Oud 06-06-2010, 09:55
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Als je het programma via taakbeheer kunt afsluiten dan moet het ook ergens - onder dezelfde naam - op je PC staan. De zoekfunctie van Windows zal 'm wel kunnen vinden.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2010, 10:00
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
heeft waarschijnlijk een random generated name, om herkenning te voorkomen.
__________________
tux was here. ^ ^
Met citaat reageren
Oud 06-06-2010, 13:19
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
Als je het programma via taakbeheer kunt afsluiten dan moet het ook ergens - onder dezelfde naam - op je PC staan. De zoekfunctie van Windows zal 'm wel kunnen vinden.
Ja, zolang ze niet vergeet om optie "verborgen mappen en bestanden" aan te vinken
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2010, 11:01
SketchyKo
Avatar van SketchyKo
SketchyKo is offline
Hey, ik heb AVG Anti-virus Free. Die scanner heeft pas een Trojaans Paard ontdekt op mijn laptop. Ik heb op internet opgezocht wat het precies is (wikipedia) maar ik snap er niet veel van. Weet iemand hoe ik het eraf moet halen? en wat ik daarvoor moet doen? Is AVG goed, en kan ik het daarmee verwijderen? want van AVG zelf snap ik ook niet heel veel .

Alvast bedankt
__________________
莉迪亞 .:: Ŀ¥кǾ ЯцплЭŘ® ::. 我愛跑
Met citaat reageren
Oud 09-07-2010, 11:03
SketchyKo
Avatar van SketchyKo
SketchyKo is offline
nog even een vraagje.. is het handig meerdere virusscanners op je pc te hebben? of zitten ze elkaar dan alleen maar in de weg? Ik heb nu AVG maar ik heb horen zeggen dat avast! beter is.. die wil ik ook gaan downloaden dus.. moet ik dan AVG verwijderen of gewoon houden?
__________________
莉迪亞 .:: Ŀ¥кǾ ЯцплЭŘ® ::. 我愛跑
Met citaat reageren
Oud 09-07-2010, 12:33
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Nee, aan meerdere virusscanners heb je niets en ze kunnen elkaar inderdaad in de weg zitten. Niet meer dan één tegelijk geinstalleerd hebben dus!

Tip: Microsoft Security Essentials is ook een goede gratis scanner. Stuk fijner om mee te werken dan avast! en AVG, vooral voor mensen die er niet zo heel veel verstand van hebben
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.

Laatst gewijzigd op 09-07-2010 om 12:39.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 10:32
SketchyKo
Avatar van SketchyKo
SketchyKo is offline
ik heb Microsoft Security Essentials gedownload.. bedankt! ik hoop dat het helpt.. ik heb AVG en avast! verwijdert..
__________________
莉迪亞 .:: Ŀ¥кǾ ЯцплЭŘ® ::. 我愛跑
Met citaat reageren
Oud 15-07-2010, 21:50
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
Je zou kunnen proberen om Malwarebytes te updaten en nogmaals een (volledige) scan uit te voeren. Als dat ook niet werkt: het zou ook handmatig moeten kunnen, dan moet je met rechts op je taakbalk klikken, Taakbeheer, en daar 'Antimalware Doctor.exe' afsluiten. Vervolgens deze twee bestanden verwijderen:

C:\Windows\System32\enemies-names.txt
C:\Windows\System32\Antimalware Doctor.exe
hoe het uiteindelijk is afgelopen:

met malwarebytes lukte het dus niet. maar toen ik een paar dagen antimalwaredoctor steeds via taakbeheer had afgesloten vond microsoft security essentials hem wel uit zichzelf, en heeft die hem verwijderd. Blijkbaar zorgde antimalwaredoctor er voor dat MSE niet goed kon functioneren of zelfs uitgeschakeld werd. maar toen die zelf uit stond kon MSE hem wel detecteren en verwijderen.
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2010, 21:59
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
is je malware nu verwijdert of niet.
__________________
tux was here. ^ ^
Met citaat reageren
Oud 15-07-2010, 22:04
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
BTW: is het écht nodig om de automatische updates van windows te installeren? (volgens mij heeft dat iets te maken met de virusscanner dus vandaar ook maar in dit topic). Ik heb namelijk geen vrije schijfruimte, dus voor elke mb die ik op mn pc zet moet ik weer muziek verwijderen.
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2010, 22:04
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
is je malware nu verwijdert of niet.
verwijderd, ja
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2010, 22:10
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
hoe groote harde schijf heb je? anders kun je een externe kopen en daar je muziek op zetten. is namelijk best handig als het wil meenemen naar andere mensen
__________________
tux was here. ^ ^
Met citaat reageren
Oud 15-07-2010, 22:19
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
BTW: is het écht nodig om de automatische updates van windows te installeren? (volgens mij heeft dat iets te maken met de virusscanner dus vandaar ook maar in dit topic). Ik heb namelijk geen vrije schijfruimte, dus voor elke mb die ik op mn pc zet moet ik weer muziek verwijderen.
Ja, dat is echt nodig.
Ik zou meer schijfruimte vrijmaken, evt. partities samenvoegen of een extra schijf erbij kopen, dat kost tegenwoordig ook haast niets meer.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 02:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb ook last van die antimalware doctor en mijn virusscanner opent niet, niks wat op een virusscanner lijkt (microsoft essentials en adaware) opent en/of installeert hij meer. Ik heb die dokter al meerdere malen verwijderd. Systeemherstel is niet mogelijk, hij zegt op alles wat er tegen zou kunnen vechten dat de bestanden infected zijn en dat ik me zsm moet registreren. Help me, ik durf mijn computer niet uit te zetten

Edit: Oh wacht, volgens mij ben ik weer veel te voorbarig met mijn paniek. Essentials is nu aan het installeren (nadat de doctor vroeg of ik me wilde registreren of later een reminder wilde en ik voor dat tweede koos). Ik ga eens kijken of het over is (terwijl ik dit typ, krijg ik weer een pop up van doctor antimalware dat iemand probeert via internet mijn computer leeg te trekken). Het spijt me voor de vroegtijdige paniek aanval, ik laat het nog wel even weten.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 09:24
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
wat bedoel je met een blauw scherm? met een foutcode (0xnogwat)? zo ja maak daarvoor aub een nieuw topic aan.

daarnaast zie ik hier en daar een aantal overbodige dingen
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 15:43
Caviamax
Caviamax is offline
Laatste tijd is mijn laptop erg langzaam. Heb al: CCleaner, System Cleaner, Hitman Pro, MBAM, AVG, schijf- defragmentatie/opruiming gedraaid maar het lijkt allemaal niet te helpen. Wat kan ik nog meer proberen?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 16:13
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Herinstallatie van het besturingsysteem, hardware update waarmogelijk.
(uitzoeken of het besturingsysteem niet te zwaar is voor je laptop)
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2011, 15:12
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
hoi ik wou vragen ik heb al een antivirus programma op mijn laptop is het wel goed als ik een ander programma erop zet tegen viruses/adwar/malwar?

en welke kan ik dan nemen die geen risico is tegenover mij nader programma hiertegen (standaard antivirus symantec endpoint protection.)

ik moet denk ik maar een scan doen sinds ik wat problemen heb
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy

Laatst gewijzigd op 04-03-2011 om 15:13. Reden: wat toegevoegd :P
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Internetpagina's laden niet
Verwijderd
17 04-06-2008 22:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20.