Oud 01-03-2019, 12:44
Verwijderd
Hoop dat Jon snel gewoon de stekker er uit trekt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2019, 12:49
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Hoop dat Jon snel gewoon de stekker er uit trekt
Hij heeft gisteren voor zijn discord server geadverteerd.

Hij heeft een poll gemaakt op scholieren.com lol

En nu heeft de server 110+ leden.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Oh ja sorry, fuck die fatties ze zijn allemaal gewoon dikke moeders.
Haha je maakt je domheid nog duidelijker!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 12:50
Verwijderd
Citaat:
En dat is fout en ook hun eigen schuld, toch?
Nog een verwoede poging tot meedoen met de discussie. Uiteraard, hoe kunnen we ook anders van je verwachten: GEFAALD.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Dan kan je een PM sturen.
Waar ze vervolgens niet op antwoordt.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Hoop dat Jon snel gewoon de stekker er uit trekt
Gaan de forumbazen misschien het licht zien.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 12:53
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Je hebt opzettelijk de vraag gemisinterpreteerd of reageert niet op de OP maar op slechts een selectief gedeelte van de al aanwezige discussie.
Vervolgens kom je met een hele sloot aan bad faith arguments waar al gehakt van is gemaakt, argumenten die stereotyperend zijn voor de eerder genoemde modus.

Does not compute.
Ik reageerde niet op de OP maar op de hele discussie die gaande was en geen fuck meer met zwangere vrouwen te maken had. Vervolgens kwam ik met voorbeelden van zaken die meespelen in meerdere of mindere mate in het leven van mensen, zonder een oordeel te geven over het geheel. Maar hee, wat je er van maken wilt. Maar beschuldig me niet van dingen die ik niet gedaan heb om als ik dat opmerk met zo'n post te komen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Ik reageerde niet op de OP maar op de hele discussie die gaande was en geen fuck meer met zwangere vrouwen te maken had. Vervolgens kwam ik met voorbeelden van zaken die meespelen in meerdere of mindere mate in het leven van mensen, zonder een oordeel te geven over het geheel. Maar hee, wat je er van maken wilt. Maar beschuldig me niet van dingen die ik niet gedaan heb en als ik dat opmerk met zo'n post te komen.
Reageer dan gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 12:56
Verwijderd
Eline gaat offtopic en ik word aangevallen. Hahaha.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 12:57
Verwijderd
Maar ondanks dat dit gewoon over ongezonde wijven die dik zijn en daarvoor het moederschap misbruiken, gelden onze argumenten wel voor random dikke mensen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 13:02
Verwijderd


Kijk die gore dikke armen en ass dan, flikker op
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 13:03
Verwijderd


Gewoon afzichtelijk gatverdamme man

Ook zo'n vieze lelijke nonsense tattoo op haar arm, waarschijnlijk weet ze niet eens wat het betekent. (Ze is immers dik, dus dom, wel gezellig)

Laatst gewijzigd op 01-03-2019 om 13:10.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 13:03
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
[afbeelding]


Kijk die gore dikke armen en ass dan, flikker op
Ze is dikkie dik
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 13:05
Verwijderd


Niets mis mee, getraind lijf met uitgerekte huid. Je ziet ook dat ze een stuk intelligenter is en die baby's hebben ook een mooie atheïstische blik in hun ogen. Deze drie komen er wel! Die andere vetkleppen weet ik niet.

Prachtige vrouw ook! Fijn om naar te kijken. Kijk die brede glimlach! Kan vast veel eten in, maar doet ze niet.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 13:08
Verwijderd
Niet echt getraind, maar gewoon slank, gewoon normaal.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 14:16
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Hoop dat Jon snel gewoon de stekker er uit trekt
Dat wil hij niet
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 14:21
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Dat wil hij niet
Omdat ad revenue €€€
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 14:23
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ja er zit nog een verdien model in: zelf geen/weinig tijd aan besteden maar toch nog een kleine winst draaien. Dat is toch een stukje gratis geld.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 14:25
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ja er zit nog een verdien model in: zelf geen/weinig tijd aan besteden maar toch nog een kleine winst draaien. Dat is toch een stukje gratis geld.
Inderdaad

+ er zijn vele topics en die trekken gasten aan.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel alles gelezen. Conclusie: Elin3 noemt Daantje_0705 dik Want het is "makkelijk en lomp" om dit te posten, want Daantje gebruikt wel eens Prednison.

Wat een draak van een topic weer jongens. Het is iedere keer hetzelfde gezever. Compleet zinloos om op deze manier nog te discussiëren. Van sommigen mag je geen onaardige dingen zeggen over "zielige" groepen. Ook al kun je die dingen onderbouwen. En is wat je zegt volgens anderen helemaal niet zo onaardig. Daar gaan we niet uitkomen hè.

Wat me wel tegenvalt is de willekeur. Tegen wielrenners tekeer gaan is prima, maar tegen zwangere moeders met overgewicht of tegen religieuzen niet.

Dikke wielrenners die zijn het allerergste! 😝 (verder niks gelezen)
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Dikke wielrenners die zijn het allerergste! 😝 (verder niks gelezen)
JA DAAR WEET JIJ ALLES VAN EAH?!?!?! WAAROM BEN JE EIGENLIJK GESTOPT MET ROEIEN, VAST OMDAT JE ZOVEEL DRAG CREËERDE MET DIE IN HET WATER HANGENDE FLAPPEN VET
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 15:29
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 19:04
Verwijderd
Citaat:
JA DAAR WEET JIJ ALLES VAN EAH?!?!?! WAAROM BEN JE EIGENLIJK GESTOPT MET ROEIEN, VAST OMDAT JE ZOVEEL DRAG CREËERDE MET DIE IN HET WATER HANGENDE FLAPPEN VET
Ja en met fietsen zakte ik door mijn wielen dus toen ben ik maar gaan hardlopen, moet ik mijn dikke reet tenminste zelf vooruit sleuren.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Ja en met fietsen zakte ik door mijn wielen dus toen ben ik maar gaan hardlopen, moet ik mijn dikke reet tenminste zelf vooruit sleuren.
Hehehehe, ik zag je in m'n hoofd zo op een fiets met dubbelgeklapte wielen
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 19:44
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Denk je dat je daardoor ook psychische ziekten kunt voorkomen? En hoe werkt dat dan volgens jou? Serieuze vraag.
Ik vond dit een leuke vraag.

Ja natuurlijk. Risicobeperking van het triggeren. Het is geweten dat je meer kans hebt bij famiale belasting. Blowen bijvoorbeeld is dan minder slim.
Lichaamsbeweging heeft positieve effecten op redelijk wat psychische ziektes (of het ook preventief kan werken durf ik niet direct te zeggen).
Tijdig hulp zoeken want bv bij schizofrenie is je kans groter op herval bij elke extra episode.

En waarschijnlijk nog wel wat dingen, maar daarvoor zou ik mijn cursussen boven moeten halen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 19:52
Verwijderd
Ja en fysieke inspanning is juist een trigger voor clusteraanvallen
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 20:03
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Het is natuurlijk normaal dat vrouwen bijkomen bij een bevalling (gemiddeld 15kg ofzo, maar zeker niet grotendeels vet). Ik vind het alleen een beetje gek als je het als excuus gaat gebruiken en op emotie spelen om mensen niet meer als te dik te gaan beschouwen. Het benoemen van dergelijk gezondheidsrisico, dat toeneemt in de bevolking en bijdraagt aan de grootste groep van doodsoorzaken en handicaperende ziektes, moet niet zo makkelijk afgedaan worden.

Te dik zijn bij een bevalling heeft ook gewoon risico's (net zoals te mager zijn).
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK279575/

Genetische aanleg wordt nogal overdreven ofwel zijn er ineens gigantisch veel mensen met die genen bijgekomen. Dieet is nummer 1 en beweging nummer 2.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 20:05
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ja en fysieke inspanning is juist een trigger voor clusteraanvallen
Heeft dat te maken met bepaalde fysieke responsen op de inspanning? Zijn er bepaalde vormen die ze mogelijk elimineren?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 20:10
Verwijderd
Nope, een verhoogde hartslag is sowieso een risico. Rustig blijven en mediteren is erg belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2019, 20:55
Verwijderd
Maar je kunt ook heel gezond zijn door veel op hele lage hartslag te wandelen of te fietsen..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2020, 21:40
Verwijderd
Was leuk deze.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2021, 12:07
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26.