Oud 12-09-2005, 12:40
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ach jullie, die tijd komt er nog voor jullie.

Jullie zijn nog jong, wacht maar als jullie mijn leeftijd bereiken.
Dan praten we elkaar nog eens
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2005, 13:59
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Ik hou van mijn iPod.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 14:12
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Jolt schreef op 12-09-2005 @ 12:40 :
Ach jullie, die tijd komt er nog voor jullie.

Jullie zijn nog jong, wacht maar als jullie mijn leeftijd bereiken.
Dan praten we elkaar nog eens
haha
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 14:19
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 12-09-2005 @ 13:59 :
Ik hou van mijn iPod.
Ik hou van jou.

@Sjors, die nano is voor ons, heb je een powerbook al?
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 14:54
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
hoop hem binnenkort te bestellen
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 15:50
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Jolt schreef op 12-09-2005 @ 04:12 :
Wij hebben stijl arrogantie en klasse geblaat, dat kan je ongeveer van de rest niet zeggen.
Twisten over smaak de bom.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 12-09-2005 @ 12:21 :
Damm man, dit vind ik toch heel triest.

Maja, who gives a fuck

Dit bevestigd alleen maar mijn vooroordelen over scholieren
Wat vind je nou eigenlijk triest? Mag ik je er vriendelijk op wijzen dat jij begon met het spuien van je mening? En wanneer jij je dan op glad ijs begeeft omdat er natuurlijk geen concreet gelijk te behalen valt en ook nog eens weerwoord krijgt zijn wij kinderachtig? Je klinkt nou net als iemand die te groot is voor het servet, maar nog duidelijk te klein voor het tafellaken. Wil je twisten over smaak? Best. Kom maar op. Maar accepteer wel dat er mensen zijn die dat kunstje misschien nog wel beter beheersen dan jij, snotneus
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 12-09-2005 @ 12:40 :
Ach jullie, die tijd komt er nog voor jullie.

Jullie zijn nog jong, wacht maar als jullie mijn leeftijd bereiken.
Dan praten we elkaar nog eens
Ik moest trouwens wel serieus lachen om deze post
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 16:15
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 12-09-2005 @ 15:58 :
Ik moest trouwens wel serieus lachen om deze post
Dat was wel de meeste briljante post in dit topic

Maja je ziet altijd bij alles dat het toch altijd draait om een paar groepen tegen elkaar.

Ik denk ga eens even stoken, maar het lukt niet aardig
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 17:15
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
de apple's tegen de wannabe's
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 17:22
100%hallal
Avatar van 100%hallal
100%hallal is offline
Deze discussie ging over wat we van de iPod nano vinden, ne?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 17:37
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Oh..ik dacht dat het ging over wie de meest elitaire gadgetkennis heeft

Ik vind die Nano wel grappig, maar als ik een nieuwe mp3speler ga halen dan zie ik tegen die tijd wel weer wat er allemaal interessant is.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 17:46
fairyangel
Avatar van fairyangel
fairyangel is offline
Net nu ik wil gaan sparen voor een iPod mini, gooien ze ze uit de handel....
__________________
*
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 18:53
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
^ik denk juist dat je nu minder hoeft te sparen, omdat de ipod mini niet meteen uit de handel gaat. Veel winkels zullen nog van hun voorraad af moeten en dus voor een lagere prijs gaan verkopen.
__________________
oh oh den haag....
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 19:28
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
en een mini ziet er wel erg leuk uit
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 20:24
Yurgentje
Yurgentje is offline
Citaat:
fairyangel schreef op 13-09-2005 @ 17:46 :
Net nu ik wil gaan sparen voor een iPod mini, gooien ze ze uit de handel....
dat is tog alleen maar goed nieuws... winkels willen ervan af, prijs gaat 20 tot 30 euro naar beneden.... zou ik niet erg vinden. Ik heb ook mn Ipod Mini 1e generatie zo gekocht... scheelt 50 euro en je krijg er dat oplaad ding voor het lichtnet bij.

Maar ff over die Nano, als je al een Ipod hebt dan heb je er niet veel aan, maaar zit je al lang over een ipod te denken, dan is dit mssn de reden om er 1 te kopen.

*let niet op mn typ kunsten*
__________________
Halllow
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 21:53
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Carn schreef op 13-09-2005 @ 17:37 :
Oh..ik dacht dat het ging over wie de meest elitaire gadgetkennis heeft

Ik vind die Nano wel grappig, maar als ik een nieuwe mp3speler ga halen dan zie ik tegen die tijd wel weer wat er allemaal interessant is.


Apple Fanboys vs the world.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 09:47
fairyangel
Avatar van fairyangel
fairyangel is offline
Citaat:
Yurgentje schreef op 13-09-2005 @ 20:24 :
dat is tog alleen maar goed nieuws... winkels willen ervan af, prijs gaat 20 tot 30 euro naar beneden.... zou ik niet erg vinden. Ik heb ook mn Ipod Mini 1e generatie zo gekocht... scheelt 50 euro en je krijg er dat oplaad ding voor het lichtnet bij.

Maar ff over die Nano, als je al een Ipod hebt dan heb je er niet veel aan, maaar zit je al lang over een ipod te denken, dan is dit mssn de reden om er 1 te kopen.

*let niet op mn typ kunsten*
Hm, dat is waar, maar dan zullen ze waarschijnlijk ook wel snel overal uitverkocht zijn.
__________________
*
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 09:51
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
ja moet je gewoon nog even 2/3 weekjes wachten en dan bestellen via apple store
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 12:44
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Al die sukkes met hun creative en andere zooi weerstaat hij dit:

Citaat:
Ars Technica heeft Apples iPod Nano aan een aantal tests onderworpen om te onderzoeken in hoeverre het kleinood zich in bepaalde 'alledaagse' gebruikssituaties weet te handhaven. Zo gingen de onderzoekers op de Nano zitten, lieten het apparaatje van verschillende hoogtes en met verschillende snelheden tegen het wegdek klappen, reden er met een auto overheen en lieten de Nano ten slotte van 'grote hoogte' vallen. Na de laatste test waren de onderszoekers in staat de Nano eens van binnen te bekijken; over het algemeen was er verbazing over de mate van misbruik dat het apparaatje weet te doorstaan.

iPod Nano beschadigde display Om te beginnen werd de iPod Nano op een houten stoel gelegd waarop een van de onderszoekers er met zijn volle gewicht, dat overigens onvermeld blijft, op ging zitten. Het leverde in het geheel geen schade op, waarop er direkt werd vervolgd met de jogging-test. Hiertoe lieten de onderzoekers de Nano met een voowaartse snelheid van 8 kilometer per uur van heuphoogte vallen. Het resultaat was een nauwelijks noemenswaardig schrammetje; de muziek ging ononderbroken door. Daarop namen de onderzoekers de auto en lieten de Nano met snelheden van respectievelijk 16, 48 en 80 kilometer per uur op het wegdek stuiteren. Het resultaat was opnieuw dat de behuizing slechts cosmetische schade opliep. Het spelertje functioneerde na iedere crash nog prima en was probleemloos te bedienen. In de volgende testronde lieten de onderzoekers de Nano van 2,7 meter hoogte vallen. Dat vond het apparaatje iets minder fijn aangezien de display niet meer alles toonde. De muziek ging echter stug door en er kon met het wieltje nog prima genavigeerd worden.

VW nadert iPod Nano Daarop werd besloten om grof geschut in te zetten. Aangezien de onderzoekers toch al met de auto op pad waren besloten ze om daarmee over de Nano heen te rijden. Het spelertje kwam zowel onder het voor- als het achterwiel terecht en er waren duidelijke kraakgeluiden te horen. Maar wat bleek: de muziek speelde probleemloos door en het apparaatje was nog volledig te bedienen, hoewel de display inmiddels van verticale strepen was voorzien. Ten einde raad besloten de onderzoekers dan nog maar een keer over de Nano heen te rijden. Ditmaal was er niets meer op de display te zien, maar de muziek ging onverdroten door en de iPod was nog te bedienen.

In een laatste verwoede poging het spelertje het leven te doen laten lieten de onderzoekers hem van 'grote hoogte' naar beneden vallen. Omdat er geen gebouwen in de buurt waren werd de Nano zo'n twaalf meter de lucht in gegooid waarop het apparaatje tegen het beton smakte en eindelijk de geest gaf. Het is onbekend hoe de iPod Nano zich bij de laatste test zou hebben geweerd indien men steeds een nieuw exemplaar had misbruikt, maar zoals gewoonlijk ontbrak het de onderzoekers aan voldoende geld om een dergelijk onderzoek behoorlijk uit te kunnen voeren.

Omdat de aldus gestorven Nano aan de zijkanten los begon te raken besloten de onderzoekers om een 'autopsie' uit te voeren, niet om de doodsoorzaak te achterhalen maar om te zien wat het apparaatje leven gaf. Het verbaasde de onderzoekers hierbij dat ze Toshiba-geheugenchips aantroffen, in het licht van Apples eerdere bericht dat het bedrijf veertig procent van Samsungs productie van flashgeheugen zou gaan gebruiken. Dat zou een zichtbaar gevolg kunnen zijn van het dreigende tekort aan flashgeheugen voor de nieuwe iPod. De onderzoekers noemen het nieuwe bedieningswiel ook als opvallend element. Het zou door Apple zelf zijn gemaakt; eerder werd dit onderdeel door Synaptics geleverd. Verder noemen de autopsisten de geupgrade PortalPlayer-chip, een nieuwe voeding van Philips en SDRAM-chips van Samsung, dat de vorige leverancier Hynix vervangt. Van de LCD-display weten ze te melden dat het een 1,5-inch-kleurenscherm is met een resolutie van 176x132 pixels, maar het is de onderzoekers niet duidelijk wie de fabrikant is. Dat is wellicht niet zo vreemd aangezien er een auto overheen is gereden.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 17:03
LB06
LB06 is offline
Ach, lang niet iedereen koopt een iPod omdat ie zo gehyped is. Ik zelf heb de iPod gekocht om zijn superieure ergonomie, design en formaat (mini, tot de Archos gmini xs200 uitkwam was dit een van de kleinste HDD speler op aarde afaik).

Nadeel natuurlijk is dat het bij Apple altijd the Apple way or the highway is (proprietary db, geen wma, ogg). Theoretisch gezien prefereer ik OGG ook boven alles, alleen al omdat het een open standaard is. Maar als ik even pragmatisch ben, dan zijn dit geen kritieke succesfactoren voor mij. Ik hoor nl. gewoon geen verschil tussen een lame VBR of >256 CBR encoded mp3'tje en een OGG (zelfde nummer, originele source).

En over de nano: leuk ding, alleen jammer dat hij zo langwerpig lijkt. Kleurenscherm was wat mij betreft niet echt nodig, maar ik ben er zeker van dat Apple hier wel iets mee kan. En hij is érg solide (ik bedoel, als je er met een VW Passat over kunt rijden en de muziek draait vrolijk door)
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 19:20
Verwijderd
Citaat:
LB06 schreef op 14-09-2005 @ 17:03 :
Maar als ik even pragmatisch ben, dan zijn dit geen kritieke succesfactoren voor mij. Ik hoor nl. gewoon geen verschil tussen een lame VBR of >256 CBR encoded mp3'tje en een OGG (zelfde nummer, originele source).
Nee, natuurlijk hoor je daar geen verschil tussen. Hell, je hoort zelfs geen verschil tussen 256kbps MP3 en het origineel, laat staan tussen twee coderingen. De ware kracht van OGG Vorbis zit 'm in pak 'm beet 100kbps; dat klinkt beter dan 160kbps MP3.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 20:21
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Jolt schreef op 14-09-2005 @ 12:44 :
Al die sukkes met hun creative en andere zooi weerstaat hij dit:
je noemt iriver/iaudio en dergelijke zeker maar niet omdat dat geen zooi is en goed kan concurreren met apple's ipod photo
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 20:23
LB06
LB06 is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 14-09-2005 @ 19:20 :
Nee, natuurlijk hoor je daar geen verschil tussen. Hell, je hoort zelfs geen verschil tussen 256kbps MP3 en het origineel, laat staan tussen twee coderingen. De ware kracht van OGG Vorbis zit 'm in pak 'm beet 100kbps; dat klinkt beter dan 160kbps MP3.
Uhh... Jij wilt dus een MP3 mediaspeler met OGG, omdat je bang bent dat je ruimte tekort krijgt?

Je hoeft je muziek niet via het gsm netwerk binnen te trekken...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 20:27
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
LB06 schreef op 14-09-2005 @ 20:23 :
Uhh... Jij wilt dus een MP3 mediaspeler met OGG, omdat je bang bent dat je ruimte tekort krijgt?

Je hoeft je muziek niet via het gsm netwerk binnen te trekken...
hij heeft een brede smaak dus het is wel logisch dat je gebruik wilt maken van het geheugen van je flash-based speler.. dwz zoveel mogelijk albums op een paar GB. daarvoor is .ogg ondersteuning natuurlijk cruciaal
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 20:31
LB06
LB06 is offline
Citaat:
]{ing schreef op 14-09-2005 @ 20:27 :
hij heeft een brede smaak dus het is wel logisch dat je gebruik wilt maken van het geheugen van je flash-based speler.. dwz zoveel mogelijk albums op een paar GB. daarvoor is .ogg ondersteuning natuurlijk cruciaal
Ok, daar kan ik me in vinden.

Maar waarom komt hij dan elke keer op de proppen met (ik parafraseer ): die mp3speler is kut, want hij heeft niet eens OGG. Terwijl hij niet eens weet of die persoon wel met capaciteitsproblemen zit of komt te zitten.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 20:52
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
LB06 schreef op 14-09-2005 @ 20:31 :
Ok, daar kan ik me in vinden.

Maar waarom komt hij dan elke keer op de proppen met (ik parafraseer ): die mp3speler is kut, want hij heeft niet eens OGG. Terwijl hij niet eens weet of die persoon wel met capaciteitsproblemen zit of komt te zitten.
mensen houden bij discussies over ipod vs andere spelers in het algemeen te weinig rekening met wat iemand van een mp3 speler verwacht.. dat verschilt inderdaad nogal.

helaas zal apple voorlopig vast niet van het huidige beleid van functionaliteit inleveren voor design afstappen, ik denk dat ze daarvoor een veel te goede marketingstrategie hebben. zolang de ipod door de media als stylish en 'hip' besproken wordt zullen mensen gewoon blijven kopen..
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 21:05
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
]{ing schreef op 14-09-2005 @ 20:21 :
je noemt iriver/iaudio en dergelijke zeker maar niet omdat dat geen zooi is en goed kan concurreren met apple's ipod photo
Irivers is ook vet alleen hij ziet er lelijk uit dat is minder.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 05:10
Verwijderd
Citaat:
LB06 schreef op 14-09-2005 @ 20:31 :
Ok, daar kan ik me in vinden.

Maar waarom komt hij dan elke keer op de proppen met (ik parafraseer ): die mp3speler is kut, want hij heeft niet eens OGG. Terwijl hij niet eens weet of die persoon wel met capaciteitsproblemen zit of komt te zitten.
Tut tut, je moet jezelf niet zoveel vrijheden permitteren als het gaat om interpretatie van hetgeen ik zeg en/of heb gezegd. Ik stelde nimmer dat het een "kutapparaat" (zoals jij zo charmant poneert) is, louter dat het nooit mijn keuze zou worden door het ontbreken vàn.

En niet met capaciteitsproblemen komen? De teller staat bijna op 160GB wat betreft MP3's zo'n beetje Maar fair enough, dat is niet relevant omdat transcoden evil is. Maar ik heb ook zo'n 250 legale, originele CD's, die ik met OGG Vorbis zo rond de 30-40MB per stuk houden kan (beetje afhankelijk van hoeveel muziek er op staat, natuurlijk) met nog heel aardige kwaliteit. Dezelfde kwaliteit evenaren die ik dàn heb, maar dan met MP3 (L.A.M.E., vanzelfsprekend) levert gewoon 75% grotere bestanden op ten opzichte van OGG.

Laatst gewijzigd op 15-09-2005 om 05:15.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 20:11
LB06
LB06 is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 15-09-2005 @ 05:10 :
Tut tut, je moet jezelf niet zoveel vrijheden permitteren als het gaat om interpretatie van hetgeen ik zeg en/of heb gezegd. Ik stelde nimmer dat het een "kutapparaat" (zoals jij zo charmant poneert) is, louter dat het nooit mijn keuze zou worden door het ontbreken vàn.

En niet met capaciteitsproblemen komen? De teller staat bijna op 160GB wat betreft MP3's zo'n beetje Maar fair enough, dat is niet relevant omdat transcoden evil is. Maar ik heb ook zo'n 250 legale, originele CD's, die ik met OGG Vorbis zo rond de 30-40MB per stuk houden kan (beetje afhankelijk van hoeveel muziek er op staat, natuurlijk) met nog heel aardige kwaliteit. Dezelfde kwaliteit evenaren die ik dàn heb, maar dan met MP3 (L.A.M.E., vanzelfsprekend) levert gewoon 75% grotere bestanden op ten opzichte van OGG.
Maar dat geldt dus alleen voor jouw specifieke situatie. En dat wil nog wel eens anders overkomen.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 21:19
Verwijderd
Citaat:
LB06 schreef op 15-09-2005 @ 20:11 :
Maar dat geldt dus alleen voor jouw specifieke situatie. En dat wil nog wel eens anders overkomen.
Nee hoor, ik heb nooit gezegd dat 't een waardeloos apparaat is. Hoe jij het ook wil gaan draaien of keren. Het enige wat ik gezegd heb is dat ik 'm nooit zou nemen omdat men er geen OGG Vorbis op kan afspelen. Dat is alles. En daar ben ik altijd duidelijk in geweest.

Edit: De ruimtebesparing èn betere kwaliteit zijn overigens niet echt situatieafhankelijk, hoor.

Laatst gewijzigd op 15-09-2005 om 21:30.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 21:46
LB06
LB06 is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 15-09-2005 @ 21:19 :
Edit: De ruimtebesparing èn betere kwaliteit zijn overigens niet echt situatieafhankelijk, hoor.
Maar wel of je die nodig hebt (en dan vooral de eerste)
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 21:50
LB06
LB06 is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 15-09-2005 @ 21:19 :
Nee hoor, ik heb nooit gezegd dat 't een waardeloos apparaat is. Hoe jij het ook wil gaan draaien of keren. Het enige wat ik gezegd heb is dat ik 'm nooit zou nemen omdat men er geen OGG Vorbis op kan afspelen. Dat is alles. En daar ben ik altijd duidelijk in geweest.
Ok je hebt gelijk, maar zo kwam dat nu eenmaal op mij over. En dan heb ik het niet alleen over dit topic. Het eerste wat je in de meeste 'welke mp3speler moet ik kopen?' topics roept, is: maar, er zit geen ogg op.

Niet dat ik dat erg vind, ik ben blij dat er mensen zijn die voorstander zijn van open en vrije formaten (ook al zal dat waarschijnlijk niet je hoofdmotief zijn).
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 11:01
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
Sony maakt de mooiste designs, ik wacht dus op een reactie van Sony op de Ipod Nano
__________________
oh oh den haag....
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 11:18
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 16-09-2005 @ 11:01 :
Sony maakt wel is af en toe mooie designs, ik wacht dus op een reactie van Sony op de Ipod Nano
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 12:18
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 16-09-2005 @ 11:01 :
Sony maakt de mooiste designs, ik wacht dus op een reactie van Sony op de Ipod Nano

Sony Walkman
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 04:33
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Ik vind de Nano dope. Ik schaf er wel ff eentje aan denk ik. Al dat gewauwel over of ie wel of niet goed is, of dat een andere player beter is, doet me niks. De Nano blijft toch dope.

Die Sony van de post boven me is ook wel heel erg dope, moet ik zeggen. Qua design, that is.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 10:07
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
p-chez schreef op 18-09-2005 @ 04:33 :
Ik vind de Nano dope. Ik schaf er wel ff eentje aan denk ik. Al dat gewauwel over of ie wel of niet goed is, of dat een andere player beter is, doet me niks. De Nano blijft toch dope.
Mogen we nu een eigen Apple Talk subforum???? (A)
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 11:59
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik vind hem er wel gaaf uitzien, maar ik heb al een (roze) mini en daar ben ik erg tevreden over. Voor mij (voorlopig) geen Nano.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 12:01
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Op zich ziet die sony er ook wel strak uit, maar hij heeft gewoon niet de uitstraling die de Nano wel heeft.. Ik heb nou een jaar de Zen touch, bevalt op zich goed, maar hij is vrij log. Als ik wat geld bij elkaar kan sprokkelen dan wil ik die Nano in de loop van volgend jaar wel aanschaffen denk ik.
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 00:19
Verwijderd
Citaat:
LB06 schreef op 15-09-2005 @ 21:46 :
Maar wel of je die nodig hebt (en dan vooral de eerste)
Dat is inderdaad een mogelijk punt waarover te twisten valt. In het geval van de iPod zit je met 4GB aan opslagruimte waardoor het inderdaad van veel minder belang is. Zelfs voor mij. Maarrr.. Dan ben ik altijd nog wel eigenwijs genoeg om tòch apparaten te kopen die OGG ondersteunen, puur en alleen om het feit dat OGG beter is
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 01:18
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Vice schreef op 18-09-2005 @ 11:59 :
Ik vind hem er wel gaaf uitzien, maar ik heb al een (roze) mini en daar ben ik erg tevreden over. Voor mij (voorlopig) geen Nano.
Ik wil met je trouwen <3

Ontopic: nadeel is alleen van die nano, je merkt niet eens dat hij gestolen word .

Maja, wat ik ook minder vind is natuurlijk de kleine schijfruimte, of jah dat is weer relatief.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 09:29
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Jolt schreef op 19-09-2005 @ 01:18 :
Ik wil met je trouwen <3

Ontopic: nadeel is alleen van die nano, je merkt niet eens dat hij gestolen word .

Maja, wat ik ook minder vind is natuurlijk de kleine schijfruimte, of jah dat is weer relatief.
gelukkig kan je eeen digitaal cijferslot opzetten
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 11:08
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Tja, maar die is gemakkelijk: 1337
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 16:41
Verwijderd
net gehaald

hij's relaxed
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 22:43
punxnotdead
Avatar van punxnotdead
punxnotdead is offline
Ik wil hem eigenlijk ook maar ik ga hem niet kopen. Ik heb nu een shuffle en mijn geld is op na aanschaf powerbook.
__________________
"I've got a fever and the only prescription is MORE COWBELL"
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 23:07
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
omg powerbook <3

die gaan ze binnenkort ook updaten als je de rumors mag geloven...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 10:46
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Trouwens ik vind mensen met een Nano, Shuffle of Mini maar nep, de echte Ipod begint bij 20 Gig!

De rest zijn n00bs!
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 11:17
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Jolt schreef op 01-10-2005 @ 10:46 :
Trouwens ik vind mensen met een Nano, Shuffle of Mini maar nep, de echte Ipod begint bij 20 Gig!

De rest zijn n00bs!
klik
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 11:20
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
w00t die moet ik hebben! Ik verkoop direct mijn Ipod !
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39.