Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2017, 15:39
HolaitsAnna
HolaitsAnna is offline
Heehoi,

Ik ben momenteel 17, bijna 18 jaar jong en je zult nu waarschijnlijk denken, wow, jij hebt een vraag over pijpen en je bent nog niet ontmaagd? Jazeker, ik ben al ontmaagd. Enkel is dit gebeurt op mn 11de en onder bedwang. Hij (degene die mij verkracht heeft) hield mij onder bedwang. Ik moest alles doen, pijpen, aftrekken, maar ook alles werd bij mij gedaan, inclusief echte penetratie.

Nu ben ik bijna 6 jaar verder en heb ik mn vriend al meerdere malen afgetrokken. Echt seks heb ik nog niet gehad na mn verkrachting omdat ik er gewoon als de dood voor ben. (Ja, hij weet dat dit speelt, dat ik moeite heb met alles, etcetera.) Hij heeft het wel eens gehad over pijpen, niet zo zeer in een vraagvorm maar gewoon om een beetje lacherig te doen. Toen begon ik weer eens te denken over pijpen, maar ik durf het gewoon niet. Ik ben bang dat ik het fout doe. Dat ik het niet kan. Er niks van bak. Hem pijn doe, of iets dergelijks. Aangezien mn verkrachter heel negatief was over mn pijpkunsten...

Weet iemand (mannen of vrouwen, meisjes of jongens) misschien hoe ik hiervan af kan komen en hem misschien binnenkort toch kan pijpen?
Oftewel, heeft er iemand misschien tips die het wat makkelijker maken?

Thanks alvast!
- Anna.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2017, 16:23
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hoi!

Vervelend dat je er zo'n nare ervaring mee hebt, ik kan me voorstellen dat dat behoorlijk wat impact heeft en je daardoor weinig zin meer hebt in seks.

Wat handig is om te weten is dat seks ook heel fijn en leuk kan zijn als het vrijwillig gebeurt met een vriend(in) die je zelf gekozen hebt. Je kunt niet zo heel veel fout doen; niemand verwacht dat je er de eerste keer geweldig in bent, de eerste keer is altijd spannend en zeker als zoiets gebeurd is. Je vriend heeft daar vast ook begrip voor.

Uiteindelijk denk ik dat het neer komt op het gewoon langzaam proberen, goed communiceren zodat je vriend weet hoe het voor jou is, of je het nog fijn vindt, of je er geen vervelende gevoelens bij hebt, etc. en stoppen wanneer dat wel het geval is. Als je heel onzeker bent of je het wel goed doet, kan hij ook altijd aangeven of hij het fijn vindt, of hij het eventueel anders wil, etc. Geef hem het ook vooral aan als je dat graag van hem wil horen, dan kan hij er rekening mee houden.

Oh en tot slot... maak je niet druk over wat iemand zegt die je verkracht heeft, zijn mening over dit soort dingen doet er niet zo toe.

Succes!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 22-04-2017, 18:42
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Zielige t*ring hond die dat gedaan heeft, het spijt me dat je dat hebt mee moeten maken. Maar er is niks om bang voor te zijn, hij zal zelf wel aangeven wat hij lekker vindt en wat niet. (en wat die verkrachter zei moet je niks van aantrekken, hij verkracht je dus hij zal niet aardig zijn nee)

Ik wens je veel sterkte en succes!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2017, 22:23
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Hoi!

Vervelend dat je er zo'n nare ervaring mee hebt, ik kan me voorstellen dat dat behoorlijk wat impact heeft en je daardoor weinig zin meer hebt in seks.

Wat handig is om te weten is dat seks ook heel fijn en leuk kan zijn als het vrijwillig gebeurt met een vriend(in) die je zelf gekozen hebt. Je kunt niet zo heel veel fout doen; niemand verwacht dat je er de eerste keer geweldig in bent, de eerste keer is altijd spannend en zeker als zoiets gebeurd is. Je vriend heeft daar vast ook begrip voor.

Uiteindelijk denk ik dat het neer komt op het gewoon langzaam proberen, goed communiceren zodat je vriend weet hoe het voor jou is, of je het nog fijn vindt, of je er geen vervelende gevoelens bij hebt, etc. en stoppen wanneer dat wel het geval is. Als je heel onzeker bent of je het wel goed doet, kan hij ook altijd aangeven of hij het fijn vindt, of hij het eventueel anders wil, etc. Geef hem het ook vooral aan als je dat graag van hem wil horen, dan kan hij er rekening mee houden.

Oh en tot slot... maak je niet druk over wat iemand zegt die je verkracht heeft, zijn mening over dit soort dingen doet er niet zo toe.

Succes!
Dit lijkt mij een zeer goed advies.

Praat erover met je vriend. En ga er voorzichtig weer aan beginnen als jij er klaar voor bent! Elk mens is anders en een ieder vindt wat anders lekker. Rustig aan proberen en idd als je er weer plezier aan beleeft kun je samen met je vriend kijken wat hij fijn vindt.

Probeer je het en voel je je er niet fijn bij? Prima dan ben je er nog niet klaar voor. Dat begrijpt je vriend wel.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2017, 08:22
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Wat vervelend dat je eerste ervaringen onder dwang gebeurden! Ik kan me voorstellen dat dat heel veel overhoop gooit.

Qua jouw vraag - ik zou het omdraaien. Probeer het pijpen niet te zien als iets wat je voor je vriend doet, maar doe het helemaal voor jou. Richt je volledige aandacht op jezelf en hoe jouw tong of mond voelt tegen zijn penis. Doe niets voor hem en let op je gevoel. Jij bent er voor jouw plezier, jij bent aan het kijken wat jij van pijpen vindt, en hij heeft de rol van het gewillige speelgoed. Als jullie een gezonde relatie hebben vindt hij dat vast hartstikke leuk.

Spreek af dat je zo vaak kunt stoppen als je wil, en dat hij je dan een complimentje geeft. Stoppen als je niet meer wil kan namelijk hartstikke moeilijk zijn als je verkracht bent geweest! Omdat je 'nee' genegeerd is kun je later moeite krijgen met voelen wat je wel/niet wil. Dus als je uit jezelf stopt verdient dat wel wat positieve aandacht.

Spreek ook af dat je daarna weer mag doorgaan, als je dat wil. Dat stoppen oké is, maar stoppen-doorgaan-stoppen-doorgaan ook gewoon mag. Jij hebt de controle en hoeft alleen maar te doen wat jij wil.

Neem een uurtje de tijd en kijk hoe ver je komt. Zelfs als het bij een beetje zachtjes likken blijft vindt je vriend het vast heel fijn. Het is immers met jou. Succes!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35.