Oud 05-03-2006, 17:01
Verwijderd
Brand een (super)videocd. Die spelen dvd-spelers ook gewoon af.
Advertentie
Oud 06-03-2006, 01:49
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
wil em op dvd dr past maar 1 aflevering(669mb) op een svcd...het zijn iets van 40 afleveringen. daarom wil ik ze op een of ander manier op dvd hebben
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Oud 06-03-2006, 15:34
Verwijderd
Uuh, 40*669 = 26760 en dat zijn 5,7 dvd'tjes, ik snap je probleem niet.

Maar ik snap iets vast niet ofzo...
Oud 06-03-2006, 16:15
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
O maar kan ik hieruit opmaken dat je svcd op dvd branden? misshcien een rare vraag, maar hoe dan...
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Oud 06-03-2006, 17:47
namnatulco
Avatar van namnatulco
namnatulco is offline
je kunt ook een rw cd/dvd gebruiken maar dan moet je elke keer overnieuw branden. kan je niet gewoon data erop gooien (zoals bij een usb stick?)

ps. probeer maar niet uit als je geen rw's hebt, zou zonde zijn
__________________
www.mastermovies.nl
Oud 06-03-2006, 20:01
Verwijderd
[Domme vraag]

Hoe herken ik een DRM-protected file? (Want die mag ik niet sharen en nu ben ik gebanned maar ik weet niet welke file de boosdoener is)
Oud 06-03-2006, 21:35
namnatulco
Avatar van namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 06-03-2006 @ 20:01 :
[Domme vraag]

Hoe herken ik een DRM-protected file? (Want die mag ik niet sharen en nu ben ik gebanned maar ik weet niet welke file de boosdoener is)
als je em legaal gedownload hebt is ie waaschijnlijk met drm. verder weet ik er niet zo heel veel van maar ik dacht dat met windows media player geripte bestanden soms ook een of andere beveiliging hadden
__________________
www.mastermovies.nl
Oud 10-03-2006, 18:53
Laen
Avatar van Laen
Laen is offline
Ik wil graag mijn avi bestanden omzetten naar dvd bestanden. Nou heb ik hier al wel wat over gevonden op het forum, maar met het ene programma lukt het niet en met het andere prgramma krijg ik een reclame tekst in beeld..
Wie heeft er een goede link van een programma dat ik kan gebruiken?
Het maakt niet uit als het converteren zelf lang duurt, als er maar geen tekst in staat, etc.
__________________
Negers & tompoucen zoenen met testout.com | <*)_>< "Onmogelooflijk!"
Oud 11-03-2006, 02:07
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Laen schreef op 10-03-2006 @ 18:53 :
Ik wil graag mijn avi bestanden omzetten naar dvd bestanden. Nou heb ik hier al wel wat over gevonden op het forum, maar met het ene programma lukt het niet en met het andere prgramma krijg ik een reclame tekst in beeld..
Wie heeft er een goede link van een programma dat ik kan gebruiken?
Het maakt niet uit als het converteren zelf lang duurt, als er maar geen tekst in staat, etc.
vso divx to dvd
google maar ff voor die link
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Oud 11-03-2006, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Laen schreef op 10-03-2006 @ 18:53 :
Ik wil graag mijn avi bestanden omzetten naar dvd bestanden. Nou heb ik hier al wel wat over gevonden op het forum, maar met het ene programma lukt het niet en met het andere prgramma krijg ik een reclame tekst in beeld..
Wie heeft er een goede link van een programma dat ik kan gebruiken?
Het maakt niet uit als het converteren zelf lang duurt, als er maar geen tekst in staat, etc.
Heb je ook al (een van) de tutorials van www.extradvd.nl gevolgd?
Oud 13-03-2006, 16:33
Sleepwalker
Avatar van Sleepwalker
Sleepwalker is offline
Ik heb een digitale camera waarmee ik ook kan filmen. Als ik de filmpjes dan op computer zet, krijgen ze het formaat mpg4. Nu wil ik dus van die filmpjes met Windows Movie Maker een soort lange film maken. Maar met Windows Movie Maker kan ik die filmpjes niet importeren, omdat je daarvoor bestanden met de formaten asf, .avi, .m1v, .mp2, .mp2v, .mpe, .mpeg, .mpg, .mpv2, .wm, .wmv moet hebben! Kan iemand mij vertellen wat ik nu moet doen en als ik bepaalde programma's moet gebruiken, waar ik die programma's dan kan vinden?
Hartstikke bedankt alvast!
__________________
Life is having the courage to call suicide a sin...
Oud 15-03-2006, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Sleepwalker schreef op 13-03-2006 @ 16:33 :
Ik heb een digitale camera waarmee ik ook kan filmen. Als ik de filmpjes dan op computer zet, krijgen ze het formaat mpg4. Nu wil ik dus van die filmpjes met Windows Movie Maker een soort lange film maken. Maar met Windows Movie Maker kan ik die filmpjes niet importeren, omdat je daarvoor bestanden met de formaten asf, .avi, .m1v, .mp2, .mp2v, .mpe, .mpeg, .mpg, .mpv2, .wm, .wmv moet hebben! Kan iemand mij vertellen wat ik nu moet doen en als ik bepaalde programma's moet gebruiken, waar ik die programma's dan kan vinden?
Hartstikke bedankt alvast!
Gewoon even die mp4-bestanden omzetten naar bijvoorbeeld mpg. Even googlen op 'mp4 to mpg' ofzo. Of een ander gewenst formaat natuurlijk.
Oud 21-03-2006, 21:20
Verwijderd
Heb n vraagje, ik gebruikte I-Tunes voor mn Ipod, maar toen mn computer opnieuw werd geinstalleerd, heb ik Itunes opnieuw moeten installeren.
Maar eerst kon je altijd als je een mp3 gedownload had en het was een Windows Media Player bestand, dan kon je dat converteren naar een I-tunes bestand. Sinds ik I-tunes opnieuw geinstalleerd lukt dit niet meer.
Nu is mijn vraag: wat moet ik veranderen aan I-tunes of iets anders, zodat ik wel weer die Windows Media Player bestanden naar Itunes kan converteren?

Laatst gewijzigd op 22-03-2006 om 15:41.
Oud 21-03-2006, 23:17
namnatulco
Avatar van namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
salieee schreef op 21-03-2006 @ 21:20 :
Heb n vraagje, ik gebruikte I-Tunes voor mn Ipod, maar toen mn computer opnieuw werd geinstalleerd, heb ik Itunes opnieuw moeten installeren.
Maar eerst kon je altijd als je een mp3 gedownload had en het was een Windows Media Player bestand, dan kon je dat converteren naar een I-tunes bestand. Sinds ik I-tunes opnieuw geinstalleerd heb is dit niet meer nodig. Nu is mijn vraag: wat moet ik veranderen aan I-tunes of iets anders, zodat ik wel weer die Windows Media Player bestanden naar Itunes kan converteren?
volgens mij haal je .MP3 (dat bekende formaat dus) en .WMA (Windows Media Audio)bestanden door elkaar.
WMA krijg je als je een cd ript met Windows Media Player.
MP3 krijg je als je een WMA omzet of als je je cd met een ander programma ript, waar je aangeeft welk formaat je wilt hebben.
Als je bestanden download, kan het beide (of soms nog weer andere) zijn.
__________________
www.mastermovies.nl
Oud 22-03-2006, 15:42
Verwijderd
Citaat:
namnatulco schreef op 21-03-2006 @ 23:17 :
volgens mij haal je .MP3 (dat bekende formaat dus) en .WMA (Windows Media Audio)bestanden door elkaar.
WMA krijg je als je een cd ript met Windows Media Player.
MP3 krijg je als je een WMA omzet of als je je cd met een ander programma ript, waar je aangeeft welk formaat je wilt hebben.
Als je bestanden download, kan het beide (of soms nog weer andere) zijn.
maar nou geef je nog geen antwoord op mijn vraag of ik begrijp je antwoord niet.
Oud 23-03-2006, 01:05
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
hhmm dat hoort ie idd zelf te doen. misshcien is het een beveiligd wma bestand, want dat pak itunes niet?
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Oud 23-03-2006, 02:52
Verwijderd
(Ik heb niets gelezen van t topic, dus post gewoon mijn vraag)
Weet iemand waarom Winamp streams niet afspeelt en bv realplayer wel? Terwijl veel streams automatisch in Winamp afgespeeld worden als ik er op klik?
Oud 23-03-2006, 14:16
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Ik heb altijd films gekeken met bs playerfile. Nu heb ik sinds vandaag alleen nog maar zwsart beeld (met geluid). Dus ik denk: '' mischien eens een nieuwere versie downloden'' maar dat help ook niks

weten jullie hoe dit kan

ook in wmp heb ik geen beeld meer, eigenljik nergens meer beeld

gisteren deden ze het nog.

en aangezien ik niet zo goed ben met pc's en niet zo goed ben in engels....
__________________
niet alleen =)

Laatst gewijzigd op 23-03-2006 om 14:28.
Oud 25-03-2006, 13:05
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
laat maar het werkt weer
__________________
niet alleen =)
Oud 25-03-2006, 23:59
Atje85
Atje85 is offline
Yo mensen,


Mijn IE speelt geen filmpjes enzo af in het scherm.
Bijv. filmpjes van www.onzin.com , dan krijg ik alleen maar een wit vakje zonder dat hij de filmpjes laadt.

Video/animatie afspelen op web staan aangevinkt bij Geavanceerd opties in IE.

In MediaPlayer zelf speelt t wel filmpjes af (van andere sites), maar dus niet op IE zelf.

Ik krijg dan een wit vakje met linksoven een klein icoon met een rood, blauw en groen figuurtje erin.

Oud 04-04-2006, 09:58
alfaleader
alfaleader is offline
Citaat:
dafelix schreef op 16-01-2006 @ 15:41 :
avidemux ondersteund natuurlijk geen real-shit, ik weet zo gauw ff niet welk progje dat wel doet, maar je zou natuurlijk real kunnen omzetten naar een format wat avidemux wel ondersteund... omweg, en wss veel kwaliteits-verlies, maar weet zo 1-2-3 geen beter oplossing
hoe kan ik die .rmvb en .rm files omzetten naar bv .avi of ander file zodat het wel lukt om te burnen???
__________________
lol
Oud 05-04-2006, 00:11
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
rm converter
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Oud 05-04-2006, 09:59
alfaleader
alfaleader is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 05-04-2006 @ 00:11 :
rm converter
merci, weet jij mss ook een programma om film's te knippen en zo??? (voor filmpje van camera voor school)
__________________
lol
Oud 08-04-2006, 02:03
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
tmpgenc
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Oud 10-04-2006, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 23-03-2006 @ 02:52 :
(Ik heb niets gelezen van t topic, dus post gewoon mijn vraag)
Weet iemand waarom Winamp streams niet afspeelt en bv realplayer wel? Terwijl veel streams automatisch in Winamp afgespeeld worden als ik er op klik?
Oud 10-04-2006, 16:03
Verwijderd
Ik heb dus al een topic geopend met mijn vraag, maar je moet vragen blijkbaar in centrale topics posten? Nouja ok goed, hier komt die nog een keer:

Ik wil filmpjes in een powerpoint zetten, die van Quicktime zijn. Maar het beeld gaat dan de hele tijd schokken en wordt ook om de seconde zwart. Weet iemand hiervoor een oplossing?

Ik wil de Quicktimefilmpjes wel omzetten in bijvoorbeeld windows media player, dat schijnt beter te werken, maar daar moet je toch een speciaal programma voor hebben?

Of kan je powerpointinstellingen zo veranderen, dat die wél quicktimefiles kunnen afspelen?
Oud 11-04-2006, 13:51
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
THEOBSESSIVE schreef op 10-04-2006 @ 16:03 :
Ik heb dus al een topic geopend met mijn vraag, maar je moet vragen blijkbaar in centrale topics posten? Nouja ok goed, hier komt die nog een keer:

Ik wil filmpjes in een powerpoint zetten, die van Quicktime zijn. Maar het beeld gaat dan de hele tijd schokken en wordt ook om de seconde zwart. Weet iemand hiervoor een oplossing?

Ik wil de Quicktimefilmpjes wel omzetten in bijvoorbeeld windows media player, dat schijnt beter te werken, maar daar moet je toch een speciaal programma voor hebben?

Of kan je powerpointinstellingen zo veranderen, dat die wél quicktimefiles kunnen afspelen?
omzetten naar swf met bv Adobe After Effects
Oud 11-04-2006, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Chilli Dude schreef op 11-04-2006 @ 13:51 :
omzetten naar swf met bv Adobe After Effects
Dat programma downloaden kost zeker geld..?
Oud 16-04-2006, 19:07
The Crash Bash
Avatar van The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Ik had ook nog een vraagje. Ik ben voor de eerste keer gestart met videobewerking en had een filmpje gemaakt met Adobe Premiere Pro 2.0. Ik had een titel gemaakt in het begin en op het einde nog 2 titels achter elkaar gezet. Zoals het hoort heb ik dan export gedrukt waardoor het filmpje netjes op het bureaublad werd gezet, welliswaar 780 mb maar kom, daar hebben we een conversie programma voor. Nu dat is het probleem juist, ik had een videoconverter gebruikt voor het filmpje waardoor het netjes verkleind werd, spijtig genoeg was de kwaliteit niet zo heel erg hoog, maar als ik dan het filmpje bekijk laat hij in 1 seconden de titels zien en op het einde ook (terwijl ik de titels 3 à 4 seconden heb ingesteld bij adobe). Ligt het aan het converteren dat die titels dan zo snel voorbij gaan ofzo? Want als ik het geexporteerd filmpje bekijk laat hij de titels netjes zien.
Weet er nog iemand een goed programma voor die videos te converteren (want je kan moeilijk 780 mb aan een filmpje besteden ).
Welk formaat pak ik dan best enzo?
Veel dank.
__________________
What if tomorrow the war could be over? Isn't that worth fighting for? Isn't that worth dying for?Friends: Denise 01, Lionheart.
Oud 18-04-2006, 20:54
Tjaan
Avatar van Tjaan
Tjaan is offline
Denk dat dit hier hoort?

Als ik op http://www.uitzendinggemist.nl willekeurig welk programma wil openen, krijg ik dit, niks dus eigenlijk. Ligt dat aan mijn speler (ik heb zowel Windows Media Players als Winamp als Real-player)? Het gebeurt bij zowel IE als bij Firefox.
__________________
"De toekomst is zwanger van hoopgevende mogelijkheden."
Oud 19-04-2006, 10:21
digital-punk
digital-punk is offline
Citaat:
Desolation schreef op 11-07-2005 @ 21:57 :
Hoi,

Sinds ik mijn computer opnieuw heb geinstalleerd kan ik nauwelijks bestanden met een .avi extensie meer afspelen. Zowel WinAmp als Windows Media Player als DivX player geven bij het openen van een .avi bestand de volgende melding:

"winamp.exe (verschilt per programma) has generated errors and will be closed by Windows. You will need to restart the program. An error log is being created."

Het ligt niet aan de videobestanden lijkt me, want exact dezelfde videobestanden die nu fouten veroorzaken deden het voor de reinstallatie prima. Ik ben van Windows '98 naar Windows 2000 gegaan, misschien schuilt daarin het probleem?

Wie weet waar dit aan zou kunnen liggen?
Ik zou eens voor de gein eens kijken of je wel de goeie codecs hebt en eventueel deze opnieuw installeren.
Oud 19-04-2006, 22:01
namnatulco
Avatar van namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
Tjaan schreef op 18-04-2006 @ 20:54 :
Denk dat dit hier hoort?

Als ik op http://www.uitzendinggemist.nl willekeurig welk programma wil openen, krijg ik dit, niks dus eigenlijk. Ligt dat aan mijn speler (ik heb zowel Windows Media Players als Winamp als Real-player)? Het gebeurt bij zowel IE als bij Firefox.
bij mij werkt het wel met firefox, dus je moet even controleren of je real-player plugin wel goed werkt (bij FF en IE ja). Desnoods die plugin reinstallen en op zoek naar codecs misschien (zie ook startpost)
__________________
www.mastermovies.nl
Oud 24-04-2006, 12:04
Gilbert
Avatar van Gilbert
Gilbert is offline
Is er een (gratis) programmaatje waarmee je beeld (en evt. geluid) achteruit af kan spelen?

Het zou ook handig zijn als je verschillende filmpjes in elkaar over zou kunnen laten lopen...


Alvast bedankt!
Oud 02-05-2006, 22:15
Verwijderd
Is er nu inmiddels wel iemand die misschien de oplossing weet?

Citaat:
Loontjuh schreef op 23-03-2006 @ 02:52 :
(Ik heb niets gelezen van t topic, dus post gewoon mijn vraag)
Weet iemand waarom Winamp streams niet afspeelt en bv realplayer wel? Terwijl veel streams automatisch in Winamp afgespeeld worden als ik er op klik?
Oud 03-05-2006, 01:41
Shortiej
Avatar van Shortiej
Shortiej is offline
Ik heb even een vraagje, sorry als het een dubbele vraag is maar ik kan niet de moed vinden om eerst alle andere pagina's door te lezen
Sinds een tijdje heb ik zo'n leuke telefoon die ook filmpjes kan maken die je op je computer kan zetten. Alleen zijn deze opgeslagen als .3gp . Nu heb ik wel wat gevonden om het mee af te spelen, maar is het ook mogelijk om deze filmpjes om te zetten naar een .wmv of een .avi bestand? Heeeelp!!
__________________
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen!
Oud 03-05-2006, 02:07
no pain n death
no pain n death is offline
@Loontjuh: Je vraag is een beetje vaag, je zegt dat winamp geen streaming media afspeelt en vervolgens dat als je ergens op klikt winamp automatisch de stream afspeelt?
Maar kijk even bij je instellingen van winamp misschien heb je het betreffende streamformaat niet 'aanstaan'.

@shortiej: 3gp converter
zoek voortaan zelf eerst eens op een zoekmachine ('3gp 2 divx' gaf deze link als eerste hit...)
Oud 03-05-2006, 09:56
Verwijderd
Citaat:
no pain n death schreef op 03-05-2006 @ 02:07 :
@Loontjuh: Je vraag is een beetje vaag, je zegt dat winamp geen streaming media afspeelt en vervolgens dat als je ergens op klikt winamp automatisch de stream afspeelt?
Maar kijk even bij je instellingen van winamp misschien heb je het betreffende streamformaat niet 'aanstaan'.
Kun je me misschien vertellen waar die instellingen staan dan? Behalve dan bij options en dan preferences.
Misschien is het concreter als ik zeg:
wanneer er een stream geopend wordt in Winamp kan deze stream op één of andere manier niet afspelen. Realplayer doet het overigens wel.
Nou zou je zeggen: geen probleem, dan doe je t gewoon in realplayer. Dat doe ik vaak dus wel, maar het gebeurt regelmatig dat de stream automatisch in winamp geopend wordt.
Oud 03-05-2006, 23:44
namnatulco
Avatar van namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 03-05-2006 @ 09:56 :
Kun je me misschien vertellen waar die instellingen staan dan? Behalve dan bij options en dan preferences.
Misschien is het concreter als ik zeg:
wanneer er een stream geopend wordt in Winamp kan deze stream op één of andere manier niet afspelen. Realplayer doet het overigens wel.
Nou zou je zeggen: geen probleem, dan doe je t gewoon in realplayer. Dat doe ik vaak dus wel, maar het gebeurt regelmatig dat de stream automatisch in winamp geopend wordt.
dan moet je in realplayer instellen dat ie zich met alle streams associeert (typo?), ofwel dat realplayer automatisch die bestanden opent. Ik heb geen ervaring met realplayer dus ik zou niet weten hoe, maar ik neem aan dat het onder opties staat.
__________________
www.mastermovies.nl
Oud 04-05-2006, 00:34
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Ik heb per ongeluk alle audio instellingen van m'n computer terug op 'factory default' gezet, maar nu maakt helemaal niks geluid meer.

Wat moet ik veranderen om weer muziek etc. te kunnen luisteren? ik ben wanhopig
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Oud 04-05-2006, 01:31
no pain n death
no pain n death is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 03-05-2006 @ 09:56 :
Kun je me misschien vertellen waar die instellingen staan dan? Behalve dan bij options en dan preferences.
Misschien is het concreter als ik zeg:
wanneer er een stream geopend wordt in Winamp kan deze stream op één of andere manier niet afspelen. Realplayer doet het overigens wel.
Nou zou je zeggen: geen probleem, dan doe je t gewoon in realplayer. Dat doe ik vaak dus wel, maar het gebeurt regelmatig dat de stream automatisch in winamp geopend wordt.
Inderdaad bij preferences en dan (althans in mijn wat oudere versie) bij 'file types'. Daar zie je een lijst met bestandstypes. Deselecteer het bestandstype wat ie elke keer vanzelf opent in winamp. Als je niet erachter kan komen welk bestandstype steeds vanzelf opent kun je ook gewoon alles deselecteren door op 'none' te klikken en dan vervolgens de types te selecteren die je iig wel in winamp wilt afspelen (zoals mp3 en wav). Dan speelt realplayer voortaan de streams af, of vraagt windows met welk programma je het bestand wilt openen en dan kies je dus realplayer.

Namnatulco's manier zou ook moeten werken.
Realplayer > Tools > Preferences > Media types > 'Make realplayer my universal media player' (als je dus wilt dat ie ook je mp3's en zo voortaan in realplayer afspeelt) of 'manually configure...' om per type te kiezen.

CSN: rechtermuisklik op het luidspreker-icoontje naast je klokje > volumeregeling openen. Even kijken of daar alles nog gewoon aanstaat. (bij mij ging er weleens automatisch zo'n balkje helemaal omlaag waardoor het volume dus 0 was..) Staat daar alles zoals het hoort kijk dan bij apparaatbeheer: start > instellingen > configuratiescherm > systeem > hardware > apparaatbeheer > besturing voor geluid, video en spelletjes > 'legacy-audiostuurprogramma's' als er dan staat dat het correct werkt ok klikken (anders probleemoplosser volgen) > 'Audiocodecs' > eigenschappen > kijken of je wel de juiste codecs nog hebt om je mp3's af te spelen.
Oud 04-05-2006, 09:47
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Volgens mij klopt alles nog, al heb ik weinig verstand van codecs


Edit: Het werkt weer! Vraag me niet hoe, maar na lang allerlei audioinstellingen aan/uit/aan te zetten, heb ik weer geluid! Oh en bedankt voor je hulp, no pain in death
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG

Laatst gewijzigd op 04-05-2006 om 14:31.
Oud 07-05-2006, 10:53
loeserr
Avatar van loeserr
loeserr is offline
ik wil graag zelf een ondertiteling bij een zelfgemaakt filmpje maken, nou heb ik inmiddels een ondertiteling met tijden enzo gemaakt in kladblok, hoe kan ik hier een .srt file van maken?
__________________
diamonds are forever
Oud 11-05-2006, 17:34
loeserr
Avatar van loeserr
loeserr is offline
laat maar inmiddels is het gelukt
__________________
diamonds are forever
Oud 11-05-2006, 20:25
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Ik heb een probleem, ik kan geen cd's meer afspelen op mijn computer. Ik wilde wat cd's op mijn mp3 speler zetten, maar de speler las de cd gewoon niet.
Toen ik het in WMP probeerde af te spelen kreeg ik het volgende bericht:

Citaat:
Er is een fout opgetreden bij het lezen van het cd-rom station in de digitale modus. Klik op OK om over te schakelen naar de analoge modus. Klik op annuleren om opnieuw af te spelen in de digitale modus
Niets hiervan werkt.

Toen vond ik op een site dat je naar extra moest gaan, opties, en dan apparaten. Dat ik de modus daar weer normaal kon zetten. Dit werkt echter ook niet.

Ik kan dus helemaal geen cd's af spelen, niet analoog en niet digitaal. Weet iemand hoe dit komt en hoe je het kan maken?

alvast bedankt
Oud 16-05-2006, 23:17
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
hoe kan je .mp(e)g verkleinen? zeg maar van 600mb naar 300 ofzo?
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Oud 17-05-2006, 07:52
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Je kan verschillende dingen doen:
  • De beeldresolutie van de mpeg verkleinen
  • De geluid en beeldkwaliteit van de mpeg verkleinen
  • De boel compreseren. Hiervoor gebruik je dan een andere codec
  • de film inkorten
  • enz
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Oud 17-05-2006, 23:53
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
freyk schreef op 17-05-2006 @ 07:52 :
Je kan verschillende dingen doen:
  • De boel compreseren. Hiervoor gebruik je dan een andere codec
  • enz
leg uit...
en wat zijn de andere opties dan?
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Oud 22-05-2006, 16:22
Verwijderd
Citaat:
bamiPoep schreef op 17-05-2006 @ 23:53 :
leg uit...
en wat zijn de andere opties dan?
http://www.deskshare.com/Resources/a...eFileSize.aspx Hier staat misschien iets bij.
In een ander forum lees ik het volgende: download Microsoft movie maker (free) import the mpeg into that program and select save to my computer. select the wmv for pocket pc encoding option. makes a windows media file about 90 mb for a 2 hour movie.
Wellicht een optie.
Dit gaat onder andere daar wat dieper op in.
Oud 31-05-2006, 14:51
Paniccore
Avatar van Paniccore
Paniccore is offline
weet iemand een simpel cd>mp3 converter. Ik zelf gebruik EAC, maar mijn oom begrijpt dat niet.
Ik zoek een makkelijk te gebruiken converter, die iemand van 55 ook snapt
__________________
'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich
Oud 31-05-2006, 19:42
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Zelf zou ik voor CDex of Mediacoder, maar Diskwriter plugin in winamp en dbpweramp is aan te raden.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware videobestanden van videocamera omzetten
lucy48
17 07-09-2006 09:57
Software & Hardware streaming video
hasseltboy
1 24-01-2006 17:18
Software & Hardware [Centraal] MP3 spelers
Enlightenment
118 14-01-2006 13:44
Software & Hardware kan geen filmpjes afspelen!!
Ootje!!
3 26-11-2005 01:05
Software & Hardware [DVD]SVCD speelt niet af...
Someboy
1 14-06-2005 10:10
Software & Hardware Brom in box, wie helpt??
Athlon
27 01-07-2001 12:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04.