Oud 31-07-2005, 12:39
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
HEj,
Ik wil graag een goede mp3 speler van ongeveer 200 euro kopen..

Nu ben ik zelf erg aan het twijfelen tussen de I pod mini en een zen micro.

Nou hoorde ik een paar dingen over de I pod mini, waar ik wel over twijfelde.

-Klopt het dat de accu van de I pod niet vervangbaar is, en dus als de accu dor het vele gebruik, niets meer waard geworden is je gewoon het hele apparaat kan weggooien?
-Moet je speciale I pod oordopjes?
-Valen ze snel kapot?

Pff.. waarom zijn er zoveel keuzes in mp3 spelers.. ik ben niet zo technisch en weet echt niet wat ik moet kiezen , en dit lijken me de 2 bekenste merken
__________________
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2005, 13:01
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
De twee bekendste merken tja.. zegt niks over de kwaliteit van de mp3 spelers op zich. De accu van iPod is wel vervangbaar alleen lastiger dan bijv van de iRiver, de iPod heeft namelijk geen schroeven aan de buitenkant. Het vervangen van de accu door Apple zelf is erg duur, dus de mogelijkheid om de accu zelf (makkelijk) te kunnen vervangen is wel interessant.
Er zitten oordopjes bij maar je kan ieder type/merk gebruiken.
Elke harddrive based speler kan niet goed tegen vallen, het maakt hierbij niet veel uit of het nou een Ipod, Creative of wat anders is.

Als je voor een 4 of 5gb model gaat zou ik vooral niet de iRiver H10 en Rio Carbon buiten beschouwing laten. Deze twee spelers zijn allebei beter dan de Zen Micro en de iPod Mini. (Wat blijkt uit verschillende vergelijkende tests in de Duitse vakbladen Stereoplay en Audio en het Engelse What Hifi magazine)
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 13:32
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ik zoek:

Een mp 3 speler met:
- Minimaal 20 gb, liefst zoveel mogelijk
- Moet ook OGG afspelen.
- Moet mooi uit zien, c.q zoals een Ipod lekker simpel en strak
- Heel lang mee gaan minimaal 15 uur.
- Rond de 250/300 euro'
-

Iriver of ipod?
Of is er nog een ander merk, die Sony SDH vind ik maar lelijk.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 13:41
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
iRiver, iPod speelt geen OGG
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 13:52
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
iRiver H320
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 00:37
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Ja, ik wil graag onder de 200 euro blijven.
Ik ben er nog steeds niet uit, qua vormgeving en batterij vind ik Ipod mooier, maar de kleuren van de Zen vind ik mooier, en vooral daarop zit radio, en 1 Gb meer opslagruimte.

Moeilijk
Ook weet ik niet precies hoe het zit met schokbestendig, en het gewicht, en grote van de apparaten
__________________
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 10:47
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 31-07-2005 @ 13:41 :
iRiver, iPod speelt geen OGG
Dat vind ik inderdaad een zeer groot nadeel van de iPod.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 11:37
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Maija schreef op 01-08-2005 @ 00:37 :
Ja, ik wil graag onder de 200 euro blijven.
Ik ben er nog steeds niet uit, qua vormgeving en batterij vind ik Ipod mooier, maar de kleuren van de Zen vind ik mooier, en vooral daarop zit radio, en 1 Gb meer opslagruimte.

Moeilijk
Ook weet ik niet precies hoe het zit met schokbestendig, en het gewicht, en grote van de apparaten
Gewicht en grootte is nagenoeg gelijk, de Zen is dikker en minder lang. Alle spelers met 4-6gb microdrives wegen zo rond de 100 gram, dus in gewicht heb je geen keus. En zo moeilijk is het niet; de Zen Micro is gewoon een (minder dan) middelmatige speler dus die zou je niet moeten aanschaffen. Een speler als de iRiver H10 heeft afneembare accu's, meegeleverde adapter en een hoop andere functies. iPod mini heeft niet eens een adapter erbij, als je em wilt opladen op vakantie heb je dus een laptop/pc nodig. Of je moet nog eens ca 30 euro uitgeven aan een adapter..

Rio Carbon, 5GB (USB 2.0) € 199,-
iRiver H10, 5GB (USB 2.0, Radio) € 215,38

Laatst gewijzigd op 01-08-2005 om 11:40.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 13:31
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Kwaliteit van het geluid is allebei goed?
Schok bestendig?
Beetje water bestendig, c.q in een jas als het regend?
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 14:39
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Citaat:
En zo moeilijk is het niet; de Zen Micro is gewoon een (minder dan) middelmatige speler dus die zou je niet moeten aanschaffen

Maar hij is wel met radio en 1 Gb meer in geheuge

(had ik eindenlijk bijna een keus gemaakt)
__________________

Laatst gewijzigd op 01-08-2005 om 19:10.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 21:43
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Damm, lees nu net dat de iriver geen mappen aanmaakt.
Welke mp3 speler doet wel alles in mappen, e.d?

Ipod in combinatie met Itunes?
Ik moet eigenlijk ook een programma hebben die alles voor mij sorteert, gerne, e.d
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 02-08-2005 @ 21:43 :
Ik moet eigenlijk ook een programma hebben die alles voor mij sorteert, gerne, e.d
Kan goed met Foobar2000.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 21:53
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ik bedoel dus ook mijn mappen op mijn pc zelf
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 22:10
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Jolt schreef op 02-08-2005 @ 21:43 :
Damm, lees nu net dat de iriver geen mappen aanmaakt.
Welke mp3 speler doet wel alles in mappen, e.d?

Ipod in combinatie met Itunes?
Ik moet eigenlijk ook een programma hebben die alles voor mij sorteert, gerne, e.d
Lui monster

iTunes doet dat volgens mij wel, ja...
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 22:18
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Als je 9000 nummers heb, heb je echt geen zin om alles handmatig in te gaan stellen.

__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 22:55
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
de standaard mappenstructuur van de H320 is nog altijd relaxter dan dat vreselijk irritante iTunes
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 16:58
Flit
Avatar van Flit
Flit is offline
Ik wil een nieuwe MP3-speler gaan kopen. Ik heb een Philips key gehad en was op zich wel tevreden over de kwaliteit, maar het kan beter. Dus mijn vraag is, welke merken staan (heel) goed bekend om hun geluidskwaliteit?
__________________
Maar dat ben ik maar...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Flit schreef op 04-08-2005 @ 16:58 :
Ik wil een nieuwe MP3-speler gaan kopen. Ik heb een Philips key gehad en was op zich wel tevreden over de kwaliteit, maar het kan beter. Dus mijn vraag is, welke merken staan (heel) goed bekend om hun geluidskwaliteit?
iRiver, of iAudio zijn tegenwoordig volgens velen de toonaangevende merken. (geloof ik)
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 10:02
Flit
Avatar van Flit
Flit is offline
Citaat:
mrboot schreef op 05-08-2005 @ 09:34 :
iRiver, of iAudio zijn tegenwoordig volgens velen de toonaangevende merken. (geloof ik)
Ok, dank je wel. Ik zit er inderdaad aan te denken om een iriver te kopen, maar wilde ff weten of die goed bekend staat.
__________________
Maar dat ben ik maar...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2005, 12:04
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ik heb me maar een Ipod gekocht, kon voor 200 euro een 20 gb versie kopen, dus dat maar gedaan.

Koop ik van die 100 euro wat ik uitspaar een nieuwe hdd of zo.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 19:10
Kimisa
Avatar van Kimisa
Kimisa is offline
Ik heb een audiokey gekocht van packard bell, maar ik heb geen idee hoe ik nou muziek erop moet krijgen. Ik heb wel dat dingetje in mijn usb poort gedaan, hij is herkend maar ik weet niet wat ik nu verder moet doen?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 19:12
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Misschien het boekje lezen wat erbij zit?

Vaak kan je je muziek er gewoon naar toe slepen. Heb je dat al geprobeerd?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 20:07
Kimisa
Avatar van Kimisa
Kimisa is offline
Ja, ik zag het al, je moest gewoon slepen.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 15:00
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Nou vandaag mijn Ipod binnen gekregen, 200 euro voor een 20 gb versie.

Wat een meesterlijk ding, super, een koopje.

Transfer rate is ook lekker snel om mp3tjes erop te zetten, ik ga eens de batterij testen Kijken hoe lang hij het uithoud
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 12:14
Hells Ezel
Avatar van Hells Ezel
Hells Ezel is offline
ik baal ervan dat de iriver h320 geen wav kan afspelen
__________________
als je niets zegt kun je ook niets stoms zeggen
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 13:53
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Trouwens kan ik als ik file's in naam aanpast in Itunes dat hij dat ook op mijn HDD doet?

Moet dus eventjes 7000 files aanpassen Of doet hij dat automatsich?
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 21:07
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Hells Ezel schreef op 13-08-2005 @ 12:14 :
ik baal ervan dat de iriver h320 geen wav kan afspelen
boven 192 kbps mp3 hoor je toch geen verschil meer. bovendien heeft de h3x0 ook .ogg ondersteuning
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 10:34
Hells Ezel
Avatar van Hells Ezel
Hells Ezel is offline
Citaat:
]{ing schreef op 13-08-2005 @ 21:07 :
boven 192 kbps mp3 hoor je toch geen verschil meer. bovendien heeft de h3x0 ook .ogg ondersteuning
ja maar ik heb 'n hoop bestanden op m'n computer staan in wav.. vooral nummers van m'n eigen band die ik er ook graag op heb staan

wat houd .ogg precies in..?
__________________
als je niets zegt kun je ook niets stoms zeggen
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Hells Ezel schreef op 15-08-2005 @ 10:34 :
wat houd .ogg precies in..?
http://nl.wikipedia.org/wiki/OGG

Soort van mp3.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 10:46
Hells Ezel
Avatar van Hells Ezel
Hells Ezel is offline
ok.

en wat zijn nou goede oordopjes..? ik heb op dit forum al wat gelezen over de Sharp MD33 en de Sennheiser MX400.
__________________
als je niets zegt kun je ook niets stoms zeggen
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 13:50
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Hells Ezel schreef op 15-08-2005 @ 10:46 :
ok.

en wat zijn nou goede oordopjes..? ik heb op dit forum al wat gelezen over de Sharp MD33 en de Sennheiser MX400.
Sony MDR-EX71SL(/B) is wel aardig goed. In ieder geval een grote vooruitgang na veel verschillende dopjes versleten te hebben. Voor 39 euro vind ik ze niet goedkoop maar zeker het geld waard. De Sennheiser MX400 (ca 18 euro) zou ik niet kopen, zijn eigenlijk waardeloos vergeleken met deze Sony's. Voor de Sharp MD33 moet je verloopjes gebruiken en deze dopjes zijn volgens mij niet eens officieel in Nederland te koop. 'Krekker' zal wel de enige zijn die de Sharp MD33 uberhaupt in dit topic noemt..
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 13:54
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Hells Ezel schreef op 15-08-2005 @ 10:34 :
ja maar ik heb 'n hoop bestanden op m'n computer staan in wav.. vooral nummers van m'n eigen band die ik er ook graag op heb staan
Je kan ze ook naar ogg of mp3 converteren.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Hells Ezel schreef op 15-08-2005 @ 10:46 :
ok.

en wat zijn nou goede oordopjes..? ik heb op dit forum al wat gelezen over de Sharp MD33 en de Sennheiser MX400.
http://gathering.tweakers.net/forum/...ssages/1040292
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 17:21
Hells Ezel
Avatar van Hells Ezel
Hells Ezel is offline
tja maar ik wil liever zo één die in de nek zit zeg maar. hier een aantal voorbeelden : klik welke is aan te raden..?
__________________
als je niets zegt kun je ook niets stoms zeggen
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 17:46
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Hells Ezel schreef op 16-08-2005 @ 17:21 :
tja maar ik wil liever zo één die in de nek zit zeg maar. hier een aantal voorbeelden : klik welke is aan te raden..?
Sennheiser PMX60 zie je veel, maar die Sony MDR-G42LP lijkt me ook wel aardig.. kan er zelf niks over zeggen want ik vind die dingen sowieso vervelend zitten
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 15:30
Verwijderd
Ik had dus al mijn muziek gewist van mijn Kazaa omdat mijn pc helemaal vol was en ik niks meer kon. En ik dacht dat de liedjes in Itunes nog wel bleven bestaan, niet dus.
Maar het probleem is dat ik nu weer liedjes op mn ipod wil zetten maar nog LANG niet alles terug gedownload heb en als ik mijn IPod aansluit dan verlies ik dus al mn liedjes omdat ik automatisch bijwerken aan heb staan.
Nu keek ik net hoe ik dat automatisch bijwerken uit moet zetten maar daarvoor moet ik mn Ipod aansluiten. Maar als ik mn Ipod aansluit verlies ik al mn 634 liedjes.
Wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 15:36
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
salieee schreef op 26-08-2005 @ 15:30 :
Ik had dus al mijn muziek gewist van mijn Kazaa omdat mijn pc helemaal vol was en ik niks meer kon. En ik dacht dat de liedjes in Itunes nog wel bleven bestaan, niet dus.
Maar het probleem is dat ik nu weer liedjes op mn ipod wil zetten maar nog LANG niet alles terug gedownload heb en als ik mijn IPod aansluit dan verlies ik dus al mn liedjes omdat ik automatisch bijwerken aan heb staan.
Nu keek ik net hoe ik dat automatisch bijwerken uit moet zetten maar daarvoor moet ik mn Ipod aansluiten. Maar als ik mn Ipod aansluit verlies ik al mn 634 liedjes.
Wat moet ik doen?
iTunes (tijdelijk) van je computer afgooien en dan pas je iPod aansluiten. Vervolgens een programmatje googlen waarmee je je iPod kunt verkennen en alles even naar je harde schijf kopiëren.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Krekker schreef op 26-08-2005 @ 15:36 :
iTunes (tijdelijk) van je computer afgooien en dan pas je iPod aansluiten. Vervolgens een programmatje googlen waarmee je je iPod kunt verkennen en alles even naar je harde schijf kopiëren.
Om je iPod te verkennen heb je niet per sé een apart programma nodig. Je kunt prima met de Windows zoekfunctie zoeken op *.mp3 in je iPod. Zet dan wel even de functie 'zoeken in verborgen- en systeembestanden' aan.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 13:58
Baka-san
Baka-san is offline
Citaat:
]{ing schreef op 15-08-2005 @ 13:50 :
Sony MDR-EX71SL(/B) is wel aardig goed. In ieder geval een grote vooruitgang na veel verschillende dopjes versleten te hebben. Voor 39 euro vind ik ze niet goedkoop maar zeker het geld waard. De Sennheiser MX400 (ca 18 euro) zou ik niet kopen, zijn eigenlijk waardeloos vergeleken met deze Sony's. Voor de Sharp MD33 moet je verloopjes gebruiken en deze dopjes zijn volgens mij niet eens officieel in Nederland te koop. 'Krekker' zal wel de enige zijn die de Sharp MD33 uberhaupt in dit topic noemt..
wat is een goeie combo met die oordopjes? ik had een ipod met sony ex71sl maar klonk echt bagger. ik heb ze wel ff laten inspelen maar echt grote verbetering was het niet. kan ik hem beter met iAudio of iRver gebruiken? Zijn die nieuwe sony mp3 spelers ook goed?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 12:53
Nighttime Bird
Avatar van Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Citaat:
Baka-san schreef op 28-08-2005 @ 13:58 :
wat is een goeie combo met die oordopjes? ik had een ipod met sony ex71sl maar klonk echt bagger. ik heb ze wel ff laten inspelen maar echt grote verbetering was het niet. kan ik hem beter met iAudio of iRver gebruiken? Zijn die nieuwe sony mp3 spelers ook goed?
Laat je de keuze voor een mp3speler bepalen door de oordopjes die je nog toevallig hebt liggen?!
__________________
groovie ghoulies are go!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 22:56
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Nighttime Bird schreef op 30-08-2005 @ 12:53 :
Laat je de keuze voor een mp3speler bepalen door de oordopjes die je nog toevallig hebt liggen?!
dopjes die in de meeste winkels zo'n 55 euro kosten..
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 16:38
Nighttime Bird
Avatar van Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Citaat:
]{ing schreef op 30-08-2005 @ 22:56 :
dopjes die in de meeste winkels zo'n 55 euro kosten..
En de mp3spelers waar hij het over heeft rond de 250/300 euro.

Voor dat geld wil ik een zo goed mogelijk keuze maken...en het keuze-argument dat de één misschien ietsje beter zou klinken op de oordopjes die ik nog zou hebben liggen dan de ander, staat wel heel erg laag op het lijstje.
__________________
groovie ghoulies are go!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 16:51
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Nou ik vind het anders wel degelijk belangrijk. Niet zozeer hoe een bepaald setje dopjes klinkt, maar ook de kwaliteit van de uitgang in het algemeen. De Sony EX71's klinken minder goed op de iPod, omdat de iPod nou eenmaal een wat zwakkere (kwalitatief mindere?) uitgang heeft dan bijvoorbeeld iRiver/iAudio
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 21:20
Henk Biertank
Avatar van Henk Biertank
Henk Biertank is offline
waarschijnlijk is een Creative Zen Touch taboe
__________________
Save an animal be a cannibal
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 22:19
Baka-san
Baka-san is offline
Citaat:
Nighttime Bird schreef op 31-08-2005 @ 16:38 :
En de mp3spelers waar hij het over heeft rond de 250/300 euro.

Voor dat geld wil ik een zo goed mogelijk keuze maken...en het keuze-argument dat de één misschien ietsje beter zou klinken op de oordopjes die ik nog zou hebben liggen dan de ander, staat wel heel erg laag op het lijstje.
In mijn situatie kon ik namelijk de iPod met dezelfde prijs verkopen als ik hem/haar had gekocht. Dus het maakte niet zoveel uit. Anders sprong ik niet van de een naar de ander.

De oordopjes waren 55 euro en ''een van de beste oordopjes op de nl'se markt verkrijgbaar'', die had ik niet ''zomaar ergens liggen'' ben ik speciaal voor naar de winkel gegaan, om even 1/4 ipod (199 euro) waarde bij te dokken.
Vond het een beetje jammer dat het geluid icm iPod behoorlijk dof, leeg en zwak klonk. Je kon alleen kiezen met de eqaulizer geluidssettings maar dat werkt voor geen drol.

Ben nu behoorlijk blij met mijn iAudio, gebruikelijk eqaulizer settings zijn er, maar met eigen user settings. En ook nog extra's BBE sound, Mach3bass, 3D surround. Klink ontzettend goed met de 71sl's.



Yeah iAudio is het helemaal !

met 71sl


aanrader!!!

Laatst gewijzigd op 31-08-2005 om 22:23.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2005, 21:16
hi
hi is offline
hoeveel gig is dat?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2005, 21:38
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
hi schreef op 05-09-2005 @ 21:16 :
hoeveel gig is dat?
hooguit 1 of 2, maar je hebt ook harddrive-based (20GB+) spelers van iAudio..
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 18:51
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Hoop dat iemand me hier kan helpen beslissen.

Ik twijfel tussen een iRiver H10 6GB en een Creative Zen Touch 20GB. Leek me handig de voor en nadelen op een rijtje te zetten, alleen veel helpt het toch niet, want ik nijg naar méér GB voor minder geld. Alleen is dat wel zo verstandig? Is er iemand die me meer advies kan geven over de 2 spelers en mss wat doorslaggevende voor of nadelen..

Pluspunten iRiver:
+ mooi formaat
+ kleurenscherm
+ radio
+ foto viewer
+ goede dingen gelezen over de (geluids)kwaliteit van de H10

Minpunten iRiver:
- 'maar' 6GB
- minder ruime hdd én duurder (€209 excl. vzk)

Pluspunten Creative:
+ 20GB
+ stuk lagere prijs, zeker in verhouding (€180 excl. vzk)

Minpunten Creative:
- geen radio
- geen kleurenscherm
- geen foto viewer
- behoorlijk groot


Opzich zou de iRiver H10 20GB ideaal zijn (voor €235 excl. vzk, wat ook gelijk wel het max. is wat ik er voor wil uitgeven), alleen die is nergens te vinden en ik wil de MP3 speler voor mijn vakantie toch wel erg graag hebben (eind vd maand).

Ik ben al tijden aan het piekeren en als ik er eindelijk uit ben dan komt er weer een andere keuze bij, erg ingewikkeld, dus nogmaals, kan wel even wat hulp van de experts hier gebruiken
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 18:59
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
De h10 met 20gb komt begin oktober, dus als ik jou was zou ik nog een maandje wachten.. 235 euro voor die speler is niet veel geld

hier leverbaar vanaf 10 oktober;
http://www.centralpoint.nl/redir.cgi...X-EUSRE1&ref=1
http://www.obcs.nl//redir.cgi?page=i...r%203H111X-EUS

hier vanaf 12 oktober;
http://www.bestelict.nl/?page=produc...=3H111X-EUSRE1

En mocht je niet kunnen wachten zou ik eens naar de H320 kijken, deze kost wel nog 279 euro ipv 235

Laatst gewijzigd op 06-09-2005 om 19:05.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 19:22
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Ja ik heb met name obcs al een tijdje in de gaten gehouden, opzich kan ik wel wachten op 10-10, alleen had ik zo in mijn hoofd zitten dat ik dat ding mee wilde op vakantie. (al doe ik het al 22 jaar zonder, dus mss is wachten idd beter )

De H320 is me toch wat te duur.

Jij bent niet zo'n Creative fan he?
(vast niet voor niets)
Zelf slechte ervaringen mee?
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Racisme na mp3-moord Brussel voer voor psychologen
Foresight
103 09-05-2006 20:21
Software & Hardware [mp3 speler] kapot?
June bug
8 05-11-2005 23:06
Software & Hardware Mp3 speler/I-pod etc.
Maija
2 26-07-2005 17:50
Software & Hardware Packerd Bell Funkey
kaatje27
1 09-06-2005 22:54
Beleidszaken Centraal MP3-spelers topic op Hardware?
Verwijderd
19 31-05-2005 16:47
Software & Hardware MP3 probleem
R-J-N
4 03-01-2005 23:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32.