Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2013, 11:17
wakaramichi
wakaramichi is offline
Hallooo,
Ik heb een vraagje, ik heb sinds 1,5 week ongeveer een seksbuddy, heb 2 nachten bij hem geslapen, dus om seks te hebben.. We hebben het er wel is over gehad dat we allebei geen relatie willen omdat we beide net uit een relatie komen. Nu is het probleem dat ik langzamerhand hem steeds leuker ga vinden en steeds liever bij hem ben, danwel om seks te hebben maar ook gewoon om bij hem te zijn, maar hij daarentegen wil echt alleen maar seks..
Wat moet ik doen om hem een beetje van gedachte te laten veranderen dat hij ook wel meer wil of hoe kan ik er voor zorgen dat ik de seks echt oppervlakkig hou, op dit moment is het geen optie elkaar niet meer te zien en geen seks meer te hebben (hoe stom dat ook klinkt)

HELP
Met citaat reageren
Oud 25-11-2013, 11:43
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Waarom is dat geen optie? Het is heel makkelijk om geen seks met iemand te hebben, hoor.

Het probleem van fuckbuddy's is nu juist wat jij ook beschrijft. Vaak krijgt één van de twee gevoelens voor de ander, terwijl dat niet wederzijds is en dan kan het nogal een pijnlijke situatie opleveren. Als hij duidelijk is geweest in zijn intenties en dus daadwerkelijk niets met je wil (behalve seks), dan moet je dat accepteren. Nu jij gevoelens voor hem hebt zal het voor jou alleen maar pijnlijk zijn/worden als dat steeds niet wederzijds blijkt te zijn.

Als ik jou was zou ik hier nu mee stoppen, tenzij je een masochist bent.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2013, 12:15
wakaramichi
wakaramichi is offline
Citaat:
Waarom is dat geen optie? Het is heel makkelijk om geen seks met iemand te hebben, hoor.
Nouja, we hebben het heel fijn samen ook als we geen seks hebben, is het gewoon leuk, ik heb het gevoel dat hij zelf ook wel iets voelt, als ik kijk naar zijn gedrag maar hij zet het zelf niet.. En ja de seks is wel gewoon fijn
Met citaat reageren
Oud 25-11-2013, 12:19
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Stoppen kan altijd, dat is je eigen keuze. Dat je niet wílt stoppen is heel wat anders dan dat je het niet kán.

En jullie hebben duidelijke afspraken gemaakt. Je wilt beiden geen relatie en wanneer er dan van één kant gevoelens bij komen kijken is er geen evenwijdige verhouding meer en kan je er maar beter nu mee stoppen tenzij je jezelf pijn wilt doen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2013, 21:22
timohtie
Avatar van timohtie
timohtie is offline
Citaat:
Nouja, we hebben het heel fijn samen ook als we geen seks hebben, is het gewoon leuk, ik heb het gevoel dat hij zelf ook wel iets voelt, als ik kijk naar zijn gedrag maar hij zet het zelf niet.. En ja de seks is wel gewoon fijn
ja, dat zou kunnen.

of niet. Wil je uitgaan van de mogelijkheid dat hij zelf niet doorheeft dat hij je leuk vindt? Het is een mooi idee dat hij uiteindelijk beseft dat hij je leuk vindt, ja. Echter, als dit niet zo blijkt te zijn heb je jezelf dus voor de gek gehouden om een magere assumptie. Tenzij je het van hemzelf of van een derde partij hoort, kan je er beter niet van uitgaan dat hij simpelweg "het zelf niet ziet". Want net als dat jij je eigen gevoelens enigszins kan verklaren, zal hij dat vast ook wel kunnen.

En verder is seks altijd wel fijn - bla bla uitzonderingen, slechte prestatie bla - dus zonder seks met hem kan je wel.

Ik zou duidelijkheid scheppen door met 'm erover te praten. Je verliest dan misschien wel een seksbuddy; maar achja. genoeg vissers die op visjes zitten te wachten.
__________________
It's better to lose the anchor than to lose the ship.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 13:21
sharonlief
sharonlief is offline
hi ja ik ken je gevoel, maar mijn ervaring is, ook al zeg je dat je iets meer wilt, hij kan alleen zeggen dat hij dat ook wil omdat hij nog steeds seks met je wilt blijven hebben. Als ik jou was zou ik afstand nemen, want je gaat je echt gebruikt voelen later
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hell!
Leomaybe
8 19-07-2011 10:25
Seksualiteit slet
jongenopzoek
3 24-03-2011 19:41
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #126
rare kwast
489 18-04-2008 20:21
De Kantine Wat saai zeg #15
TopDrop
500 01-09-2007 22:04
Seksualiteit seks met vrienden of vriendinnen
Kaps
68 01-06-2006 12:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40.