Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2005, 18:33
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Heb wel eens hun oude Jukebox (was nog voor de eerste iPod uitgebracht) gebruikt en daar was ik destijds heel enthousiast over, het was dan ook een van de eerste spelers waarop je ruim 100 cd's kon zetten. Ik heb op zich niks tegen Creative, maar andere merken bieden tegenwoordig meer waar voor je geld. En dit geldt niet alleen voor hun mp3 spelers maar ook speakers, geluidskaarten etcetera. De Zen Touch blinkt nergens in uit behalve de prijs. Hij functioneert als 20GB 'budget' speler aardig (goed geluid, accuduur), maar dan vergelijk ik hem met de Medion jukebox (ook ca 180 euro) en dat is een onding. Maargoed, ik heb geen oplossing voor het keuze-probleem.. iAudio zou nog een optie geweest kunnen zijn ware het niet dat die ook duurder zijn dan de H10. Ik zou wachten op de 20GB versie, zo'n 35 euro voor 14GB meer moet je zeker doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2005, 18:36
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Ja ik ga wachten, ik kan t

Want ik aas al zo lang op een iRiver en die Creative kwam er alleen maar bij doordat ie zo goedkoop was. Maar daar krijg ik vast spijt van.

Je hebt me over de streep getrokken. Als ik rond de €200 uitgeef, dan iig maar aan iets waar ik zeker van ben en waarsch. 100% tevreden mee zal zijn en niet bij aankoop al iets heb van 'mwoah tis om de prijs'

__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 12:10
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Geen idee of dit al eerder behandeld is en of ik wel goed zit hier (of dat het bij software hoort), maar ik heb sinds kort een Commodore Portable Media Centre, en op de een of andere manier herkent m'n pc het ding niet. Ik heb de bijgeleverde driver geďnstalleerd, maar hij pakt hem niet. Iemand ideeën?

Edit: het punt is dus dat het een onbekend apparaat is waar geen stuurprogramma voor te vinden is, al heb ik de bijgeleverde software geďnstalleerd. Kan het zijn dat 'ie het niet pakt omdat ik win 98 heb?
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on

Laatst gewijzigd op 09-09-2005 om 17:12.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 20:26
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Ik heb nu oordopjes van philips (voor m'n discman) (type weet ik niet, ze waren iig niet zo duur ) maar op een of andere manier krijg ik d'r last van m'n oren van Dit probleem had ik eerder met de standaard oordopjes die bij m'n discman zaten. Ook moet ik als ik in de bus zit m'n volume zo'n 6x omhoog pleuren voordat ik t nog steeds hoor, niet echt ok dus.

Maarja, ik zoek dus oordopjes waarbij ik m'n geluid niet zoveel luider moet zetten. M'n budget ligt onder de 50 euro. En waar ik geen last van m'n oren van krijg natuurlijk (maar daar kunnen jullie wss niets over zeggen )

Ik hoop dat jullie kunnen helpen!
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 18:11
syneck
Avatar van syneck
syneck is offline
Hallo,

Ik zoek een MP3 speler, maar die moet aan een aantal eisen voldoen:
-2GB of groter
-De muziek moet in mappen kunnen zodat ik snel nummers kan vinden
-De muziek moet simpel vanaf de PC naar de spler kunnen worden overgebracht (dus gewoon van de ene map in de ander schuiven, of het moet opm een andere simpele manier kunnen)
-De prijs tussen de 100 en 180 (hooguit 200)
-En een goede speler natuurlijk
(-Microfoon (opneem functie) -> hoeft niet persé)
(-Oplaadbaar via het stopcontact(?), zie hieronder)


Of kom ik dan uit op een Ipod of Zen?
-Hoe kan het eigenlijk dat een Zen van 20 GB even duur is, of soms zelfs goedkoper dan die van 6GB?


Verder had ik nog een aantal vragen
-Is het mogelijk een MP3 speler op te laden via het stopcontact? (Bijvoorbeeld de Zen Micro speler, oe is die op te laden?)
-is het mogelijk je MP3 speler af te spelen op je verstekers van je stereo? Dus gewoon met een simpel kabeltje, zonder een speciale versterker te kopen zoals deze?

Het zijn een hoop vragen, maar wel de vragen waar ik mee zit.
Wie weet er welke speler er goed is voor mij?
__________________
You're lost little girl

Laatst gewijzigd op 21-09-2005 om 18:15.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 19:19
Verwijderd
Citaat:
syneck schreef op 21-09-2005 @ 19:11 :
Verder had ik nog een aantal vragen
1: -Is het mogelijk een MP3 speler op te laden via het stopcontact? (Bijvoorbeeld de Zen Micro speler, oe is die op te laden?)
2: is het mogelijk je MP3 speler af te spelen op je verstekers van je stereo? Dus gewoon met een simpel kabeltje, zonder een speciale versterker te kopen zoals deze?
1:
In sommige mp3spelers zit een accu, die met behulp van een apdapter op te laden is via het stopcontact. Dat kan dus ja, maar niet bij alle mp3spelers

2:
Ja, gewoon een kabeltje van de hoofdtelefoonuitgang van je mp3speler naar een ingang op je versterker. Kan een jackplug -> jackplug kabeltje zijn, of een jackplug -> chinch kabeltje.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 20:35
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Citaat:
ArtemisQ schreef op 12-09-2005 @ 21:26 :
Ik heb nu oordopjes van philips (voor m'n discman) (type weet ik niet, ze waren iig niet zo duur ) maar op een of andere manier krijg ik d'r last van m'n oren van Dit probleem had ik eerder met de standaard oordopjes die bij m'n discman zaten. Ook moet ik als ik in de bus zit m'n volume zo'n 6x omhoog pleuren voordat ik t nog steeds hoor, niet echt ok dus.

Maarja, ik zoek dus oordopjes waarbij ik m'n geluid niet zoveel luider moet zetten. M'n budget ligt onder de 50 euro. En waar ik geen last van m'n oren van krijg natuurlijk (maar daar kunnen jullie wss niets over zeggen )

Ik hoop dat jullie kunnen helpen!
Niemand?
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 20:47
Baka-san
Baka-san is offline
die oordopjes die je helemaal in je oor moet doen sony ex51sl of je moet gewoon beetje in de vitrines kijken. want dan heb je geen last van buiten geluid iig veel minder last.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2005, 18:29
syneck
Avatar van syneck
syneck is offline
Citaat:
Specificaties van de Creative Zen Touch 20 GB

Stroomvoorziening Li-ion accu
Speelduur audio 24 uur
Laadmogelijkheden AC-adapter
Accu verwisselbaar Nee
Lichtnetaansluiting: Ja
Opladen via USB: Ja
Is deze dan oplaadbaar via een stopcontact?
__________________
You're lost little girl
Met citaat reageren
Oud 24-09-2005, 20:21
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
syneck schreef op 24-09-2005 @ 19:29 :
Is deze dan oplaadbaar via een stopcontact?
Wat betekend "Laadmogelijkheden AC-adapter" en
"Lichtnetaansluiting: Ja" dan volgends jou?
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2005, 20:40
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
freyk schreef op 24-09-2005 @ 21:21 :
Wat betekend "Laadmogelijkheden AC-adapter" en
"Lichtnetaansluiting: Ja" dan volgends jou?
AC = alternating (of zoiets) current = wisselstroom = stopcontact
USB = gelijkstroom

@syneck
Een iPod (mini in mijn geval) kan via bijgeleverd kabeltje aan pc of mac gekoppeld worden. iTunes kan dan ook rechtstreeks vanuit de iPod afspelen.

Er bestaat wel een kabeltje om een iPod rechtstreeks vanuit het stopcontact te voeden. Ik heb dat als (gratis) optie erbij gekregen.

Geen idee of muziek in mappen kan. In mijn iPod staat alles gewoon per album of per artiest gerangschikt.
Importeren doe ik altijd gewoon via iTunes (omdat dat de simpelste manier is), maar via de verkenner zou het ook wel mogelijk moeten zijn.

iPod heeft geen functie om gesprekken op te nemen.

Ik heb dus alleen maar een iPod, kan je niks over andere spelers vertellen. Maar moest morgen mijn iPod mini gestolen worden, ik zou er overmorgen al een nieuwe kopen (maar dan een iPod nano).
Met citaat reageren
Oud 24-09-2005, 20:46
syneck
Avatar van syneck
syneck is offline
@freyk, mijn discman had datzefde, ook "Laadmogelijkheden AC-adapter" maar dat opladen heeft hij dus nooit gedaan, dus daarom vroeg ik het, voor de zekerheid

@Al Murphy, bedankt voor de antwoorden!
__________________
You're lost little girl
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 11:10
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
syneck schreef op 24-09-2005 @ 19:29 :
Is deze dan oplaadbaar via een stopcontact?
Uh ja? Tuurlijk.
En ik kreeg bij mij discman vroeger en een adapter en batterijen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 19:34
June bug
June bug is offline
Ik heb de rest van het topic niet gelezen dus ik hoop niet dat ik dan iets over t hoofd gezien heb, maar ok:

mijn mp3 speler zegt ineens "no files" als ik m aanzet. als ik m op de computer aansluit om bestanden eraf te halen en nieuwe erop te zetten (dit doe ik gewoon via de verkenner) loopt mijn computer vast. dit ligt zeker aan de mp3 speler want als de computer dan vasthangt, en ik trek de usb kabel van m'n mp3 eruit doet t computer t ineens weer gewoon. zou dit gewoon slijtage zijn van mn mp3speler? (hoewel ik dat erg raar zou vinden want t ding is nog geen jaar oud) iemand enig idee?
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Oud 05-01-2006, 19:38
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Oh noes, ik zoek ook een mp3 spelert!

Ik wil een harddisk based speler, omdat ik een groot gedeelte van m'n muziek collectie erop wil kunnen pleuren. Dit komt van CD, dus die shite moet ik zelf rippen. Het liefste doe ik dat in OGG of FLAC, zodat ik bij dezelfde kwaliteit minder ruimte nodig heb. Iets van 40 GB harddisk ruimte lijkt me wel fijn.

Video-opties heb ik helemaal niet nodig, maar hij moet wel gewoon kunnen functioneren als USB mass storage device, dus ik wil niet de irritante bijgeleverde software moeten gebruiken om er iets op te plempen. En het is handig als dat ding een directorystructuur snapt.

De interface moet niet achterlijk zijn, er hoeft geen groot scherm op te zitten, en de batterijduur moet goed zitten.. Iets van 30 uur lijkt me wel een vereiste.. En.. er moet een AC adapter in geplugd kunnen worden, en liefst eentje met een standaardstekkertje, want dan kan ik er ook een externe accu aan hangen.

Een idiotPod valt eigenlijk wel een beetje af, en voor de rest heb ik een creative gezien, wat me ook niet zo boeiend leek.. Het enige dat me wel iets leek was een iAudio M3L (met 40GB als die bestaan) of de M5L (omdat die FLAC aan kan, alleen een beetje jammer dat die alleen in 20GB versie lijkt te bestaan).

Iemand anders nog een suggestie?
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 05-01-2006, 20:35
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Waarom up je dit topic als er tegenwoordig een apart subforum voor is?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2006, 20:41
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Niet eens gezien
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 12:12
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
cut_off hier : ik zoek de goedkoopste mp3 speler met plusminus 10gb
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 12:44
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Jolt schreef op 14-01-2006 @ 13:12 :
cut_off hier : ik zoek de goedkoopste mp3 speler met plusminus 10gb
10GB is niet gangbaar, en goedkoop is vaak duurkoop. denk aan min 20GB, merken als cowon iaudio en iriver
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Racisme na mp3-moord Brussel voer voor psychologen
Foresight
103 09-05-2006 19:21
Software & Hardware [mp3 speler] kapot?
June bug
8 05-11-2005 22:06
Software & Hardware Mp3 speler/I-pod etc.
Maija
2 26-07-2005 16:50
Software & Hardware Packerd Bell Funkey
kaatje27
1 09-06-2005 21:54
Beleidszaken Centraal MP3-spelers topic op Hardware?
Verwijderd
19 31-05-2005 15:47
Software & Hardware MP3 probleem
R-J-N
4 03-01-2005 22:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49.