Oud 14-09-2020, 16:29
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Ik heb m’n werk broek gescheurd toen ik van m’n fiets flikkerde en ze zijn er nog niet achter, kijken of ik m’n borg nog terug kan krijgen lol
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2020, 18:46
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Wat voor een heb je?
Seleniet. In hartvorm geslepen
Met citaat reageren
Oud 14-09-2020, 20:09
Verwijderd
Seleniet vergemakkelijkt waarzeggerij!

Ik ben niet vies van alternatieve shit, maar vind ook dat je het anderen niet moet opdringen. Al helemaal collega's niet.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2020, 21:08
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik vind het prima als mensen willen geloven dat edelstenen hun chakra’s in balans brengen, maar wat een belachelijk cadeau om aan je werknemers te geven
Met citaat reageren
Oud 14-09-2020, 21:10
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ach de bedoeling is goed toch? Tenzij je nu ook verplicht allemaal alternatieve cursussen moet gaan volgen over hoe je deze steen optimaal kunt gebruiken.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2020, 21:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wij kregen een ritualspakket om te chillen in deze rare tijden, dat vind ik een beter cadeau
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2020, 21:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Seleniet. In hartvorm geslepen
Wel mooi, of je er nou in gelooft of niet.

Alleen beetje jammer als ze in vormpjes worden gemaakt.
Citaat:
Seleniet vergemakkelijkt waarzeggerij!

Ik ben niet vies van alternatieve shit, maar vind ook dat je het anderen niet moet opdringen. Al helemaal collega's niet.
Ja, dit inderdaad.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2020, 00:03
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Geef een fles whiskey ofzo, daar kan je ook goed mee chillen.

Mijn werkgever heeft 'in deze rare tijden' alleen maar het bericht gegeven dat we binnenkort geen werk meer hebben, dus ik had dan eigk wel liever die steen gehad.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2020, 09:15
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Geef een fles whiskey ofzo, daar kan je ook goed mee chillen.

Mijn werkgever heeft 'in deze rare tijden' alleen maar het bericht gegeven dat we binnenkort geen werk meer hebben, dus ik had dan eigk wel liever die steen gehad.
Vorig jaar kreeg ik een cadeaukaart van Bol.com t.wv. €50,- en een doos bon bons. Het zijn nu duidelijk karige tijden

Ik heb op dit moment ook geen baanzekerheid
Met citaat reageren
Oud 15-09-2020, 10:03
Verwijderd
Ik heb vanwege thuiswerken boekenbonnen gehad, bloemen, vvv-bon, en Pathé thuis tegoed. Maar een bonus kan ik op mijn buik schrijven

Nee grapje al lang blij dat ik een baan heb waar ik niets merk van een crisis (ook inhoudelijk niet, onze rendementen zitten rond het nulpunt als je alles op een hoop gooit).
Met citaat reageren
Oud 15-09-2020, 11:03
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Mijn werk heeft in deze rare tijden alleen maar redundancies gegeven! Gelukkig (nog) niet aan mij.

Hoi iedereen
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 15-09-2020, 11:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Hoi

Bij ons het het een beetje dubbel. Wij merken dat in de utiliteit amper nog nieuwe projecten komen, ook verbouwingen zijn minder. Aan de andere kant moeten woningcoöperaties alle huurwoningen naar een hoger energielabel brengen de komende jaren en loopt dat werk onverminderd door. Particulieren hebben geld over nu ze niet op vakantie gaan/gegaan zijn en de aanvragen voor airco's, warmtepompen en zonnepanelen gaan zo hard dat we die dit jaar niet meer kunnen uitvoeren.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2020, 13:38
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Er zijn vandaag mensen de brandmelders en het alarm aan het installeren. In principe hebben ze mij niet nodig en zou ik gewoon (thuis) kunnen werken, ware het niet dat ik allemaal audio moet uitluisteren en ze de heel tijd aan het boren zijn
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2020, 08:43
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Ik woon nog steeds in schotland en werk bij de grote vlucht vergelijking website (die de lucht scant) in marketing. Wij werken al sinds maart thuis en t lijkt er niet op dat we dit jaar nog naar kantoor gaan. Reizen is natuurlijk niet een van de industrien waar je nu in wil werken, en nu de helft van t marketing team redundant is gemaakt weet ik niet hoe leuk t gaat zijn hier de komende maanden. Maar ik heb in ieder geval nog een baan dus ik wil niet teveel klagen.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 17-09-2020, 10:36
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
ik vind dat wel een fijne uitvinding, dat ding dat de lucht scant!
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2020, 12:15
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Ik woon nog steeds in schotland en werk bij de grote vlucht vergelijking website (die de lucht scant) in marketing. Wij werken al sinds maart thuis en t lijkt er niet op dat we dit jaar nog naar kantoor gaan. Reizen is natuurlijk niet een van de industrien waar je nu in wil werken, en nu de helft van t marketing team redundant is gemaakt weet ik niet hoe leuk t gaat zijn hier de komende maanden. Maar ik heb in ieder geval nog een baan dus ik wil niet teveel klagen.
*kusje* deze topic is gemaakt om te klagen skatje dus lekker doen
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2020, 15:03
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
*kusje* deze topic is gemaakt om te klagen skatje dus lekker doen
Hehe ok vooruit dan! *kusje voor jou en bebe*
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 18-09-2020, 15:54
Verwijderd
Klagen moet soms ook gewoon en alles.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2020, 15:57
Verwijderd
Hallo tuttebel!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2020, 16:10
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek!

En ik ga volgende week koffie drinken met een recruiter die mij heeft benaderd

Vorige week had ik een kennismakingsgesprek met een loopbaanadviseur. Ik had een hele goede klik met haar. Geen idee of het me iets gaat opleveren, maar ik ga het een kans geven.

Misschien wordt het ooit nog eens wat met mij
Met citaat reageren
Oud 19-09-2020, 12:18
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind het sinds echt knap hoe raar klanten kunnen doen.

We hebben in de winkel plexiglas voor de (glazen) balie hangen, met ongeveer 15 cm tussen balie en plexiglas. Naast dat mensen vaak niet eens zien dat er iets voor hangt en bijna het plexiglas doorboren met hun hand omdat ze aan willen wijzen wat ze willen hebben, had ik laatst een vrouw die haar arm door de 15 cm tussenruimte wurmde om op die manier aan te wijzen wat ze wilde hebben en dus met haar hele onderarm in mijn fucking space zat. En dat terwijl er overal gewoon duidelijk bordjes bij staan en je dus prima kunt zeggen wat je wilt. Mijn 'mevrouw, de schermen hangen er niet voor niets' werd beantwoord met een 'maar ik vind het makkelijker zo' FFS
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2020, 12:31
Verwijderd
Ik zou haar een volgende keer bijten. "Ik zei toch dat de schermen er niet voor niks hangen?"
Met citaat reageren
Oud 19-09-2020, 13:08
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik vind het sinds echt knap hoe raar klanten kunnen doen.

We hebben in de winkel plexiglas voor de (glazen) balie hangen, met ongeveer 15 cm tussen balie en plexiglas. Naast dat mensen vaak niet eens zien dat er iets voor hangt en bijna het plexiglas doorboren met hun hand omdat ze aan willen wijzen wat ze willen hebben, had ik laatst een vrouw die haar arm door de 15 cm tussenruimte wurmde om op die manier aan te wijzen wat ze wilde hebben en dus met haar hele onderarm in mijn fucking space zat. En dat terwijl er overal gewoon duidelijk bordjes bij staan en je dus prima kunt zeggen wat je wilt. Mijn 'mevrouw, de schermen hangen er niet voor niets' werd beantwoord met een 'maar ik vind het makkelijker zo' FFS
Omg echt dit! Alleen is bij ons de ruimte maar iets van 5 cm. Waarom moet je shit aanwijzen door je vinger er letterlijk tegenaan te houden? Zeg gewoon wat je wilt!
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2020, 16:27
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik zou haar een volgende keer bijten. "Ik zei toch dat de schermen er niet voor niks hangen?"
Goeie
Citaat:
Omg echt dit! Alleen is bij ons de ruimte maar iets van 5 cm. Waarom moet je shit aanwijzen door je vinger er letterlijk tegenaan te houden? Zeg gewoon wat je wilt!
Ja echt hoor. Inderdaad ook dingen nèt niet aanraken. Fuck off, bitch.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2020, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Goeie

Ja echt hoor. Inderdaad ook dingen nèt niet aanraken. Fuck off, bitch.
Of zo'n enorme vleesvork onder de toonbank vandaan toveren. Zo eentje met grote scherpe dubbele punten. En die eens ronddraaien en dan in dr arm rammen. Maniakaal lachje erbij en nog eens roepen "NIET VOOR NIKS JUFFIE"
Met citaat reageren
Oud 19-09-2020, 16:37
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2020, 15:24
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Mijn sollicitatiegesprek ging goed
Met citaat reageren
Oud 23-09-2020, 16:03
Verwijderd
Fijn! Wanneer hoor je meer?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2020, 17:25
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Fijn! Wanneer hoor je meer?
Waarschijnlijk vrijdag.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2020, 10:16
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik ben door naar de volgende ronde
Met citaat reageren
Oud 25-09-2020, 12:34
Verwijderd
wat is de volgende ronde? Moderne dans waarin je je ambities laat zien? Interview? Cook off? Bakwedstrijd? Monoloog van Shakespeare? Intelligentietest? Aan de leugendetector over je lievelingskleur? Dagje meelopen? Een week voor een ei zorgen?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2020, 12:50
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Moderne dans waarin je je ambities laat zien?
Een sollicitatiegesprek in enkel euritmie
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2020, 12:54
Verwijderd
Kan best!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2020, 13:30
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Kan best!
Ligt er erg aan waar je solliciteert denk ik
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2020, 14:23
Verwijderd
Nou ja, het kan natuurlijk overal. De vraag is of ze er op zitten te wachten.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2020, 14:29
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Nou ja, het kan natuurlijk overal. De vraag is of ze er op zitten te wachten.
Je hebt kunnen en kunnen natuurlijk
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2020, 14:32
Verwijderd
Diepzinnig hoor!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2020, 17:57
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
wat is de volgende ronde? Moderne dans waarin je je ambities laat zien? Interview? Cook off? Bakwedstrijd? Monoloog van Shakespeare? Intelligentietest? Aan de leugendetector over je lievelingskleur? Dagje meelopen? Een week voor een ei zorgen?
Ik heb een casus gekregen. Ik moet een analyse maken van de geschetste situatie en een aanpak voorstellen
Met citaat reageren
Oud 30-09-2020, 10:25
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Het was een intens sollicitatiegesprek. Ik moest mijn casus vrijwel direct presenteren voor drie mensen en ze stelden veel lastige vragen. Ik denk dat ik inhoudelijk vrij sterk was, maar wat persoonlijkheid betreft ben ik mogelijk niet de perfecte match. Ik was best zenuwachtig Fingers crossed!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2020, 12:14
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik las cactus en was even confuus.

Maar fingers crossed idd. Zenuwen lijken me niet meer dan normaal.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2020, 12:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben gevraagd om iets te vertellen op een congres (hét congres voor mensen in mijn vakgebied in Nederland) en ik vind het wel heel tof en een eer maar ik weet niet of ik het durf
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 30-09-2020, 16:05
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ik las cactus en was even confuus.

Maar fingers crossed idd. Zenuwen lijken me niet meer dan normaal.
Dat is best een goed idee voor een sollicitatiegesprek bij de Intratuin

Het is inderdaad normaal. Maar ze zijn op zoek naar iemand die erg assertief en pro-actief is en snel kan schakelen in een dynamische omgeving. Iemand met veel zelfvertrouwen dus. Ik weet niet of ik dat genoeg heb uitgestraald
Met citaat reageren
Oud 30-09-2020, 16:22
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Zijn dat niet karakteristieken die gezocht worden in nagenoeg elke vacature c.q. job? -- De assertieve, dynamische, en vooral pro-actieve sparringpartner die ook op standalone-basis excelleert. Yada, yada, yada.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 30-09-2020, 17:03
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Ugh ja, solliciteren is zo'n gedoe tegenwoordig. Ik wil het liefst gewoon ergens op gesprek gaan en gezellig keuvelen met een paar mensen. Kan ik terugverhuizen naar de jaren zeventig?
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 30-09-2020, 17:51
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Zijn dat niet karakteristieken die gezocht worden in nagenoeg elke vacature c.q. job? -- De assertieve, dynamische, en vooral pro-actieve sparringpartner die ook op standalone-basis excelleert. Yada, yada, yada.
Het staat inderdaad in veel vacatures, maar hier benadrukten ze in beide gesprekken dat ze niet alleen opzoek zijn naar iemand die inhoudelijk competent is maar dat ze het enorm belangrijk vinden dat er een persoonlijke match is. Ik moest mijn gesprekspartners ook overtuigen dat ik goed kan functioneren in een politiek-bestuurlijke omgeving met veel verschillende belangen en sensitieve dossiers enzo.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2020, 18:02
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Ugh ja, solliciteren is zo'n gedoe tegenwoordig. Ik wil het liefst gewoon ergens op gesprek gaan en gezellig keuvelen met een paar mensen. Kan ik terugverhuizen naar de jaren zeventig?
Herkenbaar
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2020, 19:02
Verwijderd
Ik zal duimen Koekje! Hopelijk kunnen ze door de zenuwen heen zien dat je gewoon kei goed bent.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2020, 21:26
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ugh ja, solliciteren is zo'n gedoe tegenwoordig. Ik wil het liefst gewoon ergens op gesprek gaan en gezellig keuvelen met een paar mensen. Kan ik terugverhuizen naar de jaren zeventig?
Dit Overigens is dit wel aan hoe ik aan mijn huidige baan ben gekomen. En Wolter trouwens ook aan de zijne.

Solliciteren lijkt tegenwoordig wel een baan op zich wanneer je werk zoekt.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2020, 01:22
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Dit Overigens is dit wel aan hoe ik aan mijn huidige baan ben gekomen. En Wolter trouwens ook aan de zijne.

Solliciteren lijkt tegenwoordig wel een baan op zich wanneer je werk zoekt.
Zo ben ik ook aan mijn huidige baan gekomen inderdaad.

Sterker nog: na 1 maand werken heb ik pas een gesprek gehad met de baas eigenlijk. Ik ben toen na 2 maanden gestopt en ben later weer teruggevraagd, zonder officieel gesprek.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2020, 07:08
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb nog nooit gesolliciteerd. Altijd via een spontaan gesprekje ergens binnen geslopen. Ben benieuwd of ik met zenuwen om zou kunnen gaan tijdens een echt sollicitatiegesprek.

Bah, ik heb keelpijn en moet daarom sowieso vandaag mijn klas in de steek laten. Raar hoor
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:30.