Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2010, 06:42
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Naar aanleiding van dit topic, hier een serieuze poging om de leuke dateblunders te posten.

Post hier je leukste/genantste/grappigste/domste/etc acties op liefdesgebied
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2010, 11:14
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
TS start?

Oh, ik heb eens op een zaterdagavond in volkomen nuchtere (echt waar!) toestand aan iemand (die niet zo nuchter was) gevraagd of hij zijn muts zelf gebreid had. Eh, right. Overigens werd dat een jaar later door zijn vrienden op een verjaardag aangehaald waar ik ook bij was. Hm.

En eigenlijk was hij best leuk... Oh well.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2010, 12:44
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Op een festival een aantal jaren terug liepen mijn vriend en ex naast elkaar. Het zijn allebei jongens van bijna 2 meter en hadden toen nog allebei lang haar. Ik kwam van achter en greep de verkeerde kont
Met citaat reageren
Oud 01-07-2010, 12:52
Verwijderd
Oh het ergst vond ik toen het uit was met mijn eerste ex (de grote liefde ) en ik een volkomen ellendige nacht had op een feestje waarbij ik eerst heel hard geprobeerd heb een (gewone) vriend van een vriendin van mij te versieren voor rebound maar hij me beleefd uit de weg ging danwel heel hard vluchtte en ik vervolgens maar een redactielid van een studentenblad ging versieren, wel met succes. Oh en ik heb ook nog jankend in een hoekje gezeten en teveel gedronken, natuurlijk. Wat een hél was die nacht. Volgens mij heb ik 's nachts om 4 uur ook nog jankend Qimm opgebeld, "Ik heb met iemand anders gezoend ".
Maar die wegvluchtende jongen is nu dus wel mijn vriendje

Ik heb me sowieso trouwens iets te vaak misdragen, al dan niet in combi met alcohol, door te makkelijk in te gaan op jongens die mij gingen zoenen. Dan vond ik het ook zo zielig om niet mee te doen Of ik vond het gewoon leuk voor een avondje maar verder niet. Lekker lullig als je ze dan vervolgens weer moet afwimpelen, oei. Per ongeluk nog best wat jongensharten gebroken op die manier...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2010, 14:10
Megan Cleo
Avatar van Megan Cleo
Megan Cleo is offline
^Qimm? Wat een geweldige naam!

ik heb de algemene blunders allemaal wel een keer meegemaakt,
smsje naar verkeerde persoon sturen. (sms naar beste vriendin dat Tristan (mijn vriendje)
zo lief was enzo, heb ik naar mijn ex gestuurd, SHIIIIIIHIIIIT!)
en in Engeland ben ik een keer perongeluk terwijl ik aan het kloten was met
mijn crush het zwembad ingekukkeld. (typscische Amerikaanse blunder xDDD)
maar hij kwam er wel bij, uiteindelijk niets geworden maar was leuke avond.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2010, 15:49
Verwijderd
Citaat:
^Qimm? Wat een geweldige naam!
Qimm naamzoek dan maar

We waren met zijn allen in een jeugdherberg, met een orkest op toernee. Mijn ex speelde ook in dat orkest.

Met mijn zatte hersens ben ik toen in het verkeerde bed gestapt.

Geen goed begin van het toernee, met twee razende krijsende meiden om me heen, terwijl alles om me heen draaide van de drank.

En al helemaal geen goed begin van een prille relatie
Met citaat reageren
Oud 01-07-2010, 16:14
wup
wup is offline
Ik vind blunders helemaal niet zo leuk . Ergste idd met mn zatte kop denken dat iemand me wel leuk vindt en me daarna komt vragen wat ik toch van hem wil... oops.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 14:18
Guinie
Guinie is offline
Ik loop mensen, waaronder m'n vriendje en m'n beste vriendin, soms gewoon voorbij. Maar dan zit ik met m'n gedachten heel ergens anders en komt de ander me achterna gerend

Ik heb vast nog wel andere domme acties gehad, maar daar kan ik nou even niet opkomen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 10:20
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Vorig jaar was ik met een paar vriendinnen uitgegaan en wij, allemaal 17 waren met een paar anderen die wel oud genoeg waren om daar binnen te zijn. Wij (ik) zaten al een beetje te gluren naar een behoorlijk leuke, blonde jongen in zo'n bankjesstel tegenover ons. Met z'n tweeen probeerden ik en mijn vriendin een plan te maken om hem te benaderen, toen hij door de leeftijdcontrolemeneer genadeloos uit de bar gezet werd.
Later, toen wij ook naar buiten gingen liepen we verder en kwamen hem en zijn vrienden tegen. Oh, oh wat zullen we doen? Mijn vriendin, die aangeschoten was en al een vriendje was riep naar hem, 'Hé jij daar! M'n vriendin vind je leuk!'. De jongen keek niet om, zei 'Oh.'en bleef maar verder lopen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 11:43
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik loop mensen, waaronder m'n vriendje en m'n beste vriendin, soms gewoon voorbij. Maar dan zit ik met m'n gedachten heel ergens anders en komt de ander me achterna gerend

Ik heb vast nog wel andere domme acties gehad, maar daar kan ik nou even niet opkomen.


Mijn vriend liep mij vroeger regelmatig omver omdat hij over me heen keek
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 12:04
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik weet niet of dit onder de categorie liefdes of seksblunders valt, maar afijn.
Ik was 15 en had een vriendje, en ik zat bij hem op schoot.
Vraag ik subtiel aan hem of hij zijn mobiel uit zijn zak kan halen want dat zat niet heel erg lekker, fluisterd ie in mijn oor: Liefje, dat is niet mijn mobiel.
Waarop ik een lachstuip van hier tot tokio kreeg
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 12:57
ZitriN
ZitriN is offline
BIj mijn kersverse vriend langskomen, en daar op een oude klassenfoto zien dat ik met 3 jongens uit die klas had gezoend. Wat overigens absoluut niet mijn klassengemiddelde is.
__________________
En we droomden in gedachten, maar we kwamen altijd thuis.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Oh het ergst vond ik toen het uit was met mijn eerste ex (de grote liefde ) en ik een volkomen ellendige nacht had op een feestje waarbij ik eerst heel hard geprobeerd heb een (gewone) vriend van een vriendin van mij te versieren voor rebound maar hij me beleefd uit de weg ging danwel heel hard vluchtte en ik vervolgens maar een redactielid van een studentenblad ging versieren, wel met succes. Oh en ik heb ook nog jankend in een hoekje gezeten en teveel gedronken, natuurlijk. Wat een hél was die nacht. Volgens mij heb ik 's nachts om 4 uur ook nog jankend Qimm opgebeld, "Ik heb met iemand anders gezoend ".
Maar die wegvluchtende jongen is nu dus wel mijn vriendje

Ik heb me sowieso trouwens iets te vaak misdragen, al dan niet in combi met alcohol, door te makkelijk in te gaan op jongens die mij gingen zoenen. Dan vond ik het ook zo zielig om niet mee te doen Of ik vond het gewoon leuk voor een avondje maar verder niet. Lekker lullig als je ze dan vervolgens weer moet afwimpelen, oei. Per ongeluk nog best wat jongensharten gebroken op die manier...
Ja dit dus een beetje
Verder nooit echt een blunder begaan voor zover ik weet.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 23:32
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Zelf heb ik nooit blunders begaan tijdens daten. Mijn dates begaan altijd de blunders. Voorbeelden zijn: smakkend met kauwgom in het restaurant, het vragen om knusseltjes (kussen en knuffelen tegelijkertijd), vragen naar een kinderwens, smakken tijdens het eten, niet over weg kunnen met vork en mes, het bestellen van zoete witte wijn etc.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2010, 20:16
Kevvaaa
Avatar van Kevvaaa
Kevvaaa is offline
Ah toen ik met me vriendin op straat liep naar een ander meisje knipoogde en tegen een lantaarnpaal opliep... Einde relatie
Met citaat reageren
Oud 13-07-2010, 21:01
Verwijderd
Citaat:
het bestellen van zoete witte wijn etc.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2010, 21:34
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Toen ik dronken in een club liep en iedereen mij een handje gaf, behalve de laatste en die trok zich terug.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2010, 18:30
Juicyfuz
Avatar van Juicyfuz
Juicyfuz is offline
ik kwam met de 1e date die ik met een jongen had
met een oppaskind aanzetten omdat ik bang was om verliefd te worden
en mijn oppaskindje zei op het laatst ''jullie wilde zoenen he?''

Toch ben ik verliefd geworden en we zijn nu anderhalf jaar samen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58.