Oud 01-11-2020, 20:23
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
wat is ie slim
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2020, 21:06
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
De slimste baby ooit!
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2020, 10:33
Verwijderd
Goeie baby Mema

Volgens Doris drinkt Ella aan de borstels.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2020, 10:43
Verwijderd
Ella moet geborsteld
Met citaat reageren
Oud 02-11-2020, 11:21
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ik heb afgelopen week mijn oude paar kisten (reeds ~20 jaar in mijn bezit) laten voorzien van nieuwe binnenzolen. Toen dat gefixt was, een paar nieuwe (witte, uiteraard) veters, een paar lagen schoensmeer en leervet. En nu zijn ze weer helemaal in orde, winterklaar, en supercomfortabel
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 02-11-2020, 11:39
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Nieuwe Plex-PC besteld
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2020, 11:43
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Goeie baby Mema

Volgens Doris drinkt Ella aan de borstels.
Misschien toch een wax-bon vragen als kraamcadeau
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2020, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Misschien toch een wax-bon vragen als kraamcadeau
ik moest hardop lachen.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2020, 12:07
Verwijderd
Niets mis met een beetje tepelhaar.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2020, 19:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
En omdat vandaag niet alleen maar kut was

- mijn auto is weer zonder kleerscheuren door de keuring gekomen
- ik mag naar een super vet congres, één dag thuis online, één dag daar en dan mag ik ook een praatje houden
- ik word elke dag beter in mijn vak en dat vind ik zo tof en mijn teamleider vond het leuk dat ik zo enthousiast ben
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2020, 14:03
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Van een vriendin heb ik allemaal bruisballen en andere baddingetjes van Lush gekregen. Net de eerste geprobeerd, het hele badwater is paars
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2020, 16:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben gaan wandelen met een vriendin om even een luchtje te scheppen en alles weer even op een rijtje te krijgen na alle ellende van de week en dat was heel fijn en heerlijk weer.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2020, 17:29
Verwijderd
Hoe is het met de vriend van je vriendin?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2020, 18:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Nog steeds in coma op de IC. Ze weten voor zover ik weet nog altijd niet waarom ie niet wakker wordt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2020, 19:31
Verwijderd
Wat rot. Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2020, 04:39
Verwijderd
Nieuws van twee jaar oud waar ik hard om moest lachen

https://joop.bnnvara.nl/kijk-nou/raa...amen-schrappen
Met citaat reageren
Oud 10-11-2020, 09:54
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Ohneeeee. Wel altijd fijn als mensen zelf even illustreren hoe ze in elkaar steken.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2020, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Nieuws van twee jaar oud waar ik hard om moest lachen

https://joop.bnnvara.nl/kijk-nou/raa...amen-schrappen
Zoek je zoiets nu met opzet op, zo vroeg in de ochtend?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2020, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Zoek je zoiets nu met opzet op, zo vroeg in de ochtend?
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar min of meer noodgedwongen wakker zijn midden in de nacht doet rare dingen met een mens.

Overigens word ik er heel blij van dat Doris over de hond van mijn ouders zegt "jimi is een klein hondje." Het is een lomp groot enthousiast kalf dat pas sinds kort niet meer boven haar uit torent en haar soms in zijn enthousiasme nog omver rent, en dat zij hem dan zo omschrijft, zegt iets over de manier waarop ze hem ziet. En dat ze dus niet bang voor hem is. En de relatie die er tussen die twee is. <3
Met citaat reageren
Oud 10-11-2020, 10:21
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar min of meer noodgedwongen wakker zijn midden in de nacht doet rare dingen met een mens.

Overigens word ik er heel blij van dat Doris over de hond van mijn ouders zegt "jimi is een klein hondje." Het is een lomp groot enthousiast kalf dat pas sinds kort niet meer boven haar uit torent en haar soms in zijn enthousiasme nog omver rent, en dat zij hem dan zo omschrijft, zegt iets over de manier waarop ze hem ziet. En dat ze dus niet bang voor hem is. En de relatie die er tussen die twee is. <3
Mssn zegt het ook wel iets over de manier waarop ze zichzelf ziet!
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2020, 10:24
Verwijderd
Ze is wel bang en voorzichtig voor en rondom de hond van de gastouder, daar zegt ze over dattie groot is. Terwijl die kleiner is dan Jimi. Het gaat volgens mij dus wel echt over de relationele verhoudingen.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2020, 11:39
Verwijderd
Ik had de kleine garnaal een flesje gegeven om twee uur en viel daarna niet meer in slaap, dus dan ga je wat rondscrollen op het interwebs. Ik snap de vraag niet helemaal, wat is een andere optie dan "kon niet slapen, zat wat random te browsen"? Dat ik de wekker had gezet om vanaf 4.30 uur eens grondig internetonderzoek te doen naar raadsleden in Reimerswaal?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2020, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Dat ik de wekker had gezet om vanaf 4.30 uur eens grondig internetonderzoek te doen naar raadsleden in Reimerswaal?
Ja, zo ben jij wel.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2020, 12:57
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
ik vind het altijd zo grappig dat honden zelf onderling ook niet altijd doorhebben hoe de verhoudingen liggen dat een klein keffertje standaard denkt dat ie een grote lobbes van 40 kilo meer aan kan
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2020, 20:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ging wandelen met mijn vriendinnen en het was kut dat we niet mochten knuffelen maar het was zo fijn om elkaar te zien en te spreken en samen te huilen en we stonden op de skiberg met super mooi uitzicht en de zonsondergang en de schemer en de mist en de stilte was zo fijn.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2020, 08:55
Verwijderd
Kusje voor jou Daan!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2020, 08:57
Verwijderd
Ella sliep gisteren van 2300 tot 0600 en vannacht van 2230 tot 0430
Met citaat reageren
Oud 12-11-2020, 09:05
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
HOE DAN ik ben blij als ie maar twee keer komt in de nacht
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2020, 09:35
Verwijderd
Nou, tussen 20.00 en 22.00 hoef ik dan geen shirt meer aan te doen want dan is het happy hour en wil ze continu drinken, en blijkbaar wordt daar een goede bodem gelegd. overdag komt ze wel ongeveer elke twee uur. Maar we.geven haar ook een glaasje jenever voor we gaan slapen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2020, 09:46
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Gisteren heb ik zelf een fles wijn gedronken, daarna hadden we ook een rustige nacht.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2020, 10:15
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Kusje voor jou Daan!
Thanx
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2020, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Gisteren heb ik zelf een fles wijn gedronken, daarna hadden we ook een rustige nacht.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2020, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Nou, tussen 20.00 en 22.00 hoef ik dan geen shirt meer aan te doen want dan is het happy hour en wil ze continu drinken, en blijkbaar wordt daar een goede bodem gelegd. overdag komt ze wel ongeveer elke twee uur. Maar we.geven haar ook een glaasje jenever voor we gaan slapen.
Speen ff dippen in citroenbrandewijn en dan suiker erop
Met citaat reageren
Oud 12-11-2020, 14:24
Verwijderd
Spenen worden vakkundig geweigerd.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2020, 22:17
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Dekentjes, omslagdoeken, katten, kaarsjes
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2020, 23:01
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
"Vroeger was alles beter!"

__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 14-11-2020, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Ik had de kleine garnaal een flesje gegeven om twee uur en viel daarna niet meer in slaap, dus dan ga je wat rondscrollen op het interwebs. Ik snap de vraag niet helemaal, wat is een andere optie dan "kon niet slapen, zat wat random te browsen"? Dat ik de wekker had gezet om vanaf 4.30 uur eens grondig internetonderzoek te doen naar raadsleden in Reimerswaal?
Haha, anders reageer je er even zo serieus op joh. Dat weet ik toch ook wel? Als jonge ouder verlies je zeker je humor zeker, man man man...

Dat nieuws was in 2018 was overal te lezen, vandaar dat ik er van opkeek, je post leek alsof het voor het eerst las.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2020, 15:13
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb zoveel leuke kerst spullen gekocht
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2020, 01:18
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik luisterde naar een heel interessante lezing. En ben dit weekend begonnen met het optuigen van de grote kerstboom in de tuin
Met citaat reageren
Oud 19-11-2020, 13:15
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb het plan gevat de logeerkamer op te gaan knappen. Zin in!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2020, 13:54
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Update: geen zin meer, ga er niets aan doen voor nu 😂
Met citaat reageren
Oud 19-11-2020, 15:40
Verwijderd
Tering
Met citaat reageren
Oud 19-11-2020, 20:07
Verwijderd
Ik snap je wel pm
Met citaat reageren
Oud 19-11-2020, 20:07
Verwijderd
Krijg zelf ook bloedkankertyfus van m'n nietsdoen btw
Met citaat reageren
Oud 19-11-2020, 20:48
Verwijderd
Weten jullie wat jullie moeten doen? Kinderen nemen, dan doe je nooit meer niets!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2020, 20:49
Verwijderd
KINDEREN NEEM JE NIET DIE KRIJG JE
Met citaat reageren
Oud 19-11-2020, 20:54
Verwijderd
Nou het is zeg maar net precies de reden dat ik geen kinderen heb. Omdat ik niet kan garanderen dat ik me er op die manier aan zou kunnen committeren. Fucking bang dat ik m'n interesse verlies of dat het te moeilijk wordt of te pijnlijk.

/honestconfession
Met citaat reageren
Oud 19-11-2020, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Nou het is zeg maar net precies de reden dat ik geen kinderen heb. Omdat ik niet kan garanderen dat ik me er op die manier aan zou kunnen committeren. Fucking bang dat ik m'n interesse verlies of dat het te moeilijk wordt of te pijnlijk.

/honestconfession
Snap ik goed en is een heel mooie beredenering want ze zijn er altijd. En ik merk pas, als ij even zonder kinderen ben (wat in juli voor de laatste keer was, en toen was ik zwanger), hoe erg je altijd "aan" staat. Niet erg en ik kan het heel goed hebben, maar sinds ik zelf kinderen heb snap ik mensen die geen kinderen willen veel beter.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2020, 00:08
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ja dat lijkt me dus heftig! Regelmatig logeert hier een peuter en dat vind ik echt fantastisch. Het kindje is lief en leuk en kan zo heerlijk schaterlachen en dan smelt ik. Maar als hij na 1,5e dag wordt opgehaald, vind ik het zo lekker om gewoon weer alleen thuis te zijn .
Met citaat reageren
Oud 20-11-2020, 00:10
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Toch wat veranderingen aan de logeerkamer. Wiegje van de peuter is eruit. In ruil daarvoor een campingbedje achter de schuine kant liggen en een heerlijke slaapbank neergezet. Nu nog beslissen welke kleuren ik op de muur wil en verdere plannen maken, maar dit was voor nu genoeg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Kleine dingen die je blij maken-topic #3
Destruct!
500 10-05-2020 20:09
Psychologie Depressie of aanstellerij?
dreklop
8 02-05-2014 01:13
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 01:28
Beleidszaken Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin
Verwijderd
500 03-05-2010 10:54
De Kantine Weerwolfspel # 65
Tink*
500 13-01-2010 22:00
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 08:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28.