Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2009, 14:22
MC Bobie
Avatar van MC Bobie
MC Bobie is offline
Hallo,

Ik heb een nieuwe PC en ik dacht dat ik de product code van mijn vaders Office Professional 2007 wel kon gebruiken, deze mag echter maar gebruikt worden voor 1 computer. Weet iemand een andere manier om goedkoop/gratis aan Office 2007 (2003 anders) te komen? Is downloaden slim?

Bedankt
__________________
Lekkerding, lekkerding, lekkerding, STOEPHOER!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2009, 14:42
Caviamax
Caviamax is offline
Je kan het downloaden via zogeheten ''torrentsites'', maar ik weet niet of dit legaal is. Verder zou je Abiword of Openoffice kunnen downloaden. Die zijn namelijk gratis en volgens mij net zo goed als MS Office.

Suc6!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2009, 15:13
Tochjo
Avatar van Tochjo
Tochjo is offline
Als je student bent in het hoger onderwijs, dan kun je op SURFspot.nl voor nog geen 50 euro legaal Office 2007 aanschaffen.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2009, 18:24
Yeah_Jeroen
Avatar van Yeah_Jeroen
Yeah_Jeroen is offline
Citaat:
Je kan het downloaden via zogeheten ''torrentsites'', maar ik weet niet of dit legaal is. Verder zou je Abiword of Openoffice kunnen downloaden. Die zijn namelijk gratis en volgens mij net zo goed als MS Office.

Suc6!
Dowloaden via torrents is niet legaal
Met citaat reageren
Oud 09-08-2009, 17:38
Bender
Avatar van Bender
Bender is offline
Citaat:
Dowloaden via torrents is niet legaal
Dat is niet per definitie waar, het gebruik van torrents op zich is gewoon legaal.

Alleen het downloaden van software zonder dat je de jusite rechten ervoor hebt is niet legaal, onafhankelijk wat de manier van downloaden is.
__________________
Status upgrade: 29-10-2010, 01-11-2010, 05-03-2011. Place your beds!
Bite my shiny metal ass
Met citaat reageren
Oud 09-08-2009, 18:41
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Zoals gezegd kan je het niet legaal via torrents krijgen (tenzij je iets van MSDN-abonnement daarvoor zou hebben misschien).

Als je student bent kan je best surfspot of ma3d proberen of in de winkel een studentenversie kopen (die mag je installeren op 3 computers, en kost ergens tegen de 125 euro, dacht ik). Ook kan je vaak op school of op je universiteit eens rondvragen bij de IT-dienst of je via de school niet goedkoper aan die software kan komen. Het enige addertje kan zijn dat die studentenlicenties slechts geldig zijn zolang je studeert (maar er wordt, dacht ik, niet gecontroleerd of je dat ook doet; enkel bij het kopen moet je aantonen dat je studeert/school loopt).
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 09-08-2009, 18:58
Yeah_Jeroen
Avatar van Yeah_Jeroen
Yeah_Jeroen is offline
Citaat:
Dat is niet per definitie waar, het gebruik van torrents op zich is gewoon legaal.

Alleen het downloaden van software zonder dat je de jusite rechten ervoor hebt is niet legaal, onafhankelijk wat de manier van downloaden is.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2009, 19:22
Tochjo
Avatar van Tochjo
Tochjo is offline
Citaat:
Het enige addertje kan zijn dat die studentenlicenties slechts geldig zijn zolang je studeert (maar er wordt, dacht ik, niet gecontroleerd of je dat ook doet; enkel bij het kopen moet je aantonen dat je studeert/school loopt).
Dat was vroeger inderdaad zo, maar tegenwoordig verkoopt SURFspot onder andere Microsoft Office 2007 Enterprise met een "eeuwigdurend gebruiksrecht", wat betekent dat je ook na je studie van de software gebruik mag blijven maken.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2009, 13:10
MC Bobie
Avatar van MC Bobie
MC Bobie is offline
Citaat:
Je kan het downloaden via zogeheten ''torrentsites'', maar ik weet niet of dit legaal is. Verder zou je Abiword of Openoffice kunnen downloaden. Die zijn namelijk gratis en volgens mij net zo goed als MS Office.

Suc6!
Als ik het toch via een torrent wil gaan downloaden, heel stout maar toch, wat voor betand moet ik dan hebben? Ik gebruik voor muziek namelijk wel torrents en dan ga ik gewoon altijd opzoek naar .mp3 maar hoe heet het voor een softwareprogramma zoals Office..
__________________
Lekkerding, lekkerding, lekkerding, STOEPHOER!

Laatst gewijzigd op 10-08-2009 om 23:05. Reden: link naar torrentsite verwijderd
Met citaat reageren
Oud 10-08-2009, 23:10
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Even ter informatie, het linken naar torrentsites is niet toegestaan, en we gaan je ook niet uitleggen hoe je een illegale kopie van Office kunt downloaden.

Legale en betaalbare opties zijn inderdaad via SurfSpot bestellen als je student bent, en er is in "gewone" winkels ook een "Home and Student"-editie te koop die niet al te duur is (rond de 100 euro dacht ik).
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 05:52
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Je kan nog ff aan je school vragen of ze ergens een msdn-account hebben, waar je vanaf een site office binnen kan halen.
En anders kan je, wat caviamax eerder al voorstelde, voor openoffice gaan.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware laptop traag na installatie Office
Marsje
3 25-06-2012 16:14
Software & Hardware Productsleutel Microsoft Word in Vista
ninie
12 02-03-2010 15:10
Software & Hardware Kleine letters MS Office Outlook 2007
Verwijderd
3 27-06-2008 16:57
Software & Hardware [SW] Office software, de mogelijkheden en de voordelen..
Verwijderd
8 11-03-2004 13:06
Software & Hardware [Microsoft Office 2003 Professional] Installatie Proofing Tools
Gatara
4 04-03-2004 15:03
Software & Hardware [Microsoft Word] vandaag traag, als je de datum op gisteren zet niet
ekki
24 09-01-2004 18:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38.