Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2007, 19:48
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik vraag me af of hier mensen zijn die een oldtimer rijden of later willen gaan rijden. Zo ja, welke en waarom?? (liefst met pics)


TS begint: Ik heb een Opel Kadett C Coupé, bj 1974. LPG op kenteken.
Omdat je niet goedkoper kan rijden en ik heb mn vriendje die het onderhoud verzorgt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2007, 20:16
le Y
le Y is offline
ja, ooit een amerikaan
Met citaat reageren
Oud 27-02-2007, 21:10
Ivo
Ivo is offline
Ik rijd wel een klassieker maar geen oldtimer. Mijn Mini is gebouwd in 1998. Het liefst wil ik er ook nog een Mini estate bij. Die zijn inmiddels wel allemaal oldtimer.
En als ik echt kilometers ga vreten in de toekomst, lijkt een mooie gereviseerde Mercedes benz of Jaguar me wel wat van eind jaren '70 of begin jaren '80. Uiteraard met LPG. Veel luxe en een grote auto voor een redelijke kilometer prijs. En je kan in mijn ogen met zo'n auto een stuk beter voor de dag komen dan met een standaard lease-bak, mits de klassieker natuurlijk niet vol roestplekken zit.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2007, 21:40
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
oldtimer in wording. Wordt momenteel aan geklust.
over 3 jaar wegenbelastingvrij
Pontiac Firebird Trans Am 1985

waarom?
voor de lol! het is ook een lol-auto. v8 motor, bovenop zitten glazen dakpanelen (zogenaamde "t-tops", kunnen eraf dus lekker met je haren in de wind)

__________________
I never be late... I drive a V8 ...

Laatst gewijzigd op 27-02-2007 om 21:42.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2007, 23:11
Verwijderd
ben opgegroeid als mn vaders surrogaatzoontje... dus met zn oldtimers... wil zelf een dafje, een snoek, een chevy, mini cooper, een buick of een fiat500 (het bolletje)

heb voorlopig helaas nog niet eens een rijbewijs omdat ik het niet kan betalen
Met citaat reageren
Oud 28-02-2007, 10:12
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
d'r komt ooit een mini, of een alfa giulia/guilietta (of, wie weet, een bertone).

wie weet, ook wel een fiat500 of een dafje of zo. oude auto's zijn zoveel leuker, mooier en stijlvoller als nieuwe...
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 28-02-2007, 10:46
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 28-02-2007 @ 11:12 :
oude auto's zijn zoveel leuker, mooier en stijlvoller dan nieuwe...
qft
Met citaat reageren
Oud 28-02-2007, 14:54
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 28-02-2007 @ 11:12 :
oude auto's zijn zoveel leuker, mooier en stijlvoller als nieuwe...
Met citaat reageren
Oud 28-02-2007, 15:53
hellion
Avatar van hellion
hellion is offline
zou ooit nog een oude mustang of iets willen...maar aangezien het prijzig is en er wss een hoop tijd aan onderhoud en rotzooi in gaat zitten word het op zn vroegst over 10 jaar
__________________
wie het laatst lacht is het traagst van begrip
Met citaat reageren
Oud 28-02-2007, 16:46
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Had een VW kever uit 1974 en een Porsche uit 1986....
(naast mijn Focus 2006 die ik dagelijks gebruik)
Beide inmiddels verkocht omdat ik absoluut geen tijd heb om er de liefde in te steken die ze verdienen. Als ik weer wat meer vrije tijd heb koop ik weer een leuke klassieker voor erbij (Bitter SC lijkt me enorm gaaf).
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 28-02-2007, 17:01
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
@Unexplained : gefeliciteerd ! (jarig, toch ?)

OT : ik ben wat aan t rondkijken momenteel, aangezien mn alfa in haar laatste levensfase is, waarschijnlijk.

En waar heb ik naar gekeken : mini's ! maar ook een peugeot 504 uit 1972, een daf 66 coupe, etc...

__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 05-03-2007, 11:46
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
Citaat:
drukknoopje schreef op 27-02-2007 @ 20:48 :
Ik vraag me af of hier mensen zijn die een oldtimer rijden of later willen gaan rijden. Zo ja, welke en waarom?? (liefst met pics)
waar blijven de foto's nou?
__________________
I never be late... I drive a V8 ...
Met citaat reageren
Oud 05-03-2007, 20:49
mario
Avatar van mario
mario is offline
dat is mijne

__________________
www.funing.nl
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 14:26
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
Citaat:
mario schreef op 05-03-2007 @ 21:49 :
dat is mijne
pimp man die extreem grote velgen
__________________
I never be late... I drive a V8 ...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 20:32
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik ben wel van plan een oldtimer op de kop te gaan tikken, maar ik wacht er nog even mee.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 10:32
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Nu we het er toch over hebben. In hoeverre is het "veilig" om een oldtimer (>25 jaar oud) te gaan rijden? Daarmee bedoel ik dus, hoeveel risico neem je dat je voor enorme kosten komt te staan na de aankoop?

Doe eens even gek, we kijken naar een Pontiac Firebird. Niet omdat ik die serieus overweeg, maar omdat ik de aanbiedingen als ik even snel op Marktplaats kijk zo opvallend vind. De auto's hebben vaak maar 50.000 kilometer op de teller staan en worden "in goede staat" van de hand gedaan voor bedragen tussen de 4.000 en 15.000 euro.

Hoeveel risico is dat nou? Stel dat ik met een beetje een kenner naar die verkoper toestap en tot de conclusie kom dat hij in redelijk tot goede fysieke staat is, kan het dan nog zo zijn dat ik twee weken later tot mijn oksels in de olie sta? Ik ben natuurlijk niet bang om een beetje vies te worden en zo nu en dan aan het ding te sleutelen, maar áls ik een auto koop moet ik er wel een beetje op kunnen vertrouwen.

En wat is nou een degelijke, doch leuke, aankoop voor een student met een redelijk budget? Leukst is natuurlijk als hij belastingvrij is (en dus >25 jaar oud).
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 14:28
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-03-2007 @ 11:32 :
Nu we het er toch over hebben. In hoeverre is het "veilig" om een oldtimer (>25 jaar oud) te gaan rijden? Daarmee bedoel ik dus, hoeveel risico neem je dat je voor enorme kosten komt te staan na de aankoop?

Doe eens even gek, we kijken naar een Pontiac Firebird. Niet omdat ik die serieus overweeg, maar omdat ik de aanbiedingen als ik even snel op Marktplaats kijk zo opvallend vind. De auto's hebben vaak maar 50.000 kilometer op de teller staan en worden "in goede staat" van de hand gedaan voor bedragen tussen de 4.000 en 15.000 euro.

Hoeveel risico is dat nou? Stel dat ik met een beetje een kenner naar die verkoper toestap en tot de conclusie kom dat hij in redelijk tot goede fysieke staat is, kan het dan nog zo zijn dat ik twee weken later tot mijn oksels in de olie sta? Ik ben natuurlijk niet bang om een beetje vies te worden en zo nu en dan aan het ding te sleutelen, maar áls ik een auto koop moet ik er wel een beetje op kunnen vertrouwen.

En wat is nou een degelijke, doch leuke, aankoop voor een student met een redelijk budget? Leukst is natuurlijk als hij belastingvrij is (en dus >25 jaar oud).
je hebt volgens mij niet echt meer risico als bij een auto van pakweg tien jaar oud. let op dezelfde dingen, wees misschien extra alert op roest (da;s een leeftijdskwaal he).

volgens mij kun je de dekra die auto's ook laten keuren trouwens.

een oude auto is denk ik wel sowieso problematischer als bv. een nieuwe toyota.

ik zou zelf voor een oude alfa kijken, maar daar loop je gewoon heel gemakkelijk compleet op leeg. Een leuk maar verstandig alternatief is een oude mercedes - die dingen zijn bijna onverwoestbaar.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 15:51
Ivo
Ivo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-03-2007 @ 11:32 :
De auto's hebben vaak maar 50.000 kilometer op de teller staan en worden "in goede staat" van de hand gedaan voor bedragen tussen de 4.000 en 15.000 euro.
Hoeveel cijfertjes kunnen er op de teller worden weergegeven? Tot ver in de jaren '80 zijn er heel veel auto's gekocht met vijfcijferig tellers die na 100.000 km weer op 0 staan. De verkoper spreekt dus volledig de waarheid als die jou wijsmaakt dat er slechts 50.000 km (of mijlen, de auto die jij noemt is een Amerikaan) op de teller staat. Het kan echter betekenen dat de auto al lang 150.000, 250.000 of zelf nog meer heeft gereden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-03-2007, 13:36
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-03-2007 @ 11:32 :
Nu we het er toch over hebben. In hoeverre is het "veilig" om een oldtimer (>25 jaar oud) te gaan rijden? Daarmee bedoel ik dus, hoeveel risico neem je dat je voor enorme kosten komt te staan na de aankoop?
Doe eens even gek, we kijken naar een Pontiac Firebird. Niet omdat ik die serieus overweeg, maar omdat ik de aanbiedingen als ik even snel op Marktplaats kijk zo opvallend vind.
firebirds zijn nooit onveilig geweest. Dik plaatstaal. Goede opbouw.
Waarom je goedkope vindt is dat het firebirds waren zonder opties, of in slechte staat natuurlijk. Dit geldt natuurlijk voor alle oldtimers. Alleen de topmodellen met de grootste motor met alle opties zijn geld waard. De rest doet financieel gezien "niks"
__________________
I never be late... I drive a V8 ...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 14:48
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Okee, maar dan zie ik op Marktplaats bijvoorbeeld een Cutlass 5.7 staan (een vriend van me wil een oude Amerikaan hebben en stuurt me steeds links ), deze kost dan 3400 euro en is al 8 jaar oldtimer. Ziet er mooi uit op de foto en is toch echt een gave bak om te hebben.

Hoeveel onderhoud (kosten + tijd) zou je aan zoiets hebben?

En nee, ik kan hem hier nooit parkeren, het is puur hypothetish

@ Marcel: Ik wil geen Alfa

Mercedes is best te overwegen, al moet je dan ook goed uitkijken wat je koopt, volgens mij.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 14:50
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
phoxetis schreef op 15-03-2007 @ 14:36 :
firebirds zijn nooit onveilig geweest. Dik plaatstaal. Goede opbouw.
Ik zeg nog, ik bedoel niet hoe veilig de auto is, maar hoe veilig de aankoop is. Zitten er veel risico's aan?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 16:48
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 15-03-2007 @ 15:48 :
Okee, maar dan zie ik op Marktplaats bijvoorbeeld een Cutlass 5.7 staan (een vriend van me wil een oude Amerikaan hebben en stuurt me steeds links ), deze kost dan 3400 euro en is al 8 jaar oldtimer. Ziet er mooi uit op de foto en is toch echt een gave bak om te hebben.

Hoeveel onderhoud (kosten + tijd) zou je aan zoiets hebben?
En nee, ik kan hem hier nooit parkeren, het is puur hypothetish
cutlasses zijn soms een beetje ragbakken geweest. kijk bij dit soort potentiële ragauto's (firebirds, regals, cutlasses) goed naar hoe de rest van de auto eruit ziet behalve de techniek. Een matzwart gerolde met een slecht interieur kun je beter laten staan. Daar zitten onderdelen ondersteboven gemonteerd, alles scheef, electrische drama's (kroonsteentjes, knijpcontactjes en ander prutswerk dat niets dan storing oplevert), en misschien een opgelapte schade. Daar blijf je aan sleutelen. En 't is niet zoals een computer, je schroeft er wat uit en vervangt het. Voor je ergens bij kunt moet je over het algemeen je halve auto demonteren. Onthoud: amerikanen zijn groot van buiten en klein van binnen ;-)
Spaar liever een jaar door en koop er 1 die misschien een nieuw verfje nodig heeft maar een verzorgd interieur heeft. Dat extra geld spaar je gelijk uit aan alle onderhoud die je niet HOEFT te doen.
Als ik het had geweten had ik 2x m'n budget genomen en 1 in betere staat gekocht.

Citaat:
Gimme more beer schreef op 15-03-2007 @ 15:50 :
Ik zeg nog, ik bedoel niet hoe veilig de auto is, maar hoe veilig de aankoop is. Zitten er veel risico's aan?
yep. met name rot/roest en zwaar achterstallig onderhoud (lagers, rubbers) zijn een gevaar.
Jaren '70 firebirds en camaro's bijvoorbeeld zijn over het algemeen rot onder de achterruit. Een likje hammerite helpt niet te lang. Dat weet de verkoper ook
__________________
I never be late... I drive a V8 ...

Laatst gewijzigd op 15-03-2007 om 16:51.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 18:11
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Ivo schreef op 14-03-2007 @ 16:51 :
Hoeveel cijfertjes kunnen er op de teller worden weergegeven? Tot ver in de jaren '80 zijn er heel veel auto's gekocht met vijfcijferig tellers die na 100.000 km weer op 0 staan. De verkoper spreekt dus volledig de waarheid als die jou wijsmaakt dat er slechts 50.000 km (of mijlen, de auto die jij noemt is een Amerikaan) op de teller staat. Het kan echter betekenen dat de auto al lang 150.000, 250.000 of zelf nog meer heeft gereden.

Juist, dit ja. En er kan natuurlijk ondertussen allang een andere motor in gehangen zijn waardoor er ook niks meer van de teller klopt. en die dingen terugdraaien is ook erg makkelijk. Zegt dus eigenlijk niks over de auto zelf.
Dus wat de rest zegt: let op roest, hoe ie rijdt als ie koud is, interieur, eigenlijk alles....
en dan nog moet je niet verbaasd zijn als opeens bijvoorbeeld zomaar je accu leeg is, je radiator stuk gaat etc.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 00:13
Verwijderd
Citaat:
drukknoopje schreef op 27-02-2007 @ 20:48 :
Ik vraag me af of hier mensen zijn die een oldtimer rijden of later willen gaan rijden. Zo ja, welke en waarom?? (liefst met pics)

Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 11:08
Spacemonkey
Avatar van Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Mijn oom heeft een Ford Thunderbird en op die auto ben ik een beetje verliefd
Ook heeft hij een rood Fiatje 500 wat opgeknapt wordt, en een blauw-groene Fiat 500 (stationwagen??) Zo'n uitgerekte. Die is ook cool.
__________________
Why can't they see. It's complete insanity to argue with the man who is the judge of right en wrong.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2007, 11:37
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 15-03-2007 @ 15:48 :
Okee, maar dan zie ik op Marktplaats bijvoorbeeld een Cutlass 5.7 staan (een vriend van me wil een oude Amerikaan hebben en stuurt me steeds links ), deze kost dan 3400 euro en is al 8 jaar oldtimer. Ziet er mooi uit op de foto en is toch echt een gave bak om te hebben.

Hoeveel onderhoud (kosten + tijd) zou je aan zoiets hebben?

En nee, ik kan hem hier nooit parkeren, het is puur hypothetish

@ Marcel: Ik wil geen Alfa

Mercedes is best te overwegen, al moet je dan ook goed uitkijken wat je koopt, volgens mij.
ik raadde je een Alfa dan ook af. (Dat ik het zou doen heeft niks met verstand te maken ).

Een Mercedes is sowieso een van de betere oldtimers, imo.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 22:44
pfano
Avatar van pfano
pfano is offline


__________________
Do the chickens have large talons?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2007, 11:47
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
We hebben hier twee DAFjes staan, een witte Peugeot 404 cabriolet, een MG B Roadster en een Daimler double six series.

Ik wil later eigenlijk gewoon graag een Mustang Mach I
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 01-04-2007, 10:00
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik vind het niet echt een oldtimer, maar ik zou wel een Volvo Amazone willen hebben, en een DS.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 15:37
Krynn
Krynn is offline
Ik wil een VW Kever, ooit. Maar ik vraag me hetzelfde af als GimmeMoreBeer: wat zijn uiteindelijk de kosten van zo'n oude auto.

Voorlopig heb ik ook helemaal geen auto nodig
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Met citaat reageren
Oud 05-04-2007, 19:44
roman
Avatar van roman
roman is offline
m,n pa heeft een ds in deze kleur en neus:



ik had ooit zo`n eentje



hij was zelfs uitgekozen voor pimp my ride europe, alleen hij was niet apk gekeurd. Damn it

en ik wil ooit een ford mustang (liefst shelby gt)

__________________
check this riff, its fucking tasty

Laatst gewijzigd op 05-04-2007 om 19:53.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2007, 18:54
almighty
Avatar van almighty
almighty is offline
wel oldtimer brommer, telt die ook?
__________________
Big girls don't cry
Met citaat reageren
Oud 20-04-2007, 19:35
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
ja hoor
daar heb ik er ook 2 van
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 15:54
Choke
Avatar van Choke
Choke is offline
Bij ons thuis hebben we een Mini Cooper. Mijn vader heeft deze helemaal uit elkaar gehaald en alles vervangen, schoongemaakt, roest weggehaald, veiliger gemaakt en dergelijke. Het is een hele klus om een oude auto weer op te knappen heb ik gemerkt. Maar het is voor hem ook meer een hobby dan iets anders.. Oude Mini Coopers zijn cool..
__________________
Je leeft maar 1 keer
Met citaat reageren
Oud 29-04-2007, 14:12
Schuah
Avatar van Schuah
Schuah is offline
Heb een Mini 1000 gehad uit '86

Droom: een 2CV of een mooie Citroën DS break.

Of een Ferrari F40 Maar da's dromen.
__________________
Zoekt en gij zult vinden. Vindt gij het niet, dan is het zoek.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 12:21
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
zo eentje zal ik ooit wel willen hebben
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-05-2007, 19:05
le_mug
Avatar van le_mug
le_mug is offline
tegen de tijd dat de volvo 480 een oldtimer is hossel ik der daar wel eentje van
__________________
je m0000000000000000000000000d'r
Met citaat reageren
Oud 05-05-2007, 18:35
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Ik droom al jaren van een Austin Healey 3000 MK2 of 3

__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 22:05
KleinSpookje
Avatar van KleinSpookje
KleinSpookje is offline
Ooit wil ik er nog eens een CRX type 1 bij hebben als hobby auto, in het rood, of in het zwart, (zilverkleurige heeft lelijke spoiler achterop).






Laatst gewijzigd op 10-05-2007 om 22:11.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 22:25
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
Citaat:
le_mug schreef op 03-05-2007 @ 20:05 :
tegen de tijd dat de volvo 480 een oldtimer is hossel ik der daar wel eentje van

ik weet wel welke ik liever heb.. puur uit oogpunt van ontwerp..
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 17:33
Fieneke
Avatar van Fieneke
Fieneke is offline
Citaat:
roman schreef op 05-04-2007 @ 20:44 :
m,n pa heeft een ds in deze kleur en neus:

[afbeelding]

ik had ooit zo`n eentje

[afbeelding]

hij was zelfs uitgekozen voor pimp my ride europe, alleen hij was niet apk gekeurd. Damn it

en ik wil ooit een ford mustang (liefst shelby gt)

ik rijd die tweede int wit, wel apk gekeurd!
__________________
And all I know is that it feels like forever,
but no one ever tells you that forever feels like home.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 18:26
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Oude Alfa Spider zou ik wel erbij willen hebben.
Als zomer/cruise auto.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 20:57
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Aaaah, mijn vader gaat binnenkort een jaguar MK2 voor een absurd laag bedrag kopen:



als deze, maar dan geheel in onderdelen
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 11:02
Verwijderd
mijn papa heeft deze in het creme wit



deze in het rood en in het lichtblauw


en deze uit 52 ofzo.. kenteken/nummerboard is op dezelfde dag uitgegeven als die van de traction



pfff... overdrijven is ook een vak
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 12:03
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
Ik wil ooit deze 2 auto's in mijn bezit hebben:


Alfa GTV


Peugeot 504 Coupe

__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 19:34
Joh@n
Avatar van Joh@n
Joh@n is offline
Citaat:
KleinSpookje schreef op 10-05-2007 @ 23:05 :
Ooit wil ik er nog eens een CRX type 1 bij hebben als hobby auto, in het rood, of in het zwart, (zilverkleurige heeft lelijke spoiler achterop).
Een Civic een oldtimer?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 21:04
Ivo
Ivo is offline
De Civic CRX type 1 verdient in mijn ogen inderdaad de status van klassieker. Weinig auto's uit die tijd met een dergelijke verhouding in motorvermogen/gewicht. En dan ook nog eens met een hele goede wegligging, motorisch van goede kwaliteit én relatief betaalbaar. En roesten, ja dat deden vrijwel alle auto's in de jaren 80 wel.

Heerlijk hoog in toeren jekkeren met dat lage gewicht. Zelf nu, ruim 20 jaar na de introductie, zijn er wat betreft de prestaties weinig 'betaalbare' auto's die het veel beter doen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2007, 14:37
Verwijderd
Hey

Iemand soms bezig met oldtimertraktoren? 1 of 2 cilinders? John Deer, Lance Bulldog, ...
Zelf heb ik een Fahr D22 uit 1952
Met citaat reageren
Oud 17-07-2007, 14:39
Verwijderd
Zo ééntje dus

Met citaat reageren
Oud 17-07-2007, 21:20
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
Rudy II schreef op 17-07-2007 @ 15:39 :
Zo ééntje dus

[afbeelding]
wij hebben diegene die daar in de achtergrond staat, daar kun je ook veel werk mee verzetten .

Ontopic:
ik zou graag als eerste autootje dit willen aanschaffen:

En dan liefst een Kombi in blauw-gekleurd plastic .
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Auto
MisterImpossible
96 13-10-2002 20:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37.