Oud 17-06-2005, 14:59
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
En hoe voelt dat nou om geslaagd te zijn?
Ben je helemaal hyper aan het springen of ben je erg rustig...
Hoe reageert de omgeving, heeft je moeder bijvoorbeeld al een traantje moeten laten?

Ik moet zeggen dat ik erg rustig ben, gister moest ik even huilen omdat helaas die leuke middelbare school-tijd over is...

Mijn broertje is heeeeel erg blij voor me en straalt de hele tijd. Mijn vader zat gister nog tot diep in de nacht in de tuin met een sigaartje en wijntje 'na te genieten' van mijn grote succes...
__________________
Dromendief
Advertentie
Oud 17-06-2005, 15:03
Linda1985
Linda1985 is offline
Tja, ik weet niet het dringt denk ik niet echt door ofzo. Misschien omdat ik t via t vavo gehaald heb en geen examenfeest en stunt enzo gehad heb. Hier in huis doet iedereen eigenlijk ook gewoon heel normaal dus ja, het voelt heel gewoon ofzo Heb ook geen vlag ofzo uithangen, gewoon vergeten eigenlijk. Maaaar ik ben wel superblij en opgelucht verder!
__________________
Eej...Houdoe he!
Oud 17-06-2005, 15:13
Orpa
Orpa is offline
Ik ben gigantisch stuiterbaar... Mijn opa en oma komen zometeen ook hiernaartoe.

En kep n armband gekregen en om, dus iedere keer als k ernaar kijk dan denk ik weer 'Jeej ik ben geslaagd'.

En ik heb vandaag ook te horen gekregen dat ik ben toegelaten op het VWO dus het is hier dubbel feest (waren nogal wat problemen over)
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Oud 17-06-2005, 16:29
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Vlag uitgehangen, oma en opa kwam even langs, die avond uit eten geweest en bij een klasgenoot een feestje gehad, vanmorgen cijfers opgehaald. Ook al wist je al dat je geslaagt was, tis toch een beetje feestelijk, niet?
Oud 17-06-2005, 16:33
Endomychus
Avatar van Endomychus
Endomychus is offline
Fijn. Ondanks mijn iq van 78... en de leraren die niet in me geloofd hebben. Zie hier het resultaat!! Cum Laude de havo gehaald zonder ooit te blijven zitten
__________________
waarom staat daar een banner met het hoofd van Boris wil je dat ik hier niet meer kom ofzo
Oud 17-06-2005, 18:17
Donny must die
Donny must die is offline
ehm, gemengde gevoelens eigk. Ik ben opgelucht, maar ik voel me niet geweldig ofzo.
Oud 17-06-2005, 18:33
God's Lemonade
Avatar van God's Lemonade
God's Lemonade is offline
Ik wist zeker dat ik zou zakken, en nou ben ik toch geslaagd, dus ben enorm hyper, blij, en stuiter door het huis
__________________
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Oud 17-06-2005, 18:50
Bernero
Avatar van Bernero
Bernero is offline
Ik moest gisteren op school wel een beetje walgen van al dat gekus en gefeliciteer. Zo bijzonder vond ik het zelf niet echt

Maar nu mijn lijst zo goed is en vooral beter dan ik had verwacht ben ik best wel blij Daar komt nog bij dat ik er niet aan heb gedacht dat ik cadeautjes zou krijgen

Ik heb buiten de vlag gehangen.

Maar verder ben ik heel rustig, ik ben niet zo'n emotioneel mens En huilen omdat de goeie ouwe tijd voorbij is doe ik zeker niet, ik ben best blij dat ik weg ben. Ik voelde me de laatste tijd een beetje als een kleuter behandeld.
__________________
Het leven is geen vakantie.
Oud 17-06-2005, 18:58
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
__________________
I dream of you tonight, tomorrow you'll be gone..
Oud 17-06-2005, 19:10
Verwijderd
Super blij en opgelucht!!!!!

En helemaal omdat ik met 2 vijfen ben geslaagd...

Gelijk vanochtende nadat ik het hoorde de vlag uit, tas eraan...en binnen een kwartier had ik alle buren al in huis

Inmiddels al 150 euro verdiend met het slagen Das ook mooi meegenomen!

Vanvond groot feest met een vriendin van mij, dus komt helemaal goed
Oud 17-06-2005, 19:29
-SoloWolf-
Avatar van -SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
eehm, reageerde nogal droog. "Ik belde even om te zeggen dat je geslaagd bent" "Ok, bedankt en dan zie ik u vanavond wel" Ik was rustig als t maar kan en me ouders waren toen al niet meer te houden
__________________
|| Heaven won't let me in, Hell's afraid that I take over ||
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE]
Oud 17-06-2005, 20:13
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
Ik was een uurtje door het dolle heen dat ik mn acht gemiddeld had maar daarna werd alles weer zoals voorheen.
__________________
That ís a tasty burger!
Oud 17-06-2005, 20:49
Riananas
Riananas is offline
Het voelt echt super goed! ben van binnen ook wel beetje trots op mezelf dat ik het maar mooi gedaan heb.

en mijn omgeving.. jah ook trots en blij enzo
Oud 17-06-2005, 21:07
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
ik ben helemaal niet zo blij
ik ben sinds gister eigenlijk alleen maar ongelukkiger
cijfers he
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 17-06-2005, 21:12
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
geweldig
had niet verwacht dat ik zou slagen en op sn minst een her moest doen maar ja niet eens een ovoldoende dus
Gister met een permanente grijns rondgelopen die niet meer van men gezicht af te krijgen was en nu ja nu ben ik gewoon blij niets bijzonders meer iig
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 17-06-2005, 21:16
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Gister was ik helemaal hyper en blij.

Vanochtend was ik ontzettend kwaad, omdat iemand wat verpest had.

De rest van de dag heb ik me echt geweldig goed gevoeld en vond ik het heel leuk om iedereen te feliciteren en samen blij te zijn.
__________________
Oud 17-06-2005, 23:16
Master_Freak
Avatar van Master_Freak
Master_Freak is offline
ben echt zo blij!!!!!!!!!!!!!!
begon het jaar met 4 tekorten
en slaag toch met alleen maar voldoendes yeah!
__________________
Better to rule in hell then to serve in heaven
Oud 18-06-2005, 11:43
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Opgelucht


Meer niet eigenlijk.
De last is van mijn schouders af, dus nu kan ik gewoon lekker relaxt gaan genieten van de feesten en het relaxte leventje wat ik de komende maandjes ga leiden (tot de vervolgopleiding begint).
__________________
WOEi !
Ads door Google
Oud 18-06-2005, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Linda1985 schreef op 17-06-2005 @ 15:03 :
Tja, ik weet niet het dringt denk ik niet echt door ofzo. Misschien omdat ik t via t vavo gehaald heb en geen examenfeest en stunt enzo gehad heb. Hier in huis doet iedereen eigenlijk ook gewoon heel normaal dus ja, het voelt heel gewoon ofzo Heb ook geen vlag ofzo uithangen, gewoon vergeten eigenlijk. Maaaar ik ben wel superblij en opgelucht verder!
^
wel vlaggetje voor de vorm, verder wel fijn hoor.
Oud 18-06-2005, 14:42
dreadlock leen
dreadlock leen is offline
ik was wel blij, maar best relaxed
ik heb geen onvoldoendes!! en ik had een 9,5 gehaald voor mijn engels examen waardoor ik nu een 9 sta voor engels, dat vond ik wel machtig
mama heel blij, omas en opa heel blij
maar nu vind ik het wel normaal...
Oud 18-06-2005, 15:04
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Blij Vooral omdat ik de laatste was die mn lijst kreeg (achternaam met de z) en alle vwoers voor me gezakt waren (maar eentje met een her, later twee) dus ik dacht dat ik dan ook wel gezakt zou zijn, was dus erg verbaasd dat ik als enige in 1 keer geslaagd ben
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen.
Verwijderd
110 21-09-2006 01:04
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 21:32
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 15:36
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: te simpel
Ieke
0 31-01-2004 15:59
Verhalen & Gedichten Tussen Licht en Donker
Reynaert
40 07-01-2004 22:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16.