Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2015, 12:25
Verwijderd
Als je dat laat zien, dan heb je vast ook het veel legendarischer moment gezien in die wedstrijd, Turan gooit zijn schoen (!!) naar de grensrechter en krijgt daar geel voor



Werkt dit?
Advertentie
Oud 29-01-2015, 12:49
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Werkt en ik snap niet hoe je daar een gele kaart voor kunt geven
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 29-01-2015, 12:50
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Als je dat laat zien, dan heb je vast ook het veel legendarischer moment gezien in die wedstrijd, Turan gooit zijn schoen (!!) naar de grensrechter en krijgt daar geel voor

[afbeelding]


Werkt dit?
Oud 29-01-2015, 12:53
Verwijderd
Je kunt het volgens mij op twee manieren uitleggen "Schuh kaputt" en hij gooit hem gewoon weg, grensrechter heeft er niets mee te maken en een kaart is onterecht. Wat ongelukkig van Turan dat hij hem zo dicht bij de grens gooit.

Of je ziet het als een bewuste poging de grensrechter met een schoen te raken. Wat het overigens ook vrij duidelijk was, want hij trekt precies diezelfde schoen iets later weer aan Maar in dat geval kun je toch niets anders dan rood geven als je besluit er iets aan te doen?
Oud 29-01-2015, 12:58
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dat was precies mijn redenatie gisteren ja. En 11 gele en 2 rode kaarten die hele wedstrijd
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 29-01-2015, 13:36
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Als je dat laat zien, dan heb je vast ook het veel legendarischer moment gezien in die wedstrijd, Turan gooit zijn schoen (!!) naar de grensrechter en krijgt daar geel voor

[afbeelding]


Werkt dit?
ja, daar kon ik alleen zo snel niks van vinden. En hij raakt 'm niet dus geel is al overdreven!
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 29-01-2015, 19:47
df
Avatar van df
df is offline
leicester 5 miljoen geboden op Immers? oprotten dan en snel
Oud 30-01-2015, 07:10
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Gaat niet gebeuren, die vilhena zal wel gaan. En dat is vrij treurig.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 31-01-2015, 10:38
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
En ajax koopt sinkgraven, eindelijk wat routine erbij.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 31-01-2015, 19:18
beterlock
Avatar van beterlock
beterlock is offline
ALLEMAAL DE MOEDER
__________________
Beterlock, interwebsdetective, can I take a look around? oh what a fool I am to ask, of course I can!
Oud 31-01-2015, 19:19
beterlock
Avatar van beterlock
beterlock is offline
GEWOON 2-1 NIKS ANT HANDJE
__________________
Beterlock, interwebsdetective, can I take a look around? oh what a fool I am to ask, of course I can!
Oud 31-01-2015, 20:44
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Sprankelend! Overtuigend! 3 Punten! Bam! Kampioenswedstrijd!


Oud 01-02-2015, 09:52
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 01-02-2015, 10:37
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
GEWOON 2-1 NIKS ANT HANDJE
Oud 01-02-2015, 10:39
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Matchfixing.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 01-02-2015, 15:05
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Anco Jansen rood na bespugen scheidsrechter. Wtf.
Oud 01-02-2015, 15:09
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
HELEMAAL NIKS IN AMSTERARNHEM
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 01-02-2015, 15:11
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Maar Ajax maakt er vast nog wel een.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 01-02-2015, 15:12
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
HAHAHAHA.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 01-02-2015, 15:13
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Nice
Oud 01-02-2015, 15:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Djurdjevic stond nog geen 2 minuten in het veld
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 01-02-2015, 15:16
df
Avatar van df
df is offline
Oud 01-02-2015, 15:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Gefeliciteerd Ertur

Zo te lezen was het een vrij memorabele wedstrijd
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 01-02-2015, 21:06
otacilio
Avatar van otacilio
otacilio is offline
Arek Milik gooit zijn schoen naar de scheidsrechter. Arda was origineel, dit is eng gedrag. Ik ben Rotterdams, maar ik hoop dat objectieve mensen zich bij me aansluiten.

Na dat kinderachtige gedoe van Cillessen in de klassieker is het weer zover hoor: na jaren van iets minder antisympathie jegens de club uit de hoofdstad, vind ik ze inmiddels weer ergerlijk.
__________________
How do you like them apples?
Oud 01-02-2015, 21:20
df
Avatar van df
df is offline
Die gasten zijn vier keer achter elkaar kampioen geworden en dít is het moment waarop jij ze 'weer ergerlijk' vindt? omdat iemand een schoen naar de scheids gooit? wtf
Oud 01-02-2015, 21:26
otacilio
Avatar van otacilio
otacilio is offline
Citaat:
Die gasten zijn vier keer achter elkaar kampioen geworden en dít is het moment waarop jij ze 'weer ergerlijk' vindt? omdat iemand een schoen naar de scheids gooit? wtf

Toen werden ze kampioen zonder nare maniertjes. Sinds Vertonghen weg ging in ieder geval. Uiteraard zie ik graag een andere kampioen, laat dat duidelijk zijn.

Ik hou niet van dit soort streken
__________________
How do you like them apples?
Oud 01-02-2015, 22:35
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
2 "incidentjes", meer niet. Die 4 kampioenschappen vond ik vervelender
Oud 02-02-2015, 08:03
Verwijderd
Citaat:
Gefeliciteerd Ertur

Zo te lezen was het een vrij memorabele wedstrijd
In alle opzichten fenomenaal. Wow. Sommige spelers van Roda waren duidelijk onder de indruk van de vijandige sfeer. Wedstrijd stond sowieso stijf van de adrenaline.

Citaat:
Arek Milik gooit zijn schoen naar de scheidsrechter. Arda was origineel, dit is eng gedrag. Ik ben Rotterdams, maar ik hoop dat objectieve mensen zich bij me aansluiten.

Na dat kinderachtige gedoe van Cillessen in de klassieker is het weer zover hoor: na jaren van iets minder antisympathie jegens de club uit de hoofdstad, vind ik ze inmiddels weer ergerlijk.
Mensen die het woord objectief gebruiken als het om voetbal gaat
Oud 02-02-2015, 11:16
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Toen werden ze kampioen zonder nare maniertjes. Sinds Vertonghen weg ging in ieder geval. Uiteraard zie ik graag een andere kampioen, laat dat duidelijk zijn.

Ik hou niet van dit soort streken
Het is me volstrekt duidelijk!

Van wat voor soort streken hou jij wel?
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 02-02-2015, 11:37
otacilio
Avatar van otacilio
otacilio is offline
Citaat:
Het is me volstrekt duidelijk!

Van wat voor soort streken hou jij wel?
De ludieke sfeerstreken van het ADOpubliek gisteren in de kuip. Ik had eigenlijk voor het eerst een beetje het idee dat 'we' overruled werden. Dat kwam zeker ook door het feit dat het een kameraadjeswedstrijd was, maar ik kon ook wel genieten van het Haagse cynisme
__________________
How do you like them apples?
Oud 02-02-2015, 11:38
otacilio
Avatar van otacilio
otacilio is offline
Citaat:
In alle opzichten fenomenaal. Wow. Sommige spelers van Roda waren duidelijk onder de indruk van de vijandige sfeer. Wedstrijd stond sowieso stijf van de adrenaline.



Mensen die het woord objectief gebruiken als het om voetbal gaat
Haha, ik zie je punt
__________________
How do you like them apples?
Oud 02-02-2015, 13:27
beterlock
Avatar van beterlock
beterlock is offline
Citaat:
HAHAHAHA.
__________________
Beterlock, interwebsdetective, can I take a look around? oh what a fool I am to ask, of course I can!
Oud 03-02-2015, 06:53
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Labylle terug bij MVV
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 03-02-2015, 07:33
Verwijderd
Ja, leuke verrassing Briljante linkerflank mogelijk nu, Opsitalieri - Labylle - Croux, alle drie opgewonden standjes met alle drie een geweldige techniek, wordt lachen. Die maken met zijn drieën tegenstanders helemaal gek als ze er zin in hebben (en de MVV-fans helemaal gek als ze er geen zin in hebben).
Oud 03-02-2015, 08:56
Verwijderd
En jaaaa hoorrrr, daar gaan we.

Citaat:
De burgemeesters van Sittard-Geleen, Maastricht en Kerkrade zijn de rellen bij voetbalderby's spuugzat.
Een uiterst middel om de ongeregeldheden een halt toe te roepen, is om de wedstrijden te spelen zonder publiek van de bezoekende club. Volgens burgemeester Sjraar Cox van Sittard-Geleen wordt daar zeer serieus over nagedacht.

Enorme politiemacht
De burgemeesters vinden het onverantwoord dat er bij de risicowedstrijden telkens een enorme politiemacht op de been moet worden gebracht. Burgemeester Onno Hoes van Maastricht wil zo snel mogelijk met betrokken partijen om tafel om te praten over de supportersrellen van zondag. Toen ging het bij de wedstrijd MVV-Roda JC opnieuw mis.
Welke rellen heeft notoir vreemdganger en dus per definitie onbetrouwbaar persoon Hoes het over? Er zijn geen rellen geweest afgelopen zondag. Buiten dan in Kerkrade waar wat kkk hun eigen spelers opwachtten. En buiten dan dat de kkk het uitvak gesloopt hebben. Maar rellen? Die gast spoort niet.
Oud 03-02-2015, 08:59
Verwijderd
Overigens is het gevolg van verbieden uitpubliek simpel, de drie plaatsen liggen 20 tot 25 kilometer van elkaar vandaan en geen van de clubs verkoopt structureel zijn stadion uit, dus op de thuistribunes zal het volzitten met uitpubliek. Nee, dat is veel veiliger.
Oud 03-02-2015, 09:06
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Alle Limburgse clubs fuseren. Kan iedereen gebroederlijk naast elkaar op de tribune
Oud 03-02-2015, 09:09
Verwijderd
Prima idee, zijn die clubjes waarschijnlijk nog sneller failliet en blijft MVV als enige in de regio over
Oud 03-02-2015, 09:10
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
MVV ook fuseren
Oud 03-02-2015, 09:11
Verwijderd


Zoek de Limburgse vlag op deze foto.
Oud 03-02-2015, 09:11
Verwijderd
Citaat:
MVV ook fuseren
Je had het over Limburgse clubs?
Oud 03-02-2015, 09:15
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Je had het over Limburgse clubs?
MVV voorop
Oud 03-02-2015, 09:16
Verwijderd
Citaat:
MVV voorop
Is geen Limburgse club hè
Oud 03-02-2015, 09:19
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Is geen Limburgse club hè
Oh jawel. Limburgers in de ontkenningsfase. Nog steeds.
Oud 03-02-2015, 09:23
Verwijderd
Oud 03-02-2015, 09:25
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dan zou De Graafschap ook moeten fuseren met FC Hollywood aan de Rijn en NEC
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 03-02-2015, 09:33
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Dan zou De Graafschap ook moeten fuseren met FC Hollywood aan de Rijn en NEC
FC Hollywood aan de Rijn is een Haagse vesting, laat ze lekker fuseren met ADO. Daarbij gaan De Graafschap en NEC niet failliet.
FC Hollywood aan de Rijn mag ook fuseren met Roda JC. Is ook wel een mooi koppel.
Oud 03-02-2015, 09:38
Verwijderd
Of Ajax met Feyenoord. Ik vind dat altijd de leukste, echt ieder argument dat voor FC Limburg geldt (al dan niet met MVV), kun je zo op Ajax en Feyenoord plakken! 90.000 toeschouwers bij iedere thuiswedstrijd, begroting van 150 miljoen, dan doen "we" weer mee in de Europese top!!!!!1111
Oud 03-02-2015, 09:48
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Zullen we dan ook Go Ahead en FC Zwolle plus Cambuur en Heerenveen laten fuseren? Heb je weer wat clubs met meer potentie in de (inter)nationale top met hele mooie lege tribunes
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 03-02-2015, 09:57
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
FC Nederland
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33.