Oud 09-08-2018, 21:53
anoniem2018
anoniem2018 is offline
Ben je van plan animatiewerk te gaan doen in het buitenland, lees dan het volgende:

De 5 maanden waarin ik voor X werkte maakte ik enorm veel overuren, die ik niet uitbetaald kreeg (wat wel beloofd was).
Mijn salaris werd gekort met 23% hoewel meerdere keren beloofd was dat ik het later zou krijgen.
Als ik het onderwerp ‘salaris’ alleen al ter sprake bracht werd ik respectloos behandeld of genegeerd.

Over Y (waar ik 4 maanden voor heb gewerkt) heb ik alleen maar positieve verhalen, en die organisatie raad ik dan ook zeker aan.

Mijn geld krijg ik waarschijnlijk nooit meer terug, maar ik hoop anderen hiermee te waarschuwen.
Met andere woorden: pas op voor welk bedrijf je gaat werken, als je van plan bent animatiewerk te gaan doen!

Laatst gewijzigd op 09-08-2018 om 22:22.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2018, 00:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hier kan een ander echt heel weinig mee! Ik denk dat je bij elk soort werk alert moet zijn wat betreft de voorwaarden in je contract en "loze beloftes".

Wat ik uit eigen ervaring enorm kan aanraden is in de zomer een aantal weken als vrijwilliger in het buitenland te werken, bijvoorbeeld in een recreatie team of bij een jeugdkamp van een organisatie waar je zelf achter staat.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49.