Oud 19-08-2018, 21:39
Verwijderd
Citaat:
dit is wat men noemt 'een fuckboy'. Niet aan beginnen.
Oké tenks

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 19:02. Reden: Op verzoek
Advertentie
Oud 19-08-2018, 21:40
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
De koffiejongen was er vanochtend ook weer en hij is wrs ook een fuckboy, maar damn, hij is heet.
Niet dat hij op watvoor manier dan ook interesse heeft, maar stiekem gluren is ook best leuk.
En hij vertelde wel dat z'n moeder vandaag ging trouwen en dat hij wrs helemaal naar de klote gaat na het ceremoniemeesteren. :')
__________________
Who's this jabroni?
Oud 19-08-2018, 21:41
Verwijderd
Maar toch wel vreemd dat hij vraagt naar mijn ex enzo als hij gewoon een fuckboy is, of niet?
Oud 19-08-2018, 21:42
Verwijderd
Citaat:
De koffiejongen was er vanochtend ook weer en hij is wrs ook een fuckboy, maar damn, hij is heet.
Niet dat hij op watvoor manier dan ook interesse heeft, maar stiekem gluren is ook best leuk.
En hij vertelde wel dat z'n moeder vandaag ging trouwen en dat hij wrs helemaal naar de klote gaat na het ceremoniemeesteren. :')
Hahaha
Oud 19-08-2018, 21:42
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Communicatie enzo
Oud 19-08-2018, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Communicatie enzo
Nja, wellicht even peilen hoe serieus ik ben misschien
Oud 19-08-2018, 21:44
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik zou wel graag weten dat iemand het land uit gaat bijvoorbeeld
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 19-08-2018, 21:45
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Nah, dat is testen of je crazy hang-ups hebt. Mss bedoelde hij het wel goed hoor, maar ineens kortaf doen als ie niet in je broekje mag is wel iets dat bij mij alarmbellen zou doen rinkelen.
__________________
Who's this jabroni?

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 19:04. Reden: Op verzoek
Oud 19-08-2018, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Ik zou wel graag weten dat iemand het land uit gaat bijvoorbeeld
Vroeg hij ook naar, of ik weer naar Nederland wilde verhuizen. Maar toen zei ik dat ik die kans klein achtte omdat ik apen zo leuk vind
Oud 19-08-2018, 21:46
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Maar ik ben gewoon een bitter wijf dat mannen niet vertrouwt, dus tsja. Luister vooral niet naar mij.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 19-08-2018, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Nah, dat is testen of je crazy hang-ups hebt. Mss bedoelde hij het wel goed hoor, maar ineens kortaf doen als ie niet in je broekje mag is wel iets dat bij mij alarmbellen zou doen rinkelen.
Ineens kortaf doen? Dat valt wel mee geloof ik hoor.. hij heeft gewoon de hele avond bij me op de bank gelegen en niet echt geprobeerd onder mijn kleding te komen enzo..
Oud 19-08-2018, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Maar ik ben gewoon een bitter wijf dat mannen niet vertrouwt, dus tsja. Luister vooral niet naar mij.
Nja ik verder ook geloof ik ik vind blijkbaar mannen heel interessant die niet into-mij zijn. En degenen die dat wel zijn en die lief zijn enzo, daar verlies ik mijn interesse voor ofzo?
Oud 20-08-2018, 09:39
Verwijderd
Die wil alleen maar neuken joh Mieke.
Oud 20-08-2018, 09:56
Verwijderd
Wat op zich prima is trouwens, als jij ook alleen gewoon seks wil.
Oud 20-08-2018, 10:04
Verwijderd
Haha ja, ik denk het eigenlijk ook. Gisteren reageerde hij totaal niet geïnteresseerd zoals eerst dus dat vind ik wat lame. Ik hoef niet alleen seks, dat spook ik wel uit met de scharrelfiguren die ik al soort van heb als ik er nood aan heb ofzo
Oud 20-08-2018, 10:05
Verwijderd
Maar bedankt jongens! Is wel fijn even te horen #naieeeef
Oud 20-08-2018, 22:05
neardo
neardo is offline
Citaat:
Van mij het tweede helft van 2017 en eerste helft van 2018. Knuffel. Het klinkt stom, maar wel gemeend en geloof ik ook in: Het komt goed allemaal. Echt. <3
Dankje. Dat denk ik ook. Het kost alleen veel tijd.

Citaat:
Duizent knuffels aan jou.
Super knap dat je ondanks alles toch je studiejaar hebt afgemaakt, maar vergeet ook niet om tijd voor jezelf te nemen. <3
Gelukkig haal ik wel veel energie uit die opleiding en zijn de mensen ook super lief. Dat helpt natuurlijk. En ik probeer m'n werk een beetje verstandig in te delen en de meeste van mijn klanten zijn ook best begripvol (en ik heb goeie ZZP-collega's die ik ook kan inschakelen).

Citaat:
Oh Neardo, wat verschrikkelijk. Gecondoleerd. Kan me voorstellen dat zoiets je enorm veel verdriet geeft en je gevoelens op andere vlakken ook in de war schudt. Wellicht komen jullie elkaar op een ander tijdstip weer tegen wanneer jullie beiden in jullie element zijn.. maar vooral goed aan jezelf denken en de ruimte nemen die je nodig hebt om weer wat tot rust te komen. Veel veel sterkte..
Ja, misschien wel. Dat is ook waarom ik nu deze keuze heb gemaakt. Nu heeft het nog een kans om ooit goed te komen, als we zo waren doorgegaan was het iig naar afgelopen.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 20-08-2018, 23:08
Verwijderd
Jemig Naerdo. Kut man. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Sterkte er mee.
Oud 22-08-2018, 09:47
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Een omarming en liefs voor neardo! <3
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 22-08-2018, 10:44
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Wajoo, ik was van de zomer aan het daten met iemand die een open relatie heeft en getrouwd is en die zit nu stuk omdat ik verliefd ben geworden en ons contact heb afgekapt...??
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 22-08-2018, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Wajoo, ik was van de zomer aan het daten met iemand die een open relatie heeft en getrouwd is en die zit nu stuk omdat ik verliefd ben geworden en ons contact heb afgekapt...??
Wat bedoel je met ‘die zit nu stuk’? Als in, die baalt ervan?

Verstandig dat je dit hebt afgekapt. Hoe spannend zoiets ook kan zijn en rationeel je dat ook wilt bekijken is het hoe dan ook een recept voor teleurstellingen. Denk ik
Oud 22-08-2018, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Wajoo, ik was van de zomer aan het daten met iemand die een open relatie heeft en getrouwd is en die zit nu stuk omdat ik verliefd ben geworden en ons contact heb afgekapt...??
Toch niet zo moeilijk te begrijpen?

Hij heeft nu minder pussy tot zijn beschikking, ik zou ook balen.
Oud 22-08-2018, 10:54
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Wat bedoel je met ‘die zit nu stuk’? Als in, die baalt ervan?

Verstandig dat je dit hebt afgekapt. Hoe spannend zoiets ook kan zijn en rationeel je dat ook wilt bekijken is het hoe dan ook een recept voor teleurstellingen. Denk ik
Ja, hij is er echt verdrietig om en dat snap ik niet helemaal, gezien zijn situatie. Hij heeft al jaren een open relatie en veel ervaring, dus ik schrik hier wel een beetje van.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 22-08-2018, 10:54
Verwijderd
Dat iemand een open relatie heeft, wil natuurlijk niet zeggen dat hij geen gevoelens kan krijgen voor iemand anders. Je zou zelfs kunnen zeggen dat dat juist een teken is dat hij dat wel kan.

Het heeft verder weinig nut voor hem om jou daar mee lastig te vallen als de gevoelens niet wederzijds zijn, daar niet van.
Oud 22-08-2018, 11:00
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Een open relatie sluit natuurlijk niet uit dat je voor iemand anders gevoelens kan/mag krijgen toch?
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 22-08-2018, 11:02
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:

Verstandig dat je dit hebt afgekapt. Hoe spannend zoiets ook kan zijn en rationeel je dat ook wilt bekijken is het hoe dan ook een recept voor teleurstellingen. Denk ik
Dat is natuurlijk ook hoe je erin staat. Mijn broertje heeft al vrij lang een fling met een meisje wat een open relatie heeft. En dat gaat prima. Zolang je maar duidelijk bent tegen alles en iedereen wat je verwacht/wil/mag.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 22-08-2018, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Een open relatie sluit natuurlijk niet uit dat je voor iemand anders gevoelens kan/mag krijgen toch?
Lijkt me super ingewikkeld, open relaties..
Oud 22-08-2018, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Dat is natuurlijk ook hoe je erin staat. Mijn broertje heeft al vrij lang een flink met een meisje wat een open relatie heeft. En dat gaat prima. Zolang je maar duidelijk bent tegen alles en iedereen wat je verwacht/wil/mag.
Nja misschien ben ik ook wel een beetje een seut wat dat betreft. Als je je gevoelens in toom kunt houden en vooral geen roze luchtkastelen gaat bouwen is er vast wel wat voor te zeggen.
Oud 22-08-2018, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me super ingewikkeld, open relaties..
Het zou niets voor mij zijn maar het is vooral een kwestie van heel duidelijk zijn en de juiste onderliggende motieven hebben (niet een open relatie beginnen omdat je op je partner bent uitgekeken maar dat niet durft te zeggen/het wel gemakkelijk vindt, bijvoorbeeld). Maar dat laatste geldt voor iedere relatie. Bij een open relatie lijkt me duidelijkheid wel iets dat nog iets meer speelt dan in andere relatievormen. Verder niet per definitie ingewikkeld of zo.
Oud 22-08-2018, 11:06
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Nja misschien ben ik ook wel een beetje een seut wat dat betreft. Als je je gevoelens in toom kunt houden en vooral geen roze luchtkastelen gaat bouwen is er vast wel wat voor te zeggen.
Jij klinkt vooral als een hopeloze romanticus
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 22-08-2018, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Het zou niets voor mij zijn maar het is vooral een kwestie van heel duidelijk zijn en de juiste onderliggende motieven hebben (niet een open relatie beginnen omdat je op je partner bent uitgekeken maar dat niet durft te zeggen/het wel gemakkelijk vindt, bijvoorbeeld). Maar dat laatste geldt voor iedere relatie. Bij een open relatie lijkt me duidelijkheid wel iets dat nog iets meer speelt dan in andere relatievormen. Verder niet per definitie ingewikkeld of zo.
Als je het bespreekt, wat je ook doet in zo’n situatie, is het inderdaad duidelijk. Maar op vlak van gevoelens lijkt het me vooral vrij ingewikkeld. Daar doelde ik meer op.
Oud 22-08-2018, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Jij klinkt vooral als een hopeloze romanticus
Check 😂😭😭
Oud 22-08-2018, 11:08
Verwijderd
Ik snap dat je je zo voelt en het is gemakkelijk praten, maar: nivea. Niet invullen voor een ander. Er kunnen duizend redenen zijn waarom hij snel naar huis ging en niets laat weten. Het heeft weinig zin om je daar verder druk over te maken. Je kunt nog eens een berichtje sturen om te kijken of hij nog reageert maar stop er vooral niet te veel tijd in. En dat is inclusief tijd dat je er over nadenkt.

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 19:05. Reden: Op verzoek
Oud 22-08-2018, 11:08
Verwijderd
De hele wereld stelt me ook steeds teleur enzo #kutleven
Oud 22-08-2018, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Ik snap dat je je zo voelt en het is gemakkelijk praten, maar: nivea. Niet invullen voor een ander. Er kunnen duizend redenen zijn waarom hij snel naar huis ging en niets laat weten. Het heeft weinig zin om je daar verder druk over te maken. Je kunt nog eens een berichtje sturen om te kijken of hij nog reageert maar stop er vooral niet te veel tijd in. En dat is inclusief tijd dat je er over nadenkt.
Jij geeft altijd van die hele fijne adviezen vind ik dankjewel! Ik denk dat ik gewoon weer iets stuur als ik terug in het land ben en me er verder idd niet teveel mee bezig moet houden.
Oud 22-08-2018, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Jij klinkt vooral als een hopeloze romanticus
Ik wil ook de hele tijd briefjes in broekzakken verstoppen met lieve tekstjes erop en heel veel knuffelen en intense liefdevolle seks naast een of ander idyllische rivier en fruitbomen en brieven schrijven en kindernamen verzinnen ookal weet ik nog niet of ik dat überhaupt wel wil en mijn neus in een nek verstoppen en omstrengeld in slaap vallen enzo
Oud 22-08-2018, 11:37
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Dat omstrengeld in slaap vallen he, zweten jullie je dan niet kapot? Ik raak dan al snel oververhit
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 22-08-2018, 11:38
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Wij delen niet eens een dekbed. Als ik wil slapen heb ik mn eigen persoonlijke ruimte nodig
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 22-08-2018, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Dat omstrengeld in slaap vallen he, zweten jullie je dan niet kapot? Ik raak dan al snel oververhit
Ik heb het heel snel koud.. en tijdens een hittegolf oid peins ik dat het dan niet gebeurd. Maar ik heb nooit relaties langer dan 1,5 jaar gehad dus wat dat betreft was ik misschien nog wel verliefd enzo. Maar ik sliep niet altijd zo hoor! Vaak ook met gewoon een lichaamsdeel tegen elkaar aan. Maar lepeltje lepeltje vind ik echt eindeloos
Oud 22-08-2018, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Wij delen niet eens een dekbed. Als ik wil slapen heb ik mn eigen persoonlijke ruimte nodig
Mijn dekbed is supergroot dus dekbed was er altijd genoeg. Had je dat ook aan het begin van jullie relatie? Dat je heel erg je eigen ruimte nodig had?
Oud 22-08-2018, 12:03
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ja ook aan het begin van de relatie :') ik houd wel van knuffelen enzo en spoonen maar dat is voor vijf minuten en dan is 't klaar.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 22-08-2018, 12:05
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Dat omstrengeld in slaap vallen he, zweten jullie je dan niet kapot? Ik raak dan al snel oververhit
Jawel, maar het is zo fijn
Oud 22-08-2018, 12:11
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Dat omstrengeld in slaap vallen he, zweten jullie je dan niet kapot? Ik raak dan al snel oververhit
Ja, dus uiteindelijk draai ik weg en zoek ik hem weer op als ik daar weer behoefte toe voel... Maar wat Mieke zegt, ik moet wel altijd aanraken, al is het een stukje arm tegen een stukje zij ofzo
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 22-08-2018, 12:14
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Mijn dekbed is supergroot dus dekbed was er altijd genoeg. Had je dat ook aan het begin van jullie relatie? Dat je heel erg je eigen ruimte nodig had?
Yissss. Maar ik heb met heel veel dingen gewoon mn eigen ruimte nodig. Niet alleen slapen.
Ook als ik me kut voel en mn lief wil me heel graag een knuffel geven denk ik vaak ‘pleur toch op dit bedoel je ontzettend lief maar ik wil dit helemaal niet nu’ bijvoorbeeld.
Ik vind jou romantische rants ook geweldig om te lezen, maar ik geloof niet dat ik ooit maar 25% van dat heb gevoeld terwijl ik nog steeds wel vlagen van zwaar verliefd zijn heb. Ik zit gewoon een beetje meer ‘op mezelf’ in elkaar ofzo.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 22-08-2018, 12:22
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Nee joh spoonen is super fijn. Neus in haar haar en billen tegen je aan

Ik val ook oprecht makkelijker in slaap met iemand dicht tegen me aan.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-08-2018, 12:26
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ze gaat mijn vrienden binnenkort ontmoeten en ik haar vader
Het gaat best wel snel ofzo en ik weet nog niet of dat goed of slecht is
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-08-2018, 12:40
Verwijderd
Als je in een open relatie zit of FWB-relatie hebt, kun je gewoon gevoelens krijgen voor een ander idd. Daarom kiezen mensen ook vaak voor zo'n constructie. Ik vind het wel ideaal.
Oud 22-08-2018, 12:44
Verwijderd


Hij is vroeg naar huis gegaan, omdat hij vroeg op moest staan en nog dingen moest doen. Hij is waarschijnlijk gewoon aan het werk. En ondertussen denkt hij rustig na over of hij jou nog een keertje wil zien. Overlegt met een collega op whatsapp of stuurt een vriend ey, ik heb gisteren een leuke date gehad met die en die.

Het is een man.

Stop overdenken.

En ren nooit, maar dan ook nooit, achter een man aan.

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 19:05. Reden: Op verzoek
Oud 22-08-2018, 12:49
Verwijderd
En spoonen, ja lekker plakken. Heb eigenlijk in alle relaties/met alle mannen 's nachts contact gehouden. Hand in hand slapen enzo en het dan ook voor elkaar krijgen 's ochtends hand in hand wakker te worden.
Oud 22-08-2018, 13:33
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Meestal ben ik ook de grote lepel, het moet erg hard vriezen wil ik de kleine zijn ter compensatie slapen we inderdaad hand in hand, zo fijn om snachts thuis te komen van werk en in bed te gaan liggen en een hand te vinden op mijn helft
__________________
Wie/Wat is ertur?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08.