Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2018, 18:31
Verwijderd
Gokje; ze leerden elkaar kennen, vonden elkaar leuk, waren binnen no time verliefd, zonder verder dat rare moderne datinggedoe wat over is komen waaien uit de VS, en voordat ze het wisten woonden ze praktisch samen dus toen konden ze net zo goed kinderen krijgen.
Advertentie
Oud 02-08-2018, 18:36
Verwijderd
Ja precies, ik vind dat daten echt fakking gedoe de hele tijd
Oud 02-08-2018, 18:39
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Hoi, ik date erop los, want dat mag nu ik vrijgezel ben en ik vind het leuk!
Dit ja
Oud 02-08-2018, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Gokje; ze leerden elkaar kennen, vonden elkaar leuk, waren binnen no time verliefd, zonder verder dat rare moderne datinggedoe wat over is komen waaien uit de VS, en voordat ze het wisten woonden ze praktisch samen dus toen konden ze net zo goed kinderen krijgen.
Zoiets ja. Er ging wel vijf jaar overheen voor we voor het eerst zoenden en toen nog een jaar voor het echt iets werdwant leeftijdsverschil, maar dit is het wel. Daten lijkt me zo intens kut, eigenlijk.
Oud 02-08-2018, 19:10
Verwijderd
Ik heb wel wat gedate maar ik vind het echt ontzettend blergh.
Oud 02-08-2018, 19:24
Verwijderd
Altijd weer nadenken wat doe ik aan, past dit wel, make-up enzo. Gewoon gedoe. En het kost ook tijd, helemaal als het niks oplevert. Ik kan ook niet met meerdere mannen goed contact houden of daten ofzo. Hoe doen jullie (Loes, koekje, macrador) dat?
Oud 02-08-2018, 19:43
Verwijderd
Het lijkt me een beetje ongemakkelijk. Of zo. Ik weet het niet zo goed. En als ik lees en hoe veel gedoe er soms mee gepaard gaat, krijg ik helemaal de zenuwen
Oud 02-08-2018, 20:11
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Altijd weer nadenken wat doe ik aan, past dit wel, make-up enzo. Gewoon gedoe. En het kost ook tijd, helemaal als het niks oplevert. Ik kan ook niet met meerdere mannen goed contact houden of daten ofzo. Hoe doen jullie (Loes, koekje, macrador) dat?
Ik had toevallig 2 x geluk en met deze 2 heb ik nu meerdere keren afgesproken
Ik zie ze eens per week en alles is nog zo nieuw, dat ik me vooral over alle situaties verwonder. Ik ben nog niet toe aan een relatie, dus misschien dat het me daarom makkelijk afgaat?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 02-08-2018, 20:13
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ze zijn ook totaal verschillend. Hoe heet die ene film met Chris Zegers? Vrouw verliefd op nerd en verliefd op knappe boy. Ik heb zo iets alleen dan met een creatieveling en een hippe boy
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 02-08-2018, 20:14
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Oh, en ik ben niet verliefd. Ik geniet slechts (a)
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 02-08-2018, 21:16
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik kwam Macra met zn scharrel tegen vanavond
Oud 02-08-2018, 21:25
Verwijderd
Ja, en jij was ook met je scharrel
Oud 02-08-2018, 21:32
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Nee, gewoon een vriend.
Oud 02-08-2018, 21:36
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee, gewoon een vriend.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 02-08-2018, 21:39
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Klopt wel
Oud 02-08-2018, 21:59
Verwijderd
Oud 02-08-2018, 23:08
Verwijderd
Nee hoor je kan heus friends with benefits worden.
Oud 03-08-2018, 07:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Daten lijkt mij ook vreselijk. Vooral omdat ik mijn kostbare vrije tijd niet wil verspillen aan iemand die misschien een idioot is. Maar goed, ik heb ook helemaal geen zin in een relatie
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-08-2018, 07:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh wacht, ik heb ooit wel eens gedatet. Toen ik 19 was. Het was vreselijk, want hij had gekookt en ik was ontzettend zenuwachtig, dus ik kreeg geen hap door mijn keel. De tweede date was ook niet om over naar huis te schrijven.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-08-2018, 07:58
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
En als je leuke dates hebt is het wel super leuk!
Stelletje zure mensen hier
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 03-08-2018, 08:10
Verwijderd
Maar leuke mensen waar ik mijn vrije tijd mee door wil brengen zijn al heel zeldzaam, laat staan leuke mensen waar ik mee op date wil.
Oud 03-08-2018, 08:13
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik vind het juist leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Vaak heb ik dan een leuke avond gehad, zelfs als het verder niks gaat worden. Maar ik kan me voorstellen dat het niet zo leuk is als je onzeker, socially awkward of gewoon heel ongeduldig bent.
Oud 03-08-2018, 08:15
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het juist leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Vaak heb ik dan een leuke avond gehad, zelfs als het verder niks gaat worden. Maar ik kan me voorstellen dat het niet zo leuk is als je onzeker, socially awkward of gewoon heel ongeduldig bent.
Oh ik ook hoor! Ik vind dat ook heel tof en word er ook blij van. Mensen waar ik op langere termijn meer tijd mee door wil brengen, die zijn er niet zo veel. Ik weet niet zo goed waar dat door komt.
Oud 03-08-2018, 08:19
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik had echt een heeeeeele goeie nacht
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 03-08-2018, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het juist leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Vaak heb ik dan een leuke avond gehad, zelfs als het verder niks gaat worden. Maar ik kan me voorstellen dat het niet zo leuk is als je onzeker, socially awkward of gewoon heel ongeduldig bent.
Ja dat laatste is het bij mij vooral. Gelukkig ben ik bij de selectie een stuk strenger geworden en date ik al niet eens als ik een beetje twijfel van mwoah... net als dat appen. Schiet ook niet op als je daar lang mee bezig bent. Ik heb het gewoon te druk.
Maar nu zit ik wel goed en vind ik het eigenlijk niet meer echt daten, maar eerder afspreken, het is gewoon chill.
Oud 03-08-2018, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Ik had echt een heeeeeele goeie nacht
Met een nieuwe sma?
Oud 03-08-2018, 13:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb heel even een soort van gedate met een jongen die ik had leren kennen omdat hij een gewonde duif had gevonden en we toen samen de eigenaar opgespoord hebben. Omdat dat wel een leuk avontuur was hebben we daarna contact gehouden. Wel heel informeel allemaal, naar wel chill Alleen de timing was een beetje ongelukkig.

Ik vind nieuwe mensen leren kennen eigenlijk wel heel leuk
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 03-08-2018, 13:13
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
doe je ook wel eens aan heel formeel daten?
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 03-08-2018, 13:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
doe je ook wel eens aan heel formeel daten?
Het was eigenlijk direct al "kom maar langs" en veel thuis op de bank chillen, films kijken en samen eten. Vandaar "informeel" Dus niet echt ergens wat gaan drinken of uit eten gaan ofzo.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 03-08-2018, 13:19
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
oke dat klinkt logisch
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 03-08-2018, 13:44
Verwijderd
Mijn date voor vnv is ziek :/
Oud 03-08-2018, 14:15
Verwijderd
Ok, een mietje die niet tegen de hitte kan dus. Next!
Oud 03-08-2018, 14:18
Verwijderd
Haha nee hij is wel leuk genoeg om een raincheck te krijgen 😉 alleen vrijdagavond is vaak een beetje mijn kwetsbare avond of zo dus ik baal wel echt dat het niet doorgaat..
Oud 03-08-2018, 14:18
Verwijderd
Wat plakkerige zweetseks had je wel over die kwetsbaarheid heen geholpen!
Oud 03-08-2018, 14:32
Verwijderd
Gedeelde kwetsbaarheid is halve kwetsbaarheid he 😉
Oud 03-08-2018, 21:24
neardo
neardo is offline
Citaat:
Een goede vriend van me kan het beamen; zijn motto is inmiddels "never stick your dick in crazy" geworden
Verstandig motto.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 03-08-2018, 21:27
Verwijderd
Ik vroeg aan de hand van dit topic vanmiddag aan Jos of hij dacht dat ik goed zou zijn in daten. Hij had bedacht dat ik er niet zo goed in zou zijn, want ik ben niet zo goed in small talk als dat langer duurt dan even. Al helemaal niet als het idee er achter is dat je een lange termijn relatie opbouwt. Ik denk dat ik dar wel met hem eens ben.
Oud 03-08-2018, 21:47
Verwijderd
Alsof er een soort standaard date is waar je je aan moet houden. Als jij niet houdt van smalltalk wil je waarschijnlijk ook niet daten met mensen die houden van smalltalk. Dan ga je op date met iemand met wie je stil kunt zijn of iets actiefs kunt doen of diepe gesprekken mee kunt hebben.

Daten met iemand waarmee je de goede klik hebt is echt heel leuk en dan gaat het vanzelf. Het probleem is alleen dat je je door een hoop mismatches en ongemakkelijkheid heen moet worstelen. En na zo’n editie voel je je vaak leeg en is het best lastig om elke keer weer je zelfbeeld en optimisme op te krikken. Bij mij iig.
Oud 03-08-2018, 22:01
Verwijderd
Ik weet ook wel dat er geen standaard iets is ik denk alleen wel dat ene er gewoon makkelijker in is dan de ander. Nu ja. Maakt ook geen reet uit, als alles gaat zoals nu lijkt dat het gaat, kom ik er ook nooit achter.
Oud 03-08-2018, 22:50
Verwijderd
Ik moet beroepsmatig heel snel veel info verzamelen dus ik ga vanuit small-talk vrij snel in serieus/zakelijker. Ik doe dit in mijn privé-leven ook, dus ook bij dates. Beetje als Kris dus..
Oud 03-08-2018, 22:51
Verwijderd
Het doet alleen niet zoveel met mijn zelfbeeld of optimisme. Ik ben leuk en goed zoals ik ben en doe, dus daar moet een man ook bij passen.
Oud 03-08-2018, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Ik moet beroepsmatig heel snel veel info verzamelen dus ik ga vanuit small-talk vrij snel in serieus/zakelijker. Ik doe dit in mijn privé-leven ook, dus ook bij dates. Beetje als Kris dus..
Ik heb dit ook maar dan heel erg dat ik diepe discussies met smalltalk verwar en daarmee wel eens mensen heb weggejaagd
Oud 03-08-2018, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dit ook maar dan heel erg dat ik diepe discussies met smalltalk verwar en daarmee wel eens mensen heb weggejaagd
Door ze niet serieus te nemen? Of hoe dan?
Oud 03-08-2018, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Door ze niet serieus te nemen? Of hoe dan?
Mensen hebben op een eerste date geen behoefte aan gesprekken over de invloed van bepaalde media en hoe dat z'n weerslag heeft op de hedendaagse samenleving en het stemgedrag van mensen.

Ik ga geen nieuwe openen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27.