Oud 14-05-2005, 21:52
Euryalo
Avatar van Euryalo
Euryalo is offline
Citaat:
.Pure schreef op 13-05-2005 @ 22:51 :
we zijn niet allemaal zo als jou maar goed, wel netjes van je.
zoals JIJ
__________________
†-"Als ik alleen geloof wat ik begrijp, is mijn geloof net zo groot als mijn hoofd." Godfried Bomans -†
Advertentie
Oud 15-05-2005, 10:02
Frankrijk
Avatar van Frankrijk
Frankrijk is offline
Citaat:
.Pure schreef op 13-05-2005 @ 22:50 :
ik zeg doen
Wat doen?
__________________
Montaigne: ''Que sais-je?''
Oud 15-05-2005, 15:52
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Euryalo schreef op 14-05-2005 @ 21:52 :
zoals JIJ
idd.
en ik reageerde op Panini, over dat uittypen van de info die ze in Leiden kreeg.
Oud 17-05-2005, 07:46
Euryalo
Avatar van Euryalo
Euryalo is offline
snappen we wel hoor...
__________________
†-"Als ik alleen geloof wat ik begrijp, is mijn geloof net zo groot als mijn hoofd." Godfried Bomans -†

Laatst gewijzigd op 17-05-2005 om 07:49.
Oud 17-05-2005, 08:51
*RooSs*
*RooSs* is offline
Citaat:
Panini schreef op 16-05-2005 @ 23:55 :
gvd ik heb het nu echt ernstig druk
het zal een dezer dagen wel hier komen te staan maar nu moet ik even flink wat stof in gaan halen (beetje laat begonnen, beetje teveel niks gedaan enzo)
maar ik ben wel al begonnen
Niet TE laat he

Succes er mee..
Oud 17-05-2005, 14:03
nanie
nanie is offline
Heeft er iemand misschien een lijstje van signaalwoorden in het frans?
is denk ik erg handig voor mij voor maandag a.s.
Oud 17-05-2005, 14:13
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
nanie schreef op 17-05-2005 @ 14:03 :
Heeft er iemand misschien een lijstje van signaalwoorden in het frans?
is denk ik erg handig voor mij voor maandag a.s.
Staat dat niet in je examenbundel of zo?

Hm, ik heb zo'n examen geoefend, maar valt toch wel tegen, een 5,1 Ik moet een 4,4 halen, dus ik hoop dat ik het op mijn examen niet eens veel slechter ga doen, maar ja
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 17-05-2005, 14:22
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Citaat:
Panini schreef op 16-05-2005 @ 23:55 :
gvd ik heb het nu echt ernstig druk
het zal een dezer dagen wel hier komen te staan maar nu moet ik even flink wat stof in gaan halen (beetje laat begonnen, beetje teveel niks gedaan enzo)
maar ik ben wel al begonnen
ik wacht! ik ben ook echt doodsbang voor frans en ik heb een woordenschat van niks dus kommaarop! graag
Oud 17-05-2005, 14:29
nanie
nanie is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 17-05-2005 @ 14:13 :
Staat dat niet in je examenbundel of zo?
Tsja.. die heb ik dus niet..
Oud 17-05-2005, 21:01
Fainche
Fainche is offline
ik weet ook wel iets van leiden wat ik heb gehoord (dezelfde 'regeltjes' als voor engels)
als er wordt gevraagd naar de toon waarop de schrijver iets weergeeft kan je eigenlijk altijd 'ironisch' aankruisen want dat is 9 vd 10 keer het goede antwoord
verder moet je goed opletten in een stukje tekst op de puntkomma en de dubbele punt, want daarna volgt meestal het antwoord.
er waren nog wat dingetjes maar die weet ik even niet meer..
Oud 18-05-2005, 09:48
Euryalo
Avatar van Euryalo
Euryalo is offline
Citaat:
nanie schreef op 17-05-2005 @ 14:29 :
Tsja.. die heb ik dus niet..
ik zal ffkens scannen wat dr in de examenbundel staat en t je mailen
__________________
†-"Als ik alleen geloof wat ik begrijp, is mijn geloof net zo groot als mijn hoofd." Godfried Bomans -†
Oud 18-05-2005, 09:49
Euryalo
Avatar van Euryalo
Euryalo is offline
Citaat:
Euryalo schreef op 18-05-2005 @ 09:48 :
ik zal ffkens scannen wat dr in de examenbundel staat en t je mailen
dan moet ik wel een emailadres hebben, (in de examenbundel staan alleen de standaard vragen btw, niet signaalwoorden)
__________________
†-"Als ik alleen geloof wat ik begrijp, is mijn geloof net zo groot als mijn hoofd." Godfried Bomans -†
Oud 18-05-2005, 11:09
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
kimberlytjuh schreef op 17-05-2005 @ 21:01 :
ik weet ook wel iets van leiden wat ik heb gehoord (dezelfde 'regeltjes' als voor engels)
als er wordt gevraagd naar de toon waarop de schrijver iets weergeeft kan je eigenlijk altijd 'ironisch' aankruisen want dat is 9 vd 10 keer het goede antwoord
verder moet je goed opletten in een stukje tekst op de puntkomma en de dubbele punt, want daarna volgt meestal het antwoord.
er waren nog wat dingetjes maar die weet ik even niet meer..
Ja, dat is een goede, ik merkte dat ook al op, dat het écht vaak ironisch of sarcastisch is...

's agir, weet iemand uit zijn hoofd wat dat is?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 18-05-2005, 11:11
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 18-05-2005 @ 11:09 :
's agir, weet iemand uit zijn hoofd wat dat is?
betreffen
Oud 18-05-2005, 14:00
*RooSs*
*RooSs* is offline
Citaat:
kimberlytjuh schreef op 17-05-2005 @ 21:01 :
ik weet ook wel iets van leiden wat ik heb gehoord (dezelfde 'regeltjes' als voor engels)
als er wordt gevraagd naar de toon waarop de schrijver iets weergeeft kan je eigenlijk altijd 'ironisch' aankruisen want dat is 9 vd 10 keer het goede antwoord
verder moet je goed opletten in een stukje tekst op de puntkomma en de dubbele punt, want daarna volgt meestal het antwoord.
er waren nog wat dingetjes maar die weet ik even niet meer..
MoreMore
Oud 18-05-2005, 16:25
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Aaah als ik een oefenexamen Frans maak (Engels ook trouwens) doe ik er echt vet lang over terwijl ik normaalgesproken supersnel klaar ben met toetsen enzo. Ik ben opeens echt bang dat ik in tijdnood kom.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 18-05-2005, 18:04
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 18-05-2005 @ 16:25 :
Aaah als ik een oefenexamen Frans maak (Engels ook trouwens) doe ik er echt vet lang over terwijl ik normaalgesproken supersnel klaar ben met toetsen enzo. Ik ben opeens echt bang dat ik in tijdnood kom.
hmja dat heb ik ook wel denk ik, omdat ik heel rustig aandoe altijd en lang de tijd nodig heb. Maar beter datgene goed doen dan snel werken en alles half doen.. denk ik maar.
Oud 18-05-2005, 22:23
Fainche
Fainche is offline
Citaat:
*RooSs* schreef op 18-05-2005 @ 14:00 :
MoreMore
ja ik weet niet zoveel meer.. er was ook iets met bepaalde signaalwoorden die belangrijk zijn, dat je dan moet opletten als je die ziet staan
Oud 19-05-2005, 16:03
benthe
benthe is offline
Hallo allemaal,
Er staat mij iets bij van een paar maanden terug over een fout m.b.t. de tijd van het eindexamen Frans 2. Wie weet wat de juiste tijd is?
Benthe
Oud 19-05-2005, 16:06
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
ma 09.00-12.00 dacht ik...
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 19-05-2005, 16:06
*RooSs*
*RooSs* is offline
Citaat:
benthe schreef op 19-05-2005 @ 16:03 :
Hallo allemaal,
Er staat mij iets bij van een paar maanden terug over een fout m.b.t. de tijd van het eindexamen Frans 2. Wie weet wat de juiste tijd is?
Benthe
9uur tot 11.30?
Oud 19-05-2005, 23:07
Verwijderd
Dit is voor jullie lieve forummertjes die zonder hulp gedoemd zijn grandioos te falen voor hun leesexamens, net als ik. Je moet alleen dit niet als een bijbel gaan gebruiken, en eerst op jezelf vertrouwen en als dat niet werkt, hier mee te werk gaan.

NORMALE TEKSTEN

Hier is niet zo heel veel over gezegd tijdens de voorlichting. Het belangrijkste wat ze zeiden, was dat er een vast patroon in de teksten zit. Eerst moet je uiteraard wel je oriënteren op de tekst: plaatjes, ondertitels, waar verwacht je dat het over gaat? Ten eerste: de tekst is altijd een interview, een achtergrondartikel of een catalogus achtig iets, dat zijn dan de opzoekvragen. In het achtergrondartikel zit vaak een vast patroon: introductie, argumenten voor, argumenten tegen, experts met een mening, voorbeelden, conclusie. Het is niet altijd in deze volgorde, maar ze komen meestal allemaal wel voor. Vaak worden er over dit soort teksten vragen gesteld als: “Hoe verhoudt deze zin/alinea zich tot de vorige?” vaak hebben ze het dan over een voorbeeld, en dient het dus als illustratie. Dezelfde vraag: “Met welk woord zou deze zin kunnen beginnen?” Vaak is dit, gezien het feit dat ze vaak voorbeelden bedoelen, iets in de trant van Ainsi, par example, zum Beispiel, etc. Hoe herken je een voorbeeld? Aan het feit dat er vaak namen, plaatsen, data, cijfers in voorkomen.

DON’T!!
1. Wat de lera(a)r(es) ook heeft gezegd, ga NIET de tekst globaal doorlezen! Daar heb je, zeker als leesramp GEEN TIJD voor! En het is ook niet nodig. (geldt ook voor andere teksten)
2. Ga NIET je tijd verspillen aan het opzoeken van woorden IN DE TEKST ZELF! Als je de woorden die je moet invullen niet snapt, zoek je die uiteraard wel op. Heb je van je lera(a)r(es) een lijst met ‘meest voorkomende woorden’ gekregen? Ga die dan NIET leren en verbrand het. Je hebt er toch geen ruk aan. Driekwart van de woorden die er op staan zijn woorden die een aantal keer in de vele decennia dat Cito al toetsen maakt zijn voorgekomen, de kans dat ze nu weer langskomen is nihil.
3. Ga NIET ingewikkeld zitten doen, en de volgorde van het examen door elkaar halen. Het examen is op een bepaalde manier opgebouwd, en dat is niet voor niets. Het begint redelijk makkelijk, het wordt steeds moeilijker en dan loopt het weer af naar makkelijk. Daarom vind je de kortere teksten met minder vragen, luchtigere onderwerpen vaak voorin, de lange (gap) teksten over (naar mijn mening) saaie dingen in het midden en de open opzoekvragen vaak achterin.

GAPTEKSTEN

Dit zijn, volgens velen, de moeilijkste teksten in een examen. Daarom werd er bij de voorlichting extra aandacht aan besteed.

DO!
1. Lees tot de zin waar de ‘gap’ staat en LEES DE ZIN ERNA OOK! Voor de duidelijkheid: ik bedoel niet: lees de zin af, maar lees NOG een zin.
2. Probeer (met behulp van het o-zo-handige woordenboek) de nonsens antwoorden van de ‘zou-kunnen’ antwoorden te scheiden. Dat wil zeggen: er staan bij alle meerkeuze opgaven (met 4 mogelijke antwoorden dan wel) altijd 1 ding wat het antwoord is, 1 ding wat ook wel zou kunnen maar (net) niet klopt en 2 antwoorden die echt op schijt slaan, want die mensen daar zijn ook niet zó creatief. Hoe doe je dit? Je kan er in ieder geval van uit gaan dat er vaak een tegenstelling in de opties zit. Bv: a. Groot b. Klein c. Lelijk d. Zomerachtig. Realiseer je dan dat het antwoord een van de twee tegengestelden is en de anderen ‘lelijk’ en ‘zomerachtig’ dus, nergens op slaan en dus per definitie al afvallen. GA DUS ALTIJD VOOR DE TEGENSTELLING! Kijk alleen goed uit VOOR ONTKENNINGEN IN DE ZIN voordat je een van de twee kiest. Bijvoorbeeld, de tekst gaat over de grootste computer ooit gemaakt. De auteur zegt dan bv sarcastisch: deze computer is NIET ..1.. , dus vul je ‘Klein’ in.
3. Waar cito je ook vaak op probeert te testen, is voorbeelden uit een tekst te halen. Om voorbeelden te herkennen, hoef je het stukje eigelijk niet eens te lezen, er zit namelijk altijd dezelfde structuur in, zoals hierboven al stond. In een voorbeeld staan vaak een naam, leeftijd, woonplaats, datum etc. Jean-Pierre Duloc, 14 ans, habillé à Paris, trouve le elections a 14 juin très stupide, ETC. Dit geld voor alle talen.
4. LET OP SIGNAALWOORDEN, LEESTEKENS!! Het is handig als je deze wel herkent, maar geen ramp als je dat niet kan. Voor de duidelijkheid, signaalwoorden zijn woorden als: want (because, car, deshalb), maar (but, mais, aber), maar toch (but still oid, mais pourtant, duitse variant weet ik ook niet), bijvoorbeeld (for example, pour example, zum Beispiel). Let ook goed op wanneer “:” tevoorschijn komt, met een ‘gap’ ervoor of erachter. Vaak staat er voor de “:” hetzelfde als erachter, alleen in andere woorden. Michael Jackson wordt beschuldigd van …1…: het schijnt dat hij zijn handen niet van kinderen af kon houden. En geen zorgen, ze zullen bij dit soort vragen echt niet antwoorden geven die erg dicht bij elkaar liggen (bv: a.Pedolifie, b. het aanranden van kinderen c. het seksueel misbruiken van kinderen enz..) maar eerder: a. seksueel misbruiken van kinderen, b. blasfemie c. een terroristische aanslag plegen d. winkeldiefstal.
5. Weet je het echt niet? Lees nog een keer goed de zin NA de zin met de ‘gap’ door, denk goed na. Als er geen lampje gaat branden, kies dan het woord wat het meest met de grote lijnen van de tekst te maken heeft. En serieus, je gokt 9 van de 10 keer goed.

Tada
neem het niet allemaal te letterlijk
Oud 20-05-2005, 09:04
Euryalo
Avatar van Euryalo
Euryalo is offline
\O/

je bent zoo-----oo cool *aanbidt*
__________________
†-"Als ik alleen geloof wat ik begrijp, is mijn geloof net zo groot als mijn hoofd." Godfried Bomans -†
Oud 20-05-2005, 10:31
Sawna
Avatar van Sawna
Sawna is offline
__________________
Neen.
Oud 20-05-2005, 10:34
*RooSs*
*RooSs* is offline
Yeeeh thank you
Oud 20-05-2005, 13:03
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
*aanbidt*

Geweldig En ja, het meeste weet je op zich wel en is best logisch, maar het is gewoon handig om even door te lezen en zo
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 20-05-2005, 17:25
Verwijderd
Oud 20-05-2005, 17:48
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
benthe schreef op 19-05-2005 @ 16:03 :
Hallo allemaal,
Er staat mij iets bij van een paar maanden terug over een fout m.b.t. de tijd van het eindexamen Frans 2. Wie weet wat de juiste tijd is?
Benthe
9.00-11.30u
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 20-05-2005, 22:50
kabouterkop
Avatar van kabouterkop
kabouterkop is offline
Brrr ik heb zonet examen 2004 - I gemaakt. Kookwekker erbij. Had een 6,1... oefenen jullie ook zo? Had er 2 uur voor nodig en ik moet zeggen: vond het erg moeilijk, maar heb wel veel aan de tips van Panini gehad! Thnx!!!!
Oud 21-05-2005, 14:57
*RooSs*
*RooSs* is offline
Citaat:
kabouterkop schreef op 20-05-2005 @ 22:50 :
Brrr ik heb zonet examen 2004 - I gemaakt. Kookwekker erbij. Had een 6,1... oefenen jullie ook zo? Had er 2 uur voor nodig en ik moet zeggen: vond het erg moeilijk, maar heb wel veel aan de tips van Panini gehad! Thnx!!!!
Ik doe/oefen meer in stukjes. Anders zit je zo lang achterelkaar...

Vandaag en morgen maak ik nog wel een heel examen van 2004.

Nog een vraagje over het woordenboek:
Mag je er 2 meenemen? F-N & N-F?
En kun je beter een DIK woordenboek meenemen(meer woorden?) of juist een dunner woordenboek(minder opzoek tijd?)? jaja
Oud 21-05-2005, 15:22
kabouterkop
Avatar van kabouterkop
kabouterkop is offline
dat weet ik trouwens ook niet. Dik woordenboek hoeft niet per se meer woorden te bevatten. Mijn ervaring is dat er soms in een dun woordenboekje betere betekenissen staan en meer woorden staan dan in zo'n dikke. Daar kon ik soms woorden niet eens in vinden . Ik ben van plan om zo'n dubbele mee te nemen. F-N en N-F inéén. Dat mag toch wel?

Hopelijk weet iemand het..!
Oud 21-05-2005, 17:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Het enige wat ik wél weet is dat je niet een F-N én N-F mag meenemen. Dan heb ik het over twee aparte woordenboeken.
Of een gecombineerd woordenboek mag weet ik niet. Ik dacht van wel, maar ik weet het niet zeker.

En ik zou gewoon een uitgebreid woordenboek meenemen. Mijn ervaring is dat je ruim tijd hebt om je woorden op te zoeken. En al heb je weinig tijd: met een dun boekje ben je echt niet veel sneller met zoeken. Probeer het maar eens uit: dat scheelt heel weinig in de praktijk.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 21-05-2005, 18:40
.Pure
.Pure is offline
Panini bedankt
Oud 21-05-2005, 19:00
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Citaat:
Panini schreef op 19-05-2005 @ 23:07 :
*handige tips*
Oh je bent een engel, dat stuk over gapteksten kan ik goed gebruiken.
__________________
Dear enemy, may your head fall off at an akward moment.
Oud 22-05-2005, 15:14
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
ik heb net 2004 1 gemaakt, kwam tijd tekort omdat ik de tekst wel globaal doornam en omdat ik teveel opzocht.
daarna puntengecontroleerd en ik had een 5.5

waar berekenen jullie je cijfer?
Oud 22-05-2005, 15:16
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Gadje schreef op 22-05-2005 @ 15:14 :
ik heb net 2004 1 gemaakt, kwam tijd tekort omdat ik de tekst wel globaal doornam en omdat ik teveel opzocht.
daarna puntengecontroleerd en ik had een 5.5

waar berekenen jullie je cijfer?
Met de examenbundel.

Alleen kan dat bij Frans maar twee keer of zo Vandaar dat ik nauwelijks heb geoefend en nu erg zenuwachtig ben
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 22-05-2005, 15:35
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 22-05-2005 @ 15:16 :
Met de examenbundel.

Alleen kan dat bij Frans maar twee keer of zo Vandaar dat ik nauwelijks heb geoefend en nu erg zenuwachtig ben
op internet bedoel je?
daar kon ik mn cijfer van 2004 niet berekenen
ik kom geheid in tijdnood
Oud 22-05-2005, 15:39
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Gadje schreef op 22-05-2005 @ 15:14 :
ik heb net 2004 1 gemaakt, kwam tijd tekort omdat ik de tekst wel globaal doornam en omdat ik teveel opzocht.
daarna puntengecontroleerd en ik had een 5.5

waar berekenen jullie je cijfer?
Op www.examennet.nl. Moet je wel een smsje sturen van 70 cent om je aan te melden ofzoiets maarja.

Ik heb net ook dat examen gemaakt, met af en toe pauzes en bij elkaar deed ik er 2 uur over. Valt me super mee . Ik had een 6,7.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 22-05-2005, 15:40
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Ohnee, voor cijfer berekenen hoefde je dat smsje geloof ik niet te sturen. Dat was alleen voor het downloaden van oude examens.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 22-05-2005, 15:44
HmmIk
HmmIk is offline
Huh, ik heb net eens die examenbundel doorgekeke.... en echt alles is dat de alinea ILLUSTREERD en dat de schrijver SPOTTEN OF IRONISCH is.... dus als je die niert weet moeje zoiezo die kiezen. Ik ben nog geen 1 uitzondering tegen gekomen!
Oud 22-05-2005, 16:40
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Balance schreef op 21-05-2005 @ 17:50 :
Het enige wat ik wél weet is dat je niet een F-N én N-F mag meenemen. Dan heb ik het over twee aparte woordenboeken.
Of een gecombineerd woordenboek mag weet ik niet. Ik dacht van wel, maar ik weet het niet zeker.
Een gecombineerd woordenboek mag.

Het examen morgen bestaat uit 46 vragen, waarvan 11 open vragen zijn. (bron: antwoordformulier citogroep)
Oud 22-05-2005, 18:54
Schoenveter
Avatar van Schoenveter
Schoenveter is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 22-05-2005 @ 16:40 :
Het examen morgen bestaat uit 46 vragen, waarvan 11 open vragen zijn. (bron: antwoordformulier citogroep)
Hoe kom jij aan het antwoordformulier van de citogroep??
__________________
Doe maar gek, dan doe je al gewoon genoeg.
Oud 22-05-2005, 19:03
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Schoenveter schreef op 22-05-2005 @ 18:54 :
Hoe kom jij aan het antwoordformulier van de citogroep??
Dat saat op de website van de citogroep.
Oud 22-05-2005, 19:29
biep
Avatar van biep
biep is offline
ik heb net 2004 geoefend.
Ik had binnen de tijd een 6,1.

ik moet een 5,1 voor een voldoende.
Wordt dus spannend morgen..!
__________________
na emo komt zonneschijn
Oud 22-05-2005, 20:09
.Pure
.Pure is offline
Pff, ja ik had ook zoiets, heb een 4,8 nodig. En shit, het is zo 9 uur succes allemaal!
Oud 22-05-2005, 21:43
missy_fly
missy_fly is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 22-05-2005 @ 19:03 :
Dat saat op de website van de citogroep.
dat kan toch helemaal niet...
Oud 22-05-2005, 22:13
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
missy_fly schreef op 22-05-2005 @ 21:43 :
dat kan toch helemaal niet...
Ga maar kijken.
Oud 22-05-2005, 22:14
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Iedereen succes morgen, doe rustig aan, dat werkt het beste, en als je iets niet weet altijd iets invullen!
Oud 23-05-2005, 08:20
biep
Avatar van biep
biep is offline
iedereen succes idd!

(aaaargh ik ben zoooo zenuwachtig )
__________________
na emo komt zonneschijn
Oud 23-05-2005, 11:42
Ambivalence
Avatar van Ambivalence
Ambivalence is offline
Nou, de teksten waren wel te doen. Alleen die over die nederlandse en belgische schrijvers..
__________________
Accidents and Compliments...
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans 2 opdrachten----> antwoorden
lisanne_tje
10 10-03-2004 16:30
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen CE Frans 2 en Duits 2 (VWO)
Daantje_0705
8 20-02-2004 13:31
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Hoe zeg je in het frans:
Diana's~Acolyte
20 16-12-2003 18:58
Algemene schoolzaken frans 2 of duits 2
helden
9 23-04-2002 21:20
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans luistervaardigheid
8 16-06-2001 15:30
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen ~~~~ Frans 2 (tweede fase) Metropool~~~~
Angel-me
0 24-04-2001 09:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38.