Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2018, 18:46
Verwijderd
Hihi je bent

- Jong (veel te jong ook echt hihi )
- Vlaams (hmmm)
- Bruine krullen en grijs haar
- Blijkbaar kun je lekker koken
- En ook nog batsen
- En je bent ook wel slim denk ik
Advertentie
Oud 20-07-2018, 19:27
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Wat heeft Belg krullen?!? Hoe naar de tering was ik die keren dat ik je heb ontmoet?
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 20-07-2018, 19:30
Verwijderd
Zo ziet hij er uit in mijn hoofd. Maar ik weet eigenlijk niet hoe hij er uit ziet hm
Oud 20-07-2018, 19:32
Verwijderd
oh hij heeft geen krullen
Oud 20-07-2018, 19:32
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Wat heeft Belg krullen?!? Hoe naar de tering was ik die keren dat ik je heb ontmoet?
Geen krullen idd
Oud 20-07-2018, 19:35
Verwijderd
Maar wel een paar grijze haren?
Oud 20-07-2018, 19:50
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Dat wel
Oud 20-07-2018, 19:56
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Leuk brass bandje in de stad
Oud 20-07-2018, 21:23
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Je hebt gelijk
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 20-07-2018, 23:35
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik zit aan de tequilla
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-07-2018, 00:58
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Overpriced Dark n Stormy’s
Ondanks al mijn gebitch op Denemarken kan ik de zomeravonden in de stad wel echt waarderen en alle Zweedse matties van 1 van Mn vriendinnen hier zijn ook eindeloos leuk en de 24 Hour Mcdonals op de route naar huis en het noone gives a fuck of kijkt 2 keer als je topless/naakt op t strand ligt en de leuk van Denen als ze eenmaal dronken zijn, en het 24/7 regelmatige OV en de eeeeindeloze hoeveelheid kleine kroegetjes en barretjes met elk hun gekke barmannen en gasten <3
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 21-07-2018, 01:06
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Overpriced Dark n Stormy’s
Ondanks al mijn gebitch op Denemarken kan ik de zomeravonden in de stad wel echt waarderen en alle Zweedse matties van 1 van Mn vriendinnen hier zijn ook eindeloos leuk en de 24 Hour Mcdonals op de route naar huis en het noone gives a fuck of kijkt 2 keer als je topless/naakt op t strand ligt en de leuk van Denen als ze eenmaal dronken zijn, en het 24/7 regelmatige OV en de eeeeindeloze hoeveelheid kleine kroegetjes en barretjes met elk hun gekke barmannen en gasten <3
Oh, door dit te lezen word ik zo blij. Gelukkig dat je ook nog de mooie kanten ziet, Zoef!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 21-07-2018, 02:16
Verwijderd
Citaat:
Overpriced Dark n Stormy’s
Ondanks al mijn gebitch op Denemarken kan ik de zomeravonden in de stad wel echt waarderen en alle Zweedse matties van 1 van Mn vriendinnen hier zijn ook eindeloos leuk en de 24 Hour Mcdonals op de route naar huis en het noone gives a fuck of kijkt 2 keer als je topless/naakt op t strand ligt en de leuk van Denen als ze eenmaal dronken zijn, en het 24/7 regelmatige OV en de eeeeindeloze hoeveelheid kleine kroegetjes en barretjes met elk hun gekke barmannen en gasten <3
Dat is waarom ik graag in Kopenhagen zou willen zijn. En omdat er een zoef is. Maar er is rond de 6k per maand extra onderweg en dan komt dat.
Oud 21-07-2018, 09:36
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Jaaaa Zoef!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 21-07-2018, 12:48
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Strandtijd!
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 21-07-2018, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Overpriced Dark n Stormy’s
Ondanks al mijn gebitch op Denemarken kan ik de zomeravonden in de stad wel echt waarderen en alle Zweedse matties van 1 van Mn vriendinnen hier zijn ook eindeloos leuk en de 24 Hour Mcdonals op de route naar huis en het noone gives a fuck of kijkt 2 keer als je topless/naakt op t strand ligt en de leuk van Denen als ze eenmaal dronken zijn, en het 24/7 regelmatige OV en de eeeeindeloze hoeveelheid kleine kroegetjes en barretjes met elk hun gekke barmannen en gasten <3
Oud 21-07-2018, 13:14
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Amai mijne kop doet zeer
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-07-2018, 13:33
Verwijderd
Dat vind ik ook zo fijn aan Denemarken!
Oud 21-07-2018, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Amai mijne kop doet zeer
zuppeteute?
Oud 21-07-2018, 13:48
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Met 3 in een bed, warme kamer en 2 uur slaap vooral denk ik. Hoeveelheid drank viel wel mee.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-07-2018, 13:50
Verwijderd
Amai een trio??
Oud 21-07-2018, 13:58
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Vriendin en ik gewoon crashen bij een mattie. Want pingpongen om 7uur 's ochtends leek toen het beste idee ever toen alles dicht was.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-07-2018, 19:01
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Meh, ik was vandaag @ werk en een van m'n beste vriendinnen kwam huilend binnen. Ze is mentaal gewoon op en de vorige keer is ze blijkbaar uitgelachen door de huisarts, maar fuck deze, ik sleep 'r mee en als ze niet wordt geholpen sla ik iemand voor z'n muil. Het breekt echt m'n hart om haar zo te zien.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 23-07-2018, 07:02
Verwijderd
Citaat:
Meh, ik was vandaag @ werk en een van m'n beste vriendinnen kwam huilend binnen. Ze is mentaal gewoon op en de vorige keer is ze blijkbaar uitgelachen door de huisarts, maar fuck deze, ik sleep 'r mee en als ze niet wordt geholpen sla ik iemand voor z'n muil. Het breekt echt m'n hart om haar zo te zien.
Een huisarts lacht niemand uit.
Oud 23-07-2018, 07:21
Verwijderd
Citaat:
Een goede huisarts lacht niemand uit.
Fixed. Ik zou ze de kost niet willen geven.
Oud 23-07-2018, 08:41
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik ben best wel blij met mijn huidige huisarts
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 23-07-2018, 08:41
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Verhuizen met dertig graden, wie heeft dat ook alweer bedacht?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 23-07-2018, 08:50
Verwijderd
Citaat:
Ik ben best wel blij met mijn huidige huisarts
Ik ook! Maar ik ken verhalen van huisartsen die de kleuterschool niet af hadden mogen maken, als je het aan mij vraagt.

Verhuis ze vandaag!
Oud 23-07-2018, 08:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Een huisarts lacht niemand uit.
Ik ken helaas net ff te veel verhalen van huisartsen die patiënten niet serieus nemen. De huisarts die mijn moeder en ik hadden toen ik twee was, was ook echt een eikel.
Mijn huidige huisarts is echt een hele fijne vrouw
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-07-2018, 10:10
Verwijderd
Ik ben ook heeeel tevreden over mijn huisarts nu.
Oud 23-07-2018, 10:15
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Aangezien ik zelf ervaring heb met een hork van een huisarts en ik mijn vriendin 100% vertrouw, geloof ik dat dit echt gebeurd is.
Ik kan er alleen met m'n hoofd niet bij dat wanneer iemand met een geschiedenis van mentale issues zegt dat het niet goed gaat en weer medicijnen nodig heeft, dat de reactie dan is 'lol, je stelt je aan'.
Maar we hebben nu allebei dezelfde huisarts en die is lief, dus ik sleur haar mee. M'n vriendin is gegaan van chubby naar een hoopje botten, ze huilt constant en ze slaapt niet meer, dus hoe de fuck kan iemand zeggen dat ze zich aanstelt?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 23-07-2018, 10:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Mijn oma zit bij een andere huisarts, maar mocht ook altijd bij mijn huisarts langskomen als ze wilde praten over alles rondom het ziek worden en overlijden van mama. Omdat zij natuurlijk alles al wist en vaak bij ons thuis is geweest, en oma's eigen huisarts niet. Vondwel heel netjes en lief.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-07-2018, 10:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Aangezien ik zelf ervaring heb met een hork van een huisarts en ik mijn vriendin 100% vertrouw, geloof ik dat dit echt gebeurd is.
Ik kan er alleen met m'n hoofd niet bij dat wanneer iemand met een geschiedenis van mentale issues zegt dat het niet goed gaat en weer medicijnen nodig heeft, dat de reactie dan is 'lol, je stelt je aan'.
Maar we hebben nu allebei dezelfde huisarts en die is lief, dus ik sleur haar mee. M'n vriendin is gegaan van chubby naar een hoopje botten, ze huilt constant en ze slaapt niet meer, dus hoe de fuck kan iemand zeggen dat ze zich aanstelt?
Wat slecht van die huisarts
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-07-2018, 11:51
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Een huisarts lacht niemand uit.
Hopelijk niet, maar je hebt er slechte tussen zitten.

Citaat:
Ik ben best wel blij met mijn huidige huisarts
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 23-07-2018, 13:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn toffe huisarts is met pensioen. Ik ben één keer bij de nieuwe geweest maar heb nog niet echt een mening maar gelukkig is de toffe assistente mee naar de nieuwe praktijk
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-07-2018, 14:04
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Wij hebben ook een paar berucht slechte huisartsen hier in de buurt.

Heb zelf gelukkig wel een fijne.
Is ook wel eens anders geweest. Raarste was eentje die o.a. me met z'n linker hand begroette terwijl z'n rechter hand niks mankeerde (die kreeg ik toen ik wegging)
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 23-07-2018, 14:07
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Als dat het raarste is denk ik dat je niet mag klagen. Misschien was die gewoon linkshandig? Vind het alleszins raar om dat te vermelden als raar
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 23-07-2018, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Als dat het raarste is denk ik dat je niet mag klagen. Misschien was die gewoon linkshandig? Vind het alleszins raar om dat te vermelden als raar
Ik ken genoeg linkshandigen en die geven gewoon rechts een hand.
Maar ik ben het met je eens, als dat het raarste is.
Oud 23-07-2018, 20:03
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Als dat het raarste is denk ik dat je niet mag klagen. Misschien was die gewoon linkshandig? Vind het alleszins raar om dat te vermelden als raar
Nee hij was ook nogal hufterig over iets dat jullie geen zak aangaat
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 23-07-2018, 20:45
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik heb echt zo een zin in wat fijne goa trance en kapot gaan op een festivalweide
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 23-07-2018, 20:48
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ik heb echt zo een zin in wat fijne goa trance en kapot gaan op een festivalweide
Ik ook! Ik ben nu al aan het nadenken over met wie ik volgend jaar naar Dour kan Dat festival heeft toch wel wat indruk op me gemaakt
Oud 23-07-2018, 20:54
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Een vriendin die wel kan feesten heeft een beetje smetvrees en ze wil enkel niet naar Dour omdat ze dat festival zo smerig vindt. Maar ik heb nog een jaar om haar te overtuigen dat ze dat wel aan kan
Oud 23-07-2018, 20:56
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik ook! Ik ben nu al aan het nadenken over met wie ik volgend jaar naar Dour kan Dat festival heeft toch wel wat indruk op me gemaakt
Ik hoor van B. en zijn vrienden zo veel goeie dingen dat ik volgend jaar gewoon mee ga
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 23-07-2018, 20:57
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Moet je zeker doen.
Oud 23-07-2018, 21:00
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Tomorrowland is een luxefestival als ze zoiets zoekt.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 23-07-2018, 21:01
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Dat wil ik ook nog eens doen, maar dat is een behoorlijk prijzig festival
Oud 23-07-2018, 21:29
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Een vriendin die wel kan feesten heeft een beetje smetvrees en ze wil enkel niet naar Dour omdat ze dat festival zo smerig vindt. Maar ik heb nog een jaar om haar te overtuigen dat ze dat wel aan kan
Daar hebben ze nou van die antibacteriële handgel voor uitgevonden. Of billendoekjes. Of allebei!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 23-07-2018, 21:44
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Dat zei ik ook al, maar dat vindt ze niet goed genoeg
Oud 23-07-2018, 22:17
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ijskoude douches zijn echt onmisbaar voor mij nu
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 24-07-2018, 08:56
Verwijderd
Ik ging te voet naar de winkel en kan nu dus een zwembad vullen met mijn eigen zweet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22.