Oud 30-03-2005, 18:05
Frankrijk
Avatar van Frankrijk
Frankrijk is offline
wie van jullie hebben examen Frans? Hoe kan je dat het beste voorbereiden?
__________________
Montaigne: ''Que sais-je?''

Laatst gewijzigd op 30-03-2005 om 18:24.
Advertentie
Oud 30-03-2005, 18:06
Verwijderd
Frans 2?
Oud 30-03-2005, 18:06
Frankrijk
Avatar van Frankrijk
Frankrijk is offline
Citaat:
Lisanne schreef op 30-03-2005 @ 18:06 :
Frans 2?
ja
__________________
Montaigne: ''Que sais-je?''
Oud 30-03-2005, 18:08
Verwijderd
Je krijgt dan ook alleen examen Frans als je deel 2 hebt.
Oud 30-03-2005, 18:20
Verwijderd
Dat zijn alleen teksten..

Gewoon veel oefenen, kijken waar je steeds de mist mee in gaat
(Formuleer je niet helder bij open vragen, kies je steeds het antwoord wat er ook dicht bij in de buurt zit, maar het net niet is, of snap je gewoon de ballen van Frans?) en daar dan nog extra op oefenen...
Oud 30-03-2005, 18:25
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Ik heb Frans12. En ik heb eigenlijk nooit echt geoefend met teksten, ben het ook niet echt van plan. Vorig jaar kregen wij altijd tekstentoetsen en had altijd wel een 7 dus dat moet wel goedkomen. Maar je zou wat teksten uit de examenbundel kunnen maken als je wilt oefenen.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 30-03-2005, 18:30
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
het schijnt zelfs zo te zijn dat het bij ons uit luisteren (luistertoets), spreken (mondeling), en schrijven (brief schrijven) bestaat. dat de helft, plus een helft tekst oid. niet dat ik er iets mee te maken heb, maar toch .
Oud 30-03-2005, 18:33
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ikzelf hield ook vooral in m'n achterhoofd: als er een vraag wordt gesteld met een moeilijk woord en een antwoord bevat datzelfde moeilijke woord, dan is dat NIET het antwoord. Uiteraard zijn er uitzonderingen (dus bekijk het wel even), maar over het algemeen probeert men je met dat soort antwoorden in de war te brengen. Ze willen zien dat je kennis hebt van de taal, dus ze testen of je ook synoniemen kan herkennen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 30-03-2005, 19:07
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Zoals gezegd: Oude examens oefenen en kijken wat je zoal fout doet.

Geldt natuurlijk voor alle MVT-examens.
Oud 30-03-2005, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 30-03-2005 @ 18:08 :
Je krijgt dan ook alleen examen Frans als je deel 2 hebt.
Ja, dat bedacht ik me later ook haha. Ach Frans 1 was iig wel heel makkelijk.
Oud 30-03-2005, 19:09
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Lisanne schreef op 30-03-2005 @ 19:07 :
Ja, dat bedacht ik me later ook haha. Ach Frans 1 was iig wel heel makkelijk.
Hehe idd , dat was echt lachuh! 1 van de 4 toetsen ging bijna alleen maar over dingen die me interesseerden, dus die was in te vullen zonder de tekst te lezen. Tja dus 1x een 8.7, en dan maken die andere 3 in eens weinig meer uit
__________________
WOEi !
Oud 30-03-2005, 19:29
Verwijderd
examens maken
boekjes lezen (uit bieb/slegte/frankrijk)
(algmene) woordjes leren die vaak in de vragen/antwoorden zitten
snel woorden op leren zoeken, weten waar je moet zoeken..
gewoon veel bezig zijn met frans...
Oud 30-03-2005, 19:46
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 30-03-2005 @ 18:30 :
het schijnt zelfs zo te zijn dat het bij ons uit luisteren (luistertoets), spreken (mondeling), en schrijven (brief schrijven) bestaat. dat de helft, plus een helft tekst oid. niet dat ik er iets mee te maken heb, maar toch .
die luistertoets, mondeling en brief zijn je schoolexamencijfer. dit cijfer telt 50% ten opzichte van de teksten, wat je centraalexamencijfer wordt. je schoolexamen doe je het hele laatste jaar, verdeeld over drie proefwerkweken en de teksten doe je in één keer, op je centraal examen dus.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 30-03-2005, 20:08
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Lezen, lezen, en nog eens lezen...
Oefen een aantal oudere examens, leer veel woordjes, vaste zinnetjes die in vragen op het examen gebruikt kunnen worden leren, lees boeken, kijk is naar de franse tv en lees mee met de ondertiteling (voor de snelheid).
__________________
Kun je het lezen???
Oud 30-03-2005, 20:11
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 30-03-2005 @ 19:46 :
je schoolexamen doe je het hele laatste jaar, verdeeld over drie proefwerkweken en de teksten doe je in één keer, op je centraal examen dus.
Dat van die drie proefwerken in je laatste jaar is afhankelijk van je school. Ik begon bijvoorbeeld al in de 4e met m'n SE en bij ons kreeg je vele proefwerken (luistertoetsen, mondelingen en brieven schrijven) in plaats van slechts 3. Dus scholen mogen dat zelf indelen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 30-03-2005, 20:16
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Oefenen, oefenen en nog eens oefenen.

Maar nee, als je daar pas de dag voor het eindexamen mee begint heeft het dus géén zin meer. Ik meen me te kunnen herinneren dat hier vorig jaar een aantal mensen zaten die dat serieus de dag vantevoren nog gingen doen
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 30-03-2005, 20:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 30-03-2005 @ 20:16 :
Oefenen, oefenen en nog eens oefenen.

Maar nee, als je daar pas de dag voor het eindexamen mee begint heeft het dus géén zin meer. Ik meen me te kunnen herinneren dat hier vorig jaar een aantal mensen zaten die dat serieus de dag vantevoren nog gingen doen
voor frans 2 is weinig voorbereiding nodig hoor. Ze geven je bij het examen nog een woordenboek ook, dus je kan alles opzoeken. Met 1 of 2 examens doorkijken (en dat kan best de dag van te voren) heb je je maximale voorbereiding dan wel gehad als je het mij vraagt.
(of je wil extreem goed voorbereid zijn omdat je a. graag na anderhalf uur buiten staat of b. een hoog cijfer moet halen)
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 30-03-2005, 21:32
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Balance schreef op 30-03-2005 @ 20:58 :
voor frans 2 is weinig voorbereiding nodig hoor. Ze geven je bij het examen nog een woordenboek ook, dus je kan alles opzoeken. Met 1 of 2 examens doorkijken (en dat kan best de dag van te voren) heb je je maximale voorbereiding dan wel gehad als je het mij vraagt.
(of je wil extreem goed voorbereid zijn omdat je a. graag na anderhalf uur buiten staat of b. een hoog cijfer moet halen)
dit denk ik dus ook. en dat geldt ook voor de andere talen. ik heb ook nog spaans (gisteren gehad, niks voorbereid thuis, wel in de les geoefend en ging goed), duits12 en engels. en je krijgt voor allemaal een woordenboek bij je examen.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Ads door Google
Oud 30-03-2005, 22:10
lilo
Avatar van lilo
lilo is offline
ik heb het ook, en ik ben er echt bang voor........
__________________
er is geen garantie op een lang en gelukkig leven
Oud 30-03-2005, 23:15
Verwijderd
Relax mensen, ga veel oefenen, meer kun je niet doen. Het is over het algemeen goed te doen. Hebben jullie oefendagen, dat je in een zaaltje gaat zitten een examen oefenen? Zo niet, regelen --> examentraining is erg fijn. En verder: veel gebruikmaken van je woordenboek, maar pas nadat je het hele verhaal één keer aandachtig hebt doorgelezen. Niet bij elk woord denken: wat staat daar? Want dan blijf je bezig.
Oud 30-03-2005, 23:47
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Balance schreef op 30-03-2005 @ 20:58 :
voor frans 2 is weinig voorbereiding nodig hoor. Ze geven je bij het examen nog een woordenboek ook, dus je kan alles opzoeken. Met 1 of 2 examens doorkijken (en dat kan best de dag van te voren) heb je je maximale voorbereiding dan wel gehad als je het mij vraagt.
(of je wil extreem goed voorbereid zijn omdat je a. graag na anderhalf uur buiten staat of b. een hoog cijfer moet halen)
Als je Frans je een beetje ligt hoef je er niets voor te doen nee, dat heb ik zelf ook niet gedaan. Maar als je er niet zo goed in bent helpt veel oefenen toch wel degelijk, aangezien je je woordenschat ermee vergroot, gewend raakt aan de manier van vragen stellen en je teksten gewoon veel sneller doorkrijgt.

Maar vertel me dan asjeblieft wat het voor zin heeft om de dag vantevoren nog een examen door te kijken ?
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 31-03-2005, 09:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 30-03-2005 @ 23:47 :
Als je Frans je een beetje ligt hoef je er niets voor te doen nee, dat heb ik zelf ook niet gedaan. Maar als je er niet zo goed in bent helpt veel oefenen toch wel degelijk, aangezien je je woordenschat ermee vergroot, gewend raakt aan de manier van vragen stellen en je teksten gewoon veel sneller doorkrijgt.

Maar vertel me dan asjeblieft wat het voor zin heeft om de dag vantevoren nog een examen door te kijken ?
Haha, frans lezen lag mij totaal niet: ik haalde geregeld onvoldoendes voor frans, maar het examen was me toch makkelijk!
En wat het voor zin heeft? Hetzelfde als wat jij zegt: je raakt gewend aan de manier van vragen stellen. Daardoor kun je veel makkelijker het antwoord beredeneren. Maar waarom zou dat persé weken van te voren moeten en kan dat niet een dag van te voren?
In woordenschat geloof ik trouwens niet. Mijn lerares heeft me 6 jaar lang voorgehouden dat ik het examen nooit en te nimmer zou halen, omdat ik pertinent weigerde om m'n woordjes te leren. Blijk je bij het examen gewoon elk woordje stuk voor stuk te kunnen opzoeken in je woordenboek! Ik had zelfs nog tijd over...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 01-04-2005, 12:27
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 30-03-2005 @ 23:47 :
Als je Frans je een beetje ligt hoef je er niets voor te doen nee, dat heb ik zelf ook niet gedaan. Maar als je er niet zo goed in bent helpt veel oefenen toch wel degelijk, aangezien je je woordenschat ermee vergroot, gewend raakt aan de manier van vragen stellen en je teksten gewoon veel sneller doorkrijgt.
idd frans lag mij totaal niet, ik kan het nog steeds niet, maar wel mn examen gehaald. Ik heb heel veel teksten gelezen + geoefend uit de examenbundel. dit heeft mij echt wel geholpen omdat ik de teksten ook probeerde te vertalen. Dat scheelt veel voor je woordenschat!
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 01-04-2005, 17:07
Verwijderd
Gewoon zorgen dat je minstens een 7 staat voor je SE en dan op goed geluk a, b, c of d aankruisen. Lijkt me niet iets om zenuwachtig over te zijn.
Oud 01-04-2005, 20:18
Euryalo
Avatar van Euryalo
Euryalo is offline
ik zie dr enorm tegenop, maar we worden overladen met oefenteksten, ben veel aan t oefenen, maar heb een slechte basis (o.a. kleine woordenkennis)
__________________
†-"Als ik alleen geloof wat ik begrijp, is mijn geloof net zo groot als mijn hoofd." Godfried Bomans -†
Advertentie
Oud 01-04-2005, 20:23
mando-diao
mando-diao is offline
Wij oefenen vooral met tijdschriften en we worden overladen met handelingsdeeltoetsen waar we 400 woordjes voor moeten leren om zo onze woordenschat te vergroten. Dat is wel vervelend maar het helpt zeker!
__________________
There's blood on your legs, I love you
Oud 02-04-2005, 10:55
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Euryalo schreef op 01-04-2005 @ 20:18 :
ik zie dr enorm tegenop, maar we worden overladen met oefenteksten, ben veel aan t oefenen, maar heb een slechte basis (o.a. kleine woordenkennis)
Ja, dat heb ik dus ook. Ik ga met een 6,6 het examen in, wat op zich dus nog wel goed is (jammer van de 4,6 voor de luistertoets, maar ja), maar met oefenexamens haal ik gemiddeld een 4 of zo en dat is gewoon te weinig...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 02-04-2005, 16:51
Verwijderd
Voor frans mondeling kun je oefenen door deze vraag te beantwoorden:

Te peux te presenter?
Oud 04-04-2005, 16:55
Verwijderd
oefen gewoon deze zinnetje:

Voulez vous coucher avec moi ce soir

krijg je zo'n een 10
Oud 04-04-2005, 17:01
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
aaronrdevil schreef op 02-04-2005 @ 16:51 :
Voor frans mondeling kun je oefenen door deze vraag te beantwoorden:

Te peux te presenter?
Wat betekent dat? Volgens mij helpt dat niet, hoor

Over mondeling maak ik me trouwens niet zo'n zorgen. En ik had bij oefentekst ineens een 5,6
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 04-04-2005, 20:00
Verwijderd
Kun je je(zelf) presenteren?
Oud 05-04-2005, 13:10
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Lisanne schreef op 04-04-2005 @ 20:00 :
Kun je je(zelf) presenteren?
Ja, dat dacht ik al, maar wat heb ik daaraan op een mondeling? Ik moet toch heel diepzinnig over mijn gelezen boeken gaan praten
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 08-04-2005, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 30-03-2005 @ 18:33 :
Ikzelf hield ook vooral in m'n achterhoofd: als er een vraag wordt gesteld met een moeilijk woord en een antwoord bevat datzelfde moeilijke woord, dan is dat NIET het antwoord. Uiteraard zijn er uitzonderingen (dus bekijk het wel even), maar over het algemeen probeert men je met dat soort antwoorden in de war te brengen. Ze willen zien dat je kennis hebt van de taal, dus ze testen of je ook synoniemen kan herkennen.
Klopt ja!
Oud 08-05-2005, 17:00
*RooSs*
*RooSs* is offline
Weet iemand misschien hoe de examens de afgelopen jaren een beetje zijn gemaakt? Wel goed of vielen ze erg tegen?

De normering is bijna altijd heel laag of niet?
Oud 09-05-2005, 21:32
.Pure
.Pure is offline
oefenen oefenen en oefenen.
had voor een proefexamen, vrij ongeconcentreerd gemaakt, een 6,1 en heb een 4,8 nodig.
Oud 11-05-2005, 15:11
Strictly Aimee
Avatar van Strictly Aimee
Strictly Aimee is offline
ik moet een 4.9 halen om het vak te halen..en haalde zonet met oefenen een 4.7
en dan gebruikte ik ook nog een heeeel vaak het woordenboek. Dus kijk er ontzettend tegenop
__________________
windsurfing rulez, no matter what!
Ads door Google
Oud 11-05-2005, 15:24
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Strictly Aimee schreef op 11-05-2005 @ 15:11 :
ik moet een 4.9 halen om het vak te halen..en haalde zonet met oefenen een 4.7
en dan gebruikte ik ook nog een heeeel vaak het woordenboek. Dus kijk er ontzettend tegenop
Als je nu nog een beetje goed oefent, dan haal je het heus wel, oefenen helpt namelijk echt, merk ik bij mezelf
Veel succes.

Ik heb trouwens niet zoveel meer te oefenen, heb mijn examenbundel eigenlijk wel uit
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 12-05-2005, 00:18
Verwijderd
Ik ben vandaag naar Leiden geweest en daar heb ik geleerd hoe je een tekst, maakt niet uit welke taal, helemaal kan maken zonder dat je enig idee hebt waar het over gaat en zonder betekenis van woorden te kennen (voor mensen zoals ik dus ), en SERIEUS het werkt echt heel goed, wat je doet is eigelijk cito pesten doordat er altijd een bepaalde structuur in zit

ik neem niet aan dat heel veel mensen geweest zijn, dus ik kan het wel uittypen ofzo, maar alleen als jullie nu dolenthousiast worden
Oud 12-05-2005, 10:31
*RooSs*
*RooSs* is offline
Citaat:
Panini schreef op 12-05-2005 @ 00:18 :
Ik ben vandaag naar Leiden geweest en daar heb ik geleerd hoe je een tekst, maakt niet uit welke taal, helemaal kan maken zonder dat je enig idee hebt waar het over gaat en zonder betekenis van woorden te kennen (voor mensen zoals ik dus ), en SERIEUS het werkt echt heel goed, wat je doet is eigelijk cito pesten doordat er altijd een bepaalde structuur in zit

ik neem niet aan dat heel veel mensen geweest zijn, dus ik kan het wel uittypen ofzo, maar alleen als jullie nu dolenthousiast worden
*dolenthousiast wordt*
Oud 12-05-2005, 14:47
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Panini schreef op 12-05-2005 @ 00:18 :
Ik ben vandaag naar Leiden geweest en daar heb ik geleerd hoe je een tekst, maakt niet uit welke taal, helemaal kan maken zonder dat je enig idee hebt waar het over gaat en zonder betekenis van woorden te kennen (voor mensen zoals ik dus ), en SERIEUS het werkt echt heel goed, wat je doet is eigelijk cito pesten doordat er altijd een bepaalde structuur in zit

ik neem niet aan dat heel veel mensen geweest zijn, dus ik kan het wel uittypen ofzo, maar alleen als jullie nu dolenthousiast worden
*wordt superenthousiast én nieuwsgierig*

Ik wilde maar dat Leiden wat dichterbij was, dan was ik er ook heengegaan
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 12-05-2005, 16:40
Frankrijk
Avatar van Frankrijk
Frankrijk is offline
Citaat:
Panini schreef op 12-05-2005 @ 00:18 :
Ik ben vandaag naar Leiden geweest en daar heb ik geleerd hoe je een tekst, maakt niet uit welke taal, helemaal kan maken zonder dat je enig idee hebt waar het over gaat en zonder betekenis van woorden te kennen (voor mensen zoals ik dus ), en SERIEUS het werkt echt heel goed, wat je doet is eigelijk cito pesten doordat er altijd een bepaalde structuur in zit

ik neem niet aan dat heel veel mensen geweest zijn, dus ik kan het wel uittypen ofzo, maar alleen als jullie nu dolenthousiast worden
*dolenthousiast wordt*
__________________
Montaigne: ''Que sais-je?''
Oud 12-05-2005, 20:03
Verwijderd
ok, ik zal het hier binnenkort even neerflikkeren
moet nu eigelijk leren maar mn computer was zo verleidelijk
Oud 12-05-2005, 20:07
Euryalo
Avatar van Euryalo
Euryalo is offline
Citaat:
Panini schreef op 12-05-2005 @ 20:03 :
ok, ik zal het hier binnenkort even neerflikkeren
moet nu eigelijk leren maar mn computer was zo verleidelijk
\O/

je bent geweldig!!! IK ben helemaal gek op je als je dat wilt doen!!!
__________________
†-"Als ik alleen geloof wat ik begrijp, is mijn geloof net zo groot als mijn hoofd." Godfried Bomans -†
Oud 12-05-2005, 23:44
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
*RooSs* schreef op 08-05-2005 @ 17:00 :
Weet iemand misschien hoe de examens de afgelopen jaren een beetje zijn gemaakt? Wel goed of vielen ze erg tegen?

De normering is bijna altijd heel laag of niet?

De normering is idd bijna altijd heel laag. Er is gewoon geen reden voor een hogere normering. Over het algemeen zitten er altijd makkelijkere en moeilijkere teksten in het examen, zodat er voor de mensen die er slecht in zijn ook hoop is (eerst de makkelijke maken).
Verder kan ik van vorig jaar zeggen dat we ruim de tijd hadden. Ik heb alle woorden opgezocht die ik wilde opzoeken en ik was 20 minuten voor het einde klaar. Omdat ik toen niet meer weg mocht ben ik complete zinnen met m'n woordenboek gaan vertalen. Word dus niet bang voor de tijdsdruk.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-05-2005, 00:16
Verwijderd
TV5 kijken?
Oud 13-05-2005, 08:54
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Frans is echt te simpel..., net als Engels, Nederlands en Duits overigens. Gewoon goed de vragen lezen en als je het niet kan: veel oefenen. Maak die hele examenbundel gewoon, dan heb je iig. al het mogelijke gedaan. Maar ik ga er niets voor leren. Heb voor alle 4 de moderne talen een proefexamen gemaakt en ik was iedere keer een uur of anderhalf te vroeg klaar en mijn laagste cijfer was een 6.7, het hoogste een 8.1. Dus ik maak me nergens zorgen over... Sta bovendien toch al goed door mijn SE.
__________________
En toch heb ik gelijk.
Oud 13-05-2005, 08:55
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
Snees schreef op 13-05-2005 @ 00:16 :
TV5 kijken?
Volgens mij leer je daar niet echt goed van lezen...
__________________
En toch heb ik gelijk.
Oud 13-05-2005, 16:51
Euryalo
Avatar van Euryalo
Euryalo is offline
Citaat:
Euryalo schreef op 12-05-2005 @ 20:07 :
\O/

je bent geweldig!!! IK ben helemaal gek op je als je dat wilt doen!!!
*kijkt ongeduldig*

*springt op en neer*
__________________
†-"Als ik alleen geloof wat ik begrijp, is mijn geloof net zo groot als mijn hoofd." Godfried Bomans -†
Oud 13-05-2005, 22:50
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Panini schreef op 12-05-2005 @ 00:18 :
Ik ben vandaag naar Leiden geweest en daar heb ik geleerd hoe je een tekst, maakt niet uit welke taal, helemaal kan maken zonder dat je enig idee hebt waar het over gaat en zonder betekenis van woorden te kennen (voor mensen zoals ik dus ), en SERIEUS het werkt echt heel goed, wat je doet is eigelijk cito pesten doordat er altijd een bepaalde structuur in zit

ik neem niet aan dat heel veel mensen geweest zijn, dus ik kan het wel uittypen ofzo, maar alleen als jullie nu dolenthousiast worden
ik zeg doen
Oud 13-05-2005, 22:51
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
underthabridge schreef op 13-05-2005 @ 08:54 :
Frans is echt te simpel..., net als Engels, Nederlands en Duits overigens. Gewoon goed de vragen lezen en als je het niet kan: veel oefenen. Maak die hele examenbundel gewoon, dan heb je iig. al het mogelijke gedaan. Maar ik ga er niets voor leren. Heb voor alle 4 de moderne talen een proefexamen gemaakt en ik was iedere keer een uur of anderhalf te vroeg klaar en mijn laagste cijfer was een 6.7, het hoogste een 8.1. Dus ik maak me nergens zorgen over... Sta bovendien toch al goed door mijn SE.
we zijn niet allemaal zo als jou maar goed, wel netjes van je.
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans 2 opdrachten----> antwoorden
lisanne_tje
10 10-03-2004 16:30
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen CE Frans 2 en Duits 2 (VWO)
Daantje_0705
8 20-02-2004 13:31
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Hoe zeg je in het frans:
Diana's~Acolyte
20 16-12-2003 18:58
Algemene schoolzaken frans 2 of duits 2
helden
9 23-04-2002 21:20
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans luistervaardigheid
8 16-06-2001 15:30
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen ~~~~ Frans 2 (tweede fase) Metropool~~~~
Angel-me
0 24-04-2001 09:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17.