Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2005, 15:49
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Waarmee ik dus bedoel: als een jongen je bv. ontwijkt, is hij dan gewoon niet geinteresseerd in je? Of wilt dat dan juist zeggen dat hij je wel leuk vindt? Als een jongen je zegt dat hij je zal bellen, en hij doet dit niet, is dit dan omdat het hem geen bal interesseert, of omdat hij niet durft?

Ik stel deze vraag naar aanleiding van een (stom) artikeltje dat ik las, waarin stond dat mannen echt oppervlakkig zijn, en dat je als vrouw niet achter alles iets moet gaan zoeken, want hij bedoelt het waarschijnlijk net zoals hij het doet. Beetje duidelijk?

xxx

Ow ja, mijn antwoord: ik weet het niet, ik hoop alleen dat het niet zo is...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2005, 15:54
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Ontwijken: kan beide betekenen, kan ook gewoon verbeelding zijn.
Opbellen: kan ook beide zijn, of hij vergeet het gewoon (ik vergeet altijd iedereen te bellen, maar goed dat ik single ben)

dus... het kan beide, of hij vind je niks, of hij vind je wel iets maar is onzeker(of vergeet dingen)
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 15:57
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
De vraag is in het algemeen bedoeld, het is niet voor mij persoonlijk
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 15:57
Verwijderd
Wat een jongen met iets bedoelt, verschilt doorgaans per jongen en per situatie. Ze zijn niet allemaal hetzelfde en zijn ook niet altijd consequent. Net meisjes, wat dat betreft.

Naar mijn ervaring dan he
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 15:58
yapo
Avatar van yapo
yapo is offline
Verschilt per karakter. De één zal ongeïnteresseerd zijn en dat zo laten merken, de ander is verlegen en durft daarom niets te laten merken. Jongens kan je net zo min als meisjes gaan generaliseren op dat gebied. Het is wel vaak zo dat wanneer een meisje denkt dat de hint toch levensgroot is, dat de jongen hem werkelijk niet begrijpt. Het is echt zo, vrouwenlogica is toch anders dan mannenlogica. Dat bedoel ik niet denigrerend, maar een jongen is dan misschien te 'dom' om te begrijpen wat een meisje bedoeld.
Bijvoorbeeld: wanneer is een meisje aan 't flirten en wanneer heeft ze echt interese???
__________________
Non-actief
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 16:00
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Mja, ik snap wat je bedoelt Daarom dat ik dat artikel ook iets erover vond, veel te zwart wit... Gelukkig is het dus net iets anders. En gelukkig maar dat vrouwenlogica en mannenlogica verschillend is, anders zou het maar saai worden
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 16:01
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
het is niet dat mannen oppervlakkig zijn. Het is dat vrouwen ALTIJD OVERAL iets achter zoeken.

Als een man zegt dat een vrouw er die dag goed uitziet dan krijg je onherroepelijk terug: "zie ik er anders niet leuk uit dan?"
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 16:04
Frankrijk
Avatar van Frankrijk
Frankrijk is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 17-03-2005 @ 16:49 :
Waarmee ik dus bedoel: als een jongen je bv. ontwijkt, is hij dan gewoon niet geinteresseerd in je? Of wilt dat dan juist zeggen dat hij je wel leuk vindt?
Als ik geïnteresseerd zou zijn in iemand zou ik nooit ontwijken. Dat is het domste dat er is. Als ik zou ontwijken ben ik niet geïnteresseerd dus. Misschien is de vraag of iemand je ontwijkt interessanter. De één noemt iets 'ontwijken' terwijl de ander dat niet vindt.
__________________
Montaigne: ''Que sais-je?''
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 16:05
yapo
Avatar van yapo
yapo is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 17-03-2005 @ 17:00 :
Mja, ik snap wat je bedoelt Daarom dat ik dat artikel ook iets erover vond, veel te zwart wit... Gelukkig is het dus net iets anders. En gelukkig maar dat vrouwenlogica en mannenlogica verschillend is, anders zou het maar saai worden
Soms is het ook best vervelend, dan krijg je zo'n reactie: ik vond je vroeger best leuk, maar je ging er niet op in, dus nu ben ik met (naam van vriendje). En dan sta je daar jezelf voor je kop te slaan dat je dat niet zag.
__________________
Non-actief
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 16:06
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
bracelance schreef op 17-03-2005 @ 17:01 :
het is niet dat mannen oppervlakkig zijn. Het is dat vrouwen ALTIJD OVERAL iets achter zoeken.

Als een man zegt dat een vrouw er die dag goed uitziet dan krijg je onherroepelijk terug: "zie ik er anders niet leuk uit dan?"
en verder hebben wij dus ook gewoon emoties dus als een jongen niet belt kunnen daar meerdere redenen voor zijn
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 16:11
shibby almighty
Avatar van shibby almighty
shibby almighty is offline
Citaat:
yapo schreef op 17-03-2005 @ 17:05 :
Soms is het ook best vervelend, dan krijg je zo'n reactie: ik vond je vroeger best leuk, maar je ging er niet op in, dus nu ben ik met (naam van vriendje). En dan sta je daar jezelf voor je kop te slaan dat je dat niet zag.
dat herken ik wel ja
__________________
alles is veel voor wie niets verwacht "BA 2: Being the upperclass, protecting the middleclass, forgetting the underclass denying the no-class
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 16:13
Brasco
Avatar van Brasco
Brasco is offline
Citaat:
yapo schreef op 17-03-2005 @ 17:05 :
Soms is het ook best vervelend, dan krijg je zo'n reactie: ik vond je vroeger best leuk, maar je ging er niet op in, dus nu ben ik met (naam van vriendje). En dan sta je daar jezelf voor je kop te slaan dat je dat niet zag.
hahahaha inderdaad !! en als mannen niet bellen... bel dan eerst zelf eens.. grote kans dat ze dat wel erg leuk vinden.. zo'n beetje alle mannen die ik ken hebben een afkeer van bellen en niet van gebeld worden.. hoe dat kan komen ? ik denk dat het komt omdat mannen vaak bang zijn dat ze diegene storen.. dat heb ik in ieder geval heel sterk..
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 16:13
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
uhm, als ik zeg dat ik bel en ik doe het niet ben ik het vergeten

en als ik je ontwijk dan intresseer je me niet
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 16:14
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 17-03-2005 @ 16:57 :
De vraag is in het algemeen bedoeld, het is niet voor mij persoonlijk
ik bedoelde 'je' ook in het algemeen
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 16:16
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Brasco schreef op 17-03-2005 @ 17:13 :
hahahaha inderdaad !! en als mannen niet bellen... bel dan eerst zelf eens.. grote kans dat ze dat wel erg leuk vinden.. zo'n beetje alle mannen die ik ken hebben een afkeer van bellen en niet van gebeld worden.. hoe dat kan komen ? ik denk dat het komt omdat mannen vaak bang zijn dat ze diegene storen.. dat heb ik in ieder geval heel sterk..
Ik hou ook niet van bellen, in het algemeen, onafhankelijk van wie ik 'moet' bellen
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 16:16
saturday
saturday is offline
verschillend per jongeman
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 16:18
Verwijderd
Jongens zijn geen meisjes, dat willen meisjes nog al eens 'vergeten'.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 16:29
RoB!N
RoB!N is offline
Citaat:
shibby almighty schreef op 17-03-2005 @ 17:11 :
dat herken ik wel ja
ik ook En bellen tja heb ik ook een hekel aan. Jongens hebben er in iedergeval meer moeite mee als meisjes. Of je vergeet het..
Verder ontlopen of hij is gewoon verlegen of hij ziet nix in je. Of hij ziet je gewoon niet geen idee hoe die je ontloopt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-03-2005, 16:32
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Brasco schreef op 17-03-2005 @ 17:13 :
hahahaha inderdaad !! en als mannen niet bellen... bel dan eerst zelf eens.. grote kans dat ze dat wel erg leuk vinden.. zo'n beetje alle mannen die ik ken hebben een afkeer van bellen en niet van gebeld worden.. hoe dat kan komen ? ik denk dat het komt omdat mannen vaak bang zijn dat ze diegene storen.. dat heb ik in ieder geval heel sterk..
Dat is niet alleen bij mannen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 17:18
Verwijderd
Typisch weer zo'n topic over een specifiek geval met een algemene vraag.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 18:15
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline

dat dacht ik dus ook.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 18:48
GoldenSample
Avatar van GoldenSample
GoldenSample is offline
hangt er van af, het kan allebij zijn, als een jongen je ontwijkt en je denkt dat hij onzeker is moet je gewoon naar hem toe gaan, dan zou je het (bij mij tenminsten) direct weten, als hij je ontwijkt omdat hij nix van je weten wil zal hij niets bijzonders doen en snel weg lopen, als hij je ontwijkt omdat hij onzeker is (zou ik dan) tovert hij waarschijnlijk een glimlach op zijn gezicht.

en met dat bellen, kan je ook testen door hem gewoon te bellen

maar is inderdaad wel waar dat meiden/vrouwen te vaak iets ergens achter zoeken, en mannen te kort...
__________________
zeur niet op spelling, ben dislectysch...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 18:59
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef op 17-03-2005 @ 17:01 :
het is niet dat mannen oppervlakkig zijn. Het is dat vrouwen ALTIJD OVERAL iets achter zoeken.

Als een man zegt dat een vrouw er die dag goed uitziet dan krijg je onherroepelijk terug: "zie ik er anders niet leuk uit dan?"
Ik doe dat echt nooit, ben dan juist blij dat hij me dan blijkbaar extra leuk vindt. Ik heb een hekel aan mensen die zulke vragen stellen. En aan mensen die iedereen over één kam scheren
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 21:16
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
perseus schreef op 17-03-2005 @ 18:18 :
Typisch weer zo'n topic over een specifiek geval met een algemene vraag.
Citaat:
Luna schreef op 17-03-2005 @ 19:15 :

dat dacht ik dus ook.
Nope sorry, echt niet. Lees Glamit maar van deze maand, staat een artikel over in. En ik had echt zoiets van "dit kan toch niet " en daarom post ik het hier.

Citaat:
Cytherea schreef op 17-03-2005 @ 19:59 :
Ik doe dat echt nooit, ben dan juist blij dat hij me dan blijkbaar extra leuk vindt. Ik heb een hekel aan mensen die zulke vragen stellen. En aan mensen die iedereen over één kam scheren
En dat doe ik ook niet hoor! Ik zoek zeker niet overal iets achter... Als een jongen zegt dat ik er leuk uit zie, dan zeg ik "dank je" terug
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 17-03-2005 @ 22:16 :
Nope sorry, echt niet. Lees Glamit maar van deze maand, staat een artikel over in. En ik had echt zoiets van "dit kan toch niet " en daarom post ik het hier.
Dat had je al gezegd. Ik heb de neiging nu zelf ook mijn uitspraak te herhalen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2005, 22:30
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
perseus schreef op 17-03-2005 @ 23:17 :
Dat had je al gezegd. Ik heb de neiging nu zelf ook mijn uitspraak te herhalen.
doe eens
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 22:31
Verwijderd
Typisch weer zo'n topic over een specifiek geval met een algemene vraag.

Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 23:00
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline

dat dacht ik dus ook.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 08:54
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Tsssss
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 13:14
WickedDevil
WickedDevil is offline
Citaat:
yapo schreef op 17-03-2005 @ 16:58 :
Verschilt per karakter. De één zal ongeïnteresseerd zijn en dat zo laten merken, de ander is verlegen en durft daarom niets te laten merken. Jongens kan je net zo min als meisjes gaan generaliseren op dat gebied. Het is wel vaak zo dat wanneer een meisje denkt dat de hint toch levensgroot is, dat de jongen hem werkelijk niet begrijpt. Het is echt zo, vrouwenlogica is toch anders dan mannenlogica. Dat bedoel ik niet denigrerend, maar een jongen is dan misschien te 'dom' om te begrijpen wat een meisje bedoeld.
Bijvoorbeeld: wanneer is een meisje aan 't flirten en wanneer heeft ze echt interese???
..of het lijkt hem gewoon niet mogelijk dat ze hem die hints geeft
__________________
beesjes
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 13:17
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Iedereen bedoelt iets anders met het ontwijken van iemand.
Alle mensen zijn verschillend en als je er achter wilt komen hoe iets in elkaar zit, dan zal je toch echt (subtiel) duidelijkheid moeten zien te krijgen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 00:35
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
WolterB schreef op 20-03-2005 @ 14:17 :
Iedereen bedoelt iets anders met het ontwijken van iemand.
Alle mensen zijn verschillend en als je er achter wilt komen hoe iets in elkaar zit, dan zal je toch echt (subtiel) duidelijkheid moeten zien te krijgen
waarom geef je vrouwen nou de tip om subtiel te doen tegen mannen
dat ssnappen we toch niet
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 00:50
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 23-03-2005 @ 01:35 :
waarom geef je vrouwen nou de tip om subtiel te doen tegen mannen
dat ssnappen we toch niet
Meestal niet nee.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat te doen als degene met wie je uit bent met iemand staat te zoenen?
LoveSwirlss
6 14-03-2013 18:29
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Werk, Geld & Recht Geweld, wat zijn mijn rechten?
Wammus
50 20-02-2006 23:21
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel.
Ieke
0 03-08-2005 20:53
Verhalen & Gedichten Daar is ze weer ^_^
Shitonya
14 03-04-2004 18:21
Psychologie homosexualiteit is een geestelijke ziekte
Verwijderd
266 11-04-2003 13:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38.