Oud 18-04-2005, 13:10
Pixxa
Pixxa is offline
Citaat:
Avalon_Mae schreef op 18-04-2005 @ 12:56 :
Ik had het er toevallig in de kroeg nog over met een paar jongens, de ene beweerde dat ik geen 'sex-energie' uitstraalde, en de andere vond van wel. De rest hield wijselijk zijn mond.

Ik denk dat ik meestal als braaf wordt gezien, maar met uitgaan kan ik weleens losgaan.
Maar komt dat alleen door de alcohol of kom je door het 'uitgaan' gwn simpel makkelijker los..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2005, 13:12
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Sketch schreef op 17-04-2005 @ 20:31 :
Kan gebeuren

Ja, dat dacht ik eerst ook, maar bij andere woorden staat er niet bij wat het meervoud is, dus 'de' hoort hier ook bij het enkelvoud.

Oh, zie ook http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/525/

Dus een matras is eigenlijk gewoon een groot kussen...
Mmm, nooit geweten .
Anyhow, 'grote broers':
Er zijn wel een paar meiden voor jullie! Ik heb d'r ook ééntje gevonden!
En de relatie is dan ook gelijk top! Aangezien je goed kan luisteren en praten, iets wat bij menig player minder aanwezig is .
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Avalon_Mae schreef op 18-04-2005 @ 12:56 :
(...)

Ik denk dat ik meestal als braaf wordt gezien, maar met uitgaan kan ik weleens losgaan.
Haha, dat wordt over een ontzettend saaie doos uit m'n klas ook gezegd, door haar vriendinnen, verschrikkelijk.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 14:59
Verwijderd
Mijn vriend zegt altijd dat hij me, toen we nog niets hadden en elkaar slechts oppervlakkig kende, een preuts tutje vond. Achteraf heeft die die mening toch wel bijgesteld

edit:

Citaat:
Als ik uit ga vind ik het wel geweldig om dat vamp achtige uit te stralen Om de jongens echt te verleiden terwijl ik gewoon bezet ben en ze dus niets met me kunnen doen. Ik verleid ze niet individueel ofzo, maar ik kijk gewoon op een speciale manier en dans nogal "opvallend" (groot ofzo, zoiets). Dat geeft me een gevoel van macht zeg maar Dat alle jongens me nakijken en ik ze eigenlijk geen aandacht geef (naja, als ik bekenden tegenkom is dat natuurlijk anders En als een jongen me toevallig een keer aanspreekt, knoop ik wel gewoon een leuk gesprek aan )
dat ook.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 16:14
Madeleine1985
Madeleine1985 is offline
Ik zit er denk ik redelijk tussenin. Vaak als mensen me leren kennen gaan ze ervan uit dat ik wel een beetje vamperig (is dat een woord?) ben. Ik ben spontaan, gezellig en weet dat ik niet de lelijkste ben. Ik loop gewoon zelfverzekerd rond (al ben ik vaak genoeg onzeker, maar dat terzijde)
Met uitgaan zeggen van die lompe eikels weleens tegen hun vriend waar ik dan net mee sta te praten, zoo geile chick hoor Dus blijkbaar straal ik wel iets uit

Maar uiteindelijk val ik op die lieve jongens. Ik ben namelijk zelf veeel liever dan ik dacht Ik doe (bijna) alles voor een jongen, verras hem de hele tijd door en vind knuffelen en friemelen fijn.
Maar ja sex is ook fijn natuurlijk, duh
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 17:00
Fritske1987
Fritske1987 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-04-2005 @ 20:57 :
De Grote Broer, De Beste Vriend, De Praatpaal, De Knuffelbeer... afijn, geef het beestje maar een naam...

Zeggen ze vaak tegen me: "Goh, ik snap niet waarom jij nog geen vriendin hebt. Je bent zo'n leuke jongen; je verdient het echt!"

Dan denk ik altijd: "Ja, doos, hier zit ik toch! Wat houdt je tegen?"
Klinkt bekend
__________________
When you lose something you can't replace
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 17:06
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Ik ben de grote broer
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 18:00
Baka˛
Avatar van Baka˛
Baka˛ is offline
ik word vaak als "knuffelbeer" aangezien, of grote broer...

Ik denk dat 't dan duidelijk is... Bij m'n vriendin kom ik meer over van pure sex
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 16:09
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
Morgan schreef op 15-04-2005 @ 20:42 :
Ligt eraan wie er kijkt, natuurlijk. Ik kan vooral tijdens het uitgaan vrij vamperig doen, helemaal als ik sowieso veel positieve aandacht krijg. Bovendien loop ik van nature met mijn rug recht, schouders naar achteren en kin hoog; dat ziet er al snel arrogant uit. Voeg daarbij mijn (zopas als sexy benoemde) haarzwiep en ik ben een echte vamp

Nou ja, stiekem ben ik heel onzeker... weten zij veel
dat heb ik dus ook!!!

straal heel wat uit qua attitude maar kan zo nu en dan ook best n watje zijn,

mn luvaah daaraantegen is best wel t grote broer type....
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 16:45
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-04-2005 @ 20:57 :
De Grote Broer, De Beste Vriend, De Praatpaal, De Knuffelbeer... afijn, geef het beestje maar een naam...

Zeggen ze vaak tegen me: "Goh, ik snap niet waarom jij nog geen vriendin hebt. Je bent zo'n leuke jongen; je verdient het echt!"

Dan denk ik altijd: "Ja, doos, hier zit ik toch! Wat houdt je tegen?"
hoe herkenbaar...
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 17:41
edinora
Avatar van edinora
edinora is offline
ik straal geen pure seks uit, maar ben ook niet het brave naieve meisje. tussenin dus. jezus, wat is dat eigenlijk moeilijk over jezelf te zeggen.
__________________
mmm skyscraper i love you
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 22:00
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 16-04-2005 @ 21:14 :
Jij misschien wel, of je doet goed alsof Maar die van mij zeker niet. *kijkt zoekend rond* Eh, Qimm, jij-die-niet-verliefd-is-op-mijn-vriendje: vertel 't 'm es?
Bovendien is háár vriendje ook al geen arrogante lul. En die van een andere vriendin van mij ook niet. En daar kijk ik wel objectief naar.
Nee, hij ab-so-luut geen arrogante lul.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01.