Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2006, 13:09
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
MTpower schreef op 04-08-2006 @ 12:27 :
Waarom zou iemand cruisecontrol willen hebben?
Bij luie mensen kan ik het me voorstellen, maar haalt dat niet alle lol van het rijden af?
Bij twee uur rechtuit rijden en het wijzertje op 120 proberen te houden, gaat de lol er toch wel vanaf hoor...
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Advertentie
Oud 04-08-2006, 13:58
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
MTpower schreef op 04-08-2006 @ 12:27 :
Waarom zou iemand cruisecontrol willen hebben?
Bij luie mensen kan ik het me voorstellen, maar haalt dat niet alle lol van het rijden af?
Voor iemand die zuinig zou willen rijden is Cruise Control een fijne optie..
Oud 04-08-2006, 17:25
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 04-08-2006 @ 12:27 :
Waarom zou iemand cruisecontrol willen hebben?
Bij luie mensen kan ik het me voorstellen, maar haalt dat niet alle lol van het rijden af?
Zeker nog nooit de A50 van Eindhoven naar Zwolle gereden?

Dan wil je echt wel cruise control :/
Oud 04-08-2006, 18:13
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 04-08-2006 @ 14:09 :
Bij twee uur rechtuit rijden en het wijzertje op 120 proberen te houden, gaat de lol er toch wel vanaf hoor...
de teller loopt niet voor niks nog hoger dan 120
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 04-08-2006, 19:34
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Cruisecontrol vind ik wel handig, op mijn volgende (zakelijke) auto komt het weer. Zeker op rustige wegen waar je simpel van A naar B moet komen. Of op wegen met veel flitspalen.
__________________
:)
Oud 04-08-2006, 21:25
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 04-08-2006 @ 14:09 :
Bij twee uur rechtuit rijden en het wijzertje op 120 proberen te houden, gaat de lol er toch wel vanaf hoor...
Citaat:
MightyMarcel schreef op 04-08-2006 @ 19:13 :
de teller loopt niet voor niks nog hoger dan 120
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 04-08-2006, 21:27
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 04-08-2006 @ 14:58 :
Voor iemand die zuinig zou willen rijden is Cruise Control een fijne optie..
Als je geen benzine kunt betalen kun je beter geen auto kopen...
En als je een milieufreak bent moet je helemaal niet in een auto gaan rijden
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 04-08-2006, 21:27
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
********** schreef op 04-08-2006 @ 18:25 :
Zeker nog nooit de A50 van Eindhoven naar Zwolle gereden?

Dan wil je echt wel cruise control :/
Nee, niet van plan ook
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 05-08-2006, 03:12
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Tom schreef op 04-08-2006 @ 20:34 :
Cruisecontrol vind ik wel handig, op mijn volgende (zakelijke) auto komt het weer. Zeker op rustige wegen waar je simpel van A naar B moet komen. Of op wegen met veel flitspalen.
Gaat je Alfa weg?
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 05-08-2006, 11:22
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 04-08-2006 @ 19:13 :
de teller loopt niet voor niks nog hoger dan 120
Begrijp mij niet verkeerd, flink doorrijden vind ik fantastisch, maar als het wat drukker is en ik rustig van A naar B wil zet ik de cruise gewoon op 100 of 120. Muziekje erbij, lekker onderuit gezakt van A naar B cruisen zonder mezelf druk te maken over flitsers en dergelijke.
Hard rijden is leuk, maar het hoeft voor mij niet altijd. Als het lekker weer is vind ik het heerlijk om het dakje van m'n Porsche af te halen en gewoon met legale snelheid (soms zelfs iets langzamer) rond te cruisen bijvoorbeeld.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Oud 05-08-2006, 15:45
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
MTpower schreef op 04-08-2006 @ 22:27 :
Als je geen benzine kunt betalen kun je beter geen auto kopen...
En als je een milieufreak bent moet je helemaal niet in een auto gaan rijden
Voor sommige (lees irritante vaders) is het een sport om met een auto zo zuinig mogelijk te rijden...Vraag me niet waarom...
Oud 05-08-2006, 17:37
Hank McCrank
Avatar van Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 05-08-2006 @ 12:22 :
Als het lekker weer is vind ik het heerlijk om het dakje van m'n Porsche af te halen
Foto?
Oud 07-08-2006, 14:01
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline





Alfa 146ti (2.0 TwinSpark) met 155 trappelende Italiaanse raspaardjes. In champagnekleur, vind die maar een.

Mijn 75 staat te koop.
__________________
I have a dream.
Oud 07-08-2006, 14:08
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
@Cryptic ws : dit wordt de vervanger van de 75 ?

mooie kleur idd. En tis bijna net zo leuk als een 33 QV. Bijna.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 07-08-2006, 16:49
~LiefEngeltje~
Avatar van ~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 07-08-2006 @ 15:08 :
@Cryptic ws : dit wordt de vervanger van de 75 ?

mooie kleur idd. En tis bijna net zo leuk als een 33 QV. Bijna.
dit IS de vervanger van de 75
__________________
<3 Mercedes, Bruine, Bougie, Henk, Bert, Elvis, Donkey, Binkie, Kees, Katrien en Lobke
Oud 09-08-2006, 12:20
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 07-08-2006 @ 15:08 :
@Cryptic ws : dit wordt de vervanger van de 75 ?

mooie kleur idd. En tis bijna net zo leuk als een 33 QV. Bijna.
Hmm 33 is wel veel ouder natuurlijk. Zelf vind ik de 146 mooier dan een 33. Maar ja ik vind hem ook mooier dan mijn 75, maar die vond ik toen weer wel mooi.
Tot de 200 trekt hij in elk geval in een stuk door, top zal tussen de 230 en 240 liggen op de teller denk ik.
Vind ook wel dat ie een mooi dashboard heeft. Maar je blijft toch houden dat toch het een en ander kraakt in zo'n Alfa dashhoard.
__________________
I have a dream.
Oud 09-08-2006, 12:48
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 05-08-2006 @ 16:45 :
Voor sommige (lees irritante vaders) is het een sport om met een auto zo zuinig mogelijk te rijden...Vraag me niet waarom...
Met cruise control is het geen sport meer
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 09-08-2006, 13:08
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
Citaat:
MTpower schreef op 04-08-2006 @ 22:27 :
Als je geen benzine kunt betalen kun je beter geen auto kopen... En als je een milieufreak bent moet je helemaal niet in een auto gaan rijden
nou gast, ik rijd met een 8-cylinder, en cruise control is voor mij gewoon een nuttige optie. waarom zou je zelf je poot op de plank houden? het scheelt mij pijn in mijn knie...
__________________
I never be late... I drive a V8 ...
Oud 09-08-2006, 13:18
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
phoxetis schreef op 09-08-2006 @ 14:08 :
nou gast, ik rijd met een 8-cylinder, en cruise control is voor mij gewoon een nuttige optie. waarom zou je zelf je poot op de plank houden? het scheelt mij pijn in mijn knie...
Het is een automaat ook zeker?
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 09-08-2006, 13:21
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
Citaat:
MTpower schreef op 09-08-2006 @ 14:18 :
Het is een automaat ook zeker?
u gaat door voor de koelkast

voor mij is de lol aan autorijden om lekker onderuitgezakt op een rustige snelweg een beetje te touren. als het een béétje weer is de targa's eraf.
__________________
I never be late... I drive a V8 ...

Laatst gewijzigd op 09-08-2006 om 13:25.
Oud 09-08-2006, 13:24
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
phoxetis schreef op 09-08-2006 @ 14:21 :
u gaat door voor de koelkast

voor mij is de lol aan autorijden om lekker onderuitgezakt op een rustige snelweg een beetje te touren. als het een béétje weer is de targa's eraf.
Gewoon zitten en vooruit gaan dus... daar zie ik dus de lol echt niet van in...
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 09-08-2006, 13:27
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
schakelen is ook wel leuk .

Maar..........................................................hoe relax is natuurlijk geen koppeling, geen geschakel, liefst zou ik die selespeed shizzle van Alfa willen, schakelen op het stuur , zoals in de formule een.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 09-08-2006, 13:28
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
Citaat:
MTpower schreef op 09-08-2006 @ 14:24 :
Gewoon zitten en vooruit gaan dus... daar zie ik dus de lol echt niet van in...
ieder z'n ding he. ik hou ook helemaal niet van bochten. natuurlijk is het noodzakelijk kwaad, maar dan ga je weer scheef en je moet afremmen...
hele volksstammen zien daar lol in, maar wat daar dan de lol aan is is mij een beetje een mysterie
__________________
I never be late... I drive a V8 ...
Oud 09-08-2006, 13:29
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Bij de meeste is het sowieso dat het snel moet gaan, het kan maar niet snel genoeg gaan.

Leuk als je achterin zit en ze vliegen met 90km/u door de bocht.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 09-08-2006, 13:33
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
nouja, precies dus. mijn beroemde benedenbuur had er altijd lol in om in de derde versnelling over een rotonde te stuiteren. je vliegt links en rechts door de auto. nou was dat in die ouwe gare Opel dan nog wel leuk, alles rammelde

veel andere mensen hebben last van een wil-wel-maar-kan-niet situatie. die schieten plankgas links en rechts door de straten met weinig motorvermogen en een gefrustreerde blik in de ogen.
__________________
I never be late... I drive a V8 ...
Oud 09-08-2006, 13:37
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 09-08-2006, 15:26
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef op 09-08-2006 @ 13:20 :
Hmm 33 is wel veel ouder natuurlijk. Zelf vind ik de 146 mooier dan een 33. Maar ja ik vind hem ook mooier dan mijn 75, maar die vond ik toen weer wel mooi.
Tot de 200 trekt hij in elk geval in een stuk door, top zal tussen de 230 en 240 liggen op de teller denk ik.
Vind ook wel dat ie een mooi dashboard heeft. Maar je blijft toch houden dat toch het een en ander kraakt in zo'n Alfa dashhoard.
Heb ik dan werkelijk de enige alfa met een geluidloos dashboard ? (serieus, ik hoor dr nog niet eens een piepje uit).

ik heb wel een zingende passagiersstoel. (oplossing : passagier of ander loos gewicht meenemen).

Ik denk overigens dat een 146ti voor dagelijks gebruik stukken praktischer is dan een 33 QV; maar de beleving is in een 33 wel intenser, puurder, dan in een 146.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 10-08-2006, 22:24
Joh@n
Avatar van Joh@n
Joh@n is offline
Citaat:
Jolt schreef op 09-08-2006 @ 14:27 :

Maar.........................................................hoe relax is natuurlijk geen koppeling, geen geschakel, liefst zou ik die selespeed shizzle van Alfa willen, schakelen op het stuur , zoals in de formule een.
Dan rij je daar, wil je schakelen, flipper je, kan je reisgenoot de route van amsterdam naar antwerpen uitleggen en issie inmiddels overgeschakeld. Topsysteem indd
Oud 10-08-2006, 23:35
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef op 07-08-2006 @ 15:01 :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Alfa 146ti (2.0 TwinSpark) met 155 trappelende Italiaanse raspaardjes. In champagnekleur, vind die maar een.

Mijn 75 staat te koop.
Vind hem niet zo mooi, die neus vooral, maar dat vind ik van alle oude alfa's, wat is die TI eigenlijk?

Sport uitvoering?
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 11-08-2006, 08:14
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
De snelste ja. TI staat voor Tourismo Internationale ofzoiets. Zo heb je ook de QV, dat is de snelste uitvoering van de 145. De 145 en de 146 zijn eigenlijk dezelfde auto, alleen de carroserie van de 146 is anders, en meer bedoelt "voor lange internationale reizen", maar ja dat is slechts marketingpraat natuurlijk.
Het is niet echt een sport uitvoering, alhoewel hij wel de snelste motor heeft, sportstoelen, lederen stuurwiel en versnellingspook en dat soort dingen, hij heeft ook weinig opsmuk verder en dat vind ik er juist wel mooi aan.
Ik zat er nog aan te denken dat ti weg te laten, dan zie je ook niet meer dat het een snelle is.
Er komen als het goed is ook nog originele dakdragers op.
__________________
I have a dream.

Laatst gewijzigd op 11-08-2006 om 08:17.
Oud 11-08-2006, 10:06
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
J0YR1D3R schreef op 10-08-2006 @ 23:24 :
Dan rij je daar, wil je schakelen, flipper je, kan je reisgenoot de route van amsterdam naar antwerpen uitleggen en issie inmiddels overgeschakeld. Topsysteem indd
de huidige selespeed-bak is anders behoorlijk goed. enkel de 1e types 156 met selespeed-bak schakelden slecht. (en waren ook gewoon slecht, de hele boel kon afbreken met als gevolg dat je dr een nieuwe bak in mag hangen.)
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 14-08-2006, 17:14
stylewyse
stylewyse is offline
Citaat:
Hank McCrank schreef op 03-08-2006 @ 11:45 :
Rustig?
Ik zou zelf ook een nieuwe Audi prefereren boven een nieuwe Citroën als we het veercomfort buiten beschouwing houden (aangezien van het oude Citroën-karakter, wat me wèl heel erg aanspreekt, nog nauwelijks iets over is). Ik wilde alleen maar aangeven dat bijvoorbeeld Citroën (en talloze andere vergelijkbare merken) simpelweg een veel goedkoper product leveren als je het gaat vergelijken met merken waar afwerking e.d. hoog (hoger) in het vaandel staat. En dan is het logisch dat je eerder een gapend kiertje tegenkomt ofzo. Overigens zegt dit weer heel weinig over de betrouwbaarheid van de onderdelen die de auto rijdend houden.
Niet om het een of ander, maar die goedkopere auto's zijn wel degelijk ook slechter qua betrouwbaarheid. Ik ben iig voorgoed afgekickt van franse auto's....

Heb 2 volkswagen golfs gehad, nooit motorische of computer storingen, heb opels gehad, zelfde verhaal, stond eigenlijk alleen maar bij de garage voor mijn vaste service beurten of als er nieuwe banden om moesten....

Toen kreeg ik een tijdje een Peugeot 306, een zelfde segment auto als de golf/astra, en na 3 dagen rij ik op de snelweg en opeens motor uit, auto doet niks meer... Was mijn cilinderkop losgeschoten en als reactie daarop mijn zuiger dwars door het moterblok geschoten... daar mocht dus eerst een nieuwe motor in...

Heb later een wat kleiner autootje genomen, een 206, die heeft zijn eerste 6 maanden van zijn leven voor 80% in de garage gestaan omdat hij maar bleef stotteren en afslaan voor stoplichten... toen ze dat eenmaal verholpen hadden kreeg ik zeker 5x per week een willekeurige computerstoring, waarvoor ik maar niet eens meer naar de garage gind op een bepaald moment, omdat ik ook daadwerkelijk wel eens ergens aan wilde komen....

Citaat:
Wat betreft inruilwaarde heb je gelijk. Overigens, ook in de lease zal een A4 aanzienlijk duurder zijn dan een C5 (mede dankzij, wederom, die kortingen waar Citroën mee smijt om toch maar in de top 10 van meestverkochte auto's te blijven), het verschil is echter wel een stuk kleiner wanneer je de auto zelf aanschaft.

En nog iets over dat rook die naar buiten ontsnapt-verhaal, wat zegt luchtdichtheid over de kwaliteit van een auto? [/B]
Is ook niet waar, In mijn leaselijst waren over het algemeen de VW/Opel (en in het wat hogere segment de audi) de goedkoopste auto's om te leasen, ondanks dat ze rond de 5000 duurder waren... sommige not wat obscuurdere merken (e.g. MG/Rover) waren helemaal niet leasebaar omdat de lease maatschappijen er geen vertrouwen in hadden....

(in alle gevallen ging het hier dus om nieuwe auto's, dus geen afgetrapte bakken waarbij mogelijkerwijs schade aan de bedrading oid zat)
Oud 14-08-2006, 18:15
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
Budgetstyling:


before:


after:




(ps ik woon niet in woonwagens er was geen parkeerplek dus moest ik noodgedwongen daar parkeren waar niemand parkeert )
__________________
If you give yourself to the journey, the journey gives itself to you
Oud 14-08-2006, 18:31
200E
Avatar van 200E
200E is offline
Ja zo kan het natuurlijk ook he En op het eerste gezicht is het resultaat best netjes!
__________________
Qui fodit foveam, incidet in eam
Oud 14-08-2006, 19:50
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
stylewyse schreef op 14-08-2006 @ 18:14 :
Heb 2 volkswagen golfs gehad, nooit motorische of computer storingen, heb opels gehad, zelfde verhaal, stond eigenlijk alleen maar bij de garage voor mijn vaste service beurten of als er nieuwe banden om moesten....


En voor die ervaring kan ik mijn slechte ervaringen met jetta's en vento's, en de slechte ervaringen van mijn vriendin met golfjes stellen.
niet dat vw's nou per se slechte auto's zijn - maar daar zitten ook slechte exemplaren tussen, zeker weten.

Citaat:

Toen kreeg ik een tijdje een Peugeot 306, een zelfde segment auto als de golf/astra, en na 3 dagen rij ik op de snelweg en opeens motor uit, auto doet niks meer... Was mijn cilinderkop losgeschoten en als reactie daarop mijn zuiger dwars door het moterblok geschoten... daar mocht dus eerst een nieuwe motor in...


Da's balen. Nieuwe auto of gebruikte ? (bij gebruikte, dan valt dit op slecht onderhoud terug te voeren. Overigens wel mijn ervaring bij gebruikte fransjes : slecht onderhouden rammelbakken. Da's het voordeel van een gebruikte alfa - alleen een alfa-idioot koopt zo'n ding, maar is er dan ook meteen best zuinig op.)

Citaat:

duurder waren... sommige not wat obscuurdere merken (e.g. MG/Rover) waren helemaal niet leasebaar omdat de lease maatschappijen er geen vertrouwen in hadden....


Ze zijn nu helaas failliet, maar Rover een obscuur merk noemen gaat me toch wat te ver. Het was wel groot-britannie's grootste autobouwer.


om ff kort te reageren : balen voor je, en franse auto's schijnen inderdaad zo hun problemen te hebben. Echter, jij maakt er van dat 'die goedkopere auto's' snel problemen hebben. Da's onzin, een verband zien tussen probleemloosheid en prijs. Oke, een 206 is wat goedkoper dan een golfje, maar bv een kia is nog goedkoper, en over het algemeen net zo probleemloos als een golfje.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 15-08-2006, 09:40
Joh@n
Avatar van Joh@n
Joh@n is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 11-08-2006 @ 11:06 :
de huidige selespeed-bak is anders behoorlijk goed. enkel de 1e types 156 met selespeed-bak schakelden slecht. (en waren ook gewoon slecht, de hele boel kon afbreken met als gevolg dat je dr een nieuwe bak in mag hangen.)
Ik weet het, heb ze vaak genoeg ook binnen zien komen op mn werk. Ook Stilo's Abarth waarvan het hydraulische systeem uitviel, kun je ook niet meer schakelen. Werkt ook goed dan De nieuwere types zijn indd al wat beter, maar het houdt nog steeds over.
Oud 15-08-2006, 19:12
mumumumumugen
mumumumumugen is offline
skoda octavia combi 1.9TDI elegance met lijkenkist


Oud 16-08-2006, 10:46
Verwijderd
Citaat:
mumumumumugen schreef op 15-08-2006 @ 20:12 :
skoda octavia combi 1.9TDI elegance met lijkenkist


[afbeelding]
Omg, je loopt overal de hele dag te blaten over een tdi.
EN DAN DURF JE DAARMEE AAN TE KOMEN?


anti climax
Oud 16-08-2006, 12:44
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Toen ik 16 was had ik net een Thomos.
__________________
I have a dream.
Oud 16-08-2006, 13:15
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
********** schreef op 16-08-2006 @ 11:46 :
Omg, je loopt overal de hele dag te blaten over een tdi.
EN DAN DURF JE DAARMEE AAN TE KOMEN?


anti climax
een tdi nog wel
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 16-08-2006, 13:36
Verwijderd
110 pk ftw!
Nou is een TDI op zich geen verkeerde motor, zeker niet als je 'm chipt naar de TDI variant, wat vrij gemakkelijk kan
Oud 16-08-2006, 15:11
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
Hank McCrank schreef op 01-08-2006 @ 18:17 :
Oh nee?

Audi A4 vanàf dik 30 mille en dan heb je dus een 1.6. Citroën C5 vanaf een kleine 26 mille (1.8 16v), en voor 30.000 heb je een C5 2liter ligne prestige. Voor een vergelijkbaar model (standaard 2.0) ben je bij audi 34.000 kwijt. Zo kun je nog wel even doorgaan. En dan heb ik het nog niet eens over de inruil-/kortingsacties gehad van Citroën, die tot duizenden euro's op kunnen lopen.
Geloof me, het scheelt een hoop.
Evenals een Audi A6 stukken duurder is dan een vergelijkbare C6. En die C6 is nou juist een auto die wèl bouwkwaliteit biedt die dicht bij die van Audi's zit.
ja maar hijs lelijk en frans.
__________________
__________________
Oud 16-08-2006, 15:14
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 04-08-2006 @ 14:09 :
Bij twee uur rechtuit rijden en het wijzertje op 120 proberen te houden, gaat de lol er toch wel vanaf hoor...
of vanaf de schelde tunnel naar oostburg, pakweg 35 km lang rechte 80 km 1baans wegen met flitsers en om de 10 km 1 rotonde met 3 huizen
__________________
__________________
Oud 16-08-2006, 18:09
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline


(en ja wiel linksvoor ziet er vreemd uit, stond in een berm)
__________________
:)
Oud 16-08-2006, 19:49
Verwijderd
Nette velgen, lijken wel wat op de velgen die onder de huidige M5 liggen.
Oud 16-08-2006, 22:57
mumumumumugen
mumumumumugen is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 16-08-2006 @ 14:15 :
een tdi nog wel
ja toch, dat kegelt heel wat extra PK tjens

en tom vette bak man
Oud 18-08-2006, 15:54
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
nps schreef op 16-08-2006 @ 16:14 :
of vanaf de schelde tunnel naar oostburg, pakweg 35 km lang rechte 80 km 1baans wegen met flitsers en om de 10 km 1 rotonde met 3 huizen
Alleen in de tunnel goed uitkijken met snelheid vanwege trajectcontrole, die flitskasten langs de weg zijn bijna nooit vol
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 20-08-2006, 14:11
Timmert
Avatar van Timmert
Timmert is offline
Citaat:
Tom schreef op 16-08-2006 @ 19:09 :
[afbeelding]

(en ja wiel linksvoor ziet er vreemd uit, stond in een berm)
Wat een geile auto heb je toch

Vond die foto's voor dat bedrijfspand of wat het ook was wel veel mooier though..
Oud 20-08-2006, 21:02
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ik ben geloof ik ook echt de enige die niks aan een BMW vind, zal misschien wel eens willen rijden in een X5, maar voor de rest vind ik het allemaal niet echt schokkend, heb het niet zo op die grill en ingebouwde spoiler.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 21-08-2006, 13:22
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
nietus, je kletst maar wat. Ik vind BMW's en Alfa's ook lelijk
__________________
I never be late... I drive a V8 ...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer Show je auto fototopic :) part 3
MTpower
500 14-11-2008 03:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32.