Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2015, 20:12
df
Avatar van df
df is offline
https://mtc.cdn.vine.co/r/videos/FEE...uY5LVLpanw0Yqv


hahahahaha
Advertentie
Oud 03-02-2015, 20:15
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
wtf
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 03-02-2015, 20:16
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Willems recordhouder na snelle rode kaart

Jetro Willems heeft in het uitduel met NAC Breda na 29 seconden een rode kaart gekregen. Daarmee is de linksback van PSV in bezit gekomen van een negatief record.
Het Eredivisie-record van de snelste rode kaart stond hiervoor op naam van Bonaventura Kalou, die in 2001 namens Feyenoord na één minuut en één seconde al van het veld werd gestuurd.

Willems was in Breda twee keer zo snel. De verdediger van PSV kwam wild inglijden op NAC-middenvelder Gill Swerts, waarop scheidsrechter Kevin Blom de rode kaart trok. Overigens was in de herhaling duidelijk te zien dat Willems Swerts niet raakte.

In het verleden incasseerde Marcio Santos vrijwel direct na zijn invalbeurt een rode kaart. De Braziliaan kwam in het seizoen 1997/98 als invaller binnen de lijnen bij Ajax en mocht na negentien seconden alweer inrukken.


Vanavond maar even de samenvatting kijken dus
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 03-02-2015, 20:18
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Het Eredivisie-record van de snelste rode kaart stond hiervoor op naam van Bonaventura Kalou, die in 2001 namens Feyenoord na één minuut en één seconde al van het veld werd gestuurd.
Fun fact: Hij trapte Lurling toen na. Toen Lurling een paar jaar later naar Feyenoord kwam was o.a. dit de reden dat 'ie vanaf het begin slecht lag bij de supporters.
Oud 03-02-2015, 20:21
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
hmpf, wiziwig is uit de lucht gehaald
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 03-02-2015, 20:22
df
Avatar van df
df is offline
Ach, wiziwig was er eigenlijk toch maar voor janlul
Oud 03-02-2015, 21:41
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
't Is niet dat NAC ineens wel kan voetballen omdat ze een tegenstander minder hebben he
Oud 03-02-2015, 22:11
beterlock
Avatar van beterlock
beterlock is offline
Niks ant handje
__________________
Beterlock, interwebsdetective, can I take a look around? oh what a fool I am to ask, of course I can!
Oud 03-02-2015, 22:12
beterlock
Avatar van beterlock
beterlock is offline
Mag ook de boeken in als de belachelijkste rode kaart in de historie trouwens
__________________
Beterlock, interwebsdetective, can I take a look around? oh what a fool I am to ask, of course I can!
Oud 03-02-2015, 22:16
df
Avatar van df
df is offline
Volgens mij kwam ie niet eens met gestrekt been in, beetje overdreven ja
Oud 03-02-2015, 22:24
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Verwarde man verstoort NAC – PSV; voetballers komen met schrik vrij
BREDA – Een verwarde man heeft dinsdagavond de eredivisiewedstrijd NAC Breda – PSV bruut verstoord. In de eerste minuut van het duel bestormde hij het veld en eiste dat de tv-camera’s op hem gericht werden. PSV’er Jetro Willems werd uit voorzorg geëvacueerd.

Gewapende man
Rond kwart voor negen rende de man, die gewapend was met een fluit en een zwart pak droeg, plotseling het veld op. Vervolgens overhandigde hij Jetro Willems een kaart met daarop vermoedelijk een dreigende tekst. De PSV-verdediger spoedde zich na het voorval naar de kleedkamer, terwijl ploeggenoten de verstoorder tegenhielden.

Liggen
Gill Swerts van NAC stond op dat moment op het veld. ,,Ik was met mijn werk bezig, toen ik vanuit mijn ooghoek een verstrooid ogende man op me af zag komen. In een reflex ben ik op de grond gaan liggen. Maar ik ben niet gewond hoor”, verklaarde de geschrokken voetballer.

Snel overmeesterd
Door kordaat optreden van stadionstewards kon de man snel worden overmeesterd. Zijn fluit bleek nep te zijn, net als zijn scheidsrechtersdiploma. Hoewel de identiteit van de dader nog niet bekend is gemaakt, zou het volgens goed ingelichte Facebookdetectives om Kevin B. uit Gouda gaan.
Oud 03-02-2015, 23:07
beterlock
Avatar van beterlock
beterlock is offline
;D

: huh heb ik iets gemist in de wedstrijd... oh tering ;D
__________________
Beterlock, interwebsdetective, can I take a look around? oh what a fool I am to ask, of course I can!
Oud 04-02-2015, 19:49
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Slechte avond dit.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 04-02-2015, 20:22
beterlock
Avatar van beterlock
beterlock is offline
KutFeyenoord, zo wordt Ajax nooit 3e
__________________
Beterlock, interwebsdetective, can I take a look around? oh what a fool I am to ask, of course I can!
Oud 04-02-2015, 21:15
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
KutFeyenoord, zo wordt Ajax nooit 3e
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-02-2015, 08:19
Verwijderd
Ongelukkig getimede tackle. Was op de bal scheids. Let op: het gaat niet om de allereerste tackle, blijf kijken.

Oud 05-02-2015, 21:22
beterlock
Avatar van beterlock
beterlock is offline
12 punten en allemaal de moeder!
__________________
Beterlock, interwebsdetective, can I take a look around? oh what a fool I am to ask, of course I can!
Oud 05-02-2015, 21:44
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
12 punten en allemaal de moeder!
Citaat:
allemaal de moeder!
Citaat:
de moeder!


__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-02-2015, 21:51
beterlock
Avatar van beterlock
beterlock is offline
__________________
Beterlock, interwebsdetective, can I take a look around? oh what a fool I am to ask, of course I can!
Oud 05-02-2015, 22:05
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Oud 05-02-2015, 22:07
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Es ist vorbei
__________________
Time is Illmatic
Oud 06-02-2015, 08:06
Verwijderd
Roda gaat in beroep tegen schorsing van Lama Jansen Ze ontkennen in alle toonaarden dat hij gespuugd heeft. sorry, dat is onjuist: ze ontkennen dat op basis van de beelden te bewijzen is dat Jansen gespuugd heeft. Wat denken jullie?

Oud 06-02-2015, 08:07
Verwijderd
Daarnaast wil ik dit moment ook nog met jullie delen. De frustraties namen toe bij onze oosterburen:



Scheidsrechter vond geel afdoende.
Oud 06-02-2015, 08:16
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
pffft
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 06-02-2015, 09:17
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Wat een scheidsie :') 100% rood.

En die van Jansen: heb misschien niets zien vliegen, maar in de bewegende beelden lijkt hij wel degelijk te spugen. Niet de eerste keer dat hij z'n frustraties niet in bedwang weet te houden, dus ik ben geneigd de scheids daarin te geloven.
Oud 06-02-2015, 09:28
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Roda gaat in beroep tegen schorsing van Lama Jansen Ze ontkennen in alle toonaarden dat hij gespuugd heeft. sorry, dat is onjuist: ze ontkennen dat op basis van de beelden te bewijzen is dat Jansen gespuugd heeft. Wat denken jullie?

[afbeelding]
Hij zegt duidelijk flikker op
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 06-02-2015, 09:48
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
12 punten en allemaal de moeder!
Is dat dan eigenlijk de 2e of toch alweer de 3e keer in de afgelopen 5 jaar dat jullie 12 punten voorstaan?
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 06-02-2015, 10:29
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Maak je maar geen zorgen hoor, PEC gaat gewoon kampioen worden.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-02-2015, 11:41
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
http://www.nrc.nl/inbeeld/2015/02/06...le-afrika-cup/

Afrika cup, altijd spannend
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 08-02-2015, 00:26
df
Avatar van df
df is offline
Ertur, jij had het laatst over Rigters toch?
http://sportnieuws.nl/oud-topspits-j...waar-probleem/

Oud 08-02-2015, 06:45
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
haha, wat een druif
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 10-02-2015, 13:09
Verwijderd
Uit de categorie bizarre tackles. blijf vooral de herhalingen kijken om te zien hoe hij hem precies raakt.



al laat het stilstaand shot het ook wel aardig zien
Oud 14-02-2015, 08:54
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Jaja moisander rood en rekik geel, het is me volkomen duidelijk. Lampies gefeliciteerd met weer een countertiteltje.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 14-02-2015, 21:34
df
Avatar van df
df is offline
“Rogier is een fanatieke Feyenoordsupporter en niet vies van een partijtje knokken", vertelt Yoeri Kievits. “Hij heeft ook een principe: ik behandel geen joden.” Kievits mijdt in zijn boek het woord Ajacieden. Meestal vervangt hij het door “020” of “joden”, de naam die de Ajaxsupporters ook zelf als geuzennaam gebruiken.

In De Thuiswedstrijd staat een verbijsterende uitspraak van chirurg Rogier. Hij werkte ooit op de Eerste Hulp toen Utrecht tegen Ajax speelde. ‘Er werd een Jood binnengebracht die door een politiehond was gebeten. Hij had een enorme jaap in zijn been. Echt een diepe vleeswond. Zo’n wond mag je niet sluiten, je moet ’m openlaten, anders kan het gaan etteren. Ik heb expres de wond toch gehecht. Uit principe help ik geen Joden, maar dit vond ik natuurlijk wel geinig. Ik heb daarna het adres op zijn ziekenfondspas gekopieerd. ’s Avonds ben ik met een paar vrienden op pad gegaan en hebben we op dat bewuste adres alle ruiten eruit getieft!’


uit t nieuwe boekje van Kievits.

Dit kan toch niet echt waar zijn? Die ajaksied kan vast wel herinneren dat zn ruiten eruit gegaan zijn, en kan dan die chirurg z'n identiteit achterhalen. En zoveel chirurgen die toevallig Rogier heten en in Utrecht werken zullen er toch ook niet zijn?

Sowieso ziek verhaal..
Oud 15-02-2015, 10:15
Sjeord
Avatar van Sjeord
Sjeord is offline
De naam Rogier was gefingeerd.

Wat vond je van Heracles, E.?
__________________
Pure vreugde is wat ik verschaf,
kom met me dansen op m'n graf
Oud 15-02-2015, 19:40
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Pff, wat een drama weer dit weekend.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 15-02-2015, 19:48
df
Avatar van df
df is offline
Jij bent voor zwolle, Twente en Feyenoord toch? Dan kan t iets beter ja
Oud 15-02-2015, 20:06
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik draag Feyenoord en Twente een warm hart toe
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 15-02-2015, 20:07
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Morgen mijn projectleider uitlachen met een groot deel van de andere collega's, is de enige Zwollenaar tussen allemaal mensen uit Deventer en omstreken
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 15-02-2015, 20:08
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Beetje jammer dat ADO, Heracles, Excelsior en Utrecht ook nog punten pakken daar, schiet je nog weinig op met zo'n overwinning
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 18-02-2015, 22:15
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Oké, het was leuk in Europa. Tot 2020

Citaat:
In Rome heeft de politie een plein met vele honderden Feyenoord-supporters schoongeveegd. Volgens Italiaanse media misdroegen ze zich,plasten ze op straat en gooiden ze met flessen.Winkeliers sloten uit angst hun zaak. De fans zijn in de stad voor de uitwedstrijd morgen tegen AS Roma in de Europa League.Een onbekend aantal mensen is gearresteerd.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 18-02-2015, 22:18
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Hahahahaha
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 18-02-2015, 22:27
Sjeord
Avatar van Sjeord
Sjeord is offline
"Rome, we komen!"

Wankers.
__________________
Pure vreugde is wat ik verschaf,
kom met me dansen op m'n graf
Oud 19-02-2015, 07:10
Verwijderd
Nou nou, ze plasten op straat. Poe hee. Herementijd.
Oud 19-02-2015, 09:08
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Nog meer

Citaat:
'WK in Qatar wordt gespeeld in november en december 2022'

Het WK in Qatar zal plaatsvinden in november en december 2022, zo meldt Sports Illustrated op basis van verschillende bronnen.
Een door de FIFA ingestelde taskforce komt volgende week in Doha bijeen en zal de wereldvoetbalbond dan adviseren om het toernooi eind 2022 te houden, aldus het Amerikaanse tijdschrift.

Naar verluidt zal het uitvoerend comité van de FIFA dit advies komende maand overnemen.

Al sinds de toewijzing van het WK 2022 aan Qatar, in december 2010, is er een discussie gaande over wanneer het toernooi moet plaatsvinden.

De FIFA besloot afgelopen jaar dat een WK in de zomer geen optie is door de hoge temperaturen in Qatar.

Winterspelen

Een WK in de eerste maanden van 2022 ligt lastig omdat ook de Olympische Winterspelen dan plaatsvinden.

Het is nog onduidelijk in welke periode van jaar de Confederations Cup plaatsvindt in 2021. Normaal wordt dit evenement ongeveer een jaar voor het WK afgewerkt.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-02-2015, 10:19
df
Avatar van df
df is offline
Die levensgevaarlijke Feyenoord hoeliguns toch ook weer. Beetje wildplassen.
Oud 19-02-2015, 11:23
df
Avatar van df
df is offline
Maarliefst 20 man opgepakt ook op ruim 5K die er zijn, echt zo'n bericht als van t ad waard
Oud 19-02-2015, 11:32
beterlock
Avatar van beterlock
beterlock is offline
Citaat:
Jaja moisander rood en rekik geel, het is me volkomen duidelijk. Lampies gefeliciteerd met weer een countertiteltje.
__________________
Beterlock, interwebsdetective, can I take a look around? oh what a fool I am to ask, of course I can!
Oud 19-02-2015, 11:32
beterlock
Avatar van beterlock
beterlock is offline


DAAR IS IE DAN
__________________
Beterlock, interwebsdetective, can I take a look around? oh what a fool I am to ask, of course I can!
Oud 19-02-2015, 11:33
df
Avatar van df
df is offline
Wat denk je vanavond tegen de Russen? Moet te pakken zijn toch.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39.