Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2013, 11:14
Verwijderd
Is het alleen maar via internet of zijn ze ook bij bepaalde winkels te vinden ?
ik zie heel veel op internet maar 700 euro, kan toch nooit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2013, 11:23
Verwijderd
Welke kaartjes wil je kopen? Ligt aan welk concert. Bepaalde groepen gaan online via een ticketservice en zijn zo geliefd dat tickets binnen de 10 minuten zijn uitverkocht. Gekocht door fans of door mensen die ze via ebay of marktplaats gaan aanbieden voor hogere bedragen. Dat is overigens verboden, bepaalde festivals proberen dat al te vermijden door op tickets te verbinden aan een naam. Als je een ticket dan op de zwarte markt koopt, ben je gebokt als ze je controleren, want je komt niet binnen.

Soms zijn tickets beschikbaar via bepaalde winkels (bijvoorbeeld Free Record in Nederland, Fnac in België), meestal kun je op de website van de band wel vinden hoe je aan tickets kunt komen.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2013, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Welke kaartjes wil je kopen? Ligt aan welk concert. Bepaalde groepen gaan online via een ticketservice en zijn zo geliefd dat tickets binnen de 10 minuten zijn uitverkocht. Gekocht door fans of door mensen die ze via ebay of marktplaats gaan aanbieden voor hogere bedragen. Dat is overigens verboden, bepaalde festivals proberen dat al te vermijden door op tickets te verbinden aan een naam. Als je een ticket dan op de zwarte markt koopt, ben je gebokt als ze je controleren, want je komt niet binnen.

Soms zijn tickets beschikbaar via bepaalde winkels (bijvoorbeeld Free Record in Nederland, Fnac in België), meestal kun je op de website van de band wel vinden hoe je aan tickets kunt komen.
1D, maar op site van ziggo dome staat uitverkocht , maar waarom zo vroeg beginnen als ze ook uitverkocht zouden zijn als ze pas in maart waren begonnen ?

ik wil er heen ;o
Met citaat reageren
Oud 10-02-2013, 11:53
Verwijderd
Ik snap
Citaat:
maar waarom zo vroeg beginnen als ze ook uitverkocht zouden zijn als ze pas in maart waren begonnen ?
niet.

Maar als ze uitverkocht zijn, zijn ze uitverkocht, zo simpel is dat. Je kunt altijd kijken of Ziggo Dome het systeem van een reservelijst hanteert, dan kun je je daar laten opzetten, maar die zal dan ook al wel al behoorlijk vol zitten.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2013, 11:54
Verwijderd
Oh en veel naar de radio luisteren, vaak kun je nog kaartjes winnen op de een of andere manier.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2013, 11:59
Verwijderd
Oke , teleurstelling, dan zal ik ze niet zien , tenzij ik naar schiphol ga, hoe raar het ook klink maar op dit moment kan ik er wel op janken, weet niet waarom , wou er vorige week ook wel tickets maar heeeel anders dan nu

Laatst gewijzigd op 10-02-2013 om 12:05.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2013, 12:02
Verwijderd
Als je fan bent van een band, schrijf je dan in voor hun nieuwsbrief, dan word je op de hoogte gehouden via mail wanneer ze waar concerten hebben, dan weet je wanneer je online moet zijn om tickets te kunnen kopen
Met citaat reageren
Oud 10-02-2013, 13:27
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Ik zit dit hele geval echt met een te gemene glimlach te lezen nu
Met citaat reageren
Oud 10-02-2013, 14:08
Verwijderd
Alleen maar gezond dat je die rommel gaat missen Bovendien ben je daar veels te oud voor.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Ik zit dit hele geval echt met een te gemene glimlach te lezen nu
Dit dus
maar dat ligt niet aan 1d ghehe
Met citaat reageren
Oud 12-02-2013, 15:21
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Als je ergens graag heen wilt, dan moet je daarvoor in de rij gaan staan, of online wachten en F5'en als een malle. Als je echt zo'n uberfan was geweest had je geweten dat ze naar NL komen en dat er kaartjes in de voorverkoop zouden gaan. Anyway, als je nog een kaartje wil regelen, dan kan je dat doen via marktplaats, maar dan moet je natuurlijk erg voorzichtig doen, inschatten wie er geen crimineel is en nooit vooruit betalen.
en je moet ook NOOIT een kaartje kopen bij van die websites met namen als tickets4u oid, want die vragen veel te veel geld en het zijn allemaal oplichters. Alleen bij ticketservice/eventim of de site van de band zelf kan je veilig kaartjes kopen. Of voor sommige events bij de FRS of andere platenzaken.

Ik kocht vroeger altijd m'n kaartjes bij 't postkantoor of de GWK, kan dat eigenlijk nog?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2013, 16:08
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
Ik kocht vroeger altijd m'n kaartjes bij 't postkantoor of de GWK, kan dat eigenlijk nog?
Dat is lang geleden... maar volgens mij kan dat wel nog gewoon ja.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2013, 16:18
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Jammer joh. Volgende keer bijtijds te weten komen wanneer de tickets in de verkoop gaan. Waarom je überhaupt naar dit concert zou willen is mij een raadsel, maar ach.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het grote lucht je hart topic #54
darkfairy
485 30-03-2006 20:29
Muziek 7 juli green day in ahoy
FaceTheTruth
280 12-07-2005 10:06
Muziek Blue concert in nederland
lil_suz
24 28-10-2004 17:18
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 07:44
Muziek naar welke concerten gaan jullie binnenkort?
fruitmand
250 27-08-2003 12:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53.