Oud 24-05-2005, 18:25
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
AlCoHoLLiC schreef op 24-05-2005 @ 18:14 :
Prima 32-36 punten in de pocket, die 4 hebk dus wel gehaald
aight ik ook, ik heb de meerkeuze vragen over het algemeen allemaal goed gedaan. en dat is genoeg voor een cijfer boven de 4
Advertentie
Oud 24-05-2005, 18:38
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
ik dacht dat het tekstverklaren wel goed ging heb ik 13 van de 28 punten
en het samenvatten ging heel slecht en die heb ik juist wel redelijk gemaakt
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 24-05-2005, 18:41
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
kuik schreef op 24-05-2005 @ 18:38 :
ik dacht dat het tekstverklaren wel goed ging heb ik 13 van de 28 punten
en het samenvatten ging heel slecht en die heb ik juist wel redelijk gemaakt
voldoende dan toch?
Oud 24-05-2005, 18:41
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
kuik schreef op 24-05-2005 @ 18:38 :
ik dacht dat het tekstverklaren wel goed ging heb ik 13 van de 28 punten
en het samenvatten ging heel slecht en die heb ik juist wel redelijk gemaakt
Same here.

Ik dacht dat het samenvatten heel slecht ging, maar dat bleek mee te valen. Dat tekst verklaren viel dan wel weer tegen..

Goed. Op naar Latijn.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 24-05-2005, 18:42
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 24-05-2005 @ 18:41 :
voldoende dan toch?
ik heb tussen de 4,8 en de 6,8 dus euh niet zo goed
maar voor samenvatten heb ik minstens 12 punten dus dat is wel voldoende
hoe ging t bij jou?
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 24-05-2005, 18:46
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
Citaat:
fractuur schreef op 24-05-2005 @ 18:41 :
Same here.

Ik dacht dat het samenvatten heel slecht ging, maar dat bleek mee te valen. Dat tekst verklaren viel dan wel weer tegen..

Goed. Op naar Latijn.
ja dat tekstverklaren is echt raar, want meestal haalde ik daar wel minstens een 6 voor en nu dus een onvoldoende en ik vond het helemaal niet moeilijk ofzo
maar ja ik ziet t wel
succes met latijn!
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 24-05-2005, 18:46
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Ik vond het echt moeilijk, vooral de open vragen heb ik slecht gemaakt. Voor mijn gevoel beantwoorden ze de vraag helemaal niet.

Ik bedoel: wat is de ideologie achter het rookverbod?

Ik dus: roken is ongezond en de overheid ziet het als haar plicht roken tegen te gaan. (zoiets)

Beginnen zij met: mensen willen langer leven of zoiets vaag.

Grrrrrr

Heb ongeveer (niet erg streng geteld) 33 vd 47 punten, maar ben echt niet tevreden.
Oud 24-05-2005, 18:54
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
kuik schreef op 24-05-2005 @ 18:42 :
ik heb tussen de 4,8 en de 6,8 dus euh niet zo goed
maar voor samenvatten heb ik minstens 12 punten dus dat is wel voldoende
hoe ging t bij jou?
ehm kheb 19 punten nodig minimaal (met de nomering 0.5). Dat heb ik denk ik wel (ik heb alleen de opgaves nagekeken, de samenvatting heb ik denk ik toch maar 5 puntjes ofzo voor)
Oud 24-05-2005, 18:58
Alkyone
Avatar van Alkyone
Alkyone is offline
ik heb bij "streng" nagekeke 27 punten ... en dus tussen de 5,2 en 7,2 ...en dat is lekker genoeg
__________________
IjsVogel ... Geliefde van Keyx, dochter van Aiolos, God van de Winden, Deed zich voor als Hera, werd veranderd in Ijsvogel. Punt.
Oud 24-05-2005, 19:00
Verwijderd
Citaat:
kuik schreef op 24-05-2005 @ 18:46 :
ja dat tekstverklaren is echt raar, want meestal haalde ik daar wel minstens een 6 voor en nu dus een onvoldoende en ik vond het helemaal niet moeilijk ofzo
maar ja ik ziet t wel
succes met latijn!
ja, t vreemde is, dat ik daar nu dus een voldoende voor heb, en terwijl ik al die tijd daar dus kutcijfers voor haalde, en veel mensen in me klas haalde daar altijd wel relaxte cijfers voor en die hebben daar nu dus weinig punten op, lijkt wel omgekeerde wereld
Oud 24-05-2005, 19:07
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Heb (denk ik) 31 punten. Dat is tussen de 5,9 en 7,9 en dat is hoger dan de 4,1 die ik moest halen dus ik ben heel tevreden. Zeker nadat ik zelfs een beetje bang was dat ik het had verkloot.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 24-05-2005, 19:14
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Nomen Est Omen schreef op 24-05-2005 @ 18:46 :
Ik vond het echt moeilijk, vooral de open vragen heb ik slecht gemaakt. Voor mijn gevoel beantwoorden ze de vraag helemaal niet.

Ik bedoel: wat is de ideologie achter het rookverbod?

Ik dus: roken is ongezond en de overheid ziet het als haar plicht roken tegen te gaan. (zoiets)

Beginnen zij met: mensen willen langer leven of zoiets vaag.

Grrrrrr

Heb ongeveer (niet erg streng geteld) 33 vd 47 punten, maar ben echt niet tevreden.
Ja, dat had ik ook fout, zelfde antwoord ook. Ligt gewoon aan die vraag. Hadden meer mensen dat? Anders sturen we een klacht in over die vraag.
Oud 24-05-2005, 19:15
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Mooie teksten waren het trouwens.
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 24-05-2005, 19:16
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
33 van de 47 punten....

mijn samenvatting was super lang... ik heb echt 180 woorden gebruikt... Het laatste punt heb ik maar heel beknopt gedaan

Maar ik heb gewoon 15 van de 19 punten voor de samenvatting!!! Heel veel zinnen uit het correctiemodel heb ik letterlijk ik mijn samenvatting staan...
__________________
Dromendief
Oud 24-05-2005, 19:17
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 24-05-2005 @ 19:15 :
Mooie teksten waren het trouwens.
idd! Echt leuke teksten! Beter dan 'De geest van '68'
__________________
Dromendief
Oud 24-05-2005, 19:20
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 24-05-2005 @ 19:15 :
Mooie teksten waren het trouwens.
WAT??? Ik vond die eerste tekst nog wel gaan, maar die tweede?? Pf, extreem saai, kon me dr echt niet op concenteren!

Had op proefexamen een 7,4, kan ik nog wel halen als de norm hoog is, maar ben bang van niet...

Nederlands sucks!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 24-05-2005, 19:21
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
ik heb het veel minder gemaakt dan ik in eerste instantie dacht, denk ik . smanevattingn nakijken is echt lastig. op zijn strengst heb ik iets van 36 punten, maar het gaat allemaal van de meerkeuze afhangen vrees ik
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Oud 24-05-2005, 19:22
Verwijderd
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 24-05-2005 @ 19:17 :
idd! Echt leuke teksten! Beter dan 'De geest van '68'
inderdaad beter, maar de teksten van de afgelopen 2/3 jaar zijn sowieso een stuk beter dan daarvoor

ik vond beide teksten wel interessant, het onderwerp niet per sé, maar wel interessant/leuk geschreven.
Oud 24-05-2005, 19:23
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 24-05-2005 @ 19:17 :
idd! Echt leuke teksten! Beter dan 'De geest van '68'
nee die vond ik juist wel soort van logisch
maar
ik vond die 2e tekst way too saai
gadver
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 24-05-2005, 19:24
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 24-05-2005 @ 19:15 :
Mooie teksten waren het trouwens.
Die tekste pro roken, was ontzettend stom. En sloeg totaal nergens op. Opbouw van die tekst sloeg ook nergens op (voor een betoog iig niet, kheb geen algemene stelling in de tekst gevonden, alles was maar hak op de tak).

Die tweede tekst was interresant Nog nooit zo over nagedacht, maar ik vond dat de auteur zichzelf constant herhaalde.
Oud 24-05-2005, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 24-05-2005 @ 19:24 :
Die tekste pro roken, was ontzettend stom. En sloeg totaal nergens op. Opbouw van die tekst sloeg ook nergens op (voor een betoog iig niet, kheb geen algemene stelling in de tekst gevonden, alles was maar hak op de tak).

Die tweede tekst was interresant Nog nooit zo over nagedacht, maar ik vond dat de auteur zichzelf constant herhaalde.
inderdaad, de auteur vertelde echt constant hetzelfde. ik was halverwege de tekst en al bijna klaar met de samenvatting omdat de rest gewoon geleuter/herhaling was.
Oud 24-05-2005, 19:26
Alkyone
Avatar van Alkyone
Alkyone is offline
Citaat:
Sketch schreef op 24-05-2005 @ 19:14 :
Ja, dat had ik ook fout, zelfde antwoord ook. Ligt gewoon aan die vraag. Hadden meer mensen dat? Anders sturen we een klacht in over die vraag.
ik had dat ook ...ik had ook iets met dat roken ongezond is...
__________________
IjsVogel ... Geliefde van Keyx, dochter van Aiolos, God van de Winden, Deed zich voor als Hera, werd veranderd in Ijsvogel. Punt.
Oud 24-05-2005, 19:28
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 24-05-2005 @ 19:17 :
idd! Echt leuke teksten! Beter dan 'De geest van '68'
Die was stom ja
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 24-05-2005, 19:30
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 24-05-2005 @ 19:24 :
Die tekste pro roken, was ontzettend stom. En sloeg totaal nergens op. Opbouw van die tekst sloeg ook nergens op (voor een betoog iig niet, kheb geen algemene stelling in de tekst gevonden, alles was maar hak op de tak).

Die tweede tekst was interresant Nog nooit zo over nagedacht, maar ik vond dat de auteur zichzelf constant herhaalde.
Die eerste tekst was juist geweldig! Hoewel ik tegen roken ben keek ik er nu wel anders tegenaan en het was geweldig goed geschreven!

Die tweede tekst slikte ik eerst wel even, maar bij nader inzien was het een geweldig interessante tekst.
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 24-05-2005, 19:32
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Die tweede tekst vond ik zeker wel interessant. Heb minder gepresteerd dan gehoopt, maar heb nu een 5.2-7.2 en dus een 7 op m'n diploma dus het is wel goed
Oud 24-05-2005, 19:33
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
Sketch schreef op 24-05-2005 @ 19:14 :
Ja, dat had ik ook fout, zelfde antwoord ook. Ligt gewoon aan die vraag. Hadden meer mensen dat? Anders sturen we een klacht in over die vraag.
Ik had die goed.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 24-05-2005, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Sketch schreef op 24-05-2005 @ 19:14 :
Ja, dat had ik ook fout, zelfde antwoord ook. Ligt gewoon aan die vraag. Hadden meer mensen dat? Anders sturen we een klacht in over die vraag.
juist, ik had het zelfde antwoord.

gewoon klacht indienen hehe, en die eerste tekst was kut omdat ik zelf net gestopt ben met roken, (vooral alinea 6 of 7 ofoz ) en de tweede tekst was best saai.
Oud 24-05-2005, 19:37
Blaatkop
Blaatkop is offline
ik vroeg trouwens gewoon een nieuwe folio... heb het overgeschreven... en oude in me broekzak gestopt en ee nuur voor tijd weg... leek geen probleem ofzo ...

--

Citaat:
Fishy schreef op 24-05-2005 @ 19:34 :
juist, ik had het zelfde antwoord.

gewoon klacht indienen hehe, en die eerste tekst was kut omdat ik zelf net gestopt ben met roken, (vooral alinea 6 of 7 ofoz ) en de tweede tekst was best saai.
ik had: Door te stoppen met roken leef je gezond, en gezond leven is een plicht!

Dat had ik goed gerekend voor mezelf...

Laatst gewijzigd op 24-05-2005 om 19:39.
Oud 24-05-2005, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Sketch schreef op 24-05-2005 @ 19:14 :
Ja, dat had ik ook fout, zelfde antwoord ook. Ligt gewoon aan die vraag. Hadden meer mensen dat? Anders sturen we een klacht in over die vraag.
ik had 'roken komt voort uit het kwade dat de overheid zoveel mogelijk moet tegengaan.'

mjoh.. ok wel ongeveer hetzelfde
Oud 24-05-2005, 20:08
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
Heuh, ik heb iets tussen de 4.4 en de 6.4... Ik ben niet zo blij...
Trouwens, mocht je bij die samenvatting delen letterlijk uit de tekst halen?? Want als dat niet mocht heb ik wel een probleem....
__________________
-If you like Piña Colada's-
Oud 24-05-2005, 20:10
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Arwyn schreef op 24-05-2005 @ 20:08 :
Heuh, ik heb iets tussen de 4.4 en de 6.4... Ik ben niet zo blij...
Trouwens, mocht je bij die samenvatting delen letterlijk uit de tekst halen?? Want als dat niet mocht heb ik wel een probleem....
ja, ik dacht van wel. Zo staat het ook in het antw.model toch? Ik heb de zinnen steeds ietsje verbouwd.

en ik ben stom geweest, in mn klad had ik van het 1e punt niet 'ontwikkelen' toegevoegd en ik dacht dat moet ik nog doen, vergeten dus. en heb dat van hiëra..dinges en autoritair enzo geschapt door teveel woorden. Helaaas.
Oud 24-05-2005, 20:14
Tuup
Avatar van Tuup
Tuup is offline
Volgens mij wel. Ik heb ook superveel letterlijk uit de tekst.
Bij het oefenen op school deed mn docent het ook altijd dus het zal wel goed zijn. Kzit trouwens tussen de 5.0 en 7.0, en moet een 6.4 halen om het voldoende af te sluiten..wordt nog wel ff spannend dus
__________________
www.tomenerik.tk => Lijpe shit!
Oud 24-05-2005, 20:16
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
.Pure schreef op 24-05-2005 @ 20:10 :
ja, ik dacht van wel. Zo staat het ook in het antw.model toch? Ik heb de zinnen steeds ietsje verbouwd.

en heb dat van hiëra..dinges en autoritair enzo geschapt door teveel woorden. Helaaas.
ik heb hetzelfde.. helaas.

en meer belangrijke woorden vervangen door 1 of een paar woorden die ik ook wel goed vond, maar waardoor ik minder woorden had. erg jammer..

of is het niet vreselijk als je sommige formuleringen anders hebt terwijl ze waarschijnlijk vrijwel hetzelfde betekenen? i hope so
__________________
I'm in the forest
Oud 24-05-2005, 21:21
mcbbvb
mcbbvb is offline
Citaat:
.Pure schreef op 24-05-2005 @ 20:10 :
en ik ben stom geweest, in mn klad had ik van het 1e punt niet 'ontwikkelen' toegevoegd en ik dacht dat moet ik nog doen, vergeten dus. en heb dat van hiëra..dinges en autoritair enzo geschapt door teveel woorden. Helaaas.
ik heb als eerste punt, verandering...wordt dat dan goedgerekent? en dat met hiera enz heb ik vervangen door vanuit de hoogte verbieden en toelaten...moet maar ff kijken wat ze daarmee doen. heb bij het samenvatten 14 van de 19 punten... heb een 5.4 tot 7.4
__________________
leuk die examens...
Oud 24-05-2005, 21:27
--Pipeloi--
Avatar van --Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Heb het laten liggen bij de meerkeuze vragen maar heb wel genoeg gehaald voor een voldoende!
__________________
Love is a battlefield.
Oud 24-05-2005, 22:09
Verwijderd
Citaat:
mcbbvb schreef op 24-05-2005 @ 21:21 :
ik heb als eerste punt, verandering...wordt dat dan goedgerekent? en dat met hiera enz heb ik vervangen door vanuit de hoogte verbieden en toelaten...moet maar ff kijken wat ze daarmee doen. heb bij het samenvatten 14 van de 19 punten... heb een 5.4 tot 7.4
ja dat is ook goed, want als je kijkt bij het derde puntje van de opgave dan zie je ook dat ze het woord verandering gebruiken ipv ontwikkeling. Het is alleen maar goed als je niet steeds hetzelfde woord gebruikt

Ohja en je mag letterlijk uit de tekst halen hoor bij die samenvatting. Het is immers een inkorting van de oorspronkelijke tekst dus de tekst moet hierbij zo min mogelijk inhoud verliezen. Vaak is het kernzinnen zoeken en die gebruiken.
Oud 25-05-2005, 10:04
Domenica
Avatar van Domenica
Domenica is offline
Citaat:
cerys schreef op 24-05-2005 @ 20:16 :
ik heb hetzelfde.. helaas.

en meer belangrijke woorden vervangen door 1 of een paar woorden die ik ook wel goed vond, maar waardoor ik minder woorden had. erg jammer..

of is het niet vreselijk als je sommige formuleringen anders hebt terwijl ze waarschijnlijk vrijwel hetzelfde betekenen? i hope so
Argh ja dat had ik ook ja.. hierdoor heb ik gewoon 8 punten misgelopen
Oud 25-05-2005, 10:18
Verwijderd
Zoals ik geteld heb, kwam ik tussen de 7.9 en 9.4!!!

Bij een 8.2 heb ik mijn negen behouden, dus ik hoop het zo
Oud 25-05-2005, 10:19
Verwijderd
Citaat:
cerys schreef op 24-05-2005 @ 20:16 :
ik heb hetzelfde.. helaas.

en meer belangrijke woorden vervangen door 1 of een paar woorden die ik ook wel goed vond, maar waardoor ik minder woorden had. erg jammer..

of is het niet vreselijk als je sommige formuleringen anders hebt terwijl ze waarschijnlijk vrijwel hetzelfde betekenen? i hope so
Onze leraar telde het goed als je had "Hierdoor" i.p.v. 'het gevolg is".. Omdat het hetzeldfe betekent.
Oud 25-05-2005, 10:20
Verwijderd
Citaat:
hasseltboy schreef op 24-05-2005 @ 19:28 :
Die was stom ja
Die vond ik juist interessant.

Maar goed, nu weten we het allemaal..Roken is het sublieme, en het sublieme heb je nodig!
Oud 25-05-2005, 10:25
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Xia schreef op 25-05-2005 @ 10:20 :
Die vond ik juist interessant.

Maar goed, nu weten we het allemaal..Roken is het sublieme, en het sublieme heb je nodig!
Maar je gaat er wel eerder dood van
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 25-05-2005, 10:27
Verwijderd
Wat me trouwens mateloos fascineerde was het feit dat er werd aangegeven wie Pim Fortuyn was. Ik snapte daar de zin niet zo van.
Oud 25-05-2005, 10:29
soultodeny
soultodeny is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 25-05-2005 @ 10:27 :
Wat me trouwens mateloos fascineerde was het feit dat er werd aangegeven wie Pim Fortuyn was. Ik snapte daar de zin niet zo van.
Dat heeft te maken met de verifieerbaarheid van de tekst volgens mij. Bij een vorig tentamen moesten wij een artikel schrijven en daarbij moesten we ook telkens van dat soort voetnoten maken, zodat de leraar kon controleren of het waar is wat je schreef.
__________________
..how can they sleep while their beds are burning?..
Oud 25-05-2005, 10:32
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 25-05-2005 @ 10:27 :
Wat me trouwens mateloos fascineerde was het feit dat er werd aangegeven wie Pim Fortuyn was. Ik snapte daar de zin niet zo van.
Net alsof iemand onze Pim nu al vergeten zou kunnen zijn
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 25-05-2005, 10:53
Verwijderd
Citaat:
hasseltboy schreef op 25-05-2005 @ 10:32 :
Net alsof iemand onze Pim nu al vergeten zou kunnen zijn
maar wij legden meteen de link met dat pim is vermoord, en dat dat dus een oorzaak is van die emotiecultuur.
als je bent vergeten (?) dat pimmie vermoord is of niet meteen die link legt, dan is zo'n voetnoot wel duidelijk.

er zullen wel weinig mensen geweest zijn die de voetnoot nodig hadden, maar toch. er zijn van die mensen ..
Oud 25-05-2005, 11:00
Joyceb
Joyceb is offline
Citaat:
Arwyn schreef op 24-05-2005 @ 20:08 :
Heuh, ik heb iets tussen de 4.4 en de 6.4... Ik ben niet zo blij...
Trouwens, mocht je bij die samenvatting delen letterlijk uit de tekst halen?? Want als dat niet mocht heb ik wel een probleem....
In de examenbundel staat geloof ik dat bij een samenvatting niet geciteerd mogen worden. Wat dus inhoudt dat je woorden om moet wisselen (=geen citaat meer) of synoniemen erin moet stoppen.

Maar weet niet hoe streng ze daarop zijn.
Oud 25-05-2005, 11:00
Verwijderd
Citaat:
hasseltboy schreef op 25-05-2005 @ 10:25 :
Maar je gaat er wel eerder dood van
Daarom kan je beter naar andere vormen van sublimiteit zoeken

Maar het moet wel gevaarlijk zijn, want daarin zit juist de schoonheid..

*kuch* Dit wordt ernstig..
Oud 25-05-2005, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Joyceb schreef op 25-05-2005 @ 11:00 :
In de examenbundel staat geloof ik dat bij een samenvatting niet geciteerd mogen worden. Wat dus inhoudt dat je woorden om moet wisselen (=geen citaat meer) of synoniemen erin moet stoppen.

Maar weet niet hoe streng ze daarop zijn.
Citeren betekent dat je niet mag zeggen.. De schrijfster zegt: "Hebben wij dan niet de keuze om onverstandig te zijn?" (zoiets althans)
Je mag wel zeggen "De schrijfster geeft aan dat ze vindt dat rokers zelf de keuze hebben of zij een onverstandig leven willen leiden"

Hetzelfde, maar geen rechtstreeks citaat.
Oud 25-05-2005, 11:05
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 25-05-2005 @ 10:32 :
Net alsof iemand onze Pim nu al vergeten zou kunnen zijn
'Onze' Pim, ik dacht dat jij Belgisch was?

Ontopic; ik vond het examen wel goed te doen. Heb het een beetje nagekeken op internet en het zag er wel goed uit. Dus ik ben blij
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Oud 25-05-2005, 11:10
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Xia schreef op 25-05-2005 @ 11:00 :
Daarom kan je beter naar andere vormen van sublimiteit zoeken

Maar het moet wel gevaarlijk zijn, want daarin zit juist de schoonheid..

*kuch* Dit wordt ernstig..
Maar je bezweert de angst voor de dood door te roken. Het feit dat je van roken eerder dood gaat versterkt die bezwering.

Laatst gewijzigd op 25-05-2005 om 11:24.
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Het is tijd voor een islamitische samenleving in Nederland!
evelienevdboer
42 01-06-2016 16:41
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederland belastingparadijs?
Love & Peace
15 08-05-2009 12:50
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 'Nederland discrimineert met integratie-examen'
Gatara
81 18-05-2008 00:15
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [Nederlands] Betoog over monarchie/republiek.
OceanEye
3 02-12-2004 21:25
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [betoog] Verdient Nederland wel beter???
b-z
23 22-10-2004 14:36
Vrije tijd Nederlands wordt Europees Kampioen voetbal!
Martjin
44 24-04-2004 20:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42.