Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2011, 19:00
OnlytoFly
OnlytoFly is offline
het begon ongeveer een maand terug, hij ging bij bio naast me zitten en we raakte aan de praat. ik vond hem erg leuk, hij was beleefd, slim en begripvol. hij vind mij waarschijnlijk ook leuk. ik was erg enthousiast toen ik verliefd werd en vertelde mn vriendinnen over hem.

er was wel een nadeel; hij heeft geen vrienden in zijn klas (niet dat populairiteit belangrijk vind, zelf ben ik ook niet echt populair). alleen is het wel zo dat veel leerlingen hun mening daarover hebben en je lastige situaties kan krijgen.

dus, ik vond hem heel erg leuk en vroeg zijn msn, we hadden toen een week vakantie en in die vakantie hebben we veel gemsnd, ook hebben we samen bij mij afgesproken en dat ging erg goed, het was wel meer een vrienden afspraak achteraf.

dit is waar alles omsloeg, de dag na de afspraak begon ik steeds minder interesse in hem te hebben, dit was niet door de afspraak zelf..het gebeurde gewoon en zelf snap ik ook niet echt waarom. ik bedacht me dat als ik hem weer zou zien dat alles duidelijker werd maar dat was niet zo, ik voelde me ongemakkelijk en het werd juist minder. nu probeer ik hem juist een beetje te onwijken dan dat ik anderhalve week geleden nog liep te volgen. en hij volgt mij nog en wil mijn aandacht.

mijn vriendinnen vragen nog vaak naar hem en ik durf ze het niet te vertellen omdat ik zo hoog over hem heb gepraat en zo verliefd was...en zij, ook hebben hun mening over hem dat niet altijd erg positief is

ik wil wel vrienden met hem worden maar zeker niet meer dan dat, wat moet ik doen om te laten blijken dat ik niet meer dan vrienden wil zijn en hoe kan ik mijn vriendinnen dit zo vertellen dat ze het begrijpen en me niet stom gaan vinden ofzow..hoe bescherm ik me tegen de andere leerlingen met hun meningen?

please help me...im desperate! ugh ik voel me zo schuldig en...stom
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2011, 19:43
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je hebt een date met een leuke jongen en je vindt hem toch niet leuk en je maakt je zorgen over wat andere mensen vinden over dat je hem toch niet leuk vindt? Ik heb een beetje een voorgevoel dat het niemand wat kan schelen dat je hem toch niet leuk vindt. Dat kan toch gebeuren, dat je een eerste indruk van iemand hebt en het later toch niet is wat je dacht dat het zou zijn. Dat is waar dates goed voor zijn.

Nou goed. Hoe bescherm je je tegen de meningen van anderen? Bedenk jezelf maar dat zij er niets mee te maken hebben. Als jij 'het' niet voelt voor die jongen dan is dat zo en je kan het niet afdwingen alleen om aan de verwachtingen van je vriendinnen te voldoen. Ik kan me niet voorstellen dat ze zich zo verheugden op jullie relatie dat ze teleurgesteld zullen zijn dat het niet doorgaat. Maak je maar niet al te druk.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 25-10-2011, 19:49
OnlytoFly
OnlytoFly is offline
Citaat:
Je hebt een date met een leuke jongen en je vindt hem toch niet leuk en je maakt je zorgen over wat andere mensen vinden over dat je hem toch niet leuk vindt? Ik heb een beetje een voorgevoel dat het niemand wat kan schelen dat je hem toch niet leuk vindt. Dat kan toch gebeuren, dat je een eerste indruk van iemand hebt en het later toch niet is wat je dacht dat het zou zijn. Dat is waar dates goed voor zijn.

Nou goed. Hoe bescherm je je tegen de meningen van anderen? Bedenk jezelf maar dat zij er niets mee te maken hebben. Als jij 'het' niet voelt voor die jongen dan is dat zo en je kan het niet afdwingen alleen om aan de verwachtingen van je vriendinnen te voldoen. Ik kan me niet voorstellen dat ze zich zo verheugden op jullie relatie dat ze teleurgesteld zullen zijn dat het niet doorgaat. Maak je maar niet al te druk.
thanks, je hebt waarschijlijk wel gelijk, ik ben nogal nieuw in het relatie gedoe, ik heb ook heelveel last van schuld als ik iemand dreig te kwetsen dus probeer ik het te ontwijken (wat niet altijd goed is)..ik snap mezelf niet meer op dit moment U_U
Met citaat reageren
Oud 25-10-2011, 19:54
icetea296
Avatar van icetea296
icetea296 is offline
onlytofly zit je bij mondial college of school want dit bericht komt me echt zo bekent voor
Met citaat reageren
Oud 25-10-2011, 19:59
OnlytoFly
OnlytoFly is offline
Citaat:
onlytofly zit je bij mondial college of school want dit bericht komt me echt zo bekent voor
nope, ik zit op school in hilversum, maar ik denk wel dat dit vaker gebeurd ja..
Met citaat reageren
Oud 25-10-2011, 20:08
icetea296
Avatar van icetea296
icetea296 is offline
Citaat:
nope, ik zit op school in hilversum, maar ik denk wel dat dit vaker gebeurd ja..
dat zal wel ja, ik ben niet de beste hierin maar zeg tegen hem dat je hem gewoon niet leuk vind maar wel vrienden wilt blijven dan ben je er toch wel vanaf en zeg dat ook tegen je vriendinnen zoveel kan er toch niet mis gaan?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2011, 20:31
OnlytoFly
OnlytoFly is offline
Citaat:
dat zal wel ja, ik ben niet de beste hierin maar zeg tegen hem dat je hem gewoon niet leuk vind maar wel vrienden wilt blijven dan ben je er toch wel vanaf en zeg dat ook tegen je vriendinnen zoveel kan er toch niet mis gaan?
uhm, ik denk dat het geen goed idee is om dat te zeggen sinds we geen relatie hebben en geen van ons liefde heeft verklaart, ik denk dat ik gewoon hem overduidelijk moet behandelen als vriend en niet meer..maar je hebt wel gelijk als met mn vriendinnen, tis gewoon moeilijk omdat, nou telkens als ik in de pauze naar hun toeloop is het gelijk ''hoe gaat het met jou en hem?'' omdat ik ZO overdreven blij was met hem (ik ben niet echt verliefd geweest in 4 jaar, zowiezo nooit echt, dus dat ik iemand ontmoet is groots voor hun)
Met citaat reageren
Oud 25-10-2011, 21:57
icetea296
Avatar van icetea296
icetea296 is offline
ik zou het aan bierkoning vragen die heeft mij ook echt heel erg geholpen hem moet je echt hebben
Met citaat reageren
Oud 25-10-2011, 22:07
Mark1991
Avatar van Mark1991
Mark1991 is offline
Gevoelens voor iemand komen snel en gaan soms ook weer snel weg. Dit zorgt dan voor lastige situaties in de omgang met die persoon. Je laat die jongen zien dat je niet zoveel interesse meer in hem hebt en vertelt je vriendinnen dat hij toch niet is wat je dacht.
X Mark
__________________
Ik verdien veel geld op internet! : http://www.euroclix.nl/index?SRef=xwZG2vV7kfcVAScQ
Met citaat reageren
Oud 25-10-2011, 22:26
OnlytoFly
OnlytoFly is offline
Citaat:
ik zou het aan bierkoning vragen die heeft mij ook echt heel erg geholpen hem moet je echt hebben
hmmm...ik denk dat ik het nu wel een beetje begrijp..ik sla me er wel doorheen...
Met citaat reageren
Oud 25-10-2011, 22:27
OnlytoFly
OnlytoFly is offline
Citaat:
Gevoelens voor iemand komen snel en gaan soms ook weer snel weg. Dit zorgt dan voor lastige situaties in de omgang met die persoon. Je laat die jongen zien dat je niet zoveel interesse meer in hem hebt en vertelt je vriendinnen dat hij toch niet is wat je dacht.
X Mark
thanks, is wel een goed idee denk ik..Gonna try it!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 11:58
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
hmmm...ik denk dat ik het nu wel een beetje begrijp..ik sla me er wel doorheen...
en hier is ie dan! de redder in nood !

Welke school in h''sum ? ik woon in bussum dus wie weet heb je op me oude school gezeten haha!

Maar opzich wat er al wat wordt gezegd.
Als je niks(meer) voor hem voelt behalve vriendschap zul je het hem duidelijk moeten maken, dat je best nog wel weer afspreken maar dat hij niks meer moet verwachten.

Dan is het een beetje hoe hij er tegen aan kijkt. Als hij helemaal verliefd op je is, wordt afspreken als vrienden wat pijnlijk voor hem. En wees gewoon eerlijk tegen je vriendinnen, daar is toch niks mis mee!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 17:29
OnlytoFly
OnlytoFly is offline
Citaat:
en hier is ie dan! de redder in nood !

Welke school in h''sum ? ik woon in bussum dus wie weet heb je op me oude school gezeten haha!

Maar opzich wat er al wat wordt gezegd.
Als je niks(meer) voor hem voelt behalve vriendschap zul je het hem duidelijk moeten maken, dat je best nog wel weer afspreken maar dat hij niks meer moet verwachten.

Dan is het een beetje hoe hij er tegen aan kijkt. Als hij helemaal verliefd op je is, wordt afspreken als vrienden wat pijnlijk voor hem. En wees gewoon eerlijk tegen je vriendinnen, daar is toch niks mis mee!
''Wie vliegt daar in de lucht?'' ''is het een vogel?'' ''Is het een vliegtuig?'' ''Nee, het is Bier..ehh...koning!'' :'D

ja, dat met het vriendinnen gedoe is al aan gewerkt en veel van hun weten het gelukkig, en je hebt gelijk over hem beteft, t'word wel lastig, vandaag hadden we 3 lessen samen en ik was ook meer afwezig tegen hem en praatte vaak met andere..dit moet wel een beetje gas terugnemen bij hem''

(ik zit op het ARHC)
Met citaat reageren
Oud 27-10-2011, 11:16
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
''Wie vliegt daar in de lucht?'' ''is het een vogel?'' ''Is het een vliegtuig?'' ''Nee, het is Bier..ehh...koning!'' :'D

ja, dat met het vriendinnen gedoe is al aan gewerkt en veel van hun weten het gelukkig, en je hebt gelijk over hem beteft, t'word wel lastig, vandaag hadden we 3 lessen samen en ik was ook meer afwezig tegen hem en praatte vaak met andere..dit moet wel een beetje gas terugnemen bij hem''

(ik zit op het ARHC)
ja goed begin, maar hij denkt waarschijnlijk nog steeds dat het wel goed komt.
Dus probeer een rustig moment te vinden en vertel dat je het niet zo ziet zitten om echt vriendje vriendinnetje te worden, maar dat vrienden blijven wel ok is. Dan weet hij ook waar hij aan toe is!

en aha leuk ! ik heb daar een paar jaar terug nog een soort promo gehouden voor de ict opleiding op het dudok college , wat trouwens totaal kut was maar goed
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2011, 15:12
Verwijderd
Een beetje valse, maar voor jou wel makkelijke oplossing:
Zeg tegen hem zoiets als "hee, even voor de duidelijkheid, dit is wel allemaal gewoon als vrienden, toch?" alsof je nooit anders hebt gedacht
Met citaat reageren
Oud 27-10-2011, 15:49
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Een beetje valse, maar voor jou wel makkelijke oplossing:
Zeg tegen hem zoiets als "hee, even voor de duidelijkheid, dit is wel allemaal gewoon als vrienden, toch?" alsof je nooit anders hebt gedacht
ohhh dat is hard !
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2011, 17:48
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik zie hem al, 'Oh, ja hoor, tuurlijk, wat dacht jij dan, hahah ik vind je niet leuk ofzo.'
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 27-10-2011, 18:22
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
En het werkt wel. Maar goed ik zou het ook niet heel leuk vinden
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-10-2011, 22:35
OnlytoFly
OnlytoFly is offline
perhaps...maar nu de vlinders weg zijn krijgt ie te maken met de echte pure ik, dus dan ook mijn minpunten..hehe..hij weet nu dat ik snel geirriteerd raak als het om samenwerking gaat xD....ik denk dat hij daarmee stappen terug heeft genomen..ik kon het gewoon aan hem zien
Met citaat reageren
Oud 28-10-2011, 22:37
OnlytoFly
OnlytoFly is offline
yush goed idee thanks, je hebt me goed geholpen, man!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2011, 19:44
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Ondertussen het hem al duidelijk gemaakt ?
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2011, 07:25
OnlytoFly
OnlytoFly is offline
Citaat:
Ondertussen het hem al duidelijk gemaakt ?
Yup ik zei: I'd Like you beside me as my fwiend...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2011, 07:27
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
En hoe vatte hij het op? En hoe reageerden je vriendinnen?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie [Vriendschap] Mijn 'beste vriend.'
Au
131 02-09-2008 18:09
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De zwarte roos
Evil creature
3 31-05-2005 13:14
Verhalen & Gedichten [verhaal] Hoe tijd verloopt
Vogelvrij
57 26-01-2005 14:34
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37
ARTistiek Verhaal - Joey en ik
U-NiQ
7 30-08-2001 17:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35.