Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2007, 17:16
MachinesofGod
Avatar van MachinesofGod
MachinesofGod is offline
Een tijd geleden vond ik een jongen behoorlijk leuk (+- 4 maanden terug). Gelukkig is dat nu over.

Ik zit namelijk in een band, hij is bassist, ik speel electrische gitaar. Heel geleidelijk begon ik 'em leuk te vinden (wat had hij eigelijk ook mooie ogen, was me nooit opgevallen). Nouja, toen had ik met hem gezoend, dus ik vond hem eigelijk wel heel erg leuk. Hij mij niet, maar alsnog hebben we ongeveer een maand later nog een keer gezoend. Voor mij was dit alles best verwarrend, ik bedoel, ik vond hem wèl leuk. Voor hem was het meer gewoon "friends with benefits", althans dat idee had ik. Na een aantal maanden was ik wel over hem heen, vond het wel idioot dat hij toch een beetje gebruik van mij heeft gemaakt. Maarja, in ieder geval, waar het over gaat: Ik vind het nu nogal verwarrend dat hij me nogal vaak belt. Op vrijdag om te vragen of ik uitga, en dan belt ie weer dit en dat. Ik bedoel, ik ben eindelijk gewoon weer een beetje normaal eronder krijg ik dit weer. Waarom heeft ie niet door dat ik dat gewoon liever niet heb?

Hij houdt er trouwens wel van om af en toe een jointje te roken, en hij weet dat ik daar ook wel voor in ben. Zou het kunnen zijn dat hij mij daarom belt?

Graag advies!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2007, 17:19
Verwijderd
Nou, als ik me even in hem verplaats denkt hij misschien wel dat je te misbruiken bent.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 17:25
MachinesofGod
Avatar van MachinesofGod
MachinesofGod is offline
Hmm. Ik snap dat je dat denkt. Tegelijkertijd denk ik niet dat hij dat denkt. Omdat veel mensen mij zien als iemand die doet wat ze wilt en een sterke mening heeft. Maarja, of dat hier wat mee te maken heeft..
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 17:27
Verwijderd
De meeste meisjes van 16 doen wat ze willen en denken dat ze een sterke mening hebben.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 17:36
MachinesofGod
Avatar van MachinesofGod
MachinesofGod is offline
Als ik gezegd had dat ik 22 jaar was, had je 't dan wel serieus genomen?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 17:39
Verwijderd
Nee. Mijn punt is: bekijk het eens vanuit zijn standpunt.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 15:27
1xAnoniemx7
Avatar van 1xAnoniemx7
1xAnoniemx7 is offline
Als hij je belt kan je hem toch vragen of hij dat doet omdat hij je leuk vindt, of omdat hij je wil gebruiken? Het lijkt me wel een type dat een paar meiden 'pakt' voor de fun en ze vervolgens laat zitten of weer gebruikt omdat het wel leuk was.. (ik heb overigens een hekel aan dit soort types) Als je hem echt niet leuk meer vindt dan moet je even nagaan wie hij wel niet denkt dat hij is..! maar fuck hem niet te hart, want daar kan zijn tere zieltje niet tegen
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 17:46
~> Eilidh <~
Avatar van ~> Eilidh <~
~> Eilidh <~ is offline
Heeft hij gezegd dat hij je niet leuk vindt? Als dat echt zo is, denk ik toch ook dat hij dan misbruik van je wilt maken. Of hij wil gewoon goede vrienden met je zijn.
__________________
Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat. {Mark Twain}
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 18:26
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Wat is dat gedoe met dat gebruiken toch altijd? Hij heeft jou niet meer gebruikt dan jij hem hebt gebruikt. Van zijn kant uit gezien gaat het prima. Van een relatie is immers geen sprake; hij zal je best wel aardig vinden, anders zou hij je nooit gezoend hebben enzovoort. Als je niet wil dat iemand contact met je opneemt zal je hem dat toch duidelijk moeten maken, want uit wat je schrijft kan ik in elk geval niet opmaken dat je hem een onuitstaanbare etter of zoiets vindt, en hij waarschijnlijk ook niet.

Citaat:
Waarom heeft ie niet door dat ik dat gewoon liever niet heb?
Omdat iemand zoenen niet echt een signaal is dat je geen contact met hem wil. En waarschijnlijk ook omdat je gewoon vriendelijk en aardig bent aan de telefoon, dus waarom zou je uit zo'n telefoontje moeten concluderen dat die andere gewoon zo weinig mogelijk met je te maken wil hebben?

Advies? Als het allemaal te verwarrend wordt kan je dat alleen maar counteren door duidelijkheid te scheppen. Ofwel wil je niks meer met hem te maken hebben, ofwel wil je dat wel maar eventueel binnen bepaalde grenzen. Vertel hem dan ook waar die grenzen liggen.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 10:31
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Als je niet wil dat iemand contact met je opneemt zal je hem dat toch duidelijk moeten maken, want uit wat je schrijft kan ik in elk geval niet opmaken dat je hem een onuitstaanbare etter of zoiets vindt, en hij waarschijnlijk ook niet.

Advies? Als het allemaal te verwarrend wordt kan je dat alleen maar counteren door duidelijkheid te scheppen. Ofwel wil je niks meer met hem te maken hebben, ofwel wil je dat wel maar eventueel binnen bepaalde grenzen. Vertel hem dan ook waar die grenzen liggen.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 17:19
MachinesofGod
Avatar van MachinesofGod
MachinesofGod is offline
Citaat:
Wat is dat gedoe met dat gebruiken toch altijd? Hij heeft jou niet meer gebruikt dan jij hem hebt gebruikt. Van zijn kant uit gezien gaat het prima. Van een relatie is immers geen sprake; hij zal je best wel aardig vinden, anders zou hij je nooit gezoend hebben enzovoort. Als je niet wil dat iemand contact met je opneemt zal je hem dat toch duidelijk moeten maken, want uit wat je schrijft kan ik in elk geval niet opmaken dat je hem een onuitstaanbare etter of zoiets vindt, en hij waarschijnlijk ook niet.

Omdat iemand zoenen niet echt een signaal is dat je geen contact met hem wil. En waarschijnlijk ook omdat je gewoon vriendelijk en aardig bent aan de telefoon, dus waarom zou je uit zo'n telefoontje moeten concluderen dat die andere gewoon zo weinig mogelijk met je te maken wil hebben?



Advies? Als het allemaal te verwarrend wordt kan je dat alleen maar counteren door duidelijkheid te scheppen. Ofwel wil je niks meer met hem te maken hebben, ofwel wil je dat wel maar eventueel binnen bepaalde grenzen. Vertel hem dan ook waar die grenzen liggen.

Mm. Dat ik het duidelijk moet maken begrijp ik, dat vind ik ook. Maar het is zo dat ik hem nu als een leuke vriend zie, ik bedoel, er zijn ook veel dingen waarom ik hem wèl mag. En dat ik voor het laatst met hem gezoend had is trouwens al een paar maanden geleden, en dat hij me opbelt gebeurd nu. Maar nee, ik ben het wel met je eens, hij kan natuurlijk niet vanuit mijn kant bekijken dat ik dat liever niet heb.
Ik zal hem inderdaad wel vertellen waar mijn grenzen liggen.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 17:21
MachinesofGod
Avatar van MachinesofGod
MachinesofGod is offline
Citaat:
Heeft hij gezegd dat hij je niet leuk vindt? Als dat echt zo is, denk ik toch ook dat hij dan misbruik van je wilt maken. Of hij wil gewoon goede vrienden met je zijn.

Hij heeft niet echt gezegd dat hij me niet leuk vindt, maar hij is sowieso iemand die niet recht voor z'n raap is. Ik weet in ieder geval wel dat het zeker minder betekende destijds voor hem. Denk dat hij het gewoon als een lolletje zag.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 00:29
waves
Avatar van waves
waves is offline
Confronteer hem er mee. Vraag wat hij nou van je wil.

Klinkt makkelijk he ?
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 15:23
Rioto
daarom ..GEEN vrouwen in de band
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 20:36
MachinesofGod
Avatar van MachinesofGod
MachinesofGod is offline
Citaat:
daarom ..GEEN vrouwen in de band
Haha, als ik zelf geen vrouw was, was ik het met je eens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Verwarrend Bestaan
Liwin
7 04-07-2008 23:23
Liefde & Relatie Verwarrend
Daughter of Darkness
4 03-03-2002 21:52
Verhalen & Gedichten Verwarring...
Secreet
0 09-09-2001 17:12
Verhalen & Gedichten Verwarde Toekomst
Caatje
9 13-08-2001 08:46
Verhalen & Gedichten wat een verwarde kop kan produceren
elsbizkit
2 11-08-2001 16:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03.