Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2002, 18:38
Marlieske
Marlieske is offline
Hallo,

Ik ben veertien en ik heb een heel lieve vriend. We zouden graag vingeren en aftrekken. Pijpen en beffen. Maar zijn we te jong? Mijn vriend is even oud? Wanneer was jullie eerste keer dat je deze dingen deed? Heb je ook nog tips om m'n vriend te verwennen?
Wie in België woont en toevallig ergens een Condoom automaat weet zijn in Eeklo of in de buurt. Laat het me dan ook weten. Alvast bedankt!!!!

Marlies
__________________
Why is it so hard to love someone!!!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 18:40
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Condooms kan je gewoon kopen bij elke drogist

En de gouden regel geldt weer: als je er klaar voor bent, ben je niet te jong.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 18:42
Verwijderd
juist en als je geen condooms durft te kopen ben je er volgens mij ook niet klaar voor
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 18:44
Marlieske
Marlieske is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
juist en als je geen condooms durft te kopen ben je er volgens mij ook niet klaar voor
We durven wel condooms kopen hoor, maar het is gewoon makkelijker in bij een automaten - shop. Daar staan ze niet zo op je vingers te kijken als je nog zo jong bent! Ik vind het vreselijk. Vandaar... Maar als niemand reageert zullen we er wel bij de drogist kopen.
__________________
Why is it so hard to love someone!!!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Marlieske schreef:


We durven wel condooms kopen hoor, maar het is gewoon makkelijker in bij een automaten - shop. Daar staan ze niet zo op je vingers te kijken als je nog zo jong bent! Ik vind het vreselijk. Vandaar... Maar als niemand reageert zullen we er wel bij de drogist kopen.
ben je aan de pil?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 18:54
Marlieske
Marlieske is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:


ben je aan de pil?
Nee, waarom?
__________________
Why is it so hard to love someone!!!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 18:57
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Marlieske schreef:
Hallo,

Ik ben veertien en ik heb een heel lieve vriend. We zouden graag vingeren en aftrekken. Pijpen en beffen. Maar zijn we te jong? Mijn vriend is even oud? Wanneer was jullie eerste keer dat je deze dingen deed? Heb je ook nog tips om m'n vriend te verwennen?
Wie in België woont en toevallig ergens een Condoom automaat weet zijn in Eeklo of in de buurt. Laat het me dan ook weten. Alvast bedankt!!!!

Marlies
Hallo, Marlies,

Als jullie het er allebei over eens zijn dat jullie het allebei graag willen lijkt het me geen enkel bezwaar om het te doen. Wat tips om je vriend te verwennen betreft kan ik je alleen maar aanraden om hier op het forum eens rond te neuzen. Als ik jullie was zou ik de condooms gewoon bij de drogist kopen en je niets aantrekken van eventuele nieuwsgierige blikken. Wat jij en je vriend met elkaar doen is per slot van rekening jullie zaak en niet die van iemand anders.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 19:01
Marlieske
Marlieske is offline
Thanks Mathfreak. Maar geef es enkele tips als je wil. Als ik moet beginnen zoeken kan het lang duren he

Marlies
__________________
Why is it so hard to love someone!!!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 19:15
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
veel plezier.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Marlieske schreef:


Nee, waarom?
nou das wel zo veilig
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 19:53
Candle04
Candle04 is offline
Citaat:
Marlieske schreef:


We durven wel condooms kopen hoor, maar het is gewoon makkelijker in bij een automaten - shop. Daar staan ze niet zo op je vingers te kijken als je nog zo jong bent! Ik vind het vreselijk. Vandaar... Maar als niemand reageert zullen we er wel bij de drogist kopen.
bij de drogist zijn ze goedkoper... ;-)
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 21:03
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Marlieske schreef:
Thanks Mathfreak. Maar geef es enkele tips als je wil. Als ik moet beginnen zoeken kan het lang duren he ;)

Marlies
Dat ligt er maar net aan of je bij het zoeken een bepaalde systematiek hanteert of niet. Het is in ieder geval zo dat je onderaan op de eerste pagina van het forum een zoekfunctie (Doorzoek dit forum:) hebt staan waarmee je, door een bepaalde term in te tikken en vervolgens op Go te klikken diverse topics kunt vinden over het onderwerp wat je zoekt. Ik gebruik die zoekfunctie zelf ook regelmatig als mensen een topic over een bepaald onderwerp openen, terwijl er al een topic over dat onderwerp bestaat. Ik plaats vervolgens de link naar de desbetreffende topic in een reply, zodat men weet dat er al een topic over dat onderwerp beschikbaar is.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 21:45
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
ik vind 14 wel beetje jong..maarja als jij het wil dan doe je het
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 10:03
..:PieP:..
Avatar van ..:PieP:..
..:PieP:.. is offline
ik vind 14 ook wel aan de jonge kant, maar je bent zo oud als je je voelt! en ik zou dan maar wle aan de pil gaan, is idd wel zo veilig, voor ALS er een keer iets fout gaat..
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 11:23
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik vind 14 jaar wel heel erg jong, maar als je echt zeker van je zaak bent, moet je het gewoon doen. Er is niemand die je tegen houdt. Maar als ik jou was, zou ik nog eventjes wachten en in de tussentijd je vriend eens wat beter te leren kennen. Het lijkt me echt niets als je elkaar bijvoorbeeld pas een maandje kent en dan al direct begint met pijpen, aftrekken, etc.

Gebruik je verstand.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 16:23
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Marlieske schreef:
Hallo,

Ik ben veertien en ik heb een heel lieve vriend. We zouden graag vingeren en aftrekken. Pijpen en beffen. Maar zijn we te jong? Mijn vriend is even oud? Wanneer was jullie eerste keer dat je deze dingen deed? Heb je ook nog tips om m'n vriend te verwennen?
Wie in België woont en toevallig ergens een Condoom automaat weet zijn in Eeklo of in de buurt. Laat het me dan ook weten. Alvast bedankt!!!!

Marlies
condooms kun je gewoon bij de kruitvat halen.. of anders in kroegen/discotheken geen probleem lijkt mij

en of je te jong bent kan alleen JIJ bepalen
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 16:43
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
juist en als je geen condooms durft te kopen ben je er volgens mij ook niet klaar voor
pffffff, ik vind het ook niet echt geweldig om condooms te kopen en toch ben ik wel enkele jaren klaar voor de seks...

beetje vage theorie
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 18:45
Belladonna
Avatar van Belladonna
Belladonna is offline
HEY MARLIES!

je bent nooit te jong voor sex, als je er maar klaar voor bent! denk daar wel goed over na! want ik denk dat je eerst denkt van : yes ik ben er klaar voor, maar later beseft dat je beter had kunnen wachten. Maar als je echt zeker van je zaak bent, Go for it girl!

Oja over die condooms.. niet moeilijk doen, gewoon bij de drogist kopen! zowieso..die mensen kunnen dan wel een rare bek gaan trekken, maar JIJ doet het tenminste VEILIG! en dat ik het belangrijkste!

Veel plezier!

suusjuhhhhh
__________________
in samenwerking met scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 19:17
Marlieske
Marlieske is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:
pffffff, ik vind het ook niet echt geweldig om condooms te kopen en toch ben ik wel enkele jaren klaar voor de seks...

beetje vage theorie
Eindelijk es iemand die me wat gelijk geeft. Thx, kuzzzzzzz
__________________
Why is it so hard to love someone!!!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 19:37
SuperS
SuperS is offline
marlieske + bys, dit moet met jullie gebeuren:
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 20:26
Marlieske
Marlieske is offline
Citaat:
SuperS schreef:
marlieske + bys, dit moet met jullie gebeuren:
ja, vind ik ook. ik wil dood, maar wat byss betreft. die moet dat voor zichzelf uitmaken. ik ben het niet meer waard om te leven. ik ben dom, achterlijk en alle slechte dingen die je maar kan denken!
__________________
Why is it so hard to love someone!!!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 20:29
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Marlieske schreef:
ja, vind ik ook. ik wil dood, maar wat byss betreft. die moet dat voor zichzelf uitmaken. ik ben het niet meer waard om te leven. ik ben dom, achterlijk en alle slechte dingen die je maar kan denken!
ze ziet het in
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 12:23
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Marlieske schreef:
Hallo,

Ik ben veertien en ik heb een heel lieve vriend. We zouden graag vingeren en aftrekken. Pijpen en beffen. Maar zijn we te jong? Mijn vriend is even oud? Wanneer was jullie eerste keer dat je deze dingen deed? Heb je ook nog tips om m'n vriend te verwennen?
Wie in België woont en toevallig ergens een Condoom automaat weet zijn in Eeklo of in de buurt. Laat het me dan ook weten. Alvast bedankt!!!!

Marlies
Je bent nooit ergens te jong voor, hoor. Als jij de behoefte aan sex hebt, ben je er klaar voor.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 19:19
Sterrenkijkster
Avatar van Sterrenkijkster
Sterrenkijkster is offline
condooms uit de automaten zijn meestal te klein...
__________________
Manlómë
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 19:25
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
de mensen die naar je kijken in de apotheek zijn het na 2 uur toch vergeten, en als je dan de buurvrouw tegen komt.. gewoon vriendelijk lachen
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 00:04
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Het ligt er ook aan hoe "volwassen" je denkt, en zelf al bent enzow...

Ik ben zelf ook 14, maar heb een vriend die een erg groot stuk ouder is dan ik (neehee, geen 69)... (en jahaaa ik heb daar goed over nagedacht).. ennuhm.... tjah, ik vond dat ik er zelf klaar voor was, en toen zijn we met "kleine" dingen begonnen....

nou ok, eerst dacht ie dan wel dat ik heel lief en onschuldig was, en dat ie voorzichtig met me moest zijn en blabla... maar daar is ie ondertussen al van truggekomen...

k bedoel, als je allebei wil, dan zou ik zeggen: ga ervoor!

en je hoeft je er echt niet voor te schamen als je condooms gaat kopen hoor, je zult echt niet de eerste zijn!
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 00:51
Cerberus Rvo
Avatar van Cerberus Rvo
Cerberus Rvo is offline
Ik zat op mijn veertiende bij vriendjes te Nintendo'en enzo. Weet niet, maar volgens mij is er het een en ander veranderd zo door de jaren heen. Ik vind het persoonlijk een beetje frapant enzo, maar goed. Als je er zelf geen nadeel in ziet/aan ondervindt.. waarom niet..?

*Cerberus Rvo, die altijd al op veertienjarigen heeft gewacht*
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 13:42
Verwijderd
gewoon doen waar je lekker zin in hebt als je het maar veilig doet he.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 00:28
Strato
Strato is offline
Damn meiske, ksnap niet waarom je dat nu al zou willen doen. Je hebt alle tijd van de wereld. (jah, daar heb je die oude zaag maar het is echt waar hoor) Ik vond dat ik al vrij vroeg was (en ik was 17, vriendin was 16) maar we waren toen al wel een hele tijd samen dus vonden we er ons klaar voor.

Maja, als jij er jezelf klaar voor voelt, je doet maar, maar kom achteraf niet af dat je er spijt van hebt en dat je het liever toch nog een tijdje uitgesteld had.

Trouwens, condooms, ga ze 'ns gewoon bij een apotheek halen. Eeklo is toch een stad, vind je wel meerdere apotheken.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 01:07
Verwijderd
Citaat:
Cerberus Rvo schreef:
*Cerberus Rvo, die altijd al op veertienjarigen heeft gewacht*
Pedo.

*nare man, die zich afvraagt wanneer Cerberus Rvo's pas verloopt*
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 07:53
Verwijderd
nou, ik vind dat als je je afvraagt of je te jong bent, je de condooms in een automaat wil kopen waar t vaak slecht is en niet naar een drogisterij durft, en je niet eens weet waar de pil voor nodig is...

dan vind ik je wel te jong.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 13:27
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Sterrenkijkster schreef:
condooms uit de automaten zijn meestal te klein...
Zeer geschikt dus voor de 14-jarige ''man'', die op die leeftijd toch niet zo groot is geschapen.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 16:27
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Ripper schreef:
Zeer geschikt dus voor de 14-jarige ''man'', die op die leeftijd toch niet zo groot is geschapen.

Ripper
yep... Man, toen ik 14 was had ik nog niet gezoend.., laat staan dat ik nadacht over 'het doen'

Neehee veels te jong! (vind ik)
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 17:08
Verwijderd
Ik was 14 met vingeren en aftrekken en 15 met beffen en pijpen. Je moet het doen als je er klaar voor bent, daar heeft leeftijd weinig mee te maken.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 17:54
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
terror koe schreef:
Je kunt nooit jong genoeg zijn.

Succes!

ziek!
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 18:00
Verwijderd
Doen wanneer je er klaar voor bent is natuurlijk kul, en een uitgekauwd cliché. Het probleem is namelijk dat op een gegeven moment je lichaam er wel klaar voor is. Daaruit leiden een hoop mensen af dat ze er dan 'wel klaar voor zijn'. Echter, vaak kun je op erg jonge leeftijd (13/14) nog niet goed beoordelen of je partner wel betrouwbaar/aardig/whatever is. Bovendien zie je vaak de gevolgen van je daad niet in. Ik zeg niet dat je eeuwig moet wachten tot je 100% zeker bent, maar het is wel een feit dat een hoop mensen uit de staat van hun lichaam afleiden dat ze er dan wel klaar voor zijn. En dat is onzin.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 18:29
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
nare man schreef:
Doen wanneer je er klaar voor bent is natuurlijk kul, en een uitgekauwd cliché. Het probleem is namelijk dat op een gegeven moment je lichaam er wel klaar voor is. Daaruit leiden een hoop mensen af dat ze er dan 'wel klaar voor zijn'. Echter, vaak kun je op erg jonge leeftijd (13/14) nog niet goed beoordelen of je partner wel betrouwbaar/aardig/whatever is. Bovendien zie je vaak de gevolgen van je daad niet in. Ik zeg niet dat je eeuwig moet wachten tot je 100% zeker bent, maar het is wel een feit dat een hoop mensen uit de staat van hun lichaam afleiden dat ze er dan wel klaar voor zijn. En dat is onzin.
True. En dan krijgen we hier weer de eeuwige discussie (die overigens vaak wel leuk is ), over wanneer je te jong bent en wanneer niet.

Ik denk overigens niet dat mensen het zozeer uit de staat van hun lichaam afleiden, maar meer van 'ik denk dat ik er klaar voor ben', of 'veel vrienden zijn even oud en hebben 't ook gedaan, dan kan ik 't ook' oid. En juist dát zijn de mensen die een jaar of 4 later zeggen dat ze er eigenlijk toch wel veel spijt van hebben.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef:

Ik denk overigens niet dat mensen het zozeer uit de staat van hun lichaam afleiden, maar meer van 'ik denk dat ik er klaar voor ben', of 'veel vrienden zijn even oud en hebben 't ook gedaan, dan kan ik 't ook' oid. En juist dát zijn de mensen die een jaar of 4 later zeggen dat ze er eigenlijk toch wel veel spijt van hebben.
dat denk ik nou ook...

Citaat:
nare man schreef:
Doen wanneer je er klaar voor bent is natuurlijk kul
wat jij zegt vind ik kul, want
jij zegt dat mensen af gaan leiden aan hun lichaam of ze er klaar voor zijn.. en dat is wel kul, want je moet er geestelijk klaar voor zijn.. dus je moet het wel doen wanneer je er klaar voor bent..
alleen begrijpen mensen dat verkeerd.. eigenlijk is het goed, maar verkeerd geformuleerd..
het moet dan eigenlijk zijn:
doen wanneer je er geestelijk en lichamelijk klaar voor bent..

dan klopt het wel.. lijkt me...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 19:12
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef:
het moet dan eigenlijk zijn:
doen wanneer je er geestelijk en lichamelijk klaar voor bent..
Weet je wat het probleem is...je kúnt niet beoordelen wanneer je er zelf klaar voor bent, aangezien je je eigen geestesgesteldheid per definitie subjectief bekijkt. Je eigen lichameiljke gesteldheid kun je wél redelijk objectief bekijken, omdat daar maatstaven voor zijn (medische encyclopedie, noem maar op). Maar van jezelf zeggen dat je er geestelijk klaar voor bent lijkt me per definitie onmogeiljk.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 19:17
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Weet je wat het probleem is...je kúnt niet beoordelen wanneer je er zelf klaar voor bent, aangezien je je eigen geestesgesteldheid per definitie subjectief bekijkt. Je eigen lichameiljke gesteldheid kun je wél redelijk objectief bekijken, omdat daar maatstaven voor zijn (medische encyclopedie, noem maar op). Maar van jezelf zeggen dat je er geestelijk klaar voor bent lijkt me per definitie onmogeiljk.
hehe.. 'k heb geen flauw idee van wat je allemaal zegt...
veel te moeilijke woorden voor mijn vmbo-t verstandje.. maar goed..

'k geloof dat het erop neerkomt dat je volgens jou niet van jezelf weet of je er geestelijk klaar voor bent...

hm... toch heb ik het idee dat ik er geestelijk klaar voor was...ik heb er ook geen spijt van gehad ofzo...en ik wete van mezelf ook dat als het uit zou gaan dat ik daarvan in ieder geval nooit spijt zou krijgen...
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 17:14
De Dikke Jongen
De Dikke Jongen is offline
Waarom zou iemand ooit te jong zijn voor seks? Freud zou het niet met je eens zijn.
__________________
Niets uit bovenstaand uitgave mag gekopieerd worden zonder nadrukkelijke schriftelijke toestemming van de auteur. De Dikke Jongen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 18:16
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Weet je wat het probleem is...je kúnt niet beoordelen wanneer je er zelf klaar voor bent, aangezien je je eigen geestesgesteldheid per definitie subjectief bekijkt. Je eigen lichameiljke gesteldheid kun je wél redelijk objectief bekijken, omdat daar maatstaven voor zijn (medische encyclopedie, noem maar op). Maar van jezelf zeggen dat je er geestelijk klaar voor bent lijkt me per definitie onmogeiljk.
Dat is mooie onzin. Iemand anders weet niet hoe je voelt en denkt dus die kan ook nooit beoordelen of je er wel of niet klaar voor bent...

Dat voel je toch zeker zelf wel? En anders wacht je nog mooi ff...
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 12:06
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
Ik was zelf ook 14 toen ik begon met sex. Ben toen ook vrij snel met m'n vriendin naar bed geweest. Nooit spijt van gehad, zij ook niet (was ook 14 of net 15, zoiets).

Dus als jij het idee hebt: ik heb er nu zin in en ik denk niet dat het morgen al weer uit gaat (daardoor zou je je gebruikt kunnen voelen), dan moet je lekker lol maken! Ga gewoon (veilig) je gang!
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 14:50
corduroy
Avatar van corduroy
corduroy is offline
pf ik vind het wel jong.
Dat hormonen gaan opspelen wil nog niet zeggen dat je al klaar bent voor seks. Goed overwegen zou ik zeggen. Vooral overwegen of je die knul leuk genoeg vindt? en daarbij eerlijk zijn tegen jezelf.
__________________
the waiting drove me mad. you're finally here and i'm a mess. take your entrance back. can't let you roam inside my head.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie te jong...
Anaïs
55 19-01-2005 18:14
Seksualiteit Te Jong of niet ?
An0ni3m
105 30-12-2004 22:14
Seksualiteit Te jong?
Ann-Sophie
84 11-05-2004 01:33
Seksualiteit ben ik te jong??
bloemenmeid
32 24-04-2002 16:09
Verhalen & Gedichten te jong voor mezelf ( geen gedicht, eerder soort verhaal)
sunflouwer
1 23-04-2002 08:58
Verhalen & Gedichten te jong
Da Girl
2 05-09-2001 16:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45.