Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2004, 11:57
kevertje84
Avatar van kevertje84
kevertje84 is offline
Ik weet niet of ik voor dit probleem op het juist adres ben, maar dat merk ik vanzelf wel.
Ik heb een 'probleem'. Ik ken genoeg mensen van school, sport etc en daar ga ik gewoon gezellie mee om, maar mijn probleem is dat ik geen echte vrienden heb.
Wat ik onder een echte vriend(in) versta is dat je er gewoon bent voor elkaar, je alles kunt delen zonder dat het achter je rug om verder geluld wordt en dat je samen leuke dingen doet en zow.
Zo'n iemand ben ik dus nog nooit tegen gekomen. Ik weet niet of dat aan mij ligt of dat het gewoon het lot is of zow.

Het komt er dus op neer dat ik wel behoefte heb aan een echte vriend(in). Ik heb wel een relatie, dus contactgestoord ben ik, volgens mij, niet, maar ik wil ook wel eens met andere mensen over persoonlijke dingen praten dan alleen met mijn vriend.

Zijn er meer mensen die ditzelfde probleem kennen, of ligt het echt aan mij???
__________________
duzzz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2004, 11:59
Verwijderd
>>> L&R

Je hebt een vriendin, dat belemmerd vaak genoeg vriendschappen, aan de andere kant moeten je vrienden dat ook maar accepteren
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 12:01
kevertje84
Avatar van kevertje84
kevertje84 is offline
Citaat:
Ridder schreef op 16-08-2004 @ 12:59 :
>>> L&R

Je hebt een vriendin, dat belemmerd vaak genoeg vriendschappen, aan de andere kant moeten je vrienden dat ook maar accepteren
ben gewoon hetero hoor , maar dat hoeft er toch niet toe te doen of ik al een relatie heb of nie
__________________
duzzz
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 12:30
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Als je een seksrelatie met een man hebt (wat ik hieruit opmaak, omdat ik er niet veel meer van kan maken) kan ik me voorstellen dat sommige mensen daar raar van opkijken....
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 12:47
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Een tijd geleden dacht ik hetzelfde maar toen ik wat beter rondkeek merkte ik dat ik meerdere echte vrineden heb alleen dat ook zij een leven hebben en ik niet altijd even veeleisend moet zijn.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 12:48
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
kevertje84 schreef op 16-08-2004 @ 12:57 :
Ik weet niet of ik voor dit probleem op het juist adres ben, maar dat merk ik vanzelf wel.
Ik heb een 'probleem'. Ik ken genoeg mensen van school, sport etc en daar ga ik gewoon gezellie mee om, maar mijn probleem is dat ik geen echte vrienden heb.
Wat ik onder een echte vriend(in) versta is dat je er gewoon bent voor elkaar, je alles kunt delen zonder dat het achter je rug om verder geluld wordt en dat je samen leuke dingen doet en zow.
Zo'n iemand ben ik dus nog nooit tegen gekomen. Ik weet niet of dat aan mij ligt of dat het gewoon het lot is of zow.

Het komt er dus op neer dat ik wel behoefte heb aan een echte vriend(in). Ik heb wel een relatie, dus contactgestoord ben ik, volgens mij, niet, maar ik wil ook wel eens met andere mensen over persoonlijke dingen praten dan alleen met mijn vriend.

Zijn er meer mensen die ditzelfde probleem kennen, of ligt het echt aan mij???
Echte vrienden heb je maar weinig, althans zoals jij beschrijft hoie je ze wil
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 13:22
kevertje84
Avatar van kevertje84
kevertje84 is offline
ff voor de duidelijkheid, ik ben vrouw...
__________________
duzzz
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 13:25
kevertje84
Avatar van kevertje84
kevertje84 is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 16-08-2004 @ 13:47 :
Een tijd geleden dacht ik hetzelfde maar toen ik wat beter rondkeek merkte ik dat ik meerdere echte vrineden heb alleen dat ook zij een leven hebben en ik niet altijd even veeleisend moet zijn.
maar zo heel erg veeleisend ben ik volgens mij nie... maar het is toch wel normaal dat echte vrienden niet de hele tijd roddelen en zow (of heb ik een heel verkeerde kijk op de wereld)...
__________________
duzzz
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 13:27
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
kevertje84 schreef op 16-08-2004 @ 14:25 :
maar zo heel erg veeleisend ben ik volgens mij nie... maar het is toch wel normaal dat echte vrienden niet de hele tijd roddelen en zow (of heb ik een heel verkeerde kijk op de wereld)...
zoals ik al zei, zulke vrienden, die je echt kan vertrouwen enzo, heb je maar weinig
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 13:33
hippiemeisje
hippiemeisje is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 16-08-2004 @ 14:27 :
zoals ik al zei, zulke vrienden, die je echt kan vertrouwen enzo, heb je maar weinig
jij hebt ze wienig, kevertje 84 heeft ze niet daar zit nogal een verschil in
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 13:37
herbalpower
Avatar van herbalpower
herbalpower is offline
Heb je op de basisschool of op de middelbare school geen vrienden gemaakt? Of heb je van je 13 tot je 19 een vriendje gehad en geen tijd voor je vriendinnen.

Ik heb acht echte vrienden samen op de basisschool gezeten, bijna allemaal op dezelfde middelbare, op de zelfde voetbalclub, zelfde werkgever C1000 vakkevullen. Nu studeren we allemaal wel aan verschillende opleidingen maar we zien elkaar zeker vier keer in de week. En de vrienden gaan voor de vriendin want vrienden heb je voor de rest van je leven.
__________________
ik zit op dit forum met de intentie een bekende nederlander te worden
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 13:40
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
herbalpower schreef op 16-08-2004 @ 14:37 :
Of heb je van je 13 tot je 19 een vriendje gehad en geen tijd voor je vriendinnen.
hahahahahaaaa.... echt, iedereen die zich door bovenstaande quote aangesproken voelt kan maar het beste snel weer een vriendje gaan zoeken, want anders ben je echt verloren.

besides: er wonen geen leuke mensen in doorwerth
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 13:47
herbalpower
Avatar van herbalpower
herbalpower is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 16-08-2004 @ 14:40 :
hahahahahaaaa.... echt, iedereen die zich door bovenstaande quote aangesproken voelt kan maar het beste snel weer een vriendje gaan zoeken, want anders ben je echt verloren.

besides: er wonen geen leuke mensen in doorwerth
Ik bedoel eigenlijk dat veel meiden die ik ken zeuren dat ze geen echte vriendinnen hebben. Maar dat komt vaak omdat ze hun vriendje op de eerste plaats zetten en de vriendinnen verwaarlozen. Als het uit is met die jongen komen ze erachter dat ze geen vriendinnen hebben.
__________________
ik zit op dit forum met de intentie een bekende nederlander te worden
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 14:24
Verwijderd
Liefde en relatie idd.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 14:33
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
gewone vrienden kun je krijgen omdat je dezelfde sport leuk vindt, of omdat je leuke opmerking kan maken. Dat interesseert een echte vriend(in) niet. Een echte vriend(in) kom je per ongeluk tegen en sluiten aan op je persoonlijkheid, sommige mensen stellen minder eisen aan echte vrienden en hebben zo meer vrienden. Ik heb er zelf ook maar 3 ofzo...
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 14:37
farai
Avatar van farai
farai is offline
echte vrienden heb ik op het moment ook niet. Maar er zijn mensen waar ik supergoed mee kan babbelen via chat, dus ik heb voorlopig niet zo'n behoefte aan superclose vriendschappen.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 18:18
ythguaN
Avatar van ythguaN
ythguaN is offline
Ik heb ook maar 3 uberfreunden ik ken ze al vanaf mijn 2e en mijn 4e en ik ga daar nog dagelijks/wekenlijks mee om. Daarna heb ik tog een hele grote groep aan gewone vrienden (mssn wel 20 à 25 die ik dan ken via voetbal, school, buurt enz).

Maar om dus echte vrienden te krijgen. tsja ik weet niet of dat zo nu snel zou kunnen, omdat je na elkaar moet groeien.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 19:45
Joke01
Avatar van Joke01
Joke01 is offline
ik heb 1 vriend (geen relatie) die ik alles kan vertellen en dan nog 2 meiden die ik via internet ken en ook veel vertel. Verder heb ik ook geen vrienden die ik alles (lees: problemen enzo) vertel, ik denk dat die ook best zeldzaam zijn. Tot een jaar of 2 geleden had ik ook niemand waaraan ik veel vertelde
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-08-2004, 19:58
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
ik herken het probleem echt suuuupergoed...ik heb het er zelfs heel moeilijk mee om aan iemand te vertellen over mn emoties enzo..en heb ook nood aan echte vrienden ..maar die heb ik niet...vind het heel kut eigenlijk ( en vind sommige reacties ook stom hier)
maarja
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 20:12
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
een mens heeft maar 4 a 5 echte vrienden in hun leven en in princpe niet tegelijk.
Ik heb ook geen vrienden waar ik echt goede gesprekken mee heb of problemen mee deel, al lijkt er ergens wel zo'n vriendschap te ontstaan, maar of dat ook echt zo zal zijn wordt afwachten. Ik ben er ook ontzettend blij om dat die ontwikkeling er nu is hoor! Ik heb nooit 'echte' vrienden gehad. Het is altijd oppervlakkig lullen gebleven...
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 22:34
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 16-08-2004 @ 14:51 :
bij vrouwen is dat sowieso al minder dan bij mannen. Denk ik...
Wat, échte vrienden? Ik merk in mijn omgeving juist dat jongens vaak lossere contacten hebben en meiden de iets dieper gaande vriendschappen... maar dat verschilt ook per persoon.

Als je echte vriendschappen wilt met mensen, zul je meer met die mensen samen moeten doen - veel zelfs. Veel praten. Veel zien, zonder je vriend erbij.
Tja, ik weet eigenlijk niet hoe je vrienden maakt? Bij mij groeit dat eigenlijk gewoon altijd vanzelf...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 22:49
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
hmmja
ik heb ooit een allerbeste vriendin gehad waar ik alles voor deed.
heeft meer dan 8 jaar geduurt tot haar vriend die ze sinds 2,5 jaar had "ineens" ( nou ja voor mij ineens) haar voor de keuze stelde je verbreekt alle contact ( met mij dus ) of ik maak het uit.

en toen kreeg ik dus een telefoontje met het verzoek om op te sodemieteren. ( nou ja eerlijk is eerlijk ze was wel gewoon aardig maar da's wel waar het op neer kwam )
kan me dat losse contact van jongens dus erg goed voorstellen .. echte vrienden met een meisje ? .. ik weet niet of ik daar nog in trap.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 10:02
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
herbalpower schreef op 16-08-2004 @ 14:47 :
Ik bedoel eigenlijk dat veel meiden die ik ken zeuren dat ze geen echte vriendinnen hebben. Maar dat komt vaak omdat ze hun vriendje op de eerste plaats zetten en de vriendinnen verwaarlozen. Als het uit is met die jongen komen ze erachter dat ze geen vriendinnen hebben.
net goed, eigen schuld dikke bult...

van die meisjes die altijd binnen een maandje of twee weer een nieuw vriendje hebben.... en dat is maar goed ook.

ik hoef ze niet, die afhankelijke meisjes zonder enige eigen identiteit
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 10:29
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
herbalpower schreef op 16-08-2004 @ 14:37 :
En de vrienden gaan voor de vriendin want vrienden heb je voor de rest van je leven.
Dat geldt misschien voor jou, niet voor mij. Ik heb net zoals kevertje geen echte vrienden. Wel gewoon kennissen; klasgenoten en collega's enzo. Mensen waarvan ik weet dat ik ze niet voor de rest van m;n leven heb. Mijn vriend heb ik echter wel nog voor een hele lange tijd, hij is de enige waar ik echt mezelf bij kan zijn, de enige die er echt voor me is.

Kevertje, ik heb precies hetzelfde als jij. Ik weet niet wat ik fout doe, ik ben gewoon sociaal bezig (werken, uitgaan, school) maar die echte vriendin mis ik al zo lang... Ik voel mezelf daar erg eenzaam door, ondanks m;n vriend.

Als je wilt kun je een berichtje sturen
__________________
没有什么不能够面对!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 10:34
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
herbalpower schreef op 16-08-2004 @ 14:37 :
En de vrienden gaan voor de vriendin want vrienden heb je voor de rest van je leven.
naja dat slaat ook nergens op
die redenering hoeft dus echt niet waar te zijn he
jij bekijkt het wel zo een beetje van 1 kant
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2004, 10:35
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
blurred schreef op 17-08-2004 @ 11:29 :
Mijn vriend heb ik echter wel nog voor een hele lange tijd
DENK JE
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 10:37
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
vrienden staan hoe dan ook altijd bovenaan (wat niet wil zeggen dat ik daardoor mn vriendin zou verwaarlozen, ik snap niet dat het bij sommige mensen niet samen kan gaan, maargoed.... dat ligt blijkbaar aan hun dan)

vrouwen bedriegen je toch wel vroeger of later, dan kan je maar beter vrienden hebben waar je bij terecht kan.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 10:42
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Raven schreef op 16-08-2004 @ 23:49 :
hmmja
ik heb ooit een allerbeste vriendin gehad waar ik alles voor deed.
heeft meer dan 8 jaar geduurt tot haar vriend die ze sinds 2,5 jaar had "ineens" ( nou ja voor mij ineens) haar voor de keuze stelde je verbreekt alle contact ( met mij dus ) of ik maak het uit.

en toen kreeg ik dus een telefoontje met het verzoek om op te sodemieteren. ( nou ja eerlijk is eerlijk ze was wel gewoon aardig maar da's wel waar het op neer kwam )
kan me dat losse contact van jongens dus erg goed voorstellen .. echte vrienden met een meisje ? .. ik weet niet of ik daar nog in trap.
hey dat ken ik
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 10:49
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Raven schreef op 16-08-2004 @ 23:49 :
hmmja
ik heb ooit een allerbeste vriendin gehad waar ik alles voor deed.
heeft meer dan 8 jaar geduurt tot haar vriend die ze sinds 2,5 jaar had "ineens" ( nou ja voor mij ineens) haar voor de keuze stelde je verbreekt alle contact ( met mij dus ) of ik maak het uit.

en toen kreeg ik dus een telefoontje met het verzoek om op te sodemieteren. ( nou ja eerlijk is eerlijk ze was wel gewoon aardig maar da's wel waar het op neer kwam )
kan me dat losse contact van jongens dus erg goed voorstellen .. echte vrienden met een meisje ? .. ik weet niet of ik daar nog in trap.
als ik dat meisje was had ik die blijkbaar jaloerse vriend dus echt wel gedumpt. grote uberloser.

hun relatie deugde zowiezo niet

1. hij was jaloers
2. blijkbaar omdat hij haar niet vertrouwde
3. zij misschien ook echt niet alleen maar voor hem voelde

zo lek als een mandje dus.

sorry Raven (ps mooie nickname )
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 11:10
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 17-08-2004 @ 11:35 :
DENK JE
Waar slaat dat nou weer op?! Wat denk jij te weten van mijn situatie? Je hebt echt geen idee wat je zegt.... Ik denk zo dat ik wel beter weet dan jij hoe het zit met mijn relatie...
__________________
没有什么不能够面对!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 11:30
Verwijderd
Citaat:
herbalpower schreef op 16-08-2004 @ 14:37 :
En de vrienden gaan voor de vriendin want vrienden heb je voor de rest van je leven.
Ow? Er is tot nog toe geen enkele vriend(in) geweest waar ik een betere band mee had dan met mijn man en hij is degene die er altijd voor me is. Ik ga er eerder vanuit dat HIJ er voor de rest van mijn leven is dan dat andere mensen dat zullen zijn. Misschien moet je voor je zelf praten ipv voor anderen.

@kevertje84: irl ben ik zo iemand ook nog nooit tegengekomen. Ik heb ook een relatie en hij is ook mijn beste vriend, dus ik ken iig één iemand die wel zo is. Ik ken ook nog wel mensen via inet, die ik ook wel eens irl zie...maar ik denk dat een dergelijke relatie toch altijd anders verloopt dan wanneer je elkaar irl ontmoet/kent, vaak ziet en ook anderen uit elkaars omgeving echt kent ed.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 11:58
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 17-08-2004 @ 11:37 :


vrouwen bedriegen je toch wel vroeger of later, dan kan je maar beter vrienden hebben waar je bij terecht kan.
naja alsof je vrienden je nooit kunnen belazeren
wat ben jij kortzichtig zeg
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 11:59
Verwijderd
Citaat:
pyres schreef op 17-08-2004 @ 12:58 :
naja alsof je vrienden je nooit kunnen belazeren
Nee, want mannen zijn altijd betrouwbaar en eerlijk, enz...

Erg overtuigd van de 'goedheid' van zijn eigen geslacht.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 12:18
Verwijderd
Citaat:
blurred schreef op 17-08-2004 @ 12:10 :
Waar slaat dat nou weer op?! Wat denk jij te weten van mijn situatie? Je hebt echt geen idee wat je zegt.... Ik denk zo dat ik wel beter weet dan jij hoe het zit met mijn relatie...
Dat wil niet zeggen dat het niet uitkan... of dat je gaat trouwen en vervolgens gaat scheiden... hoe goed jij je 'situatie' ook kent.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 12:18
Verwijderd
Misschien was het een retorische vraag, maar ik geef toch antwoord. Misschien kun je iets anders zoeken om te doen? Muziekles, koor, een tekencursus ofzo? Sommige patientenverenigingen hebben ook speciale dagen/weekenden om mensen te ontmoeten die in dezelfde situatie zitten, hun leven is waarschijnlijk gedeeltelijk wel gelijk aan jouw leven, misschien is zo iets iets.

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 11:24.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 17-08-2004 @ 13:18 :
Misschien was het een retorische vraag, maar ik geef toch antwoord. Misschien kun je iets anders zoeken om te doen? Muziekles, koor, een tekencursus ofzo? Sommige patientenverenigingen hebben ook speciale dagen/weekenden om mensen te ontmoeten die in dezelfde situatie zitten, hun leven is waarschijnlijk gedeeltelijk wel gelijk aan jouw leven, misschien is zo iets iets.
En forummeetingen.. vreemd genoeg heb ik ook nog een vriend (geen vriendJE) overgehouden aan dit forum En privémeetingen, dan.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-08-2004, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 17-08-2004 @ 13:18 :
Dat wil niet zeggen dat het niet uitkan... of dat je gaat trouwen en vervolgens gaat scheiden... hoe goed jij je 'situatie' ook kent.
Tuurlijk kan dat, maar om daar nou vooraf al maar vast van uit te gaan...? En als of het zoveel anders is dan normale vriendschap (dat kan immers ook over gaan)?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 17-08-2004 @ 13:19 :
Tuurlijk kan dat, maar om daar nou vooraf al maar vast van uit te gaan...? En als of het zoveel anders is dan normale vriendschap (dat kan immers ook over gaan)?
Dat is waar. In feite gaan de meeste vriendschappen ook over, hoewel ze (iig op de scholieren leeftijd) vaak langduriger zijn dan de verkeringen.
Nou heb ik goede hoop dat ik deze vriendinnen niet kwijtraak...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 12:32
Verwijderd
Iets met trommelen, daarbij heb je niet veel fijne motoriek nodig? En zingen kun je leren. Verven? Of met je voeten tekenen.


Al die mensen zijn niet 'jouw soort'? D'r zullen er vast wel meer rondlopen die zo denken als jij, maar misschien gaan die ook wel niet naar dat soort dingen om wat jij zegt.

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 11:25.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 12:47
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Morgan schreef op 17-08-2004 @ 13:18 :
Dat wil niet zeggen dat het niet uitkan... of dat je gaat trouwen en vervolgens gaat scheiden... hoe goed jij je 'situatie' ook kent.
Dat bedoel ik ook helemaal niet. Ik weet heus wel dat niet altijd alles voor eeuwig is, en dat er nog heel veel kan veranderen. Ik bedoel alleen te zeggen dat het gewoon niet waar is dat vriendschappen altijd langer duren dan relaties. Mijn vriend is trouwens ook gelijk mijn beste vriend, ik heb dus meerdere dingen in één persoon gevonden. Dat bevordert de buur van de relatie ook wel...
__________________
没有什么不能够面对!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 13:05
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 17-08-2004 @ 12:30 :
Ow? Er is tot nog toe geen enkele vriend(in) geweest waar ik een betere band mee had dan met mijn man en hij is degene die er altijd voor me is. Ik ga er eerder vanuit dat HIJ er voor de rest van mijn leven is dan dat andere mensen dat zullen zijn. Misschien moet je voor je zelf praten ipv voor anderen.

@kevertje84: irl ben ik zo iemand ook nog nooit tegengekomen. Ik heb ook een relatie en hij is ook mijn beste vriend, dus ik ken iig één iemand die wel zo is. Ik ken ook nog wel mensen via inet, die ik ook wel eens irl zie...maar ik denk dat een dergelijke relatie toch altijd anders verloopt dan wanneer je elkaar irl ontmoet/kent, vaak ziet en ook anderen uit elkaars omgeving echt kent ed.
en hoe voelt het nu om dat te kunnen zeggen
* knuffel*
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 13:14
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 17-08-2004 @ 11:49 :
als ik dat meisje was had ik die blijkbaar jaloerse vriend dus echt wel gedumpt. grote uberloser.

hun relatie deugde zowiezo niet

1. hij was jaloers
2. blijkbaar omdat hij haar niet vertrouwde
3. zij misschien ook echt niet alleen maar voor hem voelde

zo lek als een mandje dus.

sorry Raven (ps mooie nickname )
vind het ook behoorlijk gemeen ja.
ik heb natuurlijk nog wel geprobeert om iets te redden maar ja dat werkt dan niet.
't idiote is dat ze in die 8 jaar 3 vriendjes versleten heeft en 't is daar nooit een probleem geweest
maarja ..
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 13:27
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 16-08-2004 @ 21:12 :
een mens heeft maar 4 a 5 echte vrienden in hun leven en in princpe niet tegelijk.
Waar baseer je dat op?
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 13:30
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Ik moet zeggen dat ik dus ook geen echte vrienden heb, maar wel veel plezier heb bij mijn PJO.
Waarschijnlijk wel voornamelijk omdat ik er ook wel behoorlijk actief ben, ik zou niet weten hoe het er zou zijn als je alleen zo af en toe naar een activiteit komt...
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Raven schreef op 17-08-2004 @ 14:05 :
en hoe voelt het nu om dat te kunnen zeggen
* knuffel*
Offtopic: Doet dat er hier iets toe?

@Sade: Er zullen ongetwijfeld onderzoeken gedaan zijn waar iets dergelijks uit naar voren is gekomen. Het gaat daarbij natuurlijk wel altijd om gemiddeldes ed.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 13:36
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Raven schreef op 17-08-2004 @ 14:14 :
vind het ook behoorlijk gemeen ja.
ik heb natuurlijk nog wel geprobeert om iets te redden maar ja dat werkt dan niet.
't idiote is dat ze in die 8 jaar 3 vriendjes versleten heeft en 't is daar nooit een probleem geweest
maarja ..
misschien gaat dit ook wel weer uit (is niet te hopen hoor.. maar like I said, er is wel een aardige probability) en dan komt ze hopelijk met spijt terug

Citaat:
pyres schreef op 17-08-2004 @ 12:58 :
naja alsof je vrienden je nooit kunnen belazeren
wat ben jij kortzichtig zeg
*dat is NIET wat er staat

Citaat:
Leonoor schreef op 17-08-2004 @ 12:59 :
Nee, want mannen zijn altijd betrouwbaar en eerlijk, enz...

Erg overtuigd van de 'goedheid' van zijn eigen geslacht.
(zie boven*)
bovendien: nee ik weet dat de meeste jongens net zou fout zijn als meisjes, alleen met jongens (en meisjes overigens ook, misschien zelfs wel meer) die ik gewoon als vriend heb heb ik allerlei dingen "in common" terwijl een relatie vaak gebaseerd is op vooral hmm liefde, aantrekkingskracht, misschien sex, gezelschap.

Die dingen zijn veel kwetsbaarder en oncontroleerbaar-der (yo lekker Nederlands ) dan die dingen die je met vrienden "in common" hebt.

ps: ik ken ook bar weinig meisjes die echt hmm interessante dingen doen en zelfde interesses hebben (>> architectuur @ Roxane, design, muziek, dj/vj/promoting, feestjes, politiek, gaming&entertainment, psychologie, wetenschap).. maar misschien zijn dat ook typische jongensdingen
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 13:40
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 17-08-2004 @ 14:30 :
@Sade: Er zullen ongetwijfeld onderzoeken gedaan zijn waar iets dergelijks uit naar voren is gekomen. Het gaat daarbij natuurlijk wel altijd om gemiddeldes ed.
Ja, dat zal vast wel Toch vind ik het zo makkelijk om te zeggen van: je zult maar zoveel vrienden in je leven hebben, en niet allemaal tegelijk, alleen maar omdat dat uit onderzoek is gebleken. Zeker als je, zoals Charlottetje, je zelf zegt dat je nooit echte vrienden hebt gehad.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 13:40
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
blurred schreef op 17-08-2004 @ 12:10 :
Waar slaat dat nou weer op?! Wat denk jij te weten van mijn situatie? Je hebt echt geen idee wat je zegt.... Ik denk zo dat ik wel beter weet dan jij hoe het zit met mijn relatie...
ik weet niets van JOU situatie;

ik wijs je enkel op het feit dat relaties NOOIT voorspelbaar zijn en dat het toch, ongeacht hoe goed het ook gaat, misschien wel plotseling om een onvoorziene reden uit kan gaan.

maar, joh trek je lekker niks aan van mij, ik weet ook niet waarom ik dit zeg; maar please: ga niet lopen huilen als het toch ineens uitgaat en je hebt geen vrienden
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Skyrise schreef op 17-08-2004 @ 14:36 :
*tekst*
Een goede relatie is, naar mijn mening, voor een (heel groot) deel ook gebaseerd op vriendschap. Relaties die alleen maar gebaseerd zijn op de dingen die jij noemt, die houden denk ik idd vaak niet lang stand: die dingen kun je vaak in veel mensen vinden. (Ligt er wel aan wat je precies onder 'liefde' en 'aantrekkingskracht' verstaat.) Die dingen zijn kwetsbaarder, maar in combinatie met vriendschap zorgt het er denk ik juist voor dat het iets langer stand houdt dan wat dan ook.

En als reactie op je 'ps', dan ken je of weinig meisjes of de verkeerde, ik ken er zat die van bepaalde dingen die jij omschrijft houden (en ook zat jongens waarbij dat niet het geval is ). Al zijn die dingen wel erg persoonlijk en zullen er waarschijnlijk weinig mensen zijn die exact al die dingen ook interessant vinden.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 13:42
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 17-08-2004 @ 12:59 :
Nee, want mannen zijn altijd betrouwbaar en eerlijk, enz...

Erg overtuigd van de 'goedheid' van zijn eigen geslacht.
precies
typisch vind je niet
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Het GROTE Paddoverhaal.
De(OOG)Directie
20 03-08-2002 15:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49.