Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2002, 19:02
SpiT
Avatar van SpiT
SpiT is offline
'n Ex van mij zei al heel gauw dat hij van me hield. Ik weet nu dat hij dat gewoon niet meende (hij zei het ook al heel erg snel).
Maar na die ex kreeg ik weer 'n vriendje. Op een gegeven moment zei hij ook "ik houd van je". Op dat moment "verstijfde" ik gewoon, ik kon geen woord meer zeggen. En het leek net alsof alles van die andere ex weer terug kwam (er was redelijk veel gebeurd). Ligt het dan aan die ene ex, omdat die zo heel snel zei dat hij van me hield, dat ik er dan nu niet zo goed meer tegen kan, of...?
__________________
..'cause we all get tired. I mean eventually there is nothing left to do but sleep.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2002, 19:17
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
die woorden moeten juist heel veel voor je betekenen. maar jij bent bang dat ze juist niks betekenen en durft er dus niet veel waarde aan te hechten. het zal wel met je ex te maken hebben.
het komt wel terug, zodra je echt gelooft dat je vriend van je houdt.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 21:31
little lady
Avatar van little lady
little lady is offline
Citaat:
SpiT schreef:
'n Ex van mij zei al heel gauw dat hij van me hield. Ik weet nu dat hij dat gewoon niet meende (hij zei het ook al heel erg snel).
Maar na die ex kreeg ik weer 'n vriendje. Op een gegeven moment zei hij ook "ik houd van je". Op dat moment "verstijfde" ik gewoon, ik kon geen woord meer zeggen. En het leek net alsof alles van die andere ex weer terug kwam (er was redelijk veel gebeurd). Ligt het dan aan die ene ex, omdat die zo heel snel zei dat hij van me hield, dat ik er dan nu niet zo goed meer tegen kan, of...?
heb ik ook last van gehad..
ik zei voor de 1ste keer tegen iemand 'ikh ouvan je'
en dat was zeg maar de eerste keer dat ik het meende

..en toen na een paar dagen was t uit..

en daarom durfde ik t nooit meer te zeggen..

nu hebk een nieuw vriendju, en nu zeg ik het wel vaker
[ niet te vaak want dan betekent het nix meer, vind ik]

oftewel: het komt wel
__________________
plop.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 22:30
Verwijderd
Citaat:
little lady schreef:


nu hebk een nieuw vriendju, en nu zeg ik het wel vaker
[ niet te vaak want dan betekent het nix meer, vind ik]

oftewel: het komt wel
ik zeg het en hoor het elke dag, en het blijft speciaal vind ik

maar het komt goed ja gewoon leren vertrouwen
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 07:53
Verwijderd
Mensen denken associatief; dat wil zeggen dat bepaalde woorden / beelden andere gedachtes / herinneringen op kunnen roepen.

Als je ex heel snel 'ik hou van je' zei en er veel gebeurd was, waardoor je deze woorden niet vertrouwde dan zal dit direct weer naar boven komen bij de volgende die dit zegt.

Niets vreemds aan. Tijd zal zeggen of je het deze keer wel kunt vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 09:02
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Het lijkt mij niet echt speciaal om het heel snel te horen van een meisje. Het zou mij eerder afschrikken.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 09:33
SpiT
Avatar van SpiT
SpiT is offline
Het is nu ondertussen ook al uit met dat volgende vriendje.. dus daar zat ook nie veel in geloof ik.
Maar het is denkik idd wel normaal.
__________________
..'cause we all get tired. I mean eventually there is nothing left to do but sleep.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 11:46
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Het lijkt mij niet echt speciaal om het heel snel te horen van een meisje. Het zou mij eerder afschrikken.
inderdaad, ik heb wel eens gehad dat iemand het na een week zei ofzo (of misschien zelfs eerder). toen dacht ik echt zo van: ja, dat weet je wel heel snel! dus dat nam ik ook niet echt serieus. en dat is dan natuurlijk weer jammer.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 16:02
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
iemand die naar een week of een maand of naar twee maanden al zegt tegen mij ik houd van jou.. dan lach ik me kapot want je kunt naar zo korte termijn van iemand houden..
__________________
Get a life.!!! cool where can i downloud whone of those from.?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 16:05
Jamiroquai
Avatar van Jamiroquai
Jamiroquai is offline
Jah, ik heb het weleens een paar keer gezegd (maar da's allang weer uit)... tegenwoordig zeg ik het nooit meer, ik laat het wel gewoon merken op een andere manier...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 16:19
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
ik zeg het nooit. misschien wanneer ik oud en wijs ben
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 16:28
Angeles
Angeles is offline
Ik heb het vroeger wel eens te vroeg gezegd, maar te vroeg heeft niet alles met tijd te maken. In mijn huidige relatie wist ik al heel snel dat het goed zat, het voelde al gauw goed en vertrouwd en ik wist dat het blijvend zou zijn. Dus in deze relatie was het absoluut niet te vroeg, ook al was het misschien wel snel in tijdeenheden.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 10:30
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:


inderdaad, ik heb wel eens gehad dat iemand het na een week zei ofzo (of misschien zelfs eerder). toen dacht ik echt zo van: ja, dat weet je wel heel snel! dus dat nam ik ook niet echt serieus. en dat is dan natuurlijk weer jammer.
Precies.
Ik heb liever dat zij een jaar er mee wacht, dan dat ze het meteen zegt de eerste keer nadat we bijvoorbeeld zouden hebben gezoend.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 10:51
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
hm ja het klinkt logisch, maar jammer dat het nu al weer uit is sommige mensen moeten 'es wat voorzichtiger zijn met dat "ik hou van je"
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 11:27
Bitchalicious
Bitchalicious is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef:
sommige mensen moeten 'es wat voorzichtiger zijn met dat "ik hou van je"
pcies!!! Ik ken er ook 1 die te snel "ik hou van je zegt" en hij denkt dat ie het meent maar doet me alleen maar veel pijn mee....
__________________
DeSTiNy'Sz aNGeLSz
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 11:32
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Angeles schreef:

In mijn huidige relatie wist ik al heel snel dat het goed zat, het voelde al gauw goed en vertrouwd en ik wist dat het blijvend zou zijn. Dus in deze relatie was het absoluut niet te vroeg, ook al was het misschien wel snel in tijdeenheden.
Je kunt de woorden pas in geval van ware liefde uitspreken. Weet jij nu al of jouw relatie over pakweg 20 jaar nog bestaat?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 12:15
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:


Je kunt de woorden pas in geval van ware liefde uitspreken. Weet jij nu al of jouw relatie over pakweg 20 jaar nog bestaat?
We gaan allebei helemaal voor elkaar en ik voel me zeer goed in die relatie. Garanties over je levensloop heb je nooit.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 12:45
)Vampje(
)Vampje( is offline
Tegen mij hebben al best veel jongens gezegd dat ze van me houden. Pure onzin, bleek later. Misschien voelde het op dat moment voor hem wel zo, maar was het niet 'echt'. Zelf zei ik dat ook nooit. Aleen als iemand het vroeg, zo van "hou je nog van me?", dan zei ik "jah...", maar nooit uit mezelf. Dat doe ik alleen als ik het oprecht meen, zoals nu bij mijn vriend.Hecht er dus nooit te veel waarde aan, alleen als ook echt blijkt dat ie het meent.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-08-2002, 13:00
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Bij m'n vorige 'liefdes' werd er eigenlijk veel te snel gezegd dat we van elkaar hielden.
Met m'n liefje nu is het nogal serieus en is het anders gegaan:
In het begin zeiden we van die dingen als "pfff ik ben verliefd op u" enzovoort, en: " Ik denk dat ik heel veel van u ga houden" (vind ik realistischer dan onmiddellijk: "Ik hou van jou")

Na ongeveer 3 maanden zei hij: "Ik zie je graag", waarop ik (heel origineel):"Ik jou ook" (blijkbaar legt hij een verschil tussen: Ik zie je graag/Ik hou van jou ghehe)

Nog ongeveer een maand later: "Ik denk dat ik heel veel van je begin te houden"

En nog ongeveer een maand later: "Ik hou van u" (En dat is het gebleven, we zeggen het echt heel vaak: op 1 dag zeker 10 keer, en toch beschouw ik het nog altijd niet als vanzelfsprekend, het blijft speciaal)
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 13:19
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Ik heb nog nooit oprecht deze woorden uitgesproken. Als ik ze tegen mij hoor zeggen, vind ik ze nogal ondoordacht, hoewel ik het eigenlijk zie als een synoniem voor 'ik zie je graag'. Heel diep ga ik er dus niet op in, want woorden zijn maar woorden die na een tijd toch blijken te vervliegen..
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 16:00
Verwijderd
Ik heb het bij één persoon oprecht gezegd. Dat is nu nog steeds zo. Overigens gaat het niet om 'mijn' vriendin, maar om m'n beste vriendin. Maar dat is een soort liefde die eigenlijk niet geslachtsgebonden is, gewoon een diepe genegenheid voor iemand, alsof je zielen elkaar een stevige hand hebben gegeven , niet het soort liefde wat je over het algemeen aantreft in relaties, namelijk vermengd met lust...hoger, denk ik
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 16:12
SpiT
Avatar van SpiT
SpiT is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik heb het bij één persoon oprecht gezegd. Dat is nu nog steeds zo. Overigens gaat het niet om 'mijn' vriendin, maar om m'n beste vriendin. Maar dat is een soort liefde die eigenlijk niet geslachtsgebonden is, gewoon een diepe genegenheid voor iemand, alsof je zielen elkaar een stevige hand hebben gegeven , niet het soort liefde wat je over het algemeen aantreft in relaties, namelijk vermengd met lust...hoger, denk ik

Ja, daar heb je gelijk in. Ik houd ook van mijn vriendin (en dan ook gewoon 'n vriendin, niet "mijn" vriendin nee). En idd in relaties is dat anders.
__________________
..'cause we all get tired. I mean eventually there is nothing left to do but sleep.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 16:16
Anal Avenger
Avatar van Anal Avenger
Anal Avenger is offline
mijn vriendin zei dit afgelopen weekend tegen me toen we onder invloed waren van xtc. Op dat moment dacht ik dat ze dit niet meende en dat het puur de drugs waren. Maar later, in een nuchtere bui zei ze dat ze het echt meende. Ik weet wel dat ik haar heel graag zie maar ik weet niet wanneer het het goeie moment is voor mij om dat te zeggen. Ik heb het haar toen ook gezegd omdat ik zelf dacht dat de tijd er wel rijp voor was. Maar ik twijfel een beetje... het is natuurlijk niet zomaar iets.
__________________
en wat dacht je van die mensen in meer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30.