Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2009, 12:46
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Het probleem zit als volgt: (Windows XP pro Service pack 3)

Op sommige momenten is het voor mij opeens niet meer mogelijk om nieuwe sites te bezoeken. Ik krijg in Firefox en IE dan de melding dat de pagina niet geopend kan worden.
Dit probleem lost zichelf echter in enkele minuten op, waarna ik weer een paar minuten wel normaal kan browsen.

Gedurende de hele tijd kunnen gestarte downloads wel gewoon doorgaan (lees: Youtube-film gestart tijdens een "normale" sessie, blijft laden als ik geen andere sites meer kan bezoeken)

Eventvwr geeft soms 1 error als dit gebeurt met Event ID 36871, maar google leert dat deze event een foutieve event is en dat er daarmee niets aan de hand hoort te zijn.
Ook had ik heel veel meldingen dat ik een TCP/IP limiet had bereikt, maar daarvoor heb ik een patch geinstalleerd, waarna ik de waarschuwing niet meer kreeg. Maar het probleem blijft dus bestaan.

Misschien gerelateerd, dit zijn de errors die ik in eventvwr zie als ik de computer opstart:
Spoiler
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2009, 13:06
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Probeer eens een system file check: Start > Uitvoeren > sfc /scannow
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 14:50
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Geen meldingen tijdens de check. Na afloop zie ik 73 meldingen in het eventvwr.
De start, het einde en 71 keer:
Citaat:
Event Type: Information
Event Source: Windows File Protection
Event Category: None
Event ID: 64021
Date: 8/16/2009
Time: 3:10:01 PM
User: N/A
Computer: FAMILIECOMPUTER
Description:
The system file c:\windows\system32\chgport.exe could not be copied into the DLL cache. The specific error code is 0x800b0100 [No signature was present in the subject.
]. This file is necessary to maintain system stability.

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
Met dus verschillende bestanden.

Alle bestanden:
Spoiler
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 19:10
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Mogelijk een spywareprobleem.

Ik zou om te beginnen eens een volledige scan uitvoeren met dit programma, zie verder ook dit topic
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 20:50
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Had al met hitman pro een scan uitgevoerd gisteren. Maar hij kan dicht. XP opnieuw installeren + formatteren schijf was sneller dan het zoeken naar de oorzaak, en ik heb mijn PC wel per se nodig morgenochtend.

En de verse installatie heeft het opgelost. Dus het was waarschijnlijk wel spyware-gerelateerd.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46.