Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2007, 15:55
patrik594
patrik594 is offline
Hallo allemaal!

Omdat ik geen recente topic vond, start ik maar een nieuwe:
Ik heb zojuist een brommer gekocht, maar ik mag er nog niet op rijden, omdat ik nog geen certificaat heb. Mijn vraag is nu: hoe kan ik zo snel mogelijk de theorie leren ( als het goedkoop is, vind ik dat ook niet erg ). Ik heb wel iets gezien op http://www.theorieshop.nl/trafficexplorer-bromfiets.php maar ik vraag me af of dat wel voldoende is. Zo niet, wat voor een theorieboek heb ik dan nodig?

Patrik594
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2007, 11:32
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Hmm, dat programma van die link die je geeft lijkt me redelijk uitgebreid en in principe voldoende. Toch zal ik voor de zekerheid nog wel even zo'n boek 'Theorie Bromfiets' o.i.d regelen. (Rijschool, bibliotheek, vrienden). Voor de rest vooral examens oefenen..

succes!
__________________
Volg de evenaar.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2007, 12:00
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Zoals Guissie al zegt. Een boek zien te krijgen. Waarschijnlijk hebben ze die ook in de bibliotheek. Die zou je dan ook kunnen gebruiken. Het boek goed doorlezen. Bij de bieb of een eventuele vriend kan je ook een cd krijgen. Veel oefenopgaven en examens maken. Op internet heb je ook veel site's waar je voor een klein bedrag (of gratis) examens kan oefenen.

Voor mij was het handig om iedere dag een kwartiertje er aan te zitten en dan een examen maken of wat lezen.
Succes ermee.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 00:30
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Oefenopgaves zijn cruciaal als je voor zo'n examen wilt slagen. Echt serieus! Ik had voor mij examen alleen van die vragen gemaakt, echt geen enkele theorie doorgenomen ofzo. Ik had wel tegen de 1000 vragen gemaakt. Maar ik vond het dan ook een leuke maniier van leren . 1 tip: Haal je boeken van de bieb!! Ik heb echt geen enkele cent uitgegeven om boeken te kopen voor die examen of wat dan ook. Echt puur vragenboeken van de bieb en ben met 2 fouten geslaagd . Bij vragen hoor ik het wel.

Suc6 man!
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer Vraagje
Verwijderd
5 02-04-2012 10:47
Verkeer & Vervoer Brommer rijbewijs
Megadeth
63 01-06-2009 19:08
Verkeer & Vervoer Theorie; voorrang
~> Eilidh <~
4 15-02-2007 18:02
Verkeer & Vervoer Theorie examen
My Info
6 27-06-2006 19:11
Verkeer & Vervoer Auto theorie op een brommer rijden, mag dat?
Tuinkabouter9
7 16-05-2006 19:01
Werk, Geld & Recht mag je eigenljk met een....
bamiPoep
22 29-11-2004 19:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11.