 'Westers' is.

Heerlijk toch, dat een homo in Iran dan ook kan zeggen dat ie homo is (los van wat jijj of ik daar van vinden).
Vrouwen kunnen gaan werken in Afghanistan.
Vrijheid van meningsuiting in China... het komt!
Culturele vrijheid in Tibet..... on its way!

We moeten niet versagen. We moeten onze broeders en zusters in Iran, Turkmenistan, China en Birma niet laten zitten.

HyperKant for the 21st Century, CyberRousseau for the entire Planet: man, wij zijn het Westen. Wij zijn sterker en moreel ((!) beter. We can do the job!
wahahah wat ben jij grappig. Iig... Turkije is al westers!!! Najah, de grote steden dan in het platteland helemaal aan het oosten natuurlijk niet maar ja wel steden als Istanbul
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:47
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Hendrixx: Je bent echt zo dom als het achtereinde van een koe, hou op met reageren aub en bespaar ons en jezelf het leed.

Zeggen dat onze moraliteit "beter" is, blaten dat de westerse normen en waarde HET zijn, maar anderen het niet inzien....


OMG
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:47
meisje
meisje is offline
Er wordt in NL verondersteld dat een allochtoon (in dit geval een neger) door zijn omgeving en kleur, ras etc minder goed in staat is om een goede baan te krijgen dan een autochtoon. Daarom is er positieve discriminatie ontstaan.
Wanneer je ervan uitgaat dat negers gemiddeld een lager iq hebben dan blanken, zou je kunnen zeggen dat het niet aan omgeving, kleur ras etc (of in ieder geval minder) ligt dat zij zich niet goed omhoog kunnen werken, maar dat het aan hunzelf ligt. Positievie discriminatie is dan op de verkeerde veronderstellingen ontstaan en zal dan minder effectief zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:47
dingokoning
Avatar van dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 06-01-2005 @ 15:46 :
wahahah wat ben jij grappig. Iig... Turkije is al westers!!! Najah, de grote steden dan in het platteland helemaal aan het oosten natuurlijk niet maar ja wel steden als Istanbul
Tss Ankara vergeten he...

Nja turkije is aan het verwesteren maar nog niet op he niveau van bijv nederland/duitsland e.d
__________________
hoi teefjesbevrijdingsfront
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:48
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 06-01-2005 @ 15:47 :
Tss Ankara vergeten he...

Nja turkije is aan het verwesteren maar nog niet op he niveau van bijv nederland/duitsland e.d
Steden 'als' istanbul dus nix vergeten. Maar ja het hele land is nog niet zo heel erg verwesterd nee maar je hebt delen die nog meer verwesterd zijn dan Nederland hoor.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:49
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
AsianDF schreef op 06-01-2005 @ 15:44 :
Juistem kerel, uit mijn reactie blijkt toch dat ik me niet aangesproken voel.
Ja, terwijl jij juist diegene bent die ik wel bedoelde...

Maargoed, zoals al veel vaker wordt aangedragen, ga dan naar azie. Vooral nu, ze hebben je nodig in het zuiden. en wij zeker niet, dus byebye
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:49
AsianDF
Avatar van AsianDF
AsianDF is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 06-01-2005 @ 15:44 :
Wat wil je nou eigelijk AsianDF, dat de Nederlanders ophouden met discrimineren en zich de dominante cultuur voelen en stoppen met hun superieure gedachtengang?
Ja tuurlijk, het is wel onhaalbaar. Wat ik bijvoorbeeld voor reeels terug zou willen zien is dat de onzinnige termen

- Eerste generatie Allochtoon als persoon in buitenland geboren.
- Tweede generatie Allochtoon als de persoon geboren in NL waarvan minstens 1 ouder in buitenland geboren.
- Derde generatie Allochtoon als de persoon zelf en de ouders in NL geboren, maar minstens 1 van de grootouders in buitenland geboren.

door de autoriteiten niet meer gehanteerd zullen worden en afgeschaft.
__________________
Yeh dil he.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:49
meisje
meisje is offline
Ik vind het ook jammer dat men hier democratie als allesomvattende oplossing ziet. Volgens mij is het beter dat een land zichzelf ontwikkelt tot een democratie zonder westers ingrijpen. Democratie moet en is niet het belangrijkste als er wanorde in het land heerst, er onvoldoende voedsel is voor de bevolking, etc. Kijk maar naar Irak, het duurt jaren voor een land klaar is voor democratie.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:50
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
omg hoelang gaat dit door?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:50
meisje
meisje is offline
Citaat:
AsianDF schreef op 06-01-2005 @ 15:49 :
Ja tuurlijk, het is wel onhaalbaar. Wat ik bijvoorbeeld voor reeels terug zou willen zien is dat de onzinnige termen

- Eerste generatie Allochtoon als persoon in buitenland geboren.
- Tweede generatie Allochtoon als de persoon geboren in NL waarvan minstens 1 ouder in buitenland geboren.
- Derde generatie Allochtoon als de persoon zelf en de ouders in NL geboren, maar minstens 1 van de grootouders in buitenland geboren.

door de autoriteiten niet meer gehanteerd zullen worden en afgeschaft.
Wat boeit dat precies?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:50
AsianDF
Avatar van AsianDF
AsianDF is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 06-01-2005 @ 15:41 :
Nog eentje.

ik vind dit wel fun
__________________
Yeh dil he.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:51
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
AsianDF schreef op 06-01-2005 @ 15:49 :
Ja tuurlijk, het is wel onhaalbaar. Wat ik bijvoorbeeld voor reeels terug zou willen zien is dat de onzinnige termen

- Eerste generatie Allochtoon als persoon in buitenland geboren.
- Tweede generatie Allochtoon als de persoon geboren in NL waarvan minstens 1 ouder in buitenland geboren.
- Derde generatie Allochtoon als de persoon zelf en de ouders in NL geboren, maar minstens 1 van de grootouders in buitenland geboren.

door de autoriteiten niet meer gehanteerd zullen worden en afgeschaft.
Oh, dus de autoriteiten moeten dat wel afschaffen, maar ondertussen mag jij het wel hebben over "het paupervolk"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-01-2005, 14:53
AsianDF
Avatar van AsianDF
AsianDF is offline
Citaat:
meisje schreef op 06-01-2005 @ 15:50 :
Wat boeit dat precies?
Heb ik eerder uitgelegd. Het is generaliserend en stigmatiserend. Het CBS gebruikt dit onderscheid bijvoorbeeld om economische verschillen te kunnen hangen aan bepaalde bevolkingsgroepen. Wat ik niet snap is waarom dit ooit eens constructief zou kunnen zijn. Men eist van 'allochtonen' zich Nederlander te voelen maar erkent die status eigenlijk niet voor hen.
__________________
Yeh dil he.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:54
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 06-01-2005 @ 15:44 :
Nee, man. Japan en Zuid-Korea zijn echte democratieen.
De cultuur (als in: gedragscode) is totaal anders in die landen.

Citaat:
hhendrikxx schreef op 06-01-2005 @ 15:44 :

Maar is 'Westers' dan niet van VS/Canda/Europa/Australie/NieuwZeeland/Zuid-Korea/Japan delen?
En binnenkort: Israel, Palestina, Irak, Turkije.
Ik hoop het niet. Israël rijd dorpen plat, Palestina blaast bussen op, Amerika kent de doodstraf.
Lekkere moraal.

Citaat:
hhendrikxx schreef op 06-01-2005 @ 15:44 :

Joh, kijk eens naar de historische trend: meer democratie, minder dictatuur.
Democratie is niet perfect. Een dictatuur met een sterke leider zal altijd beter zijn, helaas is ook dat een onmogelijkheid.
Net zoals een pure democratie.

Citaat:
hhendrikxx schreef op 06-01-2005 @ 15:44 :

PS: Ja, inderdaad, ik vind dat 'wij' het Westen actief moeten ingrijpen in andere landen. Met beleid, met wijsheid. Stapje voor stapje. Maar we moeten niet rusten voor de hele planeet 'Westers' is.
Hitler vond dat hij niet kon rusten voordat de hele wereld Arisch was en het hele joodse volk was uitgeroeid.

Citaat:
hhendrikxx schreef op 06-01-2005 @ 15:44 :

Heerlijk toch, dat een homo in Iran dan ook kan zeggen dat ie homo is (los van wat jijj of ik daar van vinden).
Vrouwen kunnen gaan werken in Afghanistan.
Vrijheid van meningsuiting in China... het komt!
Culturele vrijheid in Tibet..... on its way!
In Iran zijn ze grotendeels moslim, en dan zullen ze homoseksualiteit (over het algemeen DAAR in Iran) nog niet accepteren.
China doet het economisch goed, is hard op weg de nieuwe economische supermacht te worden. En jij vindt dat we China maar even moeten binnenvallen? Zelfmoord, pure zelfmoord.

Citaat:
hhendrikxx schreef op 06-01-2005 @ 15:44 :

We moeten niet versagen. We moeten onze broeders en zusters in Iran, Turkmenistan, China en Birma niet laten zitten.

HyperKant for the 21st Century, CyberRousseau for the entire Planet: man, wij zijn het Westen. Wij zijn sterker en moreel ((!) beter. We can do the job!
Wat heerlijk hypocriet, arrogant, kortzichtig en idioot.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:54
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
AsianDF schreef op 06-01-2005 @ 15:53 :
Heb ik eerder uitgelegd. Het is generaliserend en stigmatiserend. Het CBS gebruikt dit onderscheid bijvoorbeeld om economische verschillen te kunnen hangen aan bepaalde bevolkingsgroepen. Wat ik niet snap is waarom dit ooit eens constructief zou kunnen zijn. Men eist van 'allochtonen' zich Nederlander te voelen maar erkent die status eigen niet voor hen.
Ja dat is waar. Ze moeten zich integreren als Nederlander, terwijl ze toch altijd een allochtoon blijven.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:55
dingokoning
Avatar van dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
AsianDF schreef op 06-01-2005 @ 15:53 :
Heb ik eerder uitgelegd. Het is generaliserend en stigmatiserend. Het CBS gebruikt dit onderscheid bijvoorbeeld om economische verschillen te kunnen hangen aan bepaalde bevolkingsgroepen. Wat ik niet snap is waarom dit ooit eens constructief zou kunnen zijn. Men eist van 'allochtonen' zich Nederlander te voelen maar erkent die status eigenlijk niet voor hen.
Wat jij doet is ook generaliseren en stigmatiserend.
Altijd bij jezelf beginnen voordat je het over anderen hebt
__________________
hoi teefjesbevrijdingsfront
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:55
AsianDF
Avatar van AsianDF
AsianDF is offline
Citaat:
meisje schreef op 06-01-2005 @ 15:47 :
Er wordt in NL verondersteld dat een allochtoon (in dit geval een neger) door zijn omgeving en kleur, ras etc minder goed in staat is om een goede baan te krijgen dan een autochtoon. Daarom is er positieve discriminatie ontstaan.
Wanneer je ervan uitgaat dat negers gemiddeld een lager iq hebben dan blanken, zou je kunnen zeggen dat het niet aan omgeving, kleur ras etc (of in ieder geval minder) ligt dat zij zich niet goed omhoog kunnen werken, maar dat het aan hunzelf ligt. Positievie discriminatie is dan op de verkeerde veronderstellingen ontstaan en zal dan minder effectief zijn.
Ik denk dat die verschillen in IQ aantoonbaar maar verwaasloosbaar zijn.
__________________
Yeh dil he.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:55
Verwijderd
Nee, niet nóg zo'n topic.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:56
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-01-2005 @ 15:55 :
Nee, niet nóg zo'n topic.
Als we maar hard genoeg doorspammen... -_-'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2005, 14:57
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
AsianDF schreef op 06-01-2005 @ 15:53 :
Heb ik eerder uitgelegd. Het is generaliserend en stigmatiserend. Het CBS gebruikt dit onderscheid bijvoorbeeld om economische verschillen te kunnen hangen aan bepaalde bevolkingsgroepen. Wat ik niet snap is waarom dit ooit eens constructief zou kunnen zijn.
------------------
Men eist van 'allochtonen' zich Nederlander te voelen maar erkent die status eigenlijk niet voor hen.
Je doet net alsof het gedeelte onder de streep een conclusie is uit het gedeelte boven de streep.

Dat is een zeer foute oorzaak-gevolg relatie die je daaraan hangt.

Daarbij, in het dagelijks leven boeien die cijfertjes nauwelijks.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:57
AsianDF
Avatar van AsianDF
AsianDF is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 06-01-2005 @ 15:51 :
Oh, dus de autoriteiten moeten dat wel afschaffen, maar ondertussen mag jij het wel hebben over "het paupervolk"
Ik beroep me op de vrijheid van meningsuiting.

Ik heb het nadrukkelijk over de autoriteiten he.
__________________
Yeh dil he.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:57
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Life sucks die.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:57
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-01-2005 @ 15:55 :
Nee, niet nóg zo'n topic.
Je bent niet verplicht mee te doen.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:58
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 06-01-2005 @ 15:57 :
Je bent niet verplicht mee te doen.
Wat voor nut heeft dit topic?
Behalve dat AsianDF en jij jezelf zielig kunnen vinden en dat Hhendrixx zijn bullshit propaganda kan spuien.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:59
meisje
meisje is offline
Citaat:
AsianDF schreef op 06-01-2005 @ 15:55 :
Ik denk dat die verschillen in IQ aantoonbaar maar verwaasloosbaar zijn.
Ik denk het niet, het gemiddelde is lager, wat kan wijzen op veel uitschieters naar beneden. Aangezien het een universeel percentage is..

@Mephostophilis, ik wil nog een reactie
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 15:00
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
RanC schreef op 06-01-2005 @ 15:58 :
Wat voor nut heeft dit topic?
Behalve dat AsianDF en jij jezelf zielig kunnen vinden en dat Hhendrixx zijn bullshit propaganda kan spuien.
Ik ben eigenlijk al een beetje uitgepraat hierover. Die hendrix is wel grappig met zijn propaganda joh. Humor.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 15:00
AsianDF
Avatar van AsianDF
AsianDF is offline
Citaat:
RanC schreef op 06-01-2005 @ 15:58 :
Wat voor nut heeft dit topic?
Wat voor nut heeft dit forum? Ik uit mijn mening, als jou dat niet bevalt rot je of op of je reageert inhoudelijk. Dat is het principe toch?
__________________
Yeh dil he.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 15:01
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
AsianDF schreef op 06-01-2005 @ 16:00 :
Wat voor nut heeft dit forum? Ik uit mijn mening, als jou dat niet bevalt rot je of op of je reageert inhoudelijk. Dat is het principe toch?
Behalve dat jou mening niet telt.

Aangezien wij superieur zijn. (Behalve Machiavelli, die is bijna superieur, maar ja, hij is gelovig)
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 15:01
meisje
meisje is offline
Citaat:
AsianDF schreef op 06-01-2005 @ 16:00 :
Wat voor nut heeft dit forum? Ik uit mijn mening, als jou dat niet bevalt rot je of op of je reageert inhoudelijk. Dat is het principe toch?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 15:01
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
AsianDF schreef op 06-01-2005 @ 16:00 :
Wat voor nut heeft dit forum? Ik uit mijn mening, als jou dat niet bevalt rot je of op of je reageert inhoudelijk. Dat is het principe toch?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-01-2005, 15:01
meisje
meisje is offline
Citaat:
RanC schreef op 06-01-2005 @ 16:01 :
Behalve dat jou mening niet telt.

Aangezien wij superieur zijn. (Behalve Machiavelli, die is bijna superieur, maar ja, hij is gelovig)
Wij zijn niet superieur aan de Aziaten. Dat is andersom.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 15:02
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
RanC schreef op 06-01-2005 @ 16:01 :
Behalve dat jou mening niet telt.

Aangezien wij superieur zijn. (Behalve Machiavelli, die is bijna superieur, maar ja, hij is gelovig)
Oh houd toch eens op met dat 'omdat ik superieur' blablablabla blabla blab blablablabla gezeik.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 15:02
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
meisje schreef op 06-01-2005 @ 16:01 :
Wij zijn niet superieur aan de Aziaten. Dat is andersom.
Hij is een Nederlandse Aziaat.

En ik ben altijd superieur.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 15:02
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
meisje schreef op 06-01-2005 @ 16:01 :
Wij zijn niet superieur aan de Aziaten. Dat is andersom.
idd
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 15:03
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
RanC schreef op 06-01-2005 @ 16:02 :
En ik ben nooit superieur.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 15:04
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
AsianDF vind zich zelf echt super zielig en gediscrimineerd, ga ergens anders janken joh
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 15:04
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 06-01-2005 @ 16:02 :
Oh houd toch eens op met dat 'omdat ik superieur' blablablabla blabla blab blablablabla gezeik.
Hij begon over superieure blanken.
En hij heeft gelijk, wij zijn superieur.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 15:04
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 06-01-2005 @ 16:04 :
AsianDF vind zich zelf echt super zielig en gediscrimineerd, ga ergens anders janken joh
Rot op. Janken doen we niet. We willen hier alleen even iets duidelijk maken en als je te dom bent om dat te snappen dan heb ik medelijden met je.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 15:05
AsianDF
Avatar van AsianDF
AsianDF is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 06-01-2005 @ 15:57 :
Je doet net alsof het gedeelte onder de streep een conclusie is uit het gedeelte boven de streep.

Dat is een zeer foute oorzaak-gevolg relatie die je daaraan hangt.

Daarbij, in het dagelijks leven boeien die cijfertjes nauwelijks.
Ik concludeer alleen dat zelfs mijn kleinkinderen nog allochtonen zullen zijn terwijl het objectief gezien autochtonen zijn. Dat is toch krom? 'We' worden en zullen altijd anders gelabeld worden omdat we een andere oorsprong hebben die er eigenlijk totaal niet meer toe doet.
__________________
Yeh dil he.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 15:05
meisje
meisje is offline
Citaat:
RanC schreef op 06-01-2005 @ 16:02 :
Hij is een Nederlandse Aziaat.

En ik ben altijd superieur.
Neuken? <3
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 15:05
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
AsianDF schreef op 06-01-2005 @ 16:05 :
Ik concludeer alleen dat zelfs mijn kleinkinderen nog allochtonen zullen zijn terwijl het objectief gezien autochtonen zijn. Dat is toch krom? 'We' worden en zullen altijd anders gelabeld worden omdat we een andere oorsprong hebben die er eigenlijk totaal niet meer toe doet.
Is dat nou zo boeiend?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 15:05
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 06-01-2005 @ 15:59 :
@Mephostophilis, ik wil nog een reactie
Op wat precies, dat ik een arrogant socialistje ben? Die arrogantie zal ik eerder beamen dan ontkennen, maar dat 'socialistje' is onjuist. Ik ben immers een sociaal-liberaal en geen socialist.

Overigens is de bewering "CDA'ers en VVD'ers zijn immoreel" (in mijn ogen) juist met de kanttekening dat ze ook onwetend kunnen zijn. CDA vanwege de landbouwsubsidies en het rechtse beleid en VVD vanwege het rechte beleid en bijvoorbeeld hypotheekrenteaftrek.

Verder heb ik nooit beweerd een voorstander te zijn van democratie, maar bij gebrek aan beter zullen we dit systeem moeten accepteren.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 15:05
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
RanC schreef op 06-01-2005 @ 16:04 :
Hij begon over superieure blanken.
En hij heeft gelijk, wij zijn superieur.
Nee. Hij begon over 'zogenaamde superieure blanken' wat jullie denken. En jij bent verre van superieur.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 15:06
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
meisje schreef op 06-01-2005 @ 16:05 :
Neuken? <3
Tuurlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [stelling] Etnische/religieuze geweldadige conflicten bestaan niet
Verwijderd
213 15-11-2008 15:22
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Blanke superieuriteit
AsianDF
500 06-01-2005 14:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41.