Oud 24-03-2003, 20:15
Verwijderd
Misschien, heel misschien zullen sommigen van jullie mijn post nog wel herinneren van een paar maanden geleden (onder de naam P3) over mijn sexuele geaardheid. Nu wil ik jullie even een soort update geven

Het heeft een hele tijd geduurd, maar ik heb eindelijk mijn homosexualiteit geaccepteerd. Ongeveer een maand geleden werd er een spelletje spin the bottle (ook op 't HBO kan dat dus ) gespeeld. De vraag kwam bij mij te liggen. de vraag was: wie van deze dames hier wil jij het liefste een fikse beurt geven? Normaal zou ik dan maar liegen en iemand aanwijzen. Ik weet niet hoe het kwam, maar ik zei ineens geen. Nou ja, iedereen vond dat natuurlijk 'flauw' en ik moest toch de wat zeggen, dus toen heb ik ze ook maar wat gegeven: de naakte waarheid. Een paar open monden, verder niets. Dit gaf me het zelfvertrouwen om het ook aan mijn studiegenoten te vertellen. En wel vorige week toen ik een week in Canterbury zat. Ik heb veel vragen moeten beantwoorden, maar daar was ik wel op voorbereid. Een iemand heeft gezegd dat ze het afkeurde vanwege haar geloof, maar dat ging op een normale manier. Net alsof ze zei dat ze de vorige nacht lekker had geslapen.
Het onmogelijke is echter ook gebeurd: ik heb het mijn moeder verteld. We zaten bij de McDrive en toen kon ik het niet meer ophouden. Het was letterlijk alsof dat ene geheim zich een weg door mijn ziel brandde, dus ik heb het verteld. Absoluut niet zo subtiel als ik de hele week daarvoor had gedaan, maar ik kon het gewoon niet meer voor me houden. Zes jaar lang (zo lang wist ik het al) heb ik het aan niemand verteld en het vrat me op. Mijn moeder was zeer verbaasd (terwijl ik toch eigenlijk het gevoel had dat ze het allang wist), maar ze nam het geweldig goed op. Van de opluchting en van de spanning knapte ik. Ik begon daar op de parkeerplaats van de Mac keihard te janken en het hield niet weer op. We hebben een hele tijd gepraat en dat was erg opluchtend.

Dat was het recente verleden, dan nu het heden:
Ik ben dolblij dat ik het heb verteld. Gewoon dolblij dat ik nu iemand heb met wie ik kan praten, zowel op het Windesheim als in mijn thuissituatie. Een goed ding is, dat een van mijn docenten zelf homosexueel is, dus ik heb echt het gevoel dat ik bij iemand terecht kan...


Dit wilde ik eigenlijk gewoon ff zeggen. Het van me af schrijven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2003, 20:20
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 20:49
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
goed van je dat je het gedurfd heb
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 21:17
KissMyJackass
Avatar van KissMyJackass
KissMyJackass is offline
Hier heb ik echt wel bewondering voor!!
__________________
*It's better to be hated for what you are than to be loved for what you are not*
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 21:38
Verwijderd
gaaaaaf!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 22:03
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
jeej, respect knap van je!!
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 12:24
shaya
Avatar van shaya
shaya is offline
vet respect voor jou heb doen!
__________________
zodra kikker tikkel wordt, dan weet dat ut fout zit
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 12:32
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
waarom heb je het verteld en niet gewoon met een vriend thuisgekomen?

Ik snap niet dat homo's zo gefrustreerd zijn om hun geaardheid o_0

ok ze zullen het vast zwaarder te voorduren hebben met de hedendaagse maatschappij, maar toch, als je gewoon hetzelfde gedraagd als hetero en je dus met een/je vriend thuis zou komen, dan is dat toch normaal?

Naja alsof je thuis tegen je moeder zou vertellen dat je hetero bent... hehe
Ik vind het raar en als homo hetzelfde behandelt zou worden als hetero en zich zo ook gedragen, dan zou je het niet eens hoeven vertellen.

maargoed als je er echt erg mee zat, goed dat je het vertelt hebt
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 13:03
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
eej eej, beter dat je het hebt kunnen vertellen
Wel goed van je Maar ik geef je ook groot gelijk hoor, want jongens zijn nou eenmaal leuker dan meiden

Xie dat je aan korfbal doet, doe ik ook Is wel tof toch?
Nahjah, ik ben in een ijlbui!

Liefs

Eendje
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 13:08
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Erg knap!!

Ik kan me nog wel herinneren wat voor een opluchting dat was voor mij...ben nu zelf ongeveer 2,5 jaar uit de kast!
Dus ik begrijp volledig hoe je je voelt! Alhoewel ik voor mezelf mijn homosexualiteit van begin af aan al had geaccepteerd.

Nu kan het leven alleen nog maar mooier worden!

En aan de man zou ik zeggen he?

Groetjes
Ben(die zelf tussen het moment waarin hij het WOU vertellen en uiteindelijk HEEFT verteld een week gewacht heeft.
__________________
Is there Intelligent Life on Planet Earth?....Yes, but I am only visiting. :)
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 13:16
Maresa
Avatar van Maresa
Maresa is offline
Echt super! Goed dat je het gedurft hebt!
__________________
Now it's said.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 13:42
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 25-03-2003 @ 12:32:
Ik snap niet dat homo's zo gefrustreerd zijn om hun geaardheid o_0

ok ze zullen het vast zwaarder te voorduren hebben met de hedendaagse maatschappij, maar toch, als je gewoon hetzelfde gedraagd als hetero en je dus met een/je vriend thuis zou komen, dan is dat toch normaal?
Ik ben het geheel met je eens..
Zelf heb ik niet aan coming out gedaan..
Ik val zowel op jongens als meisjes en ik praat er gewoon over.. heb nooit iemand serieus ergens laten gaan zitten om iets belangrijks te gaan vertellen ofsow..

Ik houd ook niet bij wie wat weet ensow..

Maar er is een reden waarom het moeilijk is om het te vertellen. Je wilt toch een soort goedkeuring van je ouders en je vrienden en vriendinnen. Wat anderen van je denken is voor veel mensen toch heel erg belangrijk dus daarom is het een pijnlijk onderwerp.
Je zal maar afgewezen worden.

Ik heb er wel mee te maken, Het is gewoon ergens klote als je vader moeilijk loopt te doen erover zoals bij mij.. maar ik denk dat ik gehard ben ofsow.. ben vrijwel onkwetsbaar voor wat men over me zegt en denkt.

Denk ook dat als je er lang mee wacht met vetellen van iets dat je eigenlijk al weet, dat het dan moeilijker wordt.


@DutchEck over spin the bottle
Dat was toch het spel met zoenen
Lijkt nu meer op truth or dare wat je als spel beschrijft..

niet dat het echt belangrijk is ofsow..
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 13:55
Verwijderd
Citaat:
SounD schreef op 25-03-2003 @ 13:42:
@DutchEck over spin the bottle
Dat was toch het spel met zoenen
Lijkt nu meer op truth or dare wat je als spel beschrijft..

niet dat het echt belangrijk is ofsow..
Ja, 't was inderdaad Truth or Dare. Maar ja, aangezien er een fles voor m'n neus op de grond lag... Ach, klein foutje moet kunnen, toch?


PS: Ook ik vind het erg jammer dat homosexualiteit iets is wat je moet vertellen, maar het is nu eenmaal zo. En dat je niet vertelt dat je hetero bent, ligt gewoon aan het simpele feitje dat bijna 90% van de mensheid hetero is. Homosexualiteit is dus gewoon iets bijzonders (nu heb ik dus toch al nooit de meerderheid gevolgd). Ik denk dat als ik met een vriend thuis zou komen, dat mijn ouders dan compleet flippen. En ach, ik voel me er gemakkelijker bij als ik weet dat die-en-die het weet. Dan hoef ik over dat onderwerp in ieder geval niet te liegen (niet dat ik er dan ineens ellenlang over praat, maar dat terzijde). De waarheid is zoveel gemakkelijker...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 15:14
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 24-03-2003 @ 20:15:
Een goed ding is, dat een van mijn docenten zelf homosexueel is, dus ik heb echt het gevoel dat ik bij iemand terecht kan...
mm, ik had al gereageerd, maargoed.... praat jij met die docent erover dan? of bedoel je het meer van, dat je eventueel bij hem terecht kan als er wat is? (ben niet nieuwsgierig, wil gewoon alles weten )

*knuf*
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 15:27
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 25-03-2003 @ 13:55:
PS: Ook ik vind het erg jammer dat homosexualiteit iets is wat je moet vertellen, maar het is nu eenmaal zo. En dat je niet vertelt dat je hetero bent, ligt gewoon aan het simpele feitje dat bijna 90% van de mensheid hetero is. Homosexualiteit is dus gewoon iets bijzonders ..
Dat is niet zo.. is maar wat je er van maakt..
Als je het zelf speciaal maakt gaan anderen je speciaal behandelen.
naast die 10% homo is 20 % bi.. dus zo ongewoon is het allemaal niet.

Ik kom dus met een vriend thuis en dan weer met een vriendin..
(hmm klinkt nu net of ik elke week een ander heb )..
en ik praat er ook vrijelijk over.. ik ben aan niemand een uitleg vooraf schuldig..

Als ze het dan nog niet wiste of nieuwsgierig of in de war zijn vragen ze het maar..

Ik vind het goed dat je met dat spel toen het ter sprake kwam erover begon..
er geforceerd over beginnen maakt het raar..

Als je er toch over wilt hebben, maar je wilt het niet geforceerd over laten komen, kan je het gesprek sturen.
Soms manipuleer ik een gesprek zo dat we toevallig net gaan praten over iets waar ik het over wil hebben, super handig
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 15:37
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
jy bent echt goed!!! ---respect---
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 15:46
Verwijderd
erg goed! Hoera!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 16:16
Diddl'tje
Avatar van Diddl'tje
Diddl'tje is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 25-03-2003 @ 12:32:
waarom heb je het verteld en niet gewoon met een vriend thuisgekomen?

Ik snap niet dat homo's zo gefrustreerd zijn om hun geaardheid o_0

ok ze zullen het vast zwaarder te voorduren hebben met de hedendaagse maatschappij, maar toch, als je gewoon hetzelfde gedraagd als hetero en je dus met een/je vriend thuis zou komen, dan is dat toch normaal?

Naja alsof je thuis tegen je moeder zou vertellen dat je hetero bent... hehe
Ik vind het raar en als homo hetzelfde behandelt zou worden als hetero en zich zo ook gedragen, dan zou je het niet eens hoeven vertellen.

maargoed als je er echt erg mee zat, goed dat je het vertelt hebt
Lieve schat, ten eerste is het nou eenmaal zo dat er nog een heleboel mensen zijn die niet zo denken en die dus wel raar reageren. Ik zou heel graag willen dat het zo was zoals jij het nu zegt, maar er zijn nou eenmaal mensen die er nog steeds rare ideeen over hebben en zolang die er zijn gaat het 'gewoon maar laten merken' (bij de meesten) niet op.

En gewoon iemand meenemen is niet zo'n goed idee... Stel je voor: Je komt binnen met vriend. Helaas blijkt een van je ouders heel anders te reageren dan je had verwacht. Dat is vervelend voor degene die je bij je hebt, en al helemaal als je ouders besluiten hem buiten de deur te zetten. Zo makkelijk gaat het dus lang niet bij alle ouders.

@ Topicstarter:
__________________
Boink | Diddl kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het bovenstaande
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-03-2003, 16:31
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 16:32
Andora
Avatar van Andora
Andora is offline
wow, echt goed van je
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 16:43
Verwijderd
Hoi
Goed dat je er ook met je moeder over gepraat hebt... ik heb begrepen dat je vader nogal homofoob is, en ouders hebben wel eens de neiging om te doen alsof ze met z'n tweeën maar één mens zijn (de mijne tenminste). Dus.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 16:55
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Diddl'tje schreef op 25-03-2003 @ 16:16:
Lieve schat, ten eerste is het nou eenmaal zo dat er nog een heleboel mensen zijn die niet zo denken en die dus wel raar reageren. Ik zou heel graag willen dat het zo was zoals jij het nu zegt.
ja, was het inderdaad maar zo, dat zou het voor veel mensen een stuk makkelijker maken...
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 17:32
Verwijderd
1: 't is meer het gevoel dat ik bij iemand terecht kan als er wat is
2: het ging niet bepaald "excuse me everybody. I've got an announcement etcetcetc". Ik kwam gewoon een hoop goede situaties tegen die ik misschien eventjes bij moest sturen.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 18:28
spitmymindout
spitmymindout is offline
Hee, lekker is dat he? Ik was ook vet opgelucht toen ik net vertelde enzo, ook al weet je dat je omgeving goed gaat reageren, het blijft eng!

xSpit
__________________
today it all starts, tomorrow it ain't over yet
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 19:21
Verwijderd
Gaaf dat je het hebt gedurfd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2003, 13:52
Verwijderd
Citaat:
spitmymindout schreef op 25-03-2003 @ 18:28:
Hee, lekker is dat he? Ik was ook vet opgelucht toen ik net vertelde enzo, ook al weet je dat je omgeving goed gaat reageren, het blijft eng!

xSpit
Wil je de volgende keer de spijker niet zo hard slaan?!? Hij krijgt er koppijn van, zegt 'ie
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 13:54
shaya
Avatar van shaya
shaya is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 25-03-2003 @ 12:32:
waarom heb je het verteld en niet gewoon met een vriend thuisgekomen?

Ik snap niet dat homo's zo gefrustreerd zijn om hun geaardheid o_0

ok ze zullen het vast zwaarder te voorduren hebben met de hedendaagse maatschappij, maar toch, als je gewoon hetzelfde gedraagd als hetero en je dus met een/je vriend thuis zou komen, dan is dat toch normaal?

Naja alsof je thuis tegen je moeder zou vertellen dat je hetero bent... hehe
Ik vind het raar en als homo hetzelfde behandelt zou worden als hetero en zich zo ook gedragen, dan zou je het niet eens hoeven vertellen.

maargoed als je er echt erg mee zat, goed dat je het vertelt hebt
het is leuk en goed dat je zo vrij denkt, maar het is gewoon zo dat het grootste deel van deze maatschappij zegt dat het allemaal niet erg is als iemand homosexueel is enzo en dat ze het accepteren, maar als het dan ineens wel erg dicht bij huis komt zijn toch wel een stuk minder tolerant.
nederland is in dat opzicht een vrij schijnheilig land. veel jongeren roepen dat het geen probleem is, maar zodra een vriend of vriendin vertelt dat ze op etzelfde geslacht vallen, behandelen ze hen ineens anders. en dat is nou net wat je niet wil
__________________
zodra kikker tikkel wordt, dan weet dat ut fout zit
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 13:54
shaya
Avatar van shaya
shaya is offline
overigens kan ik wel gewoon met een vriendin thuiskomen. ik gelukkig zulke fijne ouders die er echt nix om geven.
__________________
zodra kikker tikkel wordt, dan weet dat ut fout zit
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 22:48
Verwijderd
Het forum is trots op je
dus als een van de eersten op het forum (dunkt me):
HEY HOMO!

goed gedaan, petje af
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 00:43
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Diddl'tje schreef op 25-03-2003 @ 16:16:
Lieve schat, ten eerste is het nou eenmaal zo dat er nog een heleboel mensen zijn die niet zo denken en die dus wel raar reageren. Ik zou heel graag willen dat het zo was zoals jij het nu zegt, maar er zijn nou eenmaal mensen die er nog steeds rare ideeen over hebben en zolang die er zijn gaat het 'gewoon maar laten merken' (bij de meesten) niet op.

En gewoon iemand meenemen is niet zo'n goed idee... Stel je voor: Je komt binnen met vriend. Helaas blijkt een van je ouders heel anders te reageren dan je had verwacht. Dat is vervelend voor degene die je bij je hebt, en al helemaal als je ouders besluiten hem buiten de deur te zetten. Zo makkelijk gaat het dus lang niet bij alle ouders.

Niet denken, maar doen. Door je homoseksualtieit daadwerkelijk te vertellen, draag je zelf bij aan het "anders zijn" van homo's...

Volgens mij ken je je ouders goed genoeg om hun reactie te kennen. Ik ben erbij vergeten te zeggen dat in situaties met afkeer tegen homo's conform hun religie e.d. wel iets andere tactiek vereist..

Door jezelf niet te onderscheiden van hetero's en "gewoon" doet, draag je volgens mij een steentje bij aan het gelijk worden van homo's en hetero's (lees: zelfde behandeling e.d.)
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 00:56
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 27-03-2003 @ 00:43:
Niet denken, maar doen. Door je homoseksualtieit daadwerkelijk te vertellen, draag je zelf bij aan het "anders zijn" van homo's...

Volgens mij ken je je ouders goed genoeg om hun reactie te kennen. Ik ben erbij vergeten te zeggen dat in situaties met afkeer tegen homo's conform hun religie e.d. wel iets andere tactiek vereist..
Met eerste deel ben ik het wel eens..

Als je mensen wat "belangrijks" moet vertellen dan maak je er iets aparts van idd.

Met het kunnen voorspellen van de reactie van je ouders ben ik het niet geheel eens.

Mijn moeder had altijd gezegd tegen mijn broertje en ik "Als je later thuis komt met een vriendin of vriend.."
Altijd al open gehouden ensow.
Toch had ze er grote moeite mee toen ik vertelde bi te zijn..
daar had ze dan weer neit op gerekend..

Mijn broertje is zwaar anti en riep altijd dat homosexualiteit een afwijking is ensow..
Ik verwachte een zwaar negatieve reactie van hem.. toen ik het gewoon vertelde omdat ie vroeg waar ik uit geweest was en met wie en wat ik dan in "zo'n" tent te zoeken had.. viel de reactie best mee en hij is er meer over na gaan denken en is meer bijgedraait nog.

Er is nog steeds een sterk gevoel bij mensen van : Ik heb niets tegen homo's en lesbo's, als ze maar niet naast me komen wonen of voor mijn neus met elkaar zoenen.

Zodra het dichtbij komt veranderd een reactie nog wel eens.
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 12:53
Verwijderd
Heel goed joh

*geeft schouderklop*

Enne, je was toch vooral bang voor je vader, dat schreef je toen iig.... Hoe gaat dat nu dan?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 13:36
Posh_Girl
Posh_Girl is offline
super nog veel suc6 verder
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 14:36
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
SounD schreef op 27-03-2003 @ 00:56:
Mijn moeder had altijd gezegd tegen mijn broertje en ik "Als je later thuis komt met een vriendin of vriend.."
Altijd al open gehouden ensow.
Toch had ze er grote moeite mee toen ik vertelde bi te zijn..
daar had ze dan weer neit op gerekend..

Mijn broertje is zwaar anti en riep altijd dat homosexualiteit een afwijking is ensow..
Ik verwachte een zwaar negatieve reactie van hem.. toen ik het gewoon vertelde omdat ie vroeg waar ik uit geweest was en met wie en wat ik dan in "zo'n" tent te zoeken had.. viel de reactie best mee en hij is er meer over na gaan denken en is meer bijgedraait nog.

Er is nog steeds een sterk gevoel bij mensen van : Ik heb niets tegen homo's en lesbo's, als ze maar niet naast me komen wonen of voor mijn neus met elkaar zoenen.

Zodra het dichtbij komt veranderd een reactie nog wel eens.
je moeder heeft open gedachten. Ze had een bepaald verwachtingspatroon en daar hoorde niet bij dat jij (les)bi zou kunnen zijn. Dat was wel het geval. Dat kostte haar moeite, echter ik durf bijna te wedden dat als ze zo open was, dat ze het nu accepteert

Kijk de acceptatie hoeft niet altijd direct te zijn, kan ook best op langere termijn zijn...

Als iemand tegen is, dan kan hij wel meevallen, dat klopt. Dat je broertje denkt dat homoseksualiteit een afwijking is, wil niet zeggen dat hij het niet accepteert... Ik denk persoonlijk (ik twijfel erover echter) dat homoseksualiteit een natuur'fout' is... Maar die is er nu eenmaal en dat accepteer ik. Dus dat hoeft geen factor te zijn die hem ervan weerhield je te accepteren.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 14:45
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Ik weet niet of mijn moeder het nu accepteerd of nog steeds ervan uitgaat dat ik niet weet wat ik wil.

Zoiets hebben mijn ouders tegen mijn tante gezegd.. lekker is dat..

een natuurfout?

En heb ik die fout dan maar een beetje.. ben ik half fout semi fout?

Het probleem met al die verhaaltjes van een gen, een fout etc.. is dat niemand hetzelfde is en ieder eigen mix heeft van aantrekking tot de geslachten. Ik houd het gewoon op natuurlijke variatie dus en niet op een aanwijsbare oorzaak.

fout, negatief of een afwijking vind ik het al helemaal niet.
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 14:47
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
ik heb geen zin in een discussie of homoseksualiteit nou wel of niet een fout o.i.d. is. Maar het moet ook niet uitmaken, als je het maar accepteert (is mijn visie dan).
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-03-2003, 15:09
Caelis
Caelis is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 27-03-2003 @ 00:43:
Niet denken, maar doen. Door je homoseksualtieit daadwerkelijk te vertellen, draag je zelf bij aan het "anders zijn" van homo's...

Volgens mij ken je je ouders goed genoeg om hun reactie te kennen. Ik ben erbij vergeten te zeggen dat in situaties met afkeer tegen homo's conform hun religie e.d. wel iets andere tactiek vereist..

Door jezelf niet te onderscheiden van hetero's en "gewoon" doet, draag je volgens mij een steentje bij aan het gelijk worden van homo's en hetero's (lees: zelfde behandeling e.d.)
Echt vertellen is inderdaad niets... Maar het is wel fijn als ouders of goede vrienden het weten voor je aan komt zetten met een vriend, anders kan dat hele onprettige situaties opleveren.

Ik doe niet gewoon, waarom moeten homo's altijd gewoon doen en dat soort zooi?

[Diddltje die vergat uit te loggen, dus ]
__________________
Nee dank u, ik hoef geen applaus.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 17:58
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Caelis schreef op 27-03-2003 @ 15:09:

[Diddltje die vergat uit te loggen, dus ]

nou word ik heel nieuwsgierig naar de persoon van deze nickname Nieuwe vriend?

*knuf*

Eendje
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 18:23
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Koel van je

De druk van schijntolerantie kan zwaar wegen...
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 10:44
Verwijderd
@Andijvie: Mijn vader krijgt het voorlopig nog niet te weten, daar moet ik nog even wat meer moed voor zoeken.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 11:16
Posh_Girl
Posh_Girl is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 28-03-2003 @ 10:44:
@Andijvie: Mijn vader krijgt het voorlopig nog niet te weten, daar moet ik nog even wat meer moed voor zoeken.
Oh jij dan ook veel suc6 ermee dan he
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 23:48
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Caelis schreef op 27-03-2003 @ 15:09:
Ik doe niet gewoon, waarom moeten homo's altijd gewoon doen en dat soort zooi?

waarom moeten homo's gewoon behandelt worden dan?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 12:57
Verwijderd
Hmm ik heb je vorige verhaal jammer genoeg niet gelezen, maar ik ben wel blij voor je dat het nu beter gaat, nu je het verteld hebt, voelt vast als een last van je schouders he?!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 15:56
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 24-03-2003 @ 20:15:
Dit wilde ik eigenlijk gewoon ff zeggen. Het van me af schrijven.
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 19:57
kleine wicca
kleine wicca is offline
SUPER JOH!!

kweet ijglijk niet wrom ik hier op reageer, op de een of andere manier raakt je "verhaal" me. Echt onwijs dapper!!
__________________
SHIT HAPPENS
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 20:10
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef op 28-03-2003 @ 10:44:
@Andijvie: Mijn vader krijgt het voorlopig nog niet te weten, daar moet ik nog even wat meer moed voor zoeken.
Dacht ik al ja Maar dat kan ik goed begrijpen, nadat ik je vorige verhaal heb gelezen... Iig erg goed gedaan
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 23:21
A loved one
Avatar van A loved one
A loved one is offline
Heel stoer van je enzo hoor, maar heb ik dat goed gelezen; ben jij ook in Canterbury geweest? Die stad is echt geweldig! Heb je die pilgrims route gelopen? Ik ben echt mijlenver verdwaald, dus wees op je hoede... mocht je er ooit nog eens naartoe gaan (mocht je er nu alweer uit vertrokken zijn).

Sorry, maar zodra ik het woord Canterbury zie doet alleen dat ertoe

Niet om lullig over te komen ofzo hoor, maar ik had eigenlijk al een vermoeden. Je bent gewoon té sympathiek (vooroordeel, vooroordeel)... Ach ja, hebben de mannen ook weer iets om van te genieten

Ben jij trouwens niet de lerarenopleiding Engels aan het volgen? Beïnvloedt dat je niet?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 23:27
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 28-03-2003 @ 10:44:
@Andijvie: Mijn vader krijgt het voorlopig nog niet te weten, daar moet ik nog even wat meer moed voor zoeken.
Ik zou het vertellen bij het avondeten, als iedereen in een goed humeur is etc. Heb ik ook gedaan, werkt prima.

Zet em op joh
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 20:00
Verwijderd
Welkom bij de club!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 20:21
Caelis
Caelis is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 28-03-2003 @ 23:48:
waarom moeten homo's gewoon behandelt worden dan?
Ik vind alleen dat homo's gelijk aan hetero's behandelt moeten worden. Maar dat wil helemaal niet zeggen dat hetero's gewoon moeten doen ofzo. Alleen van homo's wordt dat om een of andere reden veel vaker gezegd...
__________________
Nee dank u, ik hoef geen applaus.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Het Weerwolfspel #43
Dark Phoenix
500 08-01-2008 21:11
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 08:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01.