Oud 20-03-2002, 13:20
Dy|_uCK
Avatar van Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
ik ben van mening dat je dat nog niet kan zeggen na twee maanden ofzo

ik heb nu met mn huidige vriendin 3 maanden, alleen zeg ik het nog niet.. Ik laat wel merken dat ik er leuk/lief vind enzo maar ik schuw nog de woorden houden van

hoe lang heeft het ongeveer geduurd (je gaat dat niet bij lopen houden vind ik ) voordat jullie zeiden dat je van je vriend/vriendin houdt?
__________________
*8ballcrew* I just stop breathing for a few minutes and everybody jumps to conclusions.. *8ballcrew*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2002, 13:26
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
mijn vriend zei het al heel snel. Na een paar weken zelfs al.
Maar we hebben laatst tegenover elkaar toegegeven dat we het in het begin niet meenden (het was dus niet als een leugen bedoeld maar eerder zo van: ik vind je heel erg leuk). Maar dat het nu wel opgaat. en dat heeft zo'n 5/6 maanden geduurd.
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 13:30
Troffee
Troffee is offline
k denk dat ik het rond de 3/4 maanden voor het eerst gezegd heb...
En als ik het zeg, dan meen ik het ook..
__________________
--== Don't Talk, Just Kiss ==--
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 13:33
Verwijderd
nou ik wist na een maand ofzo al dat hij echt heeeeeel speciaal voor me was enzo, maar wist nog nie echt of ik van hem hield, want had nog niet echt eerder zo iets gevoeld. kweet nie precies na hoe lang maar misschien na 2 maanden ofzo zei ik iets van 'ik geef echt zoooo veel om je, ik geloof wel dat dit houden van is' ofzo iets dan..

en paar weken erna geloof ik zei ik het echt dat ik van hem hield...toen had ik ook echt zo'n enorm goed gevoel, echt zo'n verliefd zijn bui, dat als ik hem aankeek dat ik echt helemaal gloeide van binnen enzo en volede dat ik voor altijd bij hem wilde zijn (had ik altijd wel dat gevoel maar toen echt erg), toen dacht ik, het moet er nu echt uit, ik zeg het gewoon, ik hou van deze jongen

mja, ik had het gevoel al heel snel hoor en ik weet nie precies na hoe lang het 'normaal' is zo iets te zeggen amar ja, als je eht echt met heel je hart voelt kanje het wel gewoon zeggen denk ik, maar je moet er wel zeker van zijn dat diegene ook echt van jou houdt anders kan je weleens gekwetst worden enzo..

jah ik denk dat het bij ieder persoon weer anders is maar ik vind zelf dat je het na een maand ofzo nog nie kan zeggen maar na een paar maandjes zoals 3 ofzo wel...ligt er gewoon aan hoe jij het voelt, als je het vurig voelt waarom niet zeggen? alleen als je nog niet zeker weet wat je voelt dat zou ik het nog binnen houden.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 15:45
xxx_anouk_xxx
Avatar van xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Hey,

hier wilde ik laatst een topic over openen, maar toen kwam ik niet uit mn woorden, dus was ik er maar weer mee gestopt

Maar ik wilde dat ook weten. Mijn vriendje zei het al vrij snel, toen hadden we nog niets met elkaar, das jaar geleden ongeveer. Maar nu merk ik dat het pas inhoud begint te krijgen. Dat hij dat ook echt doet zeg maar, en dat had ik in het begin niet.

Maar volgens mij kun je nog niet van elkaar houden als je zo kort bij elkaar bent, je vind elkaar natuurlijk wel heel leuk, je bent verliefd, maar houden van is in mijn ogen toch heel anders.

kus
__________________
Ik weet, hoe onvoorstelbaar wreed je verscheurd wordt, als liefde wordt gescheiden door zee
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 18:04
DJken
Avatar van DJken
DJken is offline
Na 7 maand en een half...

Tijdens een romantisch moment

greetz

__________________
I fly away with my shadow while, Scratching the moon like a DJ.. The night follows its Odyssey
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 05:35
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
ik heb wel keer gezegd ik hou niet van je, maja was niet zo slim haha


maar ik hou van je zei ik toen te snel ik hou het nu wel ff bij me
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 06:01
CareZz
CareZz is offline
hmm 2 maanden ofsow.. wel snel.. tjah hijs gewoon speciaal!
__________________
LoVe Ma SeXy BoY
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 07:15
Soullar
Soullar is offline
vrij snel, kweet niet of het nou na de 3e of de 4e week was, nouja iig meen ik, iedere keer weer dat ik het zeg, elk woordje 100%
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 09:45
vigor mortis
vigor mortis is offline
hell, kei snel... na iets van anderhalve maand al.. maar dat was wel na een gesprek over de overeenkomsten tussen houden van en verliefd zijn en dat verliefd zijn ook een vorm van houden van is... tenminste dat was onze conclusie
__________________
Dream Your Life And Die In Your Sleep ~*bite me*~ I Am A Razor Blade Please Cut Your Wrist With Me
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 09:52
Verwijderd
bij mij was t ook heel snel iets van een maand ofzo.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 09:58
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
de diepgang waarmee je t zegt verschilt ook van keer tot keer

eigenlkijk meestal kan je pas achteraf een goed oordeel over je gevoelens hebben etc.
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 10:23
brightness68
brightness68 is offline
hmmz... pas als je het ook echt meent, als je je super vurig voelt van binnen ja, dan kan je het zeggen.... *zucht, ik hou van hem*
__________________
<~*love me, hate me, ..... they don't know who i am....*~> ik ben ZIJN smatje, LB... : )
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 14:02
Verwijderd
Ik zei het al na 1 avond. Maar houden van, dat doe je van meerdere mensen
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 14:04
lekker zoet beertje
lekker zoet beertje is offline
maandje

[Dit bericht is aangepast door lekker zoet beertje (22-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 15:14
Verwijderd
Geen idee, ik hou dat niet bij. Het gaat erom dat ik zeker ben van mijn gevoel en niet de manier waarop ik dat onder woorden breng.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 15:40
guinevieve juniper
guinevieve juniper is offline
Citaat:
Soullar schreef:
vrij snel, kweet niet of het nou na de 3e of de 4e week was, nouja iig meen ik, iedere keer weer dat ik het zeg, elk woordje 100%

wij ook het voelde gewoon zo goed ik denk na 3 weken , maar ja we kende elkaar al een jaar en we headden pas na 8 maanden de stap gezet om samen iets te beginnen

__________________
guinevieve
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef:
vrij snel, kweet niet of het nou na de 3e of de 4e week was, nouja iig meen ik, iedere keer weer dat ik het zeg, elk woordje 100%

...
*Houdt zoveel van Tim, dat ze het niet eens normaal kan zeggen*

Lofjoe lievie
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-03-2002, 09:10
Dy|_uCK
Avatar van Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
Citaat:
guinevieve juniper schreef:
maar ja we kende elkaar al een jaar en we headden pas na 8 maanden de stap gezet om samen iets te beginnen

[/B]
ja ik denk dat het wel kan met een lange vriendschap ervoor ofzo
__________________
*8ballcrew* I just stop breathing for a few minutes and everybody jumps to conclusions.. *8ballcrew*
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 12:23
RottenApple
RottenApple is offline
Ik heb het gisteren na een maand voor het eerst tegen mijn vriendje gezegd en toen meende ik het ook echt... maar normaal zeg ik het eigenlijk niet zo snel tegen iemand... het is toch wel iets bijzonders als je dat tegen iemand zegt...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 17:25
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
bij mn vorige vriendin heeft het 3/4 maanden geduurd, bij m'n huidige vriendin na 2 weken ofzo al, maar ik voel dat ik van r hou, ik vind het raar omdat het zo snel is, maar het is wel zo
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Dy|_uCK schreef:
ik ben van mening dat je dat nog niet kan zeggen na twee maanden ofzo

ik heb nu met mn huidige vriendin 3 maanden, alleen zeg ik het nog niet.. Ik laat wel merken dat ik er leuk/lief vind enzo maar ik schuw nog de woorden houden van

hoe lang heeft het ongeveer geduurd (je gaat dat niet bij lopen houden vind ik ) voordat jullie zeiden dat je van je vriend/vriendin houdt?

owwww ik vind het echt goed van je dat je er echt goed overnadenkt enzow en het niet te snel wil zeggen!!!!
Zo denk ik er dus ook over....
Ik heb echt een gigantische hekel aan jongens die dat binnen een maand al zeggen.
Je moet het inderdaad zeker weten, het ligt er natuurlijk ook aan HOE jullie met elkaar omgaan. Stel je heb het een half jaar, maar tis een beetje vage relatie, je ziet elkaar bijna nooit en kan niet echt praten. Daartegenover: je hebt het 2 maanden, bent echt stapelgek op diegene, het klikt super en je voelt je helemaal zweverig en in love en je wilt diegene nooit meer kwijt. Naja, dan kan je het dus ook al zeggen.
Maar bedenkt goed: als je het eenmaal gezegd hebt, kan je het niet ineens terugnemen omdat je van je eigen woorden bent geschrokken. Maarjah wat lul ik nou....dat weet jij allang jij denkt er tenminste goed over!

Met m'n ex duurde dat 3/4 maanden voordat ik het zei, of allebei, of weet ik veel. Ik wacht altijd totdat de ander het eerst zegt
En m'n huidige vriendje die zei het al heel snel (naar mijn mening veel te vroeg) en ik zei het iets later, denk toen we het 1,5 maand hadden. Maarjah daar heb ik echt zooooo'n spijt van, om dingen te zeggen die ik nog niet wil zeggen........ik zei het voordat ik 2 weken wegging op vakantie en hem dus een hele tijd niet zou zien. Ik had slechtgeslapen (kerstgala's e.d.) en was bang dat hij me niet meer leuk zou vinden als ik terugkwam...kortom: té emotioneel en smoorverliefd etc....en daarna had ik e dus spijt van omdat ik het nog niet had willen zeggen...
Maarjaaaaah je kunt toch nu gewoon dingen als "ik ben stapelgek op je" en zow zeggen. Ik vind dat serieus leuker om te horen dan "ik hou van je". Tenminste, de eerste keer dat ik het hoor (de eerste paar keer) schrik ik me rot, en vind ik het heel speciaal etc. Maar daarna denk ik altijd: "ow hij is gewoon gewend om dit te zeggen". Dan vind ik het leuker als hij zegt "ik ben zoooo verliefd op je" of "ik ben stapelgek op je" want dan weet ik dat hij hetzelfde verliefde gevoel heeft als ik!

naja, ik lul weer teveel
xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 17:45
meastrecks
Avatar van meastrecks
meastrecks is offline
over dat soort dingen moet je gewoon niet nadenken,je merkt het vanzelf wel

als het wil gaan plannen is het helemaal niet leuk meer.....vind ik

mzzl
__________________
www.anaalscholver.nl de waterpolosite voor mannen met ballen
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 17:50
Verwijderd
nou...ik was een keer super depri... en we vonden elkaar wel een beetje leuk enzo, maar hadden elkaar nog nooit gezien. en ik was zo depri omdat ik hem dus eindelijk ging zien, maar dat kon niet meer doorgaan. en toen zat hij helemaal te stressen en toen zei hij : shit ik wil je iets zeggen maar mijn handen trillen zo erg. dus ik zo, wat dan.. en toen zei hij dus : "ik hou van je"

Dat was zo lief

en maandje erna ofzo hadde we verkering
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 10:55
Zorkman
Zorkman is offline
hebbet nog maar tegen één persoon in gans mijn leven gezegd totnutoe
'khoop da'k het ooit nog eens tegen iem anders ga kunnen zeggen

kweet niemeer juist an hoelang ik het zeker wist da'k van haar hield..maar de preciese datum zou toch nie echt kloppen aangezien da'k al 1.5jaar op haar verliefd was en daarvoor eigelijk al wist da'k neig om haar gaf, en het nie enkel verliefdheid was

met mijn huidige vriendin hebbik nu +/-4 maand en ik heb al vroeger maanden met har verkeerd,
nog steeds niet gezegd tegen haar (of tegen mijn eigen) da'k van haar houd,
maar ik zie haar wel ongelooflijk graag

maybe someday..
__________________
ZzZzZorkman...zneller dan het licht :-)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2002, 10:57
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
Gelijk,
wij waren daarboor ook goede vrienden en ik hield van m'n vriend voordat ik met 'm had.
Da's wel handig
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 11:54
Verwijderd
tja, verschilt per persoon toch, ik kon bij mn huidige vriendin al relatief snel merken dak echt van dr hou...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 12:29
Verwijderd
ik denk idd dat "ik hou van je" heel snel gezegd wordt..

maar then again; wat moet je anders zeggen?
"ik vind je heel aardig"

nee, dat past niet echt als je al verkering hebt...
en "ik geef om je" is het alsof het je broer/zus is
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 20:27
Gwenniej
Avatar van Gwenniej
Gwenniej is offline
wat ik nie echt snap veel mensen zeggen na een aantal maanden ofzo pas; ik hou van je terwijl je op andere forums leest dat mensen al sneller als na 1 maand met elkaar na bed gaan, gaan al die mensen dan soms puur om de sex na bed met iemand, want je moet toch wel veel van iemand houden om met die gene te ligge f*cken.

nou jah iedergeval ik vat t nie echt meer dat na bed gaan meestal zo snel gaat en hiouden van zeggen dat dat zo lang duurt :cunfused:
__________________
honderdduizend luchtkastelen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 20:27
Gwenniej
Avatar van Gwenniej
Gwenniej is offline
wat ik nie echt snap veel mensen zeggen na een aantal maanden ofzo pas; ik hou van je terwijl je op andere forums leest dat mensen al sneller als na 1 maand met elkaar na bed gaan, gaan al die mensen dan soms puur om de sex na bed met iemand, want je moet toch wel veel van iemand houden om met die gene te ligge f*cken.

nou jah iedergeval ik vat t nie echt meer dat na bed gaan meestal zo snel gaat en hiouden van zeggen dat dat zo lang duurt
__________________
honderdduizend luchtkastelen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 22:10
drama
Avatar van drama
drama is offline
Dat verschilt. Ik zei het wel na 2 maanden. Omdat het zo is.
__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Houden van
Bren-
4 19-09-2004 13:33
Verhalen & Gedichten houden van
druiveke
2 12-09-2003 20:24
Psychologie 2 soorten houden van?
Preaper
23 30-12-2002 18:13
Liefde & Relatie "ik houd van je"
~odol~
6 20-03-2002 19:53
Liefde & Relatie Leeftijd en 'houden van' .. een discussie :)
Calvin
12 31-01-2002 22:28
Verhalen & Gedichten Een beetje houden van...
Secreet
7 29-08-2001 15:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52.